• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

bËst^

Smash Journeyman
lienee parasta hoitaa nämä shoutoutit saman tien pois alta ku vielä muisti näin yömyöhällä pelaa :psycho:

ijuka: osasit kyllä ensimmäisen turneesetti voittos musta ajoittaa hyvään aikaan ku finaalissa sen teit. on tainnut Jullen opeista olla hyötyä sullekkin, sen verran pelityylis ja hahmos vaihtui finaaliin mentäessä =P. Suomen paras jälleen todistetusti.... ei muuta. ai niin.... luigi ladder for the win!

TK: poika nukahti ja jätti mut rauhaan turneessa.... pyriin kyllä välttämään sun kohtaamistas mutta toisaalta eihän pahimmat vastukset helpotu jos niit ei joskus kohtaa... kuitenkin kiitoksia turneen järjestelyistä ja fiiliksen ylläpidosta ja tosiaankin hyviä siivoushetkiä.... siihen uppoaakin minuutti jos toinen =P

WMK: tais hame tulla tielle turneessa.... kyllä se mekko vaan kaataa parhaimmatkin.... en tiedä menikö turnee kohdallasi suunnitellusti mutta ainakin olit paikalla pitämässä hauskaa ja se lienee se pääasia. jos vaikka ens turneessa kohdattaisiin sillä niin hyvin ollaan vältelty toisiamme... olis mukavaa vaihtelua. Kiitos seurasta ja katellaan taas.

KVF: on siinä rautanen inttimies ku nukkuu TV:n edessä ihmislauman pauhatessa ympärillä :dizzy: . Hienoa että ennätit intistä paikalle todistamaan että aijällä on munaa... poikkeappa s-joella matsaamassa ja bailaamassa joku päivä =P sen verran hyvää meininkiä tarjoat. Brackettiin pääsit ja LT-teams kolmas... lieni tavoitteesi ja onnea sen toteutumisesta.... ens kerralla taas porras korkeammalle.

coco: HUORA!!!!..... mutta hyvä sellainen... ei lisättävää. Huorimiseen vastataan huorimisella joten lienee kiittäminen zeldaa että pääsin kakkoseksi asti, muuten olisi matka saattanut katketa heti suhun. sen verran pahan haasteen mulle tarjoat. katellaan =)

heplo: falco-ditto money matchissa todistin että kokemus ja mind gametus painaa tekniikkaa enenmmän... sillä tienasin euron =P. kumminkin pahaa haastetta tarjoat ja ens kerralla olenet taas kokeneempi joten noususuhdanteessa menet. hyvä niin.

VilNess: Hatut on rock ja se todistettiin =P. yllätyin kun pystyin tarjoamaan sulle haastetta LT:ssä mutta oikeus tapahtui ja voitit mut... sen verran hyvin sen amistelun hallitset. turneessa Sveitsi tuli puskemaan päälle. Mutta sen mitä amis ei hoida niin prinssi korjaa joten money matchi tällä kertaa meni sulle vaikka samukseni pyristelikin vastaan. Katellaan ja pelaillaan taas =)

samo: teamssin voititta ijukan kaa... mielenkiintoinen tiimitaktiikka mutta mikäs siinä jos se toimii. Onnea voitosta! kenties Singlesikin onnistuu ens kerralla paremmin.

peki: Et yllättänyt tällä kertaa meikää swississä mutta mun amis yllätti... ainakin mut itseni. Hyvää settiä ja taitava playeri oot sitä ei voi kieltää.... lienee vain ajan kysymys koska taistelet finaalissa asti.... teamssisssa ku siihen jo ylsit, vaikkakin tavallaan mun ja nipin "kustannuksella". paha sanoa miten ois käynyt jos Friendly Fire olis ollu päällä.. tasasta olis taatusti ollu. Lisää match uppia jälleen kun saavut s-joelle =).

udikku: Teams kakkonen ei paha ja nannaa sekä jumal- että turbo-DI:tä tuli tupotettua oikein urakalla =P. En tiedä mitä Singlesissä sun kohdallas tapahtui mutta ainakaan et ollut viides joten ees pientä vaihtelua. Katellaan taas jos sit vaikka eksyis kankaanpäähän tämä poika joku päivä taas.

Nipi: Tosi hyvää LT-settiä.... siitä todisteena voitot molemmissa LT-turneissa. Singlesissä tais univelka painaa mutta silti bracketissä tappelemassa. Doubles ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan mutta siihen on syynsä: pari pieleen mennyttä sääntöjuttua+univelka koituivat kohtaloksi, mutta mielestäni meidän tiimi pelasi tosi hyvin sillä oikeastaan vasta ensikertaa pelattiin edes saman katon alla.... tiimataan ihmeessä useamminkin. Olen nimittäin tiimipeliimme tosi tyytyväinen sillä paljoa virheitä ei näkynyt.

