• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

^^julle^

Smash Apprentice
Joined
Oct 5, 2005
Messages
124
mitä vitun keskipäivää siis!!!! paerit sain juuri joten vois ruveta juomaan :D (virallisessti työtön) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
kiitokset onnentoivotuksista, ja mun pitää vaan pelata täydellisesti ja toivoo et Ijuka ei ni voisin jopa toistamiseen voittaa ja pärjätäkki! :D pitää vaan pitää hermot mallilla ja viileys tallella :D nooh, turnauksessa on ihan kiva pärjätä ja tulee hyvä mieli jos pääsee pitkälle, mutta mä meen enimmäkseen tunnelman ja yleisen pelaamisen takia ! ihmiset ja ilmapiiri, se on parasta näissä tilaisuuksissa!
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Eli, eli olen kuullu et moni olis tulossa jo torstaina tai aikaisemmin, niin et asia on sillä lailla et, minä en voi majoittaa kuin maksimissaan kuin kaksi hlö ennen perjantaita(vanhemmat haluaa pitää lomansa, toki jos saatte majoituksen jostain muulta s-jokiselta voimme pyrkiä hoitamaan kuljetuksen turnauspaikalle pelailemaan), besti ei välttämättä ole ole paikalla torstaina, sick voi majoittaa varmaan 1-2hlö ja uberista en osaa sanoa (valkopää/döda ei majoita ketään). Ja koska best ei ole paikalla, kuljetuksen kanssa voi tulla takkuiluja ennen perjantaita, mutta kuljetuksessa ei pitäisi olla sen suurempia ongelmia. Siis ne jotka ovat kiireisimmin tulossa ilmoittautukaa minulle, jotta voin katsoa miten teitä voidaan ottaa vastaan.

Muihin uutisiin: Patjoja on tarjolla n.4-5 kappaletta ja makuu alustoja parit, joten jos haluaa varmistaa pehmeän nukkuma paikan kannattaa varmuudeksi ottaa oma makuualusta mukaan. Sit boonuksena löytyy telta(joka ei pidä vettä) jos joku haluaa nukkua ulkona +Nipille on pahvilaatikko ;)

Kesällä bussiyhteydet on tosi huonot, joten jos joku haluaa välttämättä käyttää s-joen paikallis liikennettä infoaa minua niin katsotaan helpointa reittiä tarkemmin

Olen muuten hevletin epäselvä, et besti varmaan tulkaa tarpeen tullen -_-"
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Jeah.
Hei Peki:
lähetit viestiä.
En osaa täysin sanoa muuta ku että mulla on ens tiistaina 8-16:00 töitä. jos tulet käväseen vaikka 4 jälkeen nii mikäs siinä. Illalla menen varmaan baariin kuiten...
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
tulkki saapui:

elieli: olen kaikille luvannut kyydin asemalta turneepaikalle joten sen te myös saatte ja näin ollen ei tarvi turvautua seinäjoen kyseenalaiseen bussiliikenteeseen, jollei ny ihan yllättävää käännettä tule.

majapaikoista sen verran että minun läsnäolooni torstai-iltana ei kannata turvautua liikoja sillä se päivä on täynnä kysymysmerkkejä. zÄp majoittaa muutaman, sIckin luo voisi tyypin tai pari saara jemmaan, Uberin luo mahollisesti tarpeen vaatiessa. Mâts lienee aamuvuorossa töissä joten sinne ei mentäne. dÖdan luo tuskin mahtuu...

elieli jos torstaina tulevien limitti pysyy asteikolla TK, phail3d, samo ja peki niin kaiken luulisi menevän ihan onnistuneesti.

elieli Ijuka aj Udikku: jos kankaanpään kautta tulette niin tulkaa perjantaina mielellään. kellonajalla ei väliä.
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Rakas Aasian vahvistuksemme Tai kertoi jättävänsä meleen tällä kertaa välistä ja keskittyvän megazonen oppikouluun sm-kisoja varten eikä täten ole tulossa S-joelle.
 

MasterTK

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2005
Messages
172
Location
Tampere, Finland
Käyn parin tunnin päästä ostamassa itselleni ja Jullelle junaliput. Lähden siis torstaina täältä Ouluun Nicon ja Jullen kanssa, josta sitten jatketaan Seinäjoelle. Tartteeko tuoda mitään cubeja, tai muuta rojua? Ajattelin kyllä varata pöytäpaikan junasta, jos vaikka raahaisi minitelkkarin ja Cuben junaan ja pelaisi koko matkan Smashia. >_>
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Meillä on tarvittavat cubet ja tv:t, mutta yhen kaks smashia voi ottaa mukaan, noin niinkuin varmuudeksi.
BTW, onko teidän juna täällä koska?
 

MasterTK

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2005
Messages
172
Location
Tampere, Finland
Yuna on siellä 18.40. Huomasin just tässä, että joudun odottamaan Oulussa toista yunaa Jullen ja Nicon kanssa puolitoista tuntia. Tulee rattoisa reissu.

