training_master(KVF)
Smash Journeyman
hmm, mua ainaki kiinnostaa, ja voin alkaa kyselee jossain vaiheessa että miten on töissä, jos sais perjantain vapaaks ni olis hyvä tulla :D ilmottelen heti ku tiedän tarkemmin
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Vähä ehkä himottais tiimata sun kanssaTuota niin niin... Kyllähän minä ilmeisesti olen tulossa, kun himottaa sen verran. Pitää vaan tiimikaveri vielä löytyä >_>
Hmm... nytten ku ei jojensuussa ollutkaan kokoontumista, niin voisi kai sitä tullakin sinne rovaniemelle, kun ei varmaan tässä seuraavallakaan viikolla ole mitään muuta.Jullet ja samot eiku kehiin!![]()
sanoin jo että käy täällä ilmoittautumassa tai ainaki ottamassa ainaki sun numeron ylös..Ilmoittaudun! En kyllä ole parhaassa terässä( ei ssbm:ää kolmeen kuukauteen), mutta tulen kuitenkin![]()
Sheikillä pelailen
Kattoo nyt jos saan itekki peachin niin liekkeihin. Sitten voisikin ottaa mm. Ja meidän pitää se bowser vs kirby kans. ;o Pitää saada sitä varten kirby lämmitettyy kanssa. ^^Nyt on sellanen homma että Kun mario on liekeissä niin mario vs. mikä vaan money match.
Vaikka samon peachTai vielä pahempaa, JULLEN MARTTA! >:D
Pichu ditto MM käy myös, kuten Browser ditot.
... ja kait se fox/muikku vs. marth käy myös...