Neutroni: Hyvin pelaat ja pystyt ns. yllättämään ja laittamaan tiukoille kenet tahansa... siitä se ura urkenee. hyvin se muikullakin meni vaikka et vissiiin pahemmin pelaa =)

Julle: Kyllä teikäläisen kädenjälki näkyy kaikkialla. Ijukakin teki finaalissa jullet ja yksinkertaisti oleellisen. mitään turhia hienouksia tarvita. Poikahan vois laittaa vaikka oman koulun pystyyn jos sitä ravintolaa ei tule.

Ebo: Kävit kirjaimellisesti pikavisiitillä... paha sanoa lopullista analyysiä mutta sen vähäisen näkemän/kokeman perusteella sanon että hyvän pohjan omaat. siitä on hyvä lähteä kehittymään. poikkeahan useamminkin turneissa =)

Kiitti jälleen kaikille yhteisesti. Vaikka turneen takia kaikkien tahdotaan kokoontuvan saman katon alle niin kyllä se pääsyy kuitenkin lienee se meininki. ainakin minulle. taaski tuli viikonlopun aikana naurettua parikymmentä vuotta elinikää lisää. katellaan taas!!!! odotan innolla seuraavaa kertaa.

NHJ

Smash Journeyman
juuu määkin laitan tähän näitä juttuja vaikkapa :DD

Ijuka: onnea singlesin voitosta harmittaa kun en ollut katsomassa finaaleita :/.Mutta kuulemieni mukaan taisit Julle Kikkoja siellä käytellä :D.

TK: Ei lisättävää. :D

UdiQ: Oli parhaita pelejä sinun kanssa ennen turnausta :D ja turnauksessa myös :p . Jäi vain harmittaa se tiimi juttu kun jätkä sai ihan vapaasti NANNAAA Jaella :). Finaalissa kyllä kuuli millon udikulla turbo DI napsahti :D ja muista jakaa sitä GEELIÄ! :D

WMK: TASASEKS perkele meni meidän pelit turnauksessa :D Reiska kyllä ryki siihen tahtiin että ei ollut paljoo vastaan sanomista. Ja viimenen Sheik vs Marth oli kyl aika settiä kans hyvin pelasit :)

VillNess: Hyvää Settiä oli LT:Tiimeissä meillä ja ehdotan että jos lähdemme sinne ruotsiin niin tiimaamme sielläkin :). Niukka voitto kyllä minulla tuli Low tier turnauksessa mutta osoitin olevani tällä kertaa paras :p

Neutroni: Sun martalle en meinannut pärjätä edes oma-tyylis+Jullen kikkoja niin mitä siihen voit tehdä ? :D

Best: Hyvää Settiä sulta Singleseissä ja LT:ssä Tiimeissäkin oltas aika pitkälle voitu päästä :p Ens kerralla varmaankin tiimataan uudelleen ja lupaan nukkua ennen sitä =D Juu ja meidän tiimi pelasi toooooooooooooooosi hyvin. Ens kerralla näytetään ;D

Peki: Hyvin pärjäsit Teameissa kun minut ja Bestit voititte ;D;D;D Juu mutta Ens kerran turnauksissa lupaan lopettaa sen vitun pelleilyn sua vastaan koitu kohtaloksi se :D Ja Vanha Smash Rulez ;D Sun kaa mukava pelata sitä kunhan et vittu rupee poraa. Siinä on niin paljon mulkku kikkoja että varmasti molemmat tykätään siitä pelistä :D ja mulla on vieläkin sormi paskana ;( ZELDAGIS!

Coco: Perkele minut menit tiputtamaan sillä huorallasi :D.

Heplo: En ehtinyt sun kaa pelaa mutta huomasin että kokemusta tarvitset toooodella paljon lisää :D

Samo: Onnea teamejen voitosta ijukan kaa kyllä teillä taktiikka toimii että ijuka tappaa ja sä leijut :D

KVF: Tiukkaa oli taas meillä niinkun aina =) Muikku ditossa sut voitin sitten :D

Peki

Smash Journeyman
Jee.

Vilness: Zeldagis nimenomaan... Itekki yllätyin vähän mun muikusta.
Oli muuten huikea counterpick-teameissa =). Jäin muuten sen euron velkaa.

best: popo on mulukku, ei lisättävää. Se teamijuttu jäi vähän harmittamaan, mutta ei se kovin paljoa vaikuttanut, vaikka oliskin voinut päättyä kummin päin tahansa. Vein sinulta hieman ruskapurilaisia

Nipi: ens turnauksessa lisää ssb-homotusta. On muuten pirun hieno peli. :chuckle:

TK: homo.

WMK: ei taaskaan pelattu paljoa, mutta oli suhteellisen tasasia matseja. Sinua vastaan ei voi pelata kunnolla.