Oulu - Seinäjoki:
(vaunu 4 ja ikkunapaikka 23)

Tuohon lähelle voivat Samo ja Peki hakeutua, jos ovat varaamassa paikkoja.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
ai iiro ehtiki jo kertoo kaiken oleellisen.... no sit toistan ihan vain kirjoittamisen ilosta >_>

eli meillä ois olemassa tällä hetkellä käytössä peräti 6 töllöö + tietokoneeseen saa yhden cuben kiinni, joskin tämän tietokone viritelmän toiminta on vielä vähän epävarmaa...

konsoleita meillä on 6 kpl... periaatteessa siis yksi uupuisi mutta mutta..... ei nyt ole niin välttämätöntä ottaa sellaista mukaan mutta jos sellainen vaivatta mukana kulkee niin ei siitä haittaakaan ole =).

Meleitä ois ihan jees saada mukaan ainakin kolmelta henkilöltä... vaikka varmuuden vuoksi useammaltakin noin niinkuin varmuuden vuoksi sillä meillä niitä on olemassa vain 4 kpl.

ja te jotka tulette torstaina niin yöksi teidät jourutaan ripottelemaan vähän ympäri seinäjokea nukkumaan. illan voipi koko sakki pelaalla nipussa aika pitkälti mutta to-pe yöksi jourumme levittelemmä teirät ympäri s-jokea ja jotkut raukka joutunevat Hyllykallion puolelle >_>

ja kun Yunanne asemalle saapuu niin rimaputelkaa miulle. hairaan teirät sihten. =)

elieli: teretulemasta pohojanmaalle jokaiikka... meikä lähtee nyt lipettiin ->
>____>
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Tässäpä on singlesin bracketin tulos

1 best
2 ijuka
3 peki
4 mastertk
5 samo
5 göö
7 nico
7 kvf
9 julle
9 zap
9 Neutroni
9 uber


Sitten round robinin matsit ja tulokset

Lohko 1

ijuka - nico 1-1
ijuka - samo 1-1
ijuka - zäp 2-0
ijuka - heplo 2-0
ijuka -mats 2-0
nico-samo 1-1
nico-zäp 2-0
nico-heplo 2-0
nico-mats 2-0
samo-zäp 1-1
samo-heplo 2-0
samo-mats 2-0
zäp-heplo 1-1
zäp-mats 2-0
mats-heplo 0-2

Lohko 2

Tk-udikku 1-1
TK-qtio 2-0
TK-neutroni 2-0
TK-dÖda 1-1
TK-Uber 2-0
udikku-qtio 2-0
udikku-neutroni 2-0
udikku-dÖda 2-0
udikku-uber 1-1
qtio-neutroni 1-1
qtio-dÖda 2-0
qtio-Uber 0-2
neutroni-döda 2-0
neutroni-uber 0-2
döda-uber 0-2


Lohko 3

bEst-KVF 2-0
bEst-sick 2-0
bEst-Julle 2-0
bEst-peki 0-2
bEst-zämi 2-0
bEst-Atheist 2-0
KVF-Sick 2-0
KVF-Julle 1-1
KVF-Peki 0-2
KVF-zämi 2-0
KVF-Atheist 2-0
Sick-julle 1-1
sick-peki 0-2
sick-zämi 1-1
sick-atheist 2-0
julle-peki 0-2
julle-zämi 2-0
julle-atheist 2-0
peki-zämi 2-0
peki-atheist 2-0
zämi-atheist 1-1


Doublesin tulos

1 Club Geeli (Nico&Peki)
2 team töks (ijuka&samo)
3 juosten kustu (Udikku&TK)
4 Aziz & noob (KVF&Julle)
5 protoni ja neutroni (Heplo&Neutroni)
5 partakone (bEst&Uber)
7 Mursun purijat (zÄp&Mats)
7 team pyöreä kuutio (PeliQ&Zämi)

low-tier singles

1 nico
2 uber
3 göö
4 kvf
5 best
5 ijuka
7 mastertk
7 samo
9 döda
9 sick
9 zap
9 julle
13 Heplo
13 mats
13 atheist
13 qtio
17 zämi

low-tier teams

1 mulkersonit
2 partahöylä
3 sukkapois
4 jehovan todistajioen valtakunta
5 Lirby
5 tulta munille
7 Mikä vitun tiimi?
7 double trouble

