• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

NeutralDamage

Smash Journeyman
Jottei touhu siellä Kajaanissa menis ihan överiks, niin mä ilmestyn paikalle turnausta neutralisoimaan :p. Tuun perjantaina, ja aikataulun mukaan oon 14:36 juna-asemalla.
Voin tuoda myös cuben, jos on tarvetta?

bËst^

Smash Journeyman
ei helkkari millainen turnaus tulee! pitää miettiä uudelleen onko tää oikea tilanne heittää perseillen =P.... ainoat kirpasevat puutteet lienevät rovaniemen LT-huorijat =P ja Team partakoneen haudattu herruus =(.... aikas vituttavaa vielki mutta hyvä turnee tulee taatusti

TelpeFion

Smash Lord
Perseillen ja perseillen... minä en viimeksi bËstiä vastaan pelannut, mutta olen ehkä silti parantunut. Minulla on mahdollisuus voittaa kaikki turnauksessa, mutta ongelma onkin oikeiden valintojen tekemisessä.

Korttia voin ilomielin pelata, ja kaikkea muutakin mukavaa. Kai sitä Smashiakin siinä ohessa ehtii.

MasterTK

Smash Apprentice
Neutronikin tulee! Enää puuttuisi peliQ ja kaikki pyhimykset olisi kasassa. o_O Tulee kyllä kovin turnaus koskaan, mitä Suomessa on järjestetty! Vilness ei ikävä kyllä pääse, mutta kaikkia on aivan mahdoton saada kasaan yhteen turnaukseen. Nyt tulee silti onneksi kaikki muut hyvät(cocokin pääsee tulemaan sittenkin) ja päälle vielä uusiakin tulijoita. Ongelmana alkaakin lähinnä olla, että tilat loppuvat kesken, mutta kyllähän me jotenkin aina mahdutaan.

Aikatauluista sen verran, että perjantaina n. 15.00-17.00 Crew-juttuja(joko kahdella, tai neljällä ryhmällä). Kahdeksan reikä reikä voisi aloittaa sitten sen parhaan turnauksen, eli LT-tiimit ja riippuen miten kauan LT-tiimeissä kestää, niin vielä varmaan ehditään ottaa myös se homopaska + ihan turha lowtier-turnaus. Tällä kertaa lupaan voittaa siinä ainakin yhden.

Lauantaina aloitetaan n. klo. 12.00 tiimit ja kolmen neljän aikoihin sitten singles, jotta finaalit eivät venyisi yömyöhälle.

Sunnuntaina grillataan sikaa ja juodaan ketsuppia joululaulujen tahtiin.

VilNess

Smash Champion
Joo, kun on 95 % tod. keikkaa niin ei pääse.
Mutta hei, toivottavasti noin suuri porukka tulee sit rovaniemellekki. Mulla on TK: kämppääkin isompi ja taitaa jopa lähikauppa olla muutamankymmenen metriä lähempänä :p

Muistahan Utikku viedä se reppu TK:lle, kiitos!

bËst^

Smash Journeyman
nimenomaan WMK... valinnoistahan se riippuu pitkälti. uskon kuitenkin ja itseluottamus sen verran korkealla että voin voittaa kenet vaan... mutta perseilyllä meinasin sitä että olin aatellu koittaa jotai uutta turneessa mutta saa nähä tuleeko taas Sveitsi vastaan muu Suomi vai keksiikö sit jotai luovaa =P

MasterTK

Smash Apprentice
TK
Julle
Nico
heplo
WMK
KVF
tabsa
Ijuka
udikku
best
zäp (perjantaina vaan?)
Coco
pekin homo
pallokissa
samochan
masahelia
Potti
tebs
Zäp
Potin kaveri
Heikki
Nikke
Matsonik
Neutral-damage
Perseen asukki

Muita mahdollisia:

Juha
tervis
viluski
zoukka
Ebo
Vortex
Potin kaveri osa 2
Big Boss

o.o

VilNess

Smash Champion
Hei, voisko joku lähettää Zäpin numeron? mulla saatto tulla kuningasajatus jolla saattaisin päässä mukaan perjantai-illaksi.
Kato jos menisin kajaaniin bussilla torstai/perjantai-illaksi ja tulisin takasin Zäpin kyydillä.
Ei tarvis maksaa kuin yhteen suuntaan bussi.

