• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
hmm, mua ainaki kiinnostaa, ja voin alkaa kyselee jossain vaiheessa että miten on töissä, jos sais perjantain vapaaks ni olis hyvä tulla :D ilmottelen heti ku tiedän tarkemmin
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Kuulemma KVF lähtee jonnekin siperiaan 9. heinäkuuta.

best, voin tulla teille viikon etuajassa ja lähteä viikon turnauksen jälkeen >_>
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
no niin elikkä se päivä sai lopullisen varmistuksensa: seinäjoen turnee 8-10.6... ei lisättävää... kaikki halukkaat mukaan.

no anakin ijuka ois iisi elätettävä ku tarvii viikoksi paketin murokeksejä ja pari tippaa vettä >_>. palataan siihen joskus vuonna elvis ja erämaamaratooni >____>
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Kiinnostusta löytyy - mutta saan tietää kesäduunin puolesta vasta ihan kesän alussa minä viikonloppuina mulla on töitä, joten paha sanoa vielä tässä vaiheessa pääsenkö Seinäjoelle tuolloin 8.6. Vaikka töitä tuolloin olisikin, niin hyvällä tuurilla pystyn ehkä sopimaan itteni vapaaksi siksi viikonlopuksi.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Aika ytimekäs eka posti.
Epäilen vahvasti omaa pääsyäni, ens viikon keskiviikkona turneesta on toi mun järjestämä rock-juttu, eli edeltävällä viikolla paljon sählinkiä.
 
Joined
Jan 28, 2007
Messages
10
Location
Finland
No prkl, en kyllä jaksa raahautua minnekään Seinäjoelle joskus kesäkuussa, mutta Roi-turnaukseen pääsisin lähes milloin vain kesän aikana. Toisaalta kesätyöhommat ja autokoulu on vielä jonkin verran auki... Paha mennä sanomaan mitään lopullista.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
no niin. alkaahan sitä porukkaa kertyä. saadaan kunnon bailut aikaan täällä seinäjoella =). ja ebo hei... sjoki no hieno paikka kannattaa käyrä tutustuus =).

ja mitä tiimeihin tulee niin lienee sanomattakin selvää että minulta ei tiimitukea löydy tässä turneessa. Ei LT-teamsseihin, ei maholliseen muikkuturneesseen eikä varsinkaan Doublesiin. Tämän turnauksen hoidan kokonaan Überin kanssa. haasteita otetaan vastaan =P

näillä näkymin näyttää että porukkaa tosiaan olisi tulossa ja hyvä niin. saadaan kunnon hauskanpito sessiio aikaiseksi ja kenties saadaan hoidettua jokunen turnauskin siinä ohi mennen =P
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Hops, väkeä alkaa ilmestymään, hienoa. Ei mennyt hukkaan tuo väen poistaminen vklopuksi. ;)

Minä tässä ja varmaan bEstikin vuotaa tietoa tulevan kuun mittaan mitä tehdään, milloin ja miten.
Siitä puheen ollen hinnasto varmaan pysyy samana, mitä se nyt tässä on ollutkin, eli:
singles 5e
doubles 5e/per lärvi
lt-singles 2e
lt-doubles 2e
Jotain muuta?

Minäkin olen vailla tiimi kaveria tällä hetkellä, vaikka ei varmaan ketään nappaa... :D
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
NONII!

11-13 Toukokuuta (5. kuukausi) On rovaniemellä SMAMSW, eli Show Me A Moose Smash Weekend.
Eli aika pian!


Ilmoittautuneita:
Peki,
Subi
VilNess


Lisää saa tulla! turnauksia pidetään jos pidetään. Mun SuperMariota saa moneymatchata koska tulimyrskyntaikoja on liekeissä, WMK tietää kyllä minkälainen VilNessin Mario on liekeissä :psycho:

Huom. mun kämpillä EI ole nettiyhteyttä, tosin vanhempien luona on että jos on jotain akuuttia asiaa niin voin järkätä sinne aikaa.
Eli järkätkää meno/paluu matkat ennakkoon niin ei netin puute haittaa.

TV:tö hommaan ainaki 2. saattaa olla jopa että videotykki vois olla paikoilllaan+ kamera jolla saa ZELDAGISCOMBOT talletettua. :chuckle:


Siellä nähdään!
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
mä luultavasti pääsen siinne villun turnee jos porukat päästää,en ole kyllä käyny kotona 2 kk et ne voi olla vähän nihkeitä, voisin ehkä saada kaverinkin mukaan.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
No täällä tilaa riittää, asunto on noin 1½ kertaa isompi TK.n entiseen asuntoon verrattuna että tersetuloa vaan!
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Hmm, tällä hetkellä näyttää vähän nihkeältä minun osaltani, etenkin kun minulla on yksi (vapaaehtoinen tosin) meno tuolloin. Katsotaan nyt vielä, mutta en usko saapuvani.
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Itse en osaa sanoa pääsisinkö paikalle, riippuu rahatilanteesta ja osittain siitä, että saisinko roudattua mukanani jonkun toisen s-jokisen(lue: bEstin)... ...mutta voisin vaikka katsoa ja järjestellä, jos vaikka pääsisinkin... who knows...
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Sillon huomasin muuten että on lauantaina euroviisut niin että jos porukkaa tulee niin voi joko jäädä mun kämpille smashaamaan tai sit tulla mun kanssa lordi aukiolle kattomaan euroviisuja ja chillaamaan... ainaki joksiki aikaa.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
valitettavasti en jouda mukaan rovaniemen varsin nimekkkääseen turnakseen. Osasyynä on aikapula sillä mitä todennäköisimmin olen tuolloin Alajärvellä tahi muuten vaan pitää kiirettä.
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Joopa joo. Ei kyllä ole tosiaankaan rahaa lähtee Rovaniemelle. Rahaa tässä "säästellään" Seinäjoen turnausta varten, mutta sen puoleen ei ole tosiaankaan hätää vaikka olisi heti.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Ookkoo. Entas nama kajaanin tai mut oulun tyypit, ootteko tulossa