__________________________

Siinä taisi olla kaikki tärkeimmät...
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Singleseissä oli voitto bestistä lähellä. Tuli vaan joku cc-homotus + dair rotkoon aika lailla 0% ja silloin bestillä oli jo ihan kohtuullisesti keräiltynä sitä damagea. Muuten sitte sijotus oliki se ihan normaali. >_>
En tiä mitä oikein duunasin lt:ssä, melkein pääsin finaaliin, kun meni uberin kanssa vikaan matsiin luusereiden finaalissa ja molemmilla rapiat 100% damagea vikoilla stockeilla :p
TK:n kanssa doublesissa oltaisi ihan hyvin voitu olla finaalissa, oli pirun tiukkaa töksiä vastaan, oikeastaan kaatu pariin mokaan se setti. Ja tiputettiinhan me partakone ^_^
KVF:n kanssa vietiin muikkuturnaus, huima pääpottikin oli; 2,30€ mieheen. >_>
Vois ehkä joskus vähän shoutoutteja vääntää kunhan jaksaa.
PEKI ON HOMO
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
Jeejee vitun mukava turnaus oli ja siitä zäpille kiitos :) hyviä matseja jne Lowtierit mulla meni niinkun pitikin mutta singles meni vähä penki alle ei voi midn EI SE AINA LÄHE. Mut mut en ois iha heti uskonut että ois Pekin kanssa vieti teams mutta sehä oliki meille täys YLIAJELU juu mut Nipi kiittää ja kuittaa
 

MasterTK

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2005
Messages
172
Location
Tampere, Finland
Turnausten juttujen taso ainakin oli taas nousussa. Siis ei persjyrä... En tällä hetkellä pysty lainkaan edes puhumaan, kun on kurkku niin kipeä siitä huutamisesta. Ainakin hauskin turnaus tähän mennessä... Mikä ei tietenkään yllätä, kun mukana oli kaikki paskanjauhamisen maestrot.

Pelaajien tasoerot olivat kyllä muuttuneet aika hitosti. Ei koskaan näin suurta eroa kahden turnauksen välillä ole ollut. Power rankings menee kerta heitolla uusiksi ja kävin kirjoittelemassa jo siihen ketjuun vähän juttua asiasta.

Peki on homon ja pedobearin lisäksi myös kone. Se osaa pelata ja alkaa melkein naurattamaan, kun katsoo minkälainen rieska se oli vielä viime turnauksessa.

Udikkun Marth on oikein homojen lähettiläs. Ei kukaan osaa nii hyvin DI:ata ja palata kentälle. Tiimiturnaus oli kyllä pyhä ja meidän tiimi oli vielä pyhempi. Udikku päätti vaan heittää pommilla minua naamaan tiimiturnauksessa, niin ei tullut voittoa tällä kertaa, vaikka se olisi ollut ehdottomasti mahdollista. Se team Partakoneen jumalainen nöyryytys Dreamlandissa jää historiaan. Tuo vaan pörisee Peachilla ja tekee pari tuhatta porsenttia matsissa ja minä 7 KO:ta. Stockejakin jäi vielä monta kiloa käyttämättä. >_>

Samo vei turnauksessa Nicon, hakkaa helposti heplon ja pistää turpaan KVF:lle. Aika hyvin siis. Minun piti tosin taas vaihteeksi näin kuudennen kerran kunniaksi pudottaa se pois turnauksesta. Tuntuu että Samo taitaa olla ihan Cocon tasoa nykyään sillä Peachilla. Samalla tavalla, ellei paremminkin näytti pärjäävän muita pelaajia vastaan, kuin Cocokin.
 

MasterTK

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2005
Messages
172
Location
Tampere, Finland
Tämä paskaperse ei anna lisätä edelliseen viestiin mitään, joten pitää tehdä uusi.

Crew-matsit olivat kyllä yksi pierun tujaus. Minä ja Ijuka huudettiin joukkueet ja meidän crew teurasti nuo kuin siat. Heplo, KVF ja Sick eivät päässeet edes meiltä pelaamaan ja minulle jäi vielä yksi stock Ijukan jälkeen. Samo vei 6 stockia muistaakseni, pekin pedo 8 ja minä 10, eli murtuivat kuin munat.

Itse teurastin casual-matseissa porukkaa koko ajan, mutta turnausmatseissa minun täydelliset kusemistaidot heräävät aina. Bestiä vastaan aika taktinen walljump sivulle+b rotkoon. >_> Mutta ei se mitään, se on tuttua minulle. Sitä sattuu paremmissakin piireissä. Low tierissa meni ainakin paremmin kuin koskaan ennen. >_>

Hauskin ja ehkä paraskin tähän mennessä ollut turnaus... Vaikka ainahan nämä turnaukset paranevat kerta kerralta. Tällä kertaa vaan tuli jo niin jumalaista paskanjauhantaa, että ei voi itsekään tajuta. Kiitokset vaan Zäpille turnauksen järjestämisestä.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Hohoo, asennetta!
Onneks olkoon Bestille, varmaan ansaittu voitto!

Ijuka otti luonnollisesti sit 2. sijan ja Hienoa oli etti Peki pääs noin korkealle, HYVÄ!
Peki käviki viime tiistaina rökittämässä meikää parin tunnin ajan, en sinänsä ihmettele korkeaa sijaa.