Siis mikäli mahdollista. Keikka olis kato lauantai iltapäivällä joskus n. klo 18-21:00 (kaveriporukalle niin aikataulu joustava)

lähettäkää Zäpin numero mulle ASAP numeroon: 0400545383

Kiitos.

EDIT: ei se perskule onnistukkaan. No ei tässä voi kuin hyväksyä sen ettei pääse :/

ZäP

Smash Apprentice
TK muuten mitenkäs pystyt järkestämään niitä kyydityksiä, jos niitä on? Tuli vain mieleen, että mitenkäs saat niitä järjestettyä mihinkin aikoihin? Itse kun olen kajaanissa 'bout 14:40, että voiko kyytiä järjestää vai pitääkö eksyä bussiin?
Ainiin, mitenkäs nuo bussit menee tuolloin lauantai aamuna kun minun pitäisi keretä 11:44 ouluun lähtevään junaan. Muuten olisin varmaan koko viikonlopun, mutta kun en kerkeä rovaniemeltä kittilään lähtevään bussiin vaikka lähtisin aikaisimalla junalla/bussilla millä pääsee.

heplo

Smash Cadet
Jottei touhu siellä Kajaanissa menis ihan överiks, niin mä ilmestyn paikalle turnausta neutralisoimaan :p. Tuun perjantaina, ja aikataulun mukaan oon 14:36 juna-asemalla.
Voin tuoda myös cuben, jos on tarvetta?
Katos, samalla junalla ollaan tulossa.

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joo, voin tiimata sun kanssa heplo, mutta pieni varoituksen sananen; mulla on paha tapa sohia sillä martan miekalla omia päin liikoja XDD. Kun nähdään kerta jo junassa, niin voidaan sopia vaikka voittoon tarvittavia taktiikoita ^^;

heplo

Smash Cadet
Protoni & Neutroni - Se on meidän tiimin nimi. Päätetty. :laugh:

EDIT: Jokos sulla on junaliput? Voisin koettaa saada paikan mahdollisimman lähelle.

VilNess

Smash Champion
Peki on ite huono ku muita haukkuu, nyyh :p

Mistä lähtein nyyhkyt on muuttunut sveitsiksi? siitä lähtien kun ne alkaa voittaa? hoho...

Amis ja Prinssi on parhaat. Muut on korvanpuustin korvikkeita.

Ilmaannun lauantaina siinä kahdentoista tai kahden kolmen aikoihin paikalle, joten ehdin ainakin singles turnaukseen. Pitää valitettavasti lähteä vielä samana iltana, joten en sen kummemmin pääse nauttimaan random matseista tai paskan jauhannasta.

VilNess

Smash Champion
Suunnitelman muutos:
Tulen sittenkin turnaukseen, JEEJEE!
Olen siis Kajaanissa torstaina bussiasemalla klo. 21:15, että tulkaahan hakemaan!

KEtään joka on vielä vapaana tiimikaveriksi? olisko CoCo? Huora&Amis/Prinssi, sillä se menis :p

Low tier tiimiin ketään? Voitto on taattu jos vähäänkään osaat pelata ;) ;)
Isopääpoika&rotta/Korkokenkäkaisa/Apina/Amis/Huppumies...

TelpeFion

Smash Lord
Kohta lähden lentokentälle, laitan vielä tavarat mukaan.

Ehkä lauantaina tiimiturnauksen alkua voisi sen verran viivästyttää, että ebojne pääsisi mukaan?

VilNess taitaa siis olla Kajaanissa noin klo 21? En edes tiedä kuka minut poimii lentokentältä, mutta saattaisi olla mahdollista, että samalla reissulla poimittaisiin poromies myös mukaan? Joku voisi soittaa minulle vielä siitä kyydistä. Muuten soitan itse TK:lle, viimeistään Helsinki-Vantaan lentokentältä.

Ehkä lauantaina tiimiturnauksen alkua voisi sen verran viivästyttää, että ebojne pääsisi mukaan?
Nyt näyttäisi siltä, että saavun junalla suurin piirtein 12:15 eli ei sitä tiimiturnausta tarvitsisi ainakaan kovin paljoa lykätä, mikäli tarkoitus oli aloittaa kahdentoista maissa. Mielelläni siihenkin osallistuisin.

Onnistuuko muuten kyyti asemalta vai eksynkö bussiin?

