Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
En käyttänyt siihen arvokasta vapaa-aikaa, vaan tein sen töissä.Tk:lla onkin netti kämpillä ja meikä pistää aikaa combovideoon ku hyvä on tulossa! näette sitten, eilen tein sitä pari tuntia ainaki...
en osaa sanoa mitä turneita mahollisesti missaat ku se riippuu niin paljo siitä koska alkaa enemmistö poppoota olla paikalla. Kuitenkin veikkaan jotta suurin osa saapuu tuossa illan mittaan joten tuskin mistää erikoisemmasta ehtii paitsi jäämään. se on varmaa että Doublesia/singlesiä yritetään varoa ettei kukaan missaa mutta LT-singles/LT-doublesin/crewin kanssa ei odotella liikoja. on kuitenkin ihan mahollista että ehdit mukaan kaikkeen. sen näkee sit ku tietää mihin aikaan alkaa ihmisii oleen läsnä.Mihin peleihin sitä ehtis tulla perjantaina kun pääsen seinäjoelle vasta 19.45.
mites turnee paikalle sieltä asemalta?
En tiedä, mut noilla aikatauluilla ei varmaan jää välistä pahimmillaan molemmat lt:t, mut ei varsinaisia turnauksia, jos ne järjestetään vasta lauantaina.multa loppuu silloin perjantaina duuni vast puol neljä, ellen sit saa puhuttua itteni lähtemään aikasemmin, vaikka puolilta päivin, sit ehkä pääsisin seinäjoen suuntaan joskus 6jälkeen suurinpiirtein... ja turnauksista sen verran että muilla mulla ei oo niin väliä mitä menetän, kuhan pääsee singlessiin ja teamsseihin. low tierit saa mennä, vaikka hauskoja ne kyl on :D ja mun yoshi ounaa...aikataulusta pe suhteen ilmottelen ku tiedän paremmin. ja tosiaan turnaukset mahdollisimman nopeesti pois alta, turnaus pelejä pelkästään niin monella töllöllä ku on pelaajapareja pelaamassa!!!! mä voin alkaa pitää sit jöötä jos ei aleta uskomaan! :D:D:D:D:D haha
My life has purpose!Release Date:
US: TBA 2007
Japan: December 31, 2007
Europe: September 30, 2007
ololol