Milloin ens turnaus? VilNessin Mario haluaa päästä riehumaan.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Oli kyllä maistuva turnaus. ^_^ Saatiinpa me sellainen täällä seinäjoellakin onneksi rykäistyä. Kiitosta vaan kaikille paikalla olleille, eihän turnee oo mitään ilman asiallista paskanjauhaja sakkia =P. Hitto monien kommervenkkien kautta onnistuin voittamaan turnauksen. Käytin pikaisen laskuni mukaan singles-turneessa varmaan 15:sta eri hahmoa O.O, oli ihan liikaa valinnanvaikeuksia =P

vois niitä jonkinmoisia shoutoutteja heittää tähän väliin:

Ijuka: Tällä kertaa näin päin. sain Finaali revanssini ja käytin tilaisuuteni. tasanen setti 5-6 mulle loppuviimein, lähettyäni 5-3 tilanteesta takaa-ajoon O_O. IC hoiti hommansa ja Marthaa en kyllä ihan heti yritä uudestaan turneessa. Suomen paras silti edelleen olet.

TK: noi sun turnauspaineet vs. mun turnausboosti aiheutti sen että voitin sinut. Eka IC-falco oli tiukkaa vääntöä, jonka onneksi voitin mut sit mun Foxiini vastaan tais paineet olla liiaksi =/. harmi sinänsä sillä pääsin siitä vähän lian helposti jatkoon... kuitenkin. mahtava tyyppi, paskanpuhujien kuningas ja kuningatar samassa paketissa =P Ja hitto, laser-KO:t siinä teamsseissa -_-'ä. jäi karvas maku siitä suuhun, mutta ei se mitää =P

Peki: Ei ollu mikään likainen legenda että olet kehittynyt. olet ihan sikahyvä nykyään. ainahan sä mut oot haastanu ja nyt haastat hiton hyvin jo muutkin. turnee setti oli hienoa vääntöä lohkomatsien pelleilyjen jälkeen =P. varauduit mun Sveitsiini ottamalla peachin FD:hen ja sit vipana counterina otit sen prkleen poke floatsin. piti valjastaa Reiska ja murjoa sun peach ja sit sit Pokehomofloatsis piti mun ruveta vähän iteki heilutteleen peachin maagista persettä >_>. kolmas sija... ihan hiton hyvä suoritus sulta. kai sua pitää alkaa oikeesti pelkäämään vastuksena o.O

Udikku: ihan ihmesetti meillä bracketissä. aluksi marth-samus hiton tasaasta jonka voitit, sit murjoitn sut Sveitsillä pokeluolassa ja sit uhkasin ottaa turpiini YS:ssä... mutta koit parhaaksesi dairata cc:stä rotkon pohjalle. ties kuinka ois käyny siinä matsissa jos sitä ei olisi tapahtunu. näitä pelin ihania lag-tilanteita... 5. sija ^_^ oikein yllätys suorastaan =P

KVF: Udikku tais sit kirjaimellisesti perseillä sut ulos turneesta... no et ollut ainoa joka sen kohtalon koki. peach on borken. mutta hienoa että pääsit paikalle, turnee ilman kreiviä on kuin Julle ilman paitaa, ei sellaista vain halua kokea =P, mutta toi jälkimmäinen tuli ikävä kyllä koettua -_-'ä LT-singlesin ja doublesin neljännet sijat olivat kuitenkin kiitettävä suoritus. nähdään ja bailataan taas.

Julle: hitto LT-doublesin 3. sija... eihän sillä vielä rikastua pahemmin mutta taisit silti jäädä reissulla voitolle enemmän kuin kukaan muu... jotai hitto satasen reviit viikonlopun aikana pelikoneista =P. tiedä sit kuinka suuri osa siitä meni Heplolle money matseissa =P.

samo: 6 sija.... aika rykäisy... tiputit siinä ohi mennen niconki. aika taidokas peach sulla. pakko myöntää vaikka peachia hahmona dissaanki -_-'ä. hitto eniten mua jäi ketuttamaan se mun ja sun peach vs. bowser matsi. hitto yhteen stockiin meni. matsin aikana kentällä kävi niin beam swordii kuin myrtsiiki, puhumattakaan mun phantom f-smashista jolla ois lentäny peach kuin laaka tykistä -_-'ä.

nico: nyt vasta pääsen varmistamaan sen minkä muut ovat tienneet jo pidemmän aikaa. sun jorosi on kone. ihan hiton hyvä. nyt vasta ekaa kertaa kunnolla pelasin sitä vastaan ja oli aikamoista settiä. muutenkin taidokas pelaaja olet monella muullakin hahmolla.

neturoni: hienoa että pääsit paikalle. eteenpäin olet menossa sillä nyt olit jo bracketissä asti vaikka Qtio sut tiukoille laittoikin. hieno mies ja ens kerralla taas etiäpäin.