NHJ

Smash Journeyman
juu hyvä turnaus oli vaikka mulla meni kiinnostus siitä =D Mutta ylitin itseni ja low tierissä vilun menin voittamaan muistaakseni joku 3 stock sieltä tuli kansa :D

Peki

Smash Journeyman
TK ei pärjää browserille, löyty herkkä hetki, lähti kuin laaka tykistä ja kaatui kuin kakkulapio.
Zeldagis.

VilNess

Smash Champion
Joo, takas rovaniemellä ja olipa loistava turnaus tasoltaan!
Tässä vähä shoutouteja:

Ijuka:
Kyllä meni androidi repimään voiton jälleen kerran, ja ykkössija suomen smashscenessä varmistui entisestään, onneksi olkoon vaan! Hyvät oli mejän marth vs. sheik matsit, taisin ehkä voittaa niistä vaan n. 25% joten parantamisen varaa löytyy vielä.
Sun DK oli kyllä aika paska tosin ;) ei kukaan ole täydellinen, hehheh.

WMK: noniin, miehellä se ryki siellä vieläkin, ja tyylikäs turnaushattu löyty jälleen kerran.
turnauksissa kohdattiin aika vähän, ainoastaan swississä. Pitää harkita ton foxin siirtämistä kokonaan marttaan ku ei mun foxilla oikein voittoja tullu, Marthilla pärjäsin hyvin kuiten. Jotain sun pitää keksiä cocon peachia vastaan jos meinaat pysytellä top. 3ssa.

TK: Harmi että henkinen yliote siirtyi fyysiseksi väsymykseksi. Marttasi on kyllä parantunu ainaki dittojen perusteella, taisin hävitä suurimman osan :/. Ja niistä martheista mitä vastaan luigilla pelasin niin sun oli vaarallisin. Vissiin. Kiitokset taas järkkäyksestä ja mukavia siivoushetkiä. oli pakko amistella sua vastaan, kaikilla on heikot kohdat.

CoCo: Piti laittaa martta käyttöön ku toi sun superturnipseja vetelevä peach on aika vaarallinen! Joo, meidän counterpickit laitetaan parempaan ratkaisuun ens kerralla :psycho: pysytään perushomokentissä!

Best: Hyvin on mies pärjänny! pieksit luigini sveitsillä kahteen kertaan vaikka tiukkaa oli. Rahamatsit tosin vein. Ja meille myös menee palkinnot hienoimmista hatuista. hoho.

Peki:
ZELDAGIS
Joo, amis on paha edelleen. Tosin toi sun muikku kans osaa homotella tyylikkäästi.

Samo:
Urgh, creweissä kavi mulle aika kehnosti, on sulla peach parantunu ja teameistaki voitto, rock. tosin friendlien perusteella sulle olis käyny niinku CoColle ku mun marth on tulessa :chuckle: Joo, pidä taso korkealla.

UdiQ: Aika vaarallinen toi teidän tiimi, tippereistä tuli naamaan useaan kertaan! Ja falcoki pisti vastaan pahasti ku meni aina viimeselle stockille. Hyvin osaat pelata mutta ku muiden taso nousee samalla niin se ei pääse näkymään turnaus sijoituksissa.

NicO: jee, ainoan turnausvoiton sain sun kans tiimeistä! :) tosin pieksit sit LT-singlesissä. Pitää vissiin pysytellä Nessissä noissa LT jutuissa. Varsinaisessa turnauksessa piti ottaa voitto että pääsi eteenpäin, kyllä Marth sen verran kuiten laittaa vastaan.
Toivottavasti säkin pääset rovaniemellä jos se turnaus tulee tapahtumaan.

KVF: Kaljamatsit jäi väsymyksen takia vähän pienemmälle, mutta ehkä sit roissa sitä tulee kunnolla :chuckle: Hyvää settiä, jotenki sulla jää aika matalaksi noi sijoitukset turnauksessa... Fox ditoissa pieksit kovasti, mut muuten mun fox vei melko lailla.

Heplo: noniin, ei muuta ku TK kans pari sataa dittoa niin kyl se mindgame osastoki alkaa parantua, yllättävän hyvää peliä!

Neutral: Marth ruoskii! hyvä että pääsit paikalle.

Lisää myöhemmin jos muistuu:

Noh, vielä erikoismaininta Jullelle. Ekat pelit oli jullea vastaan ja siehän veit melko lailla, ohhoh.

Top Bottom