Teamiturnaus meni aika pirun tiukaksi; kaksi settiä voitettiin yhellä matsilla ja yks hävittiin Udikun kanssa. Noissa kolmessa setissä vastustaja sai ensin kaks voittoa. =p

Singles meni vähän niinjanäin kun venähti hieman :urg:

Crewjutut meni aika hienosti, Potin kaveri osa 1 (ja pallokissa finaalissa) mursi vastustajat täydellisesti. Oli superspämmimatsi Cocoa vastaan pokeluolassa (kesti 6:30).

^^julle^

Smash Apprentice
juuu hei mullakin on kerranki9n jotain sanottavaa :D

Nipi: miks aina nipi ei voi voittaa...

Neutral damage: ens kerral tiimataan ku saman katon alla ollaan ni opetan sulle muutaman kikan ja sitten ruoskitaan....

villness: oot sie surkia :D sill martalla, mut kalenteriss olisi tilaa jos haluat oppi tinteja.

best: kylmäilma jäädyttää... mutta odotas...

samo/coco: PERKELEEN HUORAT! ja coco äly peli voittaa kusä eka low tieriss riehuit ni sit voimat loppu. ai ai

heplo: otit turpaan niinkuin suunnittelinkin ja ens kerral viel pahemmin.

Tk: sul kävi tuuri turnauksessa kun menit viemään...

KVF: ounasit mut muka.... mut mull oli sit paineita muista se oikeasti se ei ole mahollista...

siiinäpäs sitte kaikki paitsi ijuka joka ei vaan osaa... niin ja hyvä pärjätä ku nukku7u 3x enemmän kuin muut ni ei väsytä.

ja perkele pokerit jäi! ainut mitä turnauksesta odotin....

VilNess

Smash Champion
Jullehan tulee sit Rovaniemelle turnaukseen pitään tunteja, tosin tason takia en niistä maksa. :p

Siitä siis seuraava puheenaihe:
Rovaniemen turnaus:
entinen päivämäärä muutetaan, kahdestakin syystä. Se on pikkasen liian lähellä viime turnausta sekä osa porukasta (kuten WMK ja Best) ei pääse.
Vaihtoehdot: 5-7.4 tai 13-15.4
Siinä.
Mulle olis parempi toi 5-7.

Jokainen postittaa mikä päivämäärä käy niille!!

Ja jos mulla tulee työpaikka norjasta niin Turnaus joudutaan 90% tod. perumaan/siirtämään paljon pitemmälle entisestään. Tämä uus työpaikka selviää kahden viikon sisällä niin älkää ostako vielä matkalippuja.

udikq

Smash Apprentice
Nyt kun kerran jopa nipi ja julle intoutuivat shoutouteja heittelemään, niin kai se on pakko minunkin sitten...

Vilness: Sinusta on pakko aloittaa, koska Luigisi on äärettömän mulukku. Olet bestin IC:n kanssa yksi pahimmista countereistani. Viimesen päivän marth-ditot oli suhteellisen tasaisia, mutta eipä niistä jääny kummaltakaan osapuolelta paljon tuleville sukupolville kerrottavaa, oli nimittäin sen verran karseeta katteltavaa.

Coco: Perkele sentään, ettenkö paremmin sanoisi. Bracketissä käytännössä varastit voiton, kun puikautit sen nairin johonkin combon keskelle ja minä vielä kusin sen ekan elämän ratkaisevassa ottelussa. Lisäksi siinä samaan aikaan julle intoutu jakelemaan tarkoin valittua faktatietoa samosta... Propsit kuitenkin sinulle, pelaat peachilla paljon paremmin kuin kukaan muu suomessa, etkä edes homota pelkkää dsmashia, kuten eräät...

KVF: Pelaat Falcolla kyllä viisaasti, etkä panosta pelkkään hyökkäämiseen, kuten TK. Siinä singlesien alussa olin niin pirun laiskalla päällä, että en pärjännyt sinulle. Ei olla taidettu pelata koskaan casualeja vielä, ehkäpä seuraavalla kerralla, kun saman katon alle päästään.

Peki: Vaikka lähestulkoon pelkkää rekvisiittaa tiimissä oletkin, ei minun tyylini monen muun kanssa yhtä hyvin toimisi. Jatketaanpa vain samaan malliin ja ollaan kohta Suomen valtiaita tiimeissä.

Julle: Olet käsittämättömän outo pelaaja. Swississä voitin sinut ensin sheik-ditossa 4-stockaamalla sinut, sitten herrasmiespelillä otettiin marth-ditto laatassa, ja johan alkoi paukkua. Olin vielä viimeisellä elämällä häviöllä, mutta onnistuin kääntämään pelin voitoksi.
Jatkahan vaan sitä foxin chainthrowin harjoittelua, eteen-heitolla. ;)

Nico: Pelattiin kyllä kaikilla hahmoilla hyvin tasaisia matseja, ja hauskaahan se oli yön läpi pelata. Geelicombo ftw!