Qtio: Tampereen lahja smashille, itse Jumala suorastaan =P. melekein brackettiin asti pääsit mutta annan sulle kullanarvoisen vinkin joka auttaa sut vaikka voittoon asti ens turneessa: vaihda IC:n väri =: Sveisti sen ola pitää =P. käydään taas vierailuilla puolin ja toisin ^_^

zämi: huomaa kyllä mihinkä oot painottanu. yksinpeliäsi seurasin paljon ja sen hallittit tosi hyvin. VS:ssä vähän petrattavaa mutta nyt sait sitäkin toivottavasti edes vähän tuntumaa. hienoa kuitenkin notta ihmisten ilmoille tulit viimein ja vihdoin ^_^

heplo: Laatassa teiä jyrää aika lailla. harmi vaan notta pelissä on muitakin kenttiä =P. oot taitava pelaaja mutta tällä kertaa tais turnee sijoitus olla vähän alakanttiin ku taidot voisivat johdattaa ihan sinne kärjen perään, tai oikein onnistuessa jopa ihan kärkeen.

atheist: oli se tuttu naama jo sieltä RN:stä siihen nähden oot kyllä kehittynyt ihan kivasti. hienoa että pääsit paikalle. hieno letti =P

tumbi: sua sai aikansa sieltä asemalta bongailla mutta onneksi löytyi. ethän sää smashia pelannu mutta pearlia senkin edesä, ja mikä tärkeintä: näkipä sunkin pärstäsi =P. katellaan taas ja jatketaan löpinöitämme ^_^

jotain ihan muuta: muikkuturnee oli ihan parasta mutta random team sälä itemeillä se vasta hienoa olikin ^_^. kiitos tosiaan kaikille läsnäolleille ^_^. Doublesi oli ihan outoa partakoneelta... Club Geeliä sekä Juosten Kustua vastaan ownattiin aika suvereenisti ekat matsit mutta sit Geeli muuten vain rykäisi voittoon ja Juosten Kustu heilutti vähän persettä sekä ryki lasereita -_-'ä. no näin tällä kertaa. ei aina voi voittaa.

PR tosiaan kaipaa uudistusta... sen verran suhdanteet muuttunu joidenkin kohdalla. ja itellänikin on oma mielipiteeni listasta olemassa notta jos mulle yhden uuden panelistin pestiä tarjotaan niin kyllä mulla mielipiteitä riittää. mutta siitä saavat tän hetkiset panelistit päättää keskenään =).

no niin taas tuli kirjoitettua, mutta mikäs tässä. Ens turnausta odotellessa ^_^
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Aika kuningas ilme, Panu saanut vastuksen vaikkei ite kovin enää pelaakaan...

Olisko kova sana ouluun turnaus elokuulle?
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
Hienosti järjestetty turnaus ja kiitos siitä zäpille. Maijala jäi taas kerran näkemättä ja ruskapurilaisten hinta oli taivaissa, mutta ei pidä valittaa.

Turnaus meni aika perhanan hyvin omalta osaltani;
LT-teams 3.
Kiitos Jullen ja täydellisen strategian.

Singles 3.
Mahollisuudet oli finaaliinki mutta turnipsmindgamet vei voiton. prkl.

Teams 1.
Täydellinen yliajelu :psycho:

Shoutouts
Ijuka: Oli suhteellisen tasasia (ja vakavia) matseja, turnauksessa ja casualeissa. Sun DK oli aika hyvä, vaikket kauheasti sillä pelannutkaan, reilusti suomen paras DK.

KVF: Menin pettämään lupaukseni, etten chainthrowi, mutta oli pakko :ohwell:. Casualeissa sitten vein reilummin

bEst: Perkeleen peach. Taitaa olla seuraavassa roundrobinissa sinun vuoro voittaa 2-0?

bEst & Uber: teitä vastaan oli ihan pirun tasasta tiimeissä, olisitte ansainneet pärjätä paremmin.

Udikku: Lupasin etten häviä sinun marthille foxilla, enkä myöskään hävinnyt.. ainakaan turnauksessa. Järjetön lerpatusrecovery sinulla.

Neutroni: Sinun marth on aika hyvä, vielä kun pääsisit pelaamaan enemmän hyviä pelaajia vastaan ja muita matchupeja. Nouset power rankingeissa reilusti.

Homoparoni riippumatossa

Lisää tulee jos huvittaa kirjotella
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Samaa mieltä edellisten kanssa – hauskin turnaus mihin olen osallistunut. Huumoriosaston kapelimestarin TK:n johdolla loihditte kyllä semmoiset naurut meikäläisenkin kasvoille, jotta vieläkin on poskilihakset kipeenä nauramisesta :D. Suur kiitokset tietysti myös zäpille ja kaikille Seinäjokelaisille turnausjärjestelyistä ynnä kyydityksistä, mahtava porukka teillä siellä.

Omaan suoritukseen täytyy olla tyytyväinen, kun ensimmäistä kertaa jatkoon pääsin alkulohkosta. Katkera tappio udikulle jätti kyllä vähän hampaankoloon, mutta ensi turneessa sitten uusilla kujeilla yritän peitota udikku-sedän ;-)

Shotteja:

Julle: Alun kohmeilun jälkeen sait sheikillä semmoisen vireen päälle, jotten voinut muuta kuin myöntää paremmuutesi. Mutta ensi turneessa mä taas haastan sut, joten varaudu povi-tippereihin. :p

Kreivi: Sä ownasit mua lähes joka hahmolla aina Linkistä Yoshiin xD. Pelataan joku kerta nyt kesällä joko siellä tai täälläpäin, niin mä koitan antaa vähän enempi haastetta sulle ^_^.

