• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Hyvä puoli on se että atheist päätti rykäistä itsensä paikalle kaikkien yllätykseksi.

Eli paikalla tuli 6:
Minä
Masubido
Tuke (toinen pikkuveli)
Samo
Peki
Atheist.


Jeejejee!
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Nonii, viikonloppu ohi ja kyllähän siinä hauskaa oli ja videoita tuli kyllä helkkarin paljon.

Veikkaisin että heinäkuussa on tullut se combovideo tosta, sen editoimisessa menee joku tovi sillä videomateriaalia taitaa olla n. 5 tunnin edestä!

Peki on kyllä techaus kuningas, Luigin dair techauksesta Ijukan tappokombo oli raakaa katsottavaa ja koettavaa.
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Oli kyllä nannaa olla rovaniemellä. ^^ Hyviä matseja oli ja combonpoikasta tuli tehtyä, varsinkin tiimeissä. Mutta yksi asia harmittaa ja se on se että minun pyyhe ja shampoo + hoitoaine jäi sinne. ;_; Ei ole muita pieniä putteleita joita voi ottaa aina matkalle mukaan.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Niin teki... siihen on kyllä aikaa ku ens kerran rykäisen itseni ouluun... pitäiskö sitä q-stockissa käydä? hmm... ehtiskö....

Olen katsonu jo 3/4 matseista läpi ja kirjoittanut ylös että mistä kohtaa löytyy hienoja comboja ja Lolnagea.
Esim. se oli hauska ku Masa amisteli Pekia n. 4 nairilla, sit yhtäkkiä masa kuolee itse.
Legendaarinen laserista upsmash mindgame tulee varmsti myös mukaan!
... puhumattakaan Air-cancel counter tappokombo O_o
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Höh, jos mie ne pistän niin laitan kyllä mario vs. marthitki, 3 stockausta tuli nassuun ja muutama counter edgeguard.


EDIT:
niin oli mulla kyllä oikeetaki asiaa.
Näyttäis siltä että tulen lennolla Helsinkiin n. 10. päivä heinäkuuta ja palaisin vaikka 12. tai 13. päivä heinäkuuta roihin. Onko WMK vielä varmistunut menoistaan sillon?
meinaa että tarttis majoituspaikkaa niin jos sais sieltä niin vois samalla smashata vähä, tosin mieli tekee tutustua myös helsingin yöelämään kerranki ku ehtis. Mutta kyllähän sitä ehtis, varsinki jos olen monta päivää siellä.
Tottakai voin mennä serkkujen luo kans, ja varmaan käväisenkin, mutta ne ei pelaa smashia :p
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Allraitti, kysäsen siis serkuiltaki että pääseekö sinne varmuuden vuoksi.
Tosiaan 11. keskiviikkkona on se bassosoolon SM skaba että sitä vartenhan sinne mennään.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
tässä ajan kuluksi paremman tekemisen puutteessa voisin jo alustavasti listailla henkilöitä jokka ovat jo ilmoittautuneet mukaan seinäjoen suureen turnee tapahtumaan =P

elieli... ainaskin:

itse Smashjumala Qtio

Sitten tavallisista tallaajista mukana ovat:

bËst
Über
sÏck
zÄp
dÖda
Mâts
udikku
peki
ijuka
MasterTK
samo
KVF
zämi
heplo
atheist ja tämän toveri
nico
tumbi
neutroni

mitä todennäköisimmin mukana ovat myös

Julle
lieriö, rubikin kuutio, valurautapannu (ym: Qtion kaiffareita)
Phail3d
uchi

legenda elää että mukana voisivat olla myös:

Yuna
coco
maskuliinimurhaaja

dodih. siinä lähtökohta. ilmoittakaa jos huomaa että olen jonkin nimen unohtanut, tai jos siellä on nimi liikaa. ja tässähän on vielä muutama viikko aikaa joten siinä ehtii hyvin lopukki vahvistamaan oman tulonsa/poisjääntinsä.

ainoat ns. varmat tiedossa olevat poisjääjät ovat WMK, VilNess, ebo...jne.... ja Lamperi ja porukkaahan mahtuu lisää. tila ei lopu ikinä kesken =P

kesäkuun kunniaksi turneen nimi olkoot KKT. piste.
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
TKlta meni jotain pari tuntia >_>

KKT? KK-turnaus?
KK eli siis... KK. Kova Kundi. KestoKovis, miten vaan ^_^
Paras turnauksen nimi koskaan.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Kova kundi ja KestoKovis kuulostaa liiankin hienoilta mutta lähtökohtaisesti sen oli tarkoitus olla: KKT = Karvaton Kesäkuu Turnaus ^_^

mutta sen saapi käsittää kukin miten tahtoo =P
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
vois ehkä lisätä minut ja mun hienot pinkit hiukset ja sit yks opiskelu kaveri olis halukas lähtee. jos kaikki onnistuu niin me lähetään autolla jyväskylästä et jos joku on matkalla ja haluu kyydin niin ilmottele.
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
joo kaitpa se minäkin tulen vois alkaa taas tota smashia hakkaa ku viimeksi pelasin kun peki oli kajaanissa <_<
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Tk:lla onkin netti kämpillä ja meikä pistää aikaa combovideoon ku hyvä on tulossa! näette sitten, eilen tein sitä pari tuntia ainaki...
 