Heplo: Sinun pitäisi päästä useammin pelaamaan muita ihmisiä vastaan ja tie top 10:een voisi olla avoin. Tiukaksi veti ensimmäinen matsi swississä, enkä nähnyt tilanteeseen muuta ratkaisua, kuin jullen reunataktiikat :laugh:. Kannattaa sinunkin treenata myös joku toinen hahmo Falcon rinnalle.

WMK: Taidettiin jonkun aikaa casualia pelailla. Tosin en muista niistä hevonpaskaakaan. Taisivat olla sitä samaa perussettiä. Molemmat vaihtaa hahmoa parin matsin välein, ja tiukkaa on. Tiimeissä murrettiin Pekin kanssa sinut ja TK kuin limppusiat, paistettiin höyrystettyjen perunoiden kera ja jaettiin nigerialaisille, ei lisättävää.

TK: Koitapa kestää sen roskamäärän kanssa siellä. Meinasin nimittäin jo turnauksen aikana jaella hieman faktoja siitä, kuinka vittumaista on siivoilla toisten jälkiä, kun ei viittitä edes niitä roskia laittaa siihen laatikkoon, vaan ne jätettiin pöydille. Tiimien kohdalla sinulle samat sanat, kuin WMK:lle. Singleseissä annoin nannaraudan viuhua sinua vastaan, ja lopetit yrittämisen sikseen. Kiitos vielä järjestelyihin näkemästäsi vaivasta.

Neutral-Damage: Hiton tiukaksi veti turnausmatsit, mutta vielä kokemus veti pidemmän korren. Toivottavasti junapuheet avarsivat katsettasi marthilla pelaamiseen ;). Sinullekin annan vielä saman neuvon, kuin Heplolle, eli harjoittele ihmeessä joku toinen hahmo marthin rinnalle, ja menestymismahdollisuudet kasvavat silmissä.

Eipä tässä kai muuta. Väkimäärä kutistui turnauksessa alkuperäisestä määrästä aika roimasti, sen sijaan ruskapurilaisten määrä oli huomattavasti suurempi, kuin koskaan aiemmin, mutta ehkä se olikin vain hyvä juttu. Tapaillaan joskus. ^_^

Vilnessille sanon sen verran, että mulle luultavasti sopii noista päivistä kumpi tahansa, ja tuohon mennessä saattaa olla rahaa jo riittävästi, mutta mitään varmaa en voi vielä sanoa.

bËst^

Smash Journeyman
en sano mitään varmaa päivämääristä vielä mutta lähes varmasti jompikumpi onnistuu. Norjaan??? eikö Suomen työmarkkinat kelvanneet kaltaisellesi poroamismiehelle? =P

VilNess

Smash Champion
Suomessa ei arvosteta kunnon porobassoamismiestä niin paljoa kuin 22 € tuntipalkka...
Eiku oikeasti onhan se 2x palkka kiva mutta ku tuntuu niin vitun vaikealta saada töitä välillä, sitäpaitsi ei mulla ole mitään sitä vastaan että ulkomailla olis duunissa muutaman vuoden.
elämä on laiffia.

Luigi on äärettömän mulukku, Huutaakin vain että Jippii :p

^^julle^

Smash Apprentice
juuu molemmat päivämäärät passaavat....

ja sitten vielä udiqu: turnaus matsit taitaa olla meil täll hetkell tasan vaikken ymmärrä miten kun katsoo sun pelityyliäs joka on aivan loistava minuun verrattuna ja sitä että kuinka paljon loistavampi pelaaja minä olen joka tapauksessa... kieltämättä suomen paras minä siis :)

ja sit MasterPK : loistava pelaaja, kaikki on kohdallaan teknisesti huippu luokkaa, samuksella super paskaa tekee jne... missä siis voitot menes nipin luo harjoittelee veikkaan et nipill ois sulle pari kikkaa taskus :D

NeutralDamage

Smash Journeyman
WMK ei ollut väärässä kun väitti, että Kajaanissa on hauskaa; oli aivan mahti turnee! Aluksi oli vaikea uskoa, että selväpäisistäkin tyypeistä lähtee noin paljon ääntä :) Meno rauhottui hiukan kun naapurin "täysjärkinen" mamma kävi avautumassa. Saas nähä miten käy kun ens turneessa on kaljakin sallittu? xD Kiitokset TK:lle järkkäämisestä, ja onnittelut kaikille voittajille! Liitytään shouttikerhoon:

Heplo: Taisit olla alussa vähän kohmeessa kunnes sait kovan vireen taas päälle, ja voitit siitä lähtien varmaan lähes jokaisen matsimme :).

