• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

Ijuka

Smash Ace
Ijukastaki ihmettelen että miks se tulis haaparannan kautta ku asuu niin etelässä.
Seuraa. WMK ei varmasti suostