• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Niin, toi vappua edeltävä päivämäärä ois varmaan aika huono kun tajuan, että silloin vappuna bËsti ja TK ovat täällä. En minä noista toukokuun päivistä osaa yhtään sanoa vielä suuntaan enkä toiseen. Ihan hyvin saattaa sopia, mutta saattaa tulla jotain esteitäkin.
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Noh, noh, mulla on ainakin tällä hetkellä kaikki viikonloput auki(paihti 14-15.4, kun on koeviikko), kun sähläily kausi päättyi, eli jos saan rahaa, paalua, hynää, pätäkkää, mannaa, mansikoita what eva u call it, niin voin tulla paikalle.
Muista seinäjokisista(Uber, Döda, Sick, Besti kommentoikin jo) en osaa sanoa pitää varmaan kysellä pojilta, mutta luulen, että ainoa joka VOI EHKÄ olla lähdössä on Uber, kun toisella ei ole ikinä rahaa ja toinen ei halua käyttää rahojansa.

Ikävä kuulla tota TK:lla olevaa sotkua. On se kumma kun ei ihmiset osaa käyttäytyä oikein vieraassa paikassa(en syyllistä ketään, ihan vain yleisesti ihmettelen)
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
ei liity tähän tulevaan turnaukseen mitenkää, mut kuka oli se joka asuu jkl tai lähinä muuramessa?
 

^^julle^

Smash Apprentice
Joined
Oct 5, 2005
Messages
124
tuli täss mieleen et oli aika herkkää kirjoitella nipinä :) mut se olin sit minä joku kirjoitti noi herkkä hetki jutut juu joo....
 
Joined
Jan 28, 2007
Messages
10
Location
Finland
Kyllä tuonne Rovaniemen-turnaukseen voisi tullakin, ehtisi varmaan ainakin yhdeksi kokonaiseksi päiväksi kun on niin lähellä Pyssykylää. Pikaisesti katsottuna kaikki toukokuun viikonloput käy päinsä, kunhan nyt tuo rahatilanne pysyy kuosissa.
 

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joined
Feb 6, 2005
Messages
78
Location
Finland
näsäviisas kun olen niin postissa käskettiin kaikkien turnaukseen osallistujen tehä se niin:

4-6.5 KYLLÄ
11-13.5 KYLLÄ
18-20.5 KYLLÄ
25-27.5 KYLLÄ

ja en voinut sanoa suusta suuhun.
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Joo, olen menossa Taille ja olen yötä siellä. Siis la-su. Lähen sitte sunnuntaina joskus illansuussa. Neutroni on myös tulossa. Hmm... Joskus illalla ennen kaheksaa olen silloin lauantaina nosturissa, kävelen sieltä kamppiin ja sitte neutronin kanssa Taille.
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
4-6.5 En tiedä
11-13.5 En tiedä
18-20.5 En tiedä
25-27.5 En tiedä

Käykö? >_>

En ole ennustaja enkä tiedä saanko silloin rahaa. Tulen jos saan rahaa, en tule jos en saa rahaa.

Niin ja wmk muuten... coco olisi tulossa jonnekin tampereen seudulle coniin, joten varaudu visiittiin. :D
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Vilness, ei mitään hajua <_< alustavasti pääsen aina, mutta jos tulee jotain, niin tulee. Enkä jaksa laittaa noita kylläei juttuja, en kai sitten ole tarpeeksi pro turnaukseen -.-
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Onko tää joku vitun aprillipila ku lukee Pokeboards ja kursorina pikachu ? >_>_>


Plööplöö
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Joo'o, ei oo riemulla rajaa, ja meinaa tämä topic vajota selvästi... Assembly winterissä Tampereella mahollisesti turnaus.
Ei lisättävää.
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
TK ei kerkee järjestämään sitä turnausta. Olis kiva saada jotain tietoa siltä siihen liittyen, koska joku muukin sen homman ehkä voisi hoitaa.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Halloota!

Ruotsin turnausmatkan päivitystä omalta osalta:

En tule mukaan.
Syitä riittää:
1. Sain työpaikalta vain 8 lomapäivää,. jotka kaikki menee musahommiin (oma minifestari sekä bassosoolo 2007 osallistuminen)
2. auto järkkäys sähläystä, hankalaks menis
3. mahdollinen keikka simerockissa joka olis lähes samaan aikaan ku ros4, ja musahommat on prioriteettinä korkeammalla.
etc.
No tuossa kuiten tärkeimmät, toivottavasti te muut sitte pääsette ketkä haluavat.

Jos ostatte scanrail lipun niin selviätte n. 180 € mukaanlukien paikkaliput svenskassa.

Tai voittehan hommata oman kyydin... jos kuskin saatte.

Rovaniemen turnaus on vähä arveluttava, ku ei tästä porukasta oikein tiedä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (peki ja nico) että pääseekö porukka, eikä siinä hirveästi ole järkeä kutsua muutamaa tyyppiä roihin asti.

Helpommaks tulis järkätään esim. kesälle yks, joko ruotsin homman jälkeen tai sitä ennen... en tiiä.


Ai niin WMK:
olisin tosiaan tulossa Hesaan n. 10 päivä heinäkuuta ja lähtisin ehkä 14 tai 15 päivä sieltä pois. Olis mahtavaa jos tossa välissä olisit kämpillä niin pääsisin vähän Smashaamaan siellä päin. Ja jos olen tulossa autolla niin saattais sitä matkan aikana pysähtyä jossain muuallakin, esim seinäjoki... tosin ei kauaa sillä jos tulen autolla niin mulla on mukana porukkaa jota ei smash paljoa kiinnosta :p


Sellasta, Vilness out.
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
Mun ruottin reissu on aika heikolla hapella tämmösen jälkeen. :urg:

Vilness: ite voin tulla käymää rovaniemellä oikeestaan millon vaan, kun halvalla pääsee. Lisäksi Seinäjoella on ehkä turnaus ennen rosia (touko-kesäkuussa).
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
kuulostaa siltä että Suomen RoS 4 crew koki sangen suurehkon kolauksen VilNessin pois jäämisen myötä... =(

niin tosiaan. kommentoin seinäjoki turneesta sen verran minkä tiedän: Eli aikeissa on tosiaan että yritetään zÄpin kaa järkätä turnee ennen RoS 4:Sta tänne seinäjoelle. Ikään kuin preppaus turnee ennen ruottin reissua (kekkä sinne ikinä menevätkin) mutta tässä vaiheessa tiedän vain sen minkä pekikin jo mainitti että täs kesän edetess' sen pitäisi tapahtua. Zäpin luona kun tämä mitä ilmeisimmin järjestetään niin zÄpillä on suurempi rooli homman edistymisessä mutta eiköhän asiat tästä lutviudu jos ovat lutviutuakseen =)
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Auts, nyt tulee kyllä tekemään tiukkaa saada 10 suomalaista paikalle RoSiin. No, ei se vieläkään mahdottomaksi mene. En tiedä tuosta heinäkuun puolestavälistä vielä mitään, ehkä sopii.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Joo, tällä kertaa kävi näin. Liian hapokasta. Ainakin ilmoittelin ajoissa.
Tosiaan scanrail-lipulla pääsette kuiten, ja sillä saa samalla ruotsin ja suomen matkat.

Ja voithan peki tulla käväseen täällä viikonloppuna, tosin olis hyvä jos saat kaverin mukaan sillä en voi luvata että olen sisällä koko ajan smashaamassa, viikonloppuna tahtoo olla muutaki meininkiä.
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Joopa joo. Olis ehkä mukava tietää, että kuinka moni sinne ruotsiin on lopulta ihan tosissaan vielä lähdössä. Ja sitte vois miettiä, että kuinka porukka meinaa matkustaa. Varmaan lennetään, jos vaan rahaa riittää. Tosin ei laiva turusta + juna göteborgiin tule edes hirvittävän paljon halvemmaksi, ehkä viitisenkymmentä euroa, riippuu millaset junaliput saa. Nuo ruottin junalippujen hinnat on aikas outoja nimittäin. Mutta joo, vois siis jonkun pienen suunnitelman kehitellä, että osaa mahollisesti varailla jo vaikka lentolippuja tai jotain.
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Minä lennän, ja niinhän TK myös lupasi lentävänsä. Muista en vielä tiedä, kysyn bËstiltä.