Udikku: Ekan kerran varmaan tosissaan potutti kun hävisin kahdesti peräkkäin turneessa sun Sheikille niukasti. Muut matsit taiskin mennä sulle selvästi. Kiitokset vaan neuvoista ja junaseurasta.

Julle: Ehdottomasti omituisimmalla tyylillä pelaava pokerinaamainen kaveri :p Marth dittoissa tuli hiuka mindgameiltua XD.

TK: Sulla oli vahva henkinen yliote, mutta se ei tällä kertaa kestänyt yön pimeyttä : /
Pakko sanoa, että tuntu ihan mukavalta voittaa sut edes sen kerran ;)

bEst: Pääsin pelaamaan sun IC:tä vastaan, ja meno oli kylmää :). Et suostunut edes pelaamaan turneessa Samuksella kuten rn7:ssa, joten eihän mulla ollut mitään mahkuja :p

KVF: Paras Falco ketä vastaan pelasin. Osaat tosi hyvin, mutta minäkin ihmettelen miksi et turneessa sijoitu tasosi mukaan?

Nipi: Lopeta se nukkuvien(silmät auki) ihmisten pelästyttäminen! :D. Sun Martta oli alussa vielä unessa mua vastaan, mutta vikan matsin veit jo selvästi.

Samo: Opin pelaamaan paremmin sun peachia vastaan, ja vaikka veitkin suurimmat osat matseistamme, niin pääsin sentään muutamasti yllättää :p

VilNess: Yritit vähän kouluttaa mun marttaa ja siitä kiitos. Nyt kun vaan jaksais vielä treenata? ^^

Mâts

Smash Rookie
Oli se vaan hieno turnaus näin ensikertalaisen silmin ja porukka oli aivan loistavaa. Kolmen viikon treeni ei vielä riittänyt mihinkään, mutta en kyllä uskonutkaan sen riittävän. Paljon lisää kokemusta tuli ja hauskaa oli niin että vieläki lihakset kipeät nauramisesta (tai ehkä lattialla nukkumisesta?). Seuraavaan turnaukseen yritän päästä mukaan riippuen tietysti kumpana viikonloppuna se sitten on... Ehkä silloin oppii jo tuntemaan jengiä nimeltäki ja muillekki jää mieleen muutaki musta kuin vihreepaita ja mulukku- nimi. :D

NHJ

Smash Journeyman
mullekin ois parempi toi 5-7.4 koska olen asseblyillä tuolloin 13-15.4 elikkäs minä en ainakaan pääse tuohon 13-15.4

^^julle^

Smash Apprentice
heplo huomaa se et mä olen tulessa vain ja ainoastaan merkityksellisissä matseissa.... muulloin teen mitä sattuu ja jauhan vaan paskaa minkä kerkeen... ja pakko viel lisätä et mulukku on hieno miess ja minun nimeni on julle terve vaan jos et huomannut viel et kujka oli9n siel taloss ni olin sit se kaikkein kaunein :D

TelpeFion

Smash Lord
No niin, mitäköhän lisättävää minulla vielä olisi...

TK: Kiitos turneesta, oli taas vaihteeksi hauskaa. Tunnuit kyllä nukkuvan tarpeeksi, harmi että näin myös kesken singlesin. Tiimeissä parasta oli eka setti Kojootteja vastaan. En sitten tiedä miksi hävittiin se toinen setti, pelasin mielestäni lähes yhtä hyvin siinäkin. Homoille hävittiin ihan pelkästään minun takia.

VilNess: Minusta ehdottomasti Suomen paras Marth, ikinä en ole saanut Marthilta niin pahasti pataan kuin siinä meidän ekassa Swiss-matsissa. Harmittaa, että perseilin niin pahasti Cocoa vastaan ettei päästy DE:ssä vastakkain. Oli taas hauskaa, nähdään.

Ijuka: Ei pahemmin pelattu, ja turnaussetti oli sekin aika kiintoisa. Ainakin Jungle Japes-matsi minun olisi pitänyt voittaa. Ihme että voitit bËstin, tosin minusta bËst pelasi pari viimeistä matsia ihan oudosti. Tiimeissä voititte myös, hyvää settiä.

bËst: Euroopan parhaita IC-pelaajia, sen verran voin sanoa. Parhaiten jäi mieleen se yksi Jullen murtanut 0 %-tappo-grab. Ei luonnollisestikaan tullut pelattua, mutta hauskaa oli senkin edestä. Kerro milloin tulet Helsinkiin.

Neutroni: No, hauskaa oli, se ei yllättänyt minua tosiaankaan. Voitit TK:n kerran turnauksessa, ei valittamista. Pelataan tosiaan jossain vaiheessa.

heplo: Olet jo aika hyvä Falco-ditoissa (tosin vain jos otat laatan). Pokerit jäi, harmi.