Udikku: No niinhän siinä taas kävi. Mä johdin ratkaisevaa matsia turneessa jo parilla stockilla, mutta sieltä sä vaan jostain kokosit itsesi sen mun ”once in a lifetime” –tipperin jälkeen ja voitit. Parempi voitti silti :).

TK: Tämänkin turnauksen ehdoton valopilkku! Jos Kajaanin turneessa olit vähän väsynyt, niin nyt olit sitten megapirteä, ja se näkyi kyllä niin paskajaskan paskapurkkien jauhamisessa kuin itse pelaamisessakin. Ja se falco-ditto - jonka lopputuloksen arvaaminen olisi sulle yhtä vaikeata kuin jo eläkettä tästä pelistä nauttivan Panun bowserin voittaminen (ei pahalla Panu ;)) - jäi nyt meiltä, mutta ensi turneessa mä sinut sitten pieksen sillä ;p

Samo: Himpun verran sain taas peachista kokemusta sinun ansiostasi, mutta lisää täytyisi vielä rutkasti saada jotta voisin sitä vastaan pärjätä. Onnittelut hyvästä turnausmenestyksestä ^_^

bEst: Turnausvoittajan on varmasti helppo hymyillä, vaikkei teamssit ihan odotetusti sujuneetkaan. Viimein kuitenkin todistit olevasi nimesi mukainen, joskin Ijukalla ja muutamilla muilla voi olla siihen jotain sanottavaa ensi turneissa ;).

Peki: Singlesien kolmas sija todisti, ettei puheet sinun kehittymisestä olleet pelkkiä puheita. Kiitokset vaan kehuista, ja tosiaan kokemuksen puute( = taitojen puute :)) mun pelaamisessa näkyy – varsinkin jos pelaan jotain muuta kuin marttaa tai sheikki heikkiä vastaan.

Uber: Olit maineesi veroinen, ja niinpä sun reiskalta otin pataan ihan kypällä. Toivottavasti nähdään taas jossain turneessa =).

Qtio: RN 7 nähden olit kehittynyt kyllä mukavasti, ja laitoit mun jatkoon pääsyn tiukille sillä sun hullulla doc-corneria counterillas. Onneks sitten tiebreakerissa tajusin sen bannia enkä täten jättänyt sulle paljoa mahkuja :b. Mutta jos vaan jatkat samaa rataa kehittymisen suhteen niin saapa nähdä pärjäänkö enää seuraavan kerran kun kohtaamme ^_^.

Nipi: Orpo-olo tuli turneessa kun veit sheikillä mun martan tylysti kahdessa matsissa. Onneksi sentään muutaman casualin pääsin voittamaan ja sait jopa maistaa pivot-tipperiäki :p

Heplo: Kuten itsekin mainittit, niin nopeutta olet saanut lisää ja niinpä mulla ei ollut alussa mitään mahkuja sun falcoa vastaan. Vain yleisön hurjan kannustuksen avulla sain käännettyä osat toisinpäin. Tiimeissä meillä sujui ihan hyvin, mutta ei voitu paremmille tälläkään kertaa mitään. Vähän harmittaa puolestas ettet singlesissä jatkoon päässyt, seuraavalla kerralla sitten ^_^.

Ijuka: Pääsin sinuakin vastaan nyt pelaamaan enempi kuin muissa turneissa, ja eipä ollut juuri mahiksia sun foxia vastaan ellet sattunut itsaria tekemään. Tosiaan pelataan nyt kesällä täälläpäin kun tuppaat käymään ja mulla on töistä vappaata :).

Zäp: Harmi ettei nyt pelattu tällä kertaa juurikaan. Jatkoon pääsystä sinulle onnittelut, ja ens kerralla sitten täytyy ottaa kyllä matsia. Niin ja kiitokset vielä turnauksen järkkäämisestä teille kaikille Seinäjoen sankareille :p .



Näillä näkymin mä olen varmaan kanssa lähdössä sinne roseen. Ainakin sain töistä sen viikon vapaata ja rahaakin pitäisi tuolloin olla. Varmaan tässä lähiaikoina päätän asiasta.

Hyvää kesää kaikille!
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Oli muuten tähän mennessä paras turnaus, ei vastaan sanomista. Kiitokset zäpille loistavasta järjestelystä. :3 Privahuone oli kanssa aika kova sana ja sänky loistava. ^^ Uinuin kuin pedobear konsanaan.