EDIT: olen avoin kaikille vaihtoehdoille. miten vaan muu porukka etenee. lentäen oli se aito alkuperäinen suunnitelma. ainakin mukaanpääsyni on varmentunut viime viikkojen aikana mutta ihan lulkkoonlyödystä päätöksestä ei voi vielä puhua.

-bËst-
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Minä lennän, ja niinhän TK myös lupasi lentävänsä. Muista en vielä tiedä, kysyn bËstiltä.

EDIT: olen avoin kaikille vaihtoehdoille. miten vaan muu porukka etenee. lentäen oli se aito alkuperäinen suunnitelma. ainakin mukaanpääsyni on varmentunut viime viikkojen aikana mutta ihan lulkkoonlyödystä päätöksestä ei voi vielä puhua.

-bËst-
Njoo minäkin lennän. Yritän jopa samalle lennolle muiden kanssa <_<
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
Juu elikkäs minä ainakin suljen itseni pois jos lentämällä ollaan menossa. Juu kyllä koko ssbm skene on paska.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Ilmoitus SeinÄjoen Smahs-turneesta!

dodih. kahtotaans jos vaikka tähän topicciin sais eloa seuraavanlaisen ilmoituksen myötä.

Rovaniemen turnaustahan ei ole vielä ehditty pitää mutta näyttää ikävästi siltä että porukkaa ei pääse sinne paikalle mutta lykkäänpä tähän väliin jo ilmoituksen seuraavasta mahollisuudesta koota isompi määrä sakkia pelaalemaan.

eli siis: Suunnitteilla oleva seinäjoki-turnee ollaan sijoittamassa viikonlopulle 8-10.6. päivämäärä on aika varmana tuolloin ja siitä voi olla vaikia lähteä muuttamaan ja itse asiassa tuokin päivämäärä uupuu vielä lopullista vahvistusta zÄpin suunnalta mutta hyvältä näyttää. tuolloin olis tarkoitus järjestää turnaus joka mm: toimii preppaavana tapauksena ajatellen heinäkuun alun RoS4:sta. RoSiin lähtijöille treeniä ja muuta kivaa ja totta kai vaikka ei RoSiin lähtiskään niin läsnäolo olisi hieno asia =).

eli turnausta haetaan seinäjoelle edellä mainitsemakseni viikonlopuksi. painotan että päivää ei voi pahemmin muuttaa... toki se riippuu zÄpistä. ilmoitan muutoksesta jos sellainen sattuisi tulemaan mutta aika varmasti ainoa viikonloppu turneelle on tuo kyseinen viikonloppu. Koska moni piti sjoki turneeta hyvänä vaihtoehtona niin siksi asiaa ruvettiin järkkäämään ja hyvissä ajoissa laitoon ilmoituksen menemään. nyt saa kertoilla omasta osanotto kiinnostuksestaan sillä jos poppoolta on into loppunu eikä ilmoittautujia tule tässä repon kuukauden aikana... turnee loogisesti jätetään pitämäti ja tyydymme pelaamaan senkin viikonlopun täällä seinäjoella keskenämme >____>.

sitäkin tosiaan vielä painotan että itse seinäjoen suunnasta asia on vielä vahvistamati mutta ilmoittakaa toki olisiko tuohon aikaa vuodesta kiinnostusta. Minä tai zÄpi ilmoitamme sitten kun olemme saaneet varmennuksen turneen pitämisen mahdollisuudesta mutta hyvältä näyttää, hyvältä näyttää.

bEsti kuittaa, palaa asiaan ja pyytää ilmoittamaan kiinnostuksestaan tulla mukaan.
 
Top Bottom