Julle: Se, kun mursit heplon crew-matsissa, jäi kyllä varmaan ikuisesti mieleen. Pari super-tipperiä ja homma oli sillä selvä. Muutenkin oli taas hauskaa. Pokeria pelataan sitten varmaan ensi kerralla.

Nipi: No, oli tosiaan vähän TASAISTA! Harmittaa, että hävisin sen Reiska vs. Sheik-matsin, vaikka alussa tuli ihan älytön mies-kombo. Et oikein ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissa singlesissä, olisit voinut sijoittua paremminkin. Toivottavasti jossain vaiheessa ehditään pelata muitakin pelejä, mm. PD:tä.

Coco: Onnittelut voitosta, mutta Jonina täytyy sanoa että rupesin loppua kohti semi-itsestäni perseilemään. Lisäksi en muista ollenkaan yhtä matsia siitä DE-setistä, vaan minusta se päättyi selvästi 2-2. Sinun pitäisi kyllä ehdottomasti lähteä kesällä Ruotsiin, en oikein tiedä kuka sinut pystyy Poké Floatsissa voittamaan.

Samo: Taas voitto tiimeissä, mutta mahdollista alisuorittamista singlesissä. Jos Udikku on aina 5., olet sinä melkein aina 9.

Udikku: NO, et ollut 5. Tiimeissä oli hienoja matseja, samoin crewssa. Ei tietenkään pahemmin pelailtu, mutta ainahan sitä ehtii. Hauskaa ainakin oli, olet parhaita kommentaattoreita.

Matsonik: Hienoa että pääsit tulemaan loppujen lopuksi! Ei pelattu, mutta olit hengessä mukana, mikäs sen miehekkäämpää.

Ebojne: Häivyitte aika vähin äänin, mutta toivottavasti viihdyitte. Potentiaalia näytti tosiaan olevan.

Pallokissa: Aina jokerina VilNessillä.

KVF: 1-1 meni meidän Swiss-setti, hyvin pelasit. Olisit voinut sijoittua taas kerran paremmin, mutta ainakaan et ollut super-paska. Todennäköisesti rykäiset ennemmin tai myöhemmin top 3-sijoituksen hihasta.

Peki: Kyllä SSB vaan sopii sinulle hyvin peliksi. Tiimimatsit oli hienoja, ekan setin viimeinen matsi oli huikea. Kuinka ihmeessä menit singles-iltana yhdeksältä nukkumaan, kun yleensä olet vielä klo 6 aamulla pelaamassa?

tabsa: Minne sitten low tierin jälkeen katosit? No, hauska oli nähdä taas.

Nikke: On kyllä homo pelityyli, ei voi muuta sanoa. Crewssa todella hienoa settiä. ja hauskat Wii Sports-matsit.

Wario Ware oli taattua hubaa. ABC on hieno paikka öisin. Toivottavasti porukkaa innostaa lähteä kesällä Ruotsiin.

Peki

Smash Journeyman
Vilness: minulle sopii milloin tahansa se turnaus.

Peki: Kyllä SSB vaan sopii sinulle hyvin peliksi. Tiimimatsit oli hienoja, ekan setin viimeinen matsi oli huikea. Kuinka ihmeessä menit singles-iltana yhdeksältä nukkumaan, kun yleensä olet vielä klo 6 aamulla pelaamassa?
Eka tiimisetti oli ihan pirun tasanen, mutta toisessahan me vasta alettiin pelaamaan, kun oli millä mällätä. Nukkumaanmenoajasta voit syyttää nipiä, kun tuli kermaperseellä ja zeldagisillä häirittemään joskus viidenaikaan perjantai-lauantai yönä >_> SSB on tosiaan huikea peli. Alku siinä meni miten sattuu... ensi turnauksessa voitas pelata lisää =p

Tuli tosiaan lähdettyä aika kiirellä ja Singles jäi väliin tiimien venyttyä odotettua enemmän. Aikataulu ei ollut erityisen antoisa, ehdittiin paluujunaankin lähinnä tavattomalla munkilla. Mutta mitäpä turhaa meteliä siitä olisi kannattanut pitää, pääsihän sitä silti pelaamaan jonkin verran.

Ilmapiiri oli odotetusti katossa, mutta kuten udikku jo mainitsi, säälitti hieman TK:ta sen roskamäärän kanssa. Enkä usko, että kukaan siitä erityisemmin nautti.

Vierailun lyhyydestä huolimatta lopullinen mieliala oli suhtkoht positiivinen. Pitää vain tästä edespäin eksyä noihin turnauksiin useammin ja mieluummin pidemmäksi aikaa kuin muutamaksi tunniksi.