Oli muuten hiton hauskoja noi esineturneet. Advanced edgeguard: pommi kävelee reunalle ja jää siihen kun julle yrittää tulla takaisin. xD Tuli ainakin 20 vuotta lisää elinikää tosta turneesta ja aika iso kiitos siitä kuuluu TK:lle. xD Ja heti kun silmä vältti porukka oli lähdössä kotia päin ilman minua. >_> Oppi tuolta aika paljon, foxilla cg ja semi-waveshine, hoho. ^^ Ja turnipsimindgamet monistuu kuin ne ruskapurilaiset sielä jääkaapissa. =D

Ja sitten shoutoutien kimppuun:

Ijuka: Mihin ne meidän casualit jäi? >_> Ei pelattu muuten ku tiimeissä ja kaksi matsia poolseissa, jossa martta lähti mutta fox pieksi kuin vierasta sikaa. Ja meidän tiimipeli taitaa kaivata vähän hiomista, oli sellaista perseilyä nuo tiimit ettei ollu tosikaan. Ja ens kerralla jos niko spammii dsmashiä reunalla kymmenettä kertaa voi jo pyytää apua ettei tarvi tuppisuuna olla, kun kaikki energia menee luonnollisesti pekin kanssa sähläämiseen. :p Oli muuten kova DK sulla. ^^ MK2 mulskuttelu oli kova.

Peki: Hip hurraa, tulit kolmanneksi ja sen sie ansaitsitkin. ^^ Aina sitä on jaksanu toitottaa kuinka hyvä peki on ja tässä tulos: singleseissä kolmas ja tiimeissä eka. :3 Ja oot muuten vielä mulskumpi tiimeissä ku singleseissä, aina tulet sieltä tappaamaan ku peräti yhden framen lagaa jostakin iskusta. Mut joo, voitais mekin jossain vaiheessa turneessa niitä tiimejä vedellä. :3

Udikku: On siinä kova martta, pakko myöntää. Ja kyllähän se peachilläkin ruoski sitten tiimeissä, ihan borken hahmo se. xD Mutta eipä kyl muuten juuri pelattu, ois ollu kiva vähän pelata sinuaki vastaan. :/

Neutroni: Kyllä äijällä oli otsaa tunkea siihen minun privahuoneeseen. :p On se martta parantunu aika paljon viime kerrasta, vielä niitä mindgameja lisää niin hyvä tulee. Eipä kyl turneen jälkeen paljoo jaksanu enää pelata casualei kun oli niin mehut lopussa, pahoittelen. :/

Best: Noniin, poika opetti ijukalle nöyryyttä ja vei ykköspaikan, onneksi olkoon. ^_^ On muuten sinun IC aika hiton kova, sai casualeissa olla koko ajan miettimässä että mitä persettä se seuraavaksi tekee. Ja myrtsejä sateli oikeen olan takaa 90% matseista. ^^ Pelattiinko minä ja ijuka ees partakonetta vastaan kertaakaan? >_>;

TK: Kurasarjan fox-ditot oli kyl loistavia. :p Ja tuli sieltä kunnon turboDI vielä, peachin tennismailasta kuolee rotkon pohjalle keskeltä FD:tä. Hyvä että tuli vaihteeksi sinuakin vastaan casualeja pelattua ja ei vitsi kun oli tiukkoja ne turnausmatsit. Oli muuten hiton lähellä etten tehny Cocoa siinä Yoshi's Storyssa, viime millimetreillä kiskasit pois pommin tieltä. Mutta taas jälleen kerran sait kunnian tiputtaa minut turneesta ulos. :p Oiskohan seitsemän se maaginen luku, jää nähtäväksi. ;D

Julle: Eipä creweissä ja singleseissä ollu vastaan sanomista, mutta tiimeissä kyllä molemmat otti aika paljon cc dsmash porsentteja. ^^ Ja kyllähän se jätkä puhua jaksaa, varsinki ku KVF:ää ruoskin. =D

KVF: Hyvä joro, link ja yoshi sulla on, muttei meillä kahdella ihan riittäny saumat lt tiimeissä. ;< Crew ja turneematseissa huomasin että tech skillisi kusi vähäsen, dairia et L-canceloinu ja sain siitä dsmashin, että alisuorittamista taisi taas olla ilmassa. :<

Uber: Enpä paljoa sinuakaan vastaan pelannut ja silloin ku pelasin, Ganon vei. =D Hyvä Ganon sulla on, osaat pökäleitä varoa sun muuta ja rankaista. ^^ Mutta hoho, esineturnaus yliajeltiin. On muuten hiton huono yhdistelmä, bowser flatzonessa vs ness ja muikku.

Nico: Ai että oli kovia ne turneenmatsit. Mulskuttelit minkä kerkesit, joko poolsissa tai turneessa kaksi cg läpi kentän ja dairilla tapoit. >_> Ja joro on kyllä kone, mutta ei pokefloatsissa taaskaan voittanut, en siellä suostu häviämään näemmä. ;D

Zäp: Loistava turnee totta tosiaan. ^^ Ja on se zelda kova ja kirby mulsku. Kirbyditto oli kyl hauska lt:ssä, semmosia joka päivä näe. ^^ Paras oli kyl kun sait pekin paniikkiin crewissä ja veit 2 stockia kävelyllä ja lääpillä. =D

Heplo: Kyllä siinä peachin hame heilu kun sun Falcoa vastaan jouduin. Tekniikat on kunnossa, mutta lisää mindgameja vaan niin hyvä tulee. :3

Sit viel lopuksi...