Jullet ja samot eiku kehiin! :lick:
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Jullet ja samot eiku kehiin! :lick:
Hmm... nytten ku ei jojensuussa ollutkaan kokoontumista, niin voisi kai sitä tullakin sinne rovaniemelle, kun ei varmaan tässä seuraavallakaan viikolla ole mitään muuta. :) Saatte olla ensimmäisiä pekin ohella jotka näkee minun urpon foxin ja sheikin (kunnes toisin todistetaan) :chuckle:

Tosin olisi kiva jos saataisiin viel pari tyyppiä lisää... ._. Ja tarvinko siellä mitään tyynyä/makuupussia/pyyhettä?
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Joo, kyllähän noi patjat ja tyynyt+pyyhkeet saadaan järkättyä.

Ja kyllä kait toi makuupussikin onnistuu, pitää vaan muistaa hakea se.

Kysäsenpä videotykkiä lainaan viikonlopuksi, tiedä vaikka sais. muuten pelataan pikkuruuduilta ;)

tosiaan lauantaina on täällä rovaniemellä aika isohappening ku keskustaan järjestetään eurovicious tapahtuma niin menen paikalle ainaki joksiki aikaa. Masa eli Subihan varmaan jää mun kämpille siksi aikaa että jos ei halua tulla mukaan niin voi jäädä sinnekkin.

Okei, lisäifoa myöhemmin. Mielellään tulkaa perjantaina.
 
Joined
Jan 28, 2007
Messages
10
Location
Finland
Tuo Roi-turnaus kuulostaa ihan lupaavalta, tosin kouluhommia on aika lailla rästissä... Ilmottelen tuossa viimeistään ensi torstaina olenko tulossa, riippuu ihan siitä miten jaksan noita juttuja tehdä :p
Tarjoaisitko VilNess vielä kyydin asemalta turneepaikalle?
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
Vili vois heittää puh numeron jos joltakin se uupuu..
Ite tuun samon kanssa junalla joka o sielä 16:53
kyydistä oon 99% varma, mutta vilness vois varmistaa viä.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Ville (eli mä, puhun itsestäni monesti 3. persoonassa niinku Julius Caesar :p ) tulee hakemaan jollain kyydillä, se on kieltämättä 99% varma.

EDIT: puhelinnumero 0400545383
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Elikkä Ilmoittautuneet:

VilNess
Masa/Stubido
Tuke? (luulis tulevan)

Peki
Samo, molemmat roissa klo 16:53. onhan paluumatkat katsottu jo?

Eboshibudodo... ?

lisää mahtuu vielä...
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
Tuolta lähtee aika runsaasti noita junia
16:20, 17:20, 18:00
kattoo sitte myöhemmin mikä sopii parhaite.
fox/muikku vs marth moneymatch?


edittttttt. tämmöne viesti tuli nintendon foorumeilta:
Ilmoittaudun! En kyllä ole parhaassa terässä( ei ssbm:ää kolmeen kuukauteen), mutta tulen kuitenkin :p
Sheikillä pelailen
sanoin jo että käy täällä ilmoittautumassa tai ainaki ottamassa ainaki sun numeron ylös..
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Nyt on sellanen homma että Kun mario on liekeissä niin mario vs. mikä vaan money match.
Vaikka samon peach :p Tai vielä pahempaa, JULLEN MARTTA! >:D

Pichu ditto MM käy myös, kuten Browser ditot.

... ja kait se fox/muikku vs. marth käy myös...
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Nyt on sellanen homma että Kun mario on liekeissä niin mario vs. mikä vaan money match.
Vaikka samon peach :p Tai vielä pahempaa, JULLEN MARTTA! >:D

Pichu ditto MM käy myös, kuten Browser ditot.

... ja kait se fox/muikku vs. marth käy myös...
Kattoo nyt jos saan itekki peachin niin liekkeihin. Sitten voisikin ottaa mm. Ja meidän pitää se bowser vs kirby kans. ;o Pitää saada sitä varten kirby lämmitettyy kanssa. ^^
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Ohoh, enää 2 päivää! pittääpä alkaa siivoamaan kämppää ja viemään tavaraa paikalle. Jep.

Niin ja vielä ehtii mukaan!
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Joensuun jälkeen jäi rahaa 2e, eli en ole tulossa. SJ:llä kyllä vilness haastan sinun mariosi kaikilla foxilla falcolla marthilla ja sheikillä
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Haasta pois, mut ku en tule.
V.rock on seinäjoen viikonloppua seuraavana keskiviikkona niin ei ehri.

Falcon noista uskoisin pieksäväni, loput tekis tiukkaa...
 
Joined
Jan 28, 2007
Messages
10
Location
Finland
Juu, enpäs taidakaan tulla Rovaniemelle. Huomasin, että terveystiedon tentti olisi maanantaina ja voisi ehkä hieman lukeakin... Jos tietäisi mikä kirja siinä kurssissa on. Eikä tuo rahatilannekaan kovin mairitteleva ole ja niin pois päin.
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Minäkään en pääse tulemaan, kun rahatilanne on sen verran huono, ettei varaa ole juuri mihinkään. Jos olisi ollut rahaa, olisin mielelläni tullut.
 
Top Bottom