NHJ

Smash Journeyman
Nukkumaanmenoajasta voit syyttää nipiä, kun tuli kermaperseellä ja zeldagisillä häirittemään joskus viidenaikaan perjantai-lauantai yönä >_> <-- Tulikin mieleen että kävin pekiä puolen tunnin välein herättelee siinä ja aamu palaakin vein (kermaperseen) siihen se nokaan eteen vaan ei miehelle mikään kelpaa :D

Ijuka

Smash Ace
VilNess: Minusta ehdottomasti Suomen paras Marth
Ei kannata huomioida pelkästään omia matsejasi..TK voitti suurimman osan matseista VilNessiä vastaan Marth-ditoissa, vaikka TK hävisi 3 tuntia Marth-dittoja udikkua vastaan putkeen voittamatta yhtäkään matsia. Kuulemma VilNess ei pärjännyt kauhean hyvin Samoa vastaan, vaikka minä 4-stockasin sen muutamaan kertaan jne. Onhan se hyvä Marth, muttei minusta vielä Suomen paras.

VilNess

Smash Champion
Öh, voitin kyllä friendleissä samon suurimman osan ajasta martalla.
Ja vaikka ehkä Ditoissa on tekemisen varaa, ei se tarkoita että se on ainoa paikka mistä katotaan.
TK:ta vastaan käytetään amista.

ja edelleenkin, voitin cocon 3-1 (perkeleen pke floats) pelkällä marthalla.

Rahamatseissa taisin 2 stockata Bestin IC:t

etc.

Ijuka on vaan kade >_> käy heti hyökkään kimppuun yhden miehen omasta mielipiteestä.

Samochan

Smash Master
Öh, voitin kyllä friendleissä samon suurimman osan ajasta martalla.
Ja vaikka ehkä Ditoissa on tekemisen varaa, ei se tarkoita että se on ainoa paikka mistä katotaan.
TK:ta vastaan käytetään amista.

ja edelleenkin, voitin cocon 3-1 (perkeleen pke floats) pelkällä marthalla.

Rahamatseissa taisin 2 stockata Bestin IC:t

etc.

Ijuka on vaan kade >_> käy heti hyökkään kimppuun yhden miehen omasta mielipiteestä.
Kyllähän sie voitit ihan kiitettävästi, mutta meni aina niin sairaan tasasesti ne matsit. Muutenkin se että voitit ehkä enemmän saattaa vaan johtua siitä että olet parempi pelaaja sekä hahmovalinta ja kentät ovat enemmän martan puolella kuin peachin. Jos se olisi ollut koko ajan jotain peachin dominointia ja 2-4 stockia, niin se olisi tykkänään eri asia. Ja jos voitat jonku cocon jollain martalla, kertoo vain siitä että coco ei osaa hevonpaskan vertaa pelata marttoja vastaan kun sen kokemus on jääny muille maille kun ei turneissa käy niin usein eikä pelaakaan niin usein. >_>;

Itse kun olen pelannut about kaikkia suomen marttoja vastaan, aina Otsuka Odesta ja Taista sinuun ja Ijukaan, (paitsi ehkä bestin), niin kyllä se Ijukan martta on se joka on se ehdottomasti pahin ja pelottavin ja paras martta näillä main, omasta mielestäni siis. Kukaan muu martta ei minun peachiani ole 4 stockinu, sitäkin ihmettä tapahtui peräti kaksi kertaa. Ja muutenkaan ei mennyt aina samoihin temppuihin ja sai olla koko ajan varpaillaan ettei kuole johonkin fair -> tipperiin yhtäkkiä. Toisena ja ei kuitenkaan niin kovin kaukana on sitten sinun martta ja sitten taitaapi tulla TK:n ja Udikun martat, en osaa sanoa kumpi on parempi kun en TK.ta vastaan juurikaan ole pelannut. Sanoisin että ainoa joka osaa tehdä jotain hienompaa martalla on Ijuka (dancing blade mindgames, teknisyys jne.), ja muut martat näyttävät ja tuntuvat hyvin samoilta, paitsi ehkä peki nyt enemmän spammii sh double fairia kuin muut.

NHJ

Smash Journeyman
ja mitä väliä sillä samo on miten sinun Peachille pärjää marthalla :o. Niin Jullella on kyllä suomen paras martta turhat hienostelut poissa.