MasterTK

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2005
Messages
172
Location
Tampere, Finland
Ai niin! ja se #"¤"#%"%# singlesit pidetään sitten järkevään aikaan, tai en tule koko turnaukseen. Aina venyy niin pirun myöhälle, että saa silmät ristissä pelata.



Tk:lla onkin netti kämpillä ja meikä pistää aikaa combovideoon ku hyvä on tulossa! näette sitten, eilen tein sitä pari tuntia ainaki...
En käyttänyt siihen arvokasta vapaa-aikaa, vaan tein sen töissä. :laugh:
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Juu minusta singlesit voisi pitää niin että se todellakin alkaa siinä 1-3:lta. Teamsit pidettäisiin vaikka jonain muuna päivänä, en tajua että mitä vikaa tässä on.. voisi vaikka sitten yöllä low tier singlesit? Tai sitten Perjantai-iltana teams, lauantaina 1-3:lta singles, sitten lauantai-iltana low tiers. low-tier teams perjantaina vai sunnuntaina? mutta singles pitäisi olla lauantain ainoa turnaus, tai ainakin sen ensimmäinen -_- Ei mitään teamsseja siihen eteen, prkl.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Sen verran voin kombovideota paljastaa että Samolla on yks vittumaisen kuulosimpia nauruja kun sitä hidastaa puoleen. ;)
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Tuohon aikatauluun tosiaan: on ollu aikeissa notta kaikki neljä perusturneeta + ajan salliessa crewi pidetään ja Singlesit pidetään kyllä päivällä ihan järkevään aikaan. mutta paitsi notta se vaatii selvää jöötin pitäjää paikan päällä joka komentaa ja muut vikisee niin se vaatii myös sitä että ku singleseitä aloitetaan niin KUKAAN EI lähe siinä välissä ruoskimaan casualeja ja turnauksia varten varaamme vähintään kolme, todennäköisesti jopa neljä töllöä joilla ei pelata casualeja turneen aikana vaikka kuinka houkuttais. ja jos pelaa niin sit jos paikalle tulee turneematsia pelaavat niin se on sit armotta heti pois koneelta, aivan sama vaikka olis Paavi vs Joulupukki money match menossa tai muuta vastaavaa.

alkuperäinen idea olisi kyllä että LT-singles ja LT-teams pelattaisiin perjantaina ja pääturneet (doubles ja singles) lauantaina niin notta niistä toinen alkaa aika lailla aamusta. Teamssi pelataan nopean kaavan mukaan ja jos tosiaan edetään halutulla tavalla niin töllöjä pitäis olla koko ajan vapaana joten ainakin teamssien PITÄISI olla parissa tunnissa ohitse.

paljon aikataulut riippuu siitä mihin aikaan perjantaita ihmisiä ilmantuu tänne seinäjoelle. crew-turneen pelaaminen riippuu pitkälti siitä. tai sit sen rykäisee turnee viikonlopun päätteeksi keskellä yötä tai jotai. se ku ei oo niin tärkeä vaan oikiammin lisäextra.

viime kerrasta viisastuneina tähän jöötiin pyritään sillä se että pelaajat tippuu väsymyksen takia pois turneesta ei oikein oo se paras tapa karsia pelaajia.

joooo tiedän viestini oli semiturhaa ruikutusta jne jne ja itse olen syyllistyny samanlaisiin vitkasteluihin mutta jos tällä kertaa yrittää hoitaa homman kunnialla läpi =).
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Minusta voisi ne kaikki matsit mitä on niin vetää samaan aikaan. Eli alkukarsinnat menisi tietenkin normaaliin tapaan, mutta bracketissa.. jos on 8:n bracket, niin on 4 matsia samaan aikaan neljässä telkussa. Sitten 4 menee losersiin ja 4 jatkaa, eikö? Eli taas 4 matsia neljässä telkussa samaan aikaan, eikä mitään muita häröilyjä. Sitten 2 jatkaa winnersissä ja 4 losersissa, eli on 3 matsia? Tässä vaiheessa saa yhden telkkarin casualeihin, vai mitä? Sitten on 3 losersissa ja 1 winnersissä, ja ne säätelee sitten miten säätelee, tarvitaan enää varmaan vain 2 telkkaria, eli 2 saa mennä casualeihin.

Mutta jos nuo matsit pelattaisiin samaan aikaan aina kun voi, ja mahdollisimman monella telkkarilla, niin ei pitäisi kauhean kauaa kestää. Voisi vaikka laittaa että kymmenen minuuttia aikaa tulla pelaamaan, tai sitten lasketaan luovutukseksi? Mutta jotain tuommoista voisi säätää, saisi bracketit jossain parissa tunnissa mentyä kevyesti.
 

Zämi

Smash Rookie
Joined
Dec 19, 2006
Messages
6
Mihin peleihin sitä ehtis tulla perjantaina kun pääsen seinäjoelle vasta 19.45.
mites turnee paikalle sieltä asemalta?
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Mihin peleihin sitä ehtis tulla perjantaina kun pääsen seinäjoelle vasta 19.45.
mites turnee paikalle sieltä asemalta?
en osaa sanoa mitä turneita mahollisesti missaat ku se riippuu niin paljo siitä koska alkaa enemmistö poppoota olla paikalla. Kuitenkin veikkaan jotta suurin osa saapuu tuossa illan mittaan joten tuskin mistää erikoisemmasta ehtii paitsi jäämään. se on varmaa että Doublesia/singlesiä yritetään varoa ettei kukaan missaa mutta LT-singles/LT-doublesin/crewin kanssa ei odotella liikoja. on kuitenkin ihan mahollista että ehdit mukaan kaikkeen. sen näkee sit ku tietää mihin aikaan alkaa ihmisii oleen läsnä.

Ja olen sen verran rohkea jotta uskallan luvata kaikille autokyydin asemalta turneepaikalle, tarvittaessa kaupan kautta ja sit ku lähtee niin myös turneepaikalta asemalle. =)

niin ja ijuka: ihan hyvä vaihtoehto toi sun ehdottama järjestelmä. pääasis jotta saa pidettyä kiinni sitä jotta turneematsit > casualit =)
noista aikaraja rangaistuksista en pahemin perusta mutta jos kaikki nappaa sen verran itteään niskasta kiinni (allekirjoittaja mukaanlukien -_-'ä) notta pelaa matsin HETI ku siihen on tilaisuus eikä vetkuttele puolta tuntia.
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
multa loppuu silloin perjantaina duuni vast puol neljä, ellen sit saa puhuttua itteni lähtemään aikasemmin, vaikka puolilta päivin, sit ehkä pääsisin seinäjoen suuntaan joskus 6jälkeen suurinpiirtein... ja turnauksista sen verran että muilla mulla ei oo niin väliä mitä menetän, kuhan pääsee singlessiin ja teamsseihin. low tierit saa mennä, vaikka hauskoja ne kyl on :D ja mun yoshi ounaa... ;) aikataulusta pe suhteen ilmottelen ku tiedän paremmin. ja tosiaan turnaukset mahdollisimman nopeesti pois alta, turnaus pelejä pelkästään niin monella töllöllä ku on pelaajapareja pelaamassa!!!! mä voin alkaa pitää sit jöötä jos ei aleta uskomaan! :D:D:D:D:D haha
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
multa loppuu silloin perjantaina duuni vast puol neljä, ellen sit saa puhuttua itteni lähtemään aikasemmin, vaikka puolilta päivin, sit ehkä pääsisin seinäjoen suuntaan joskus 6jälkeen suurinpiirtein... ja turnauksista sen verran että muilla mulla ei oo niin väliä mitä menetän, kuhan pääsee singlessiin ja teamsseihin. low tierit saa mennä, vaikka hauskoja ne kyl on :D ja mun yoshi ounaa... ;) aikataulusta pe suhteen ilmottelen ku tiedän paremmin. ja tosiaan turnaukset mahdollisimman nopeesti pois alta, turnaus pelejä pelkästään niin monella töllöllä ku on pelaajapareja pelaamassa!!!! mä voin alkaa pitää sit jöötä jos ei aleta uskomaan! :D:D:D:D:D haha
En tiedä, mut noilla aikatauluilla ei varmaan jää välistä pahimmillaan molemmat lt:t, mut ei varsinaisia turnauksia, jos ne järjestetään vasta lauantaina.
Ne, varmaan kuten Besti sanoki järjestetään ajoissa, et vaihtoehtona olis esim. sellane et ku meilkein kaikki hauluaa pelata varmaan singlesin ekana et jos se aloitettaisiin siinä viimeistään yhden aikoihin launataina et saadaan sit teams alta pois...:confused:

Joo hyvä idea, mä voin lainata pesis mailan tarvittaessa.:chuckle: Voin lyödä siihe tarvittaessa vaikka pari kuusi tuumaista naulaa :D:D:D:D:D :chuckle:
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Release Date:
US: TBA 2007
Japan: December 31, 2007
Europe: September 30, 2007

ololol
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
En kyllä millään pitäisi noita päivämääriä valtavan luotettavina, vaikka ne täysin uskottavia ovatkin. Tällä kertaa ei muuten voikaan tulla hirveää rakoa NTSC- ja PAL-julkaisujen välille; Meleen kanssahan suurin syy oli GC:n julkaisujen eriaikaisuus. Tästähän voi vetää senkin johtopäätöksen, etteivät versiot eroa toisistaan yhtä paljon kuin SSBM:ssä.
 
Top Bottom