KISKASUMINDGAMES
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Kiitos kaikille osallistuneille, mitään ei ole hajonnut, tai ainakaan en ole niitä vielä löytänyt;).
Menossa parhaillaan suuri itemhunt TK:n hukkuneiden tavaroiden löytämiseksi ja muidenkin jos jotain unohtui...

Kaipa minunkin pitää shoutouttailla:

TK: Torstaina kauhee määrä casualeja, ja turpaan tuli tukka takana, vaikka lopulta onnistuinkin munkkipossuilemaan pari voittoa. Sinulla sitten iski paska säkä turnauksessa ja meni penkin alle, no voititpa minut lt:ssä, on sekin varmaan saavutus...

Ijuka:Taisi ainoat pelit olla sinua vastaan round robinissa, jossa tuli komeasti turpaan, eipä minulla juuri mahkuja ollut.

Nico: Casualit meni puolin ja toisin, mut turnausmatsit meni komiasti sulle, vaikka taisi minulla olla robinissa mahollisuus varastaa sinulta piste. Joros on kyl kuningas.

Udikku:NO kerettiin pelaamaan muutama casuali, jotka meni aika lailla fifty-fifty, kunnes tuli falco ja pawnasi minut täysin... Ja turneessa tuli minulle jälleen tukkaan. Täytyy kyllä sanoa että oli se sun marttas aika homo lerputtelija.

Neutroni: No ei pelattu matseja ei, mut olet kyllä kehittynyt mitä pelejä seurailin. Pitää ottaa seuraavassa turneessa pari matsia.

KVF: Casualeja tuli otettua. Taisi mennä fifty-sixty sulle, vai menikö. Ainoo jolla taisin sinua viedä oli kirby, mutta se onkin kuulemma mulsku... Kovia oli kyllä sun joro, linkki, yoshi ja falco

Samo: Tiukkaa oli vääntö niin casualeissa, kuin turnauksessaki, matsi olis voinu mennä miten päin tahansa, kyl se siun peach on kehittyny ja kauhee borkkenointi koko ajan menossa.

Heplo: No ei tainut sulla turnaus aiva mennä putkeen, sain vietyä pisteen pois ja sen turvin hipsin jatkoon turnauksessa, mutta herrajumala ko skillejä riittää vaikka mihinkä, kyllä sie vielä nouset huipulle...

Peki: Ansaattu kolomas sija, notta sanon vaa. Oot sie poika kehittyny sanon vaan jos tahti jatkuu ja onni o myötä nii sie voitat seuraava turnaukse...
Sit mie en vaa tajuu miks mun kirby oli crewissä nii pelottava, mie kävelivaa päin, vain onko se juju just siinä...:confused:

Julle: Dodii, pelattii pitkään ja hartaasti, eipä minulle tainnu tulla tukkaan kuin sheikiltä, mutta tiukkoja oli nekin väännöt. Ja kyl aiva liian tekninen susta tullu, juoksusta power-shield, voi jee en ois ikuna uskonu.:chuckle:
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
kaipa minunkin pitää shoutouttailla:

TK:Haista homo paska <_>

Ijuka:Singlesit meni meillä melko tasan :S tiimeissä sit mulkutin sut =D helpostisuomen rank1 sulti olet

KVF: Ei vissii pahemmin pelailtu tässä turneessa mutta hyvin sulla meni vielä ku reenaat sitä vitun **!#"*"!#*! vastaan niin hyvin menee..

Peki:Hyvin meni meillä tiimit<3. lt.t jullen kanssa 3 hienoa :D ja singles 3 sija oot kyllä kehittynyt viime kajaaniin jälkee taisit kyllä tosiaan ottaa pariyötä turpaa =D

Udikku:casualit oli hupaa <_< en oikein pärjänny mut sit marth ditot tais mulle mennä ja sheikillä mulkutin :D

Samo:Kostit viime kajaaniin turneen siellä peittosin sut mutta NYT KÄVI NÄIN revanssin vaadin tosiaanki mitä pikemmin toivottavasti saan sen nopeasti :)

Neutroni:Mee jo vittuu sen pullas kanssa no ei =D siis aivan kauheeta pivotista nakkelee tippereitä minkä jakselee olet todella kehittynyt :p

Heplo:sunha piti yliajella mun fox?

best:onnea voitit singles hyvi meni vissiin sulla tämä turnaus kone oot niillä ic :D

uber: ei vittu mitkä joro ditot oli lowtiers ei jumalauta tasasta vääntöä koko ajan helposti lowtier 3 olet ellet 2 ;)

zäp:singles peittosin sinut aika helposti casual sitten veit minua =D kiitos vielä turnauksen järjestelystä:p


Ei ollu muutakaan tekemistä niin kirjottelinnäitä lisää tulee jos jaksan valvoa <_<
 
Top Bottom