^^julle^

Smash Apprentice
kiitos nipi kannustuksesta ja kaikki muutkin jotka olette minut ja mun skillini maininneet.... ilahduttaakseni taas kerran muita kerron pikkasen samosta ja hänen pelitaidoistaan, joten siis samo on ehkä suomen yksi paskimmista pelaajista se ei kerro taidosta yhtään mitään että leijjuu ja spämmii alas c-tikkua, jos ja jos samo olisi hyvä pelaaja hänellä olisi mindgamet kunnossa(jotka ei todellakaan ole) hän ei spämmisi alas c-tikkua ( jota hän tekee) hän kehuisi minut taivaisiin (jota hän ei tee) mutta minkäs teet kun huoralla pelaa se kertoo heti skilli tasosta... tämän todistaakseni pelaan pikkaisen nyt ennen seuraavaa turneeta peachilla ja pieksän sill sit samon ja sijoitun turneessa pitemmälle.... kiitos kun jaksoitte kuunnella :)

VilNess

Smash Champion
Niin, tässä on nyt se mitä arvostaa, jos on hienoa 4-stockata niin mikäs siinä.
Itse keskityn turnausmatseissa voittoon ja ihan hyvin niitä tulikin.
Ja se oli taas yhden toisen mielipide.

Sovitaan sitten parhaan martan titteli Jullelle niin ei tule kiistaa.
Niin ja en ole tainnut missään vaiheessa itse väittää että mulla olis suomen paras marth.

udikq

Smash Apprentice
Niinpä niin. Ei se sano vielä mitään jos ijuka on 4-stockannu samon pari kertaa, tai pärjääkö joku jollekin hyvin/huonosti ditoissa. Olen tähän asti ollut lähes ainoa, joka marthia on käyttänyt pääsääntöisesti näistä paremman pään pelaajista, ja olen oikeastaan vieläkin. Vilnessillä on hyvä marth, niin myös ijukalla ja TK:lla, nipiä ja minua unohtamatta. Paremmuusjärjestykseen on paha laittaa, koska kaikki eivät pelaa pääsääntöisesti marthilla. Se, mitä voin sanoa on se, että minä luultavasti pärjään parhaiten ihan mitä vain hahmoa vastaan, tosin ijukasta en tiädä, koska ijuka pelaa niin vähän marthilla. Mutta siis... Kaikilla muilla on joku marthia parempi vaihtoehto tiettyjä hahmoja vastaan. Vilness on ainakin vielä heikko avaruuseläimiä vastaan jne... Julle siis olkoon paras marth, niin ei kenellekään tulee yhtään mistään yhtään minkäänlaista mielipahaa.

^^julle^

Smash Apprentice
oi potti kiitos kohteliaisuudesta kaikki :D mutta mites potin kaveri osa1 silläkin oli aika kova marth???

VilNess

Smash Champion
Ääh, potin kaveri osa1 tuskin sijoittuu edes top5 sillä martalla... ehkä top10n... :p

Joo, sen verran vielä että selkeästi mun marth oli aluksi hakusessa mutta esim. turnaus matseja vastaan sain sen jo siihen kuntoon että pystyin alkaa lukea vastustajan peliä paremmin, se osittain selittää hyvin menneet ottelut cocoa vastaan, ei niinkään mitä samo selitti.
Opin pistämään kilven oikean aikaan pystyyn kun osasin ennustaa peachin dashattackin ja siitä sitte upB tappoja.

Joo, mun amis on melkolailla falco counter. En muista hävinneeni yhtään matsia falcoa vastaan, edes ystävyysottelua.
Martalla sain sit hyviltä falcoilta turpiin että siinä mielessä udiq on oikeassa.

Ja fox on perseestä :p

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joo, mun amis on melkolailla falco counter. En muista hävinneeni yhtään matsia falcoa vastaan, edes ystävyysottelua.
Entä se matsi kun rikoit jonku falcon kilven ja käytit luigin tehottominta iskua (pose) rangaistaksesi. Se oli turnausmatsi ja hävisit sen.

^^julle^

Smash Apprentice
ajatttelin tässä kun kerta on aiheinen ni villen luona sit kaikki pistää martat testiin ni katellaas sit kellä on millainenkin martta eiks jeah??

bËst^

Smash Journeyman
Itsehän en marthaa käytä mitenkään vakituisesti mutta osaan tarpeen tullen silläkin ja väitän pystyväni jopa voittamaan mutta paras... no sitä en ole <_< udikku on hyvä, nipi on hyvä, VilNess on hyvä, TK on hyvä ja ijukakin on hyvä, neutronin marth on myös mielestäni hyvä ja taatusti myös WMK:n. kaikki omalla tyylillään. itse pahimmaksi marthaksi koin VilNessin marthan mutta tekeekö se siitä Suomen parhaan niin sitä en tiedä. mielipiteeni olkoot siis se että Jullen oma on paras niin säästytäämn turhilta ristiriidoilta <_< (mutta mulle VilNessin oma on se paras >_>) piti nyt tähänkin spekulaatioon työntää iso nokkansa >_> mutta sainpas puhua <_<

^^julle^

Smash Apprentice
noh noh... en minä sentään niin hyvä ole, mutta kertooko se mitään että kaikki pelais martalla?? musta ei antaisin selkään aika monelle ditossa mutten sitten jos pelailaan joitain muita hahmoja vastaan :/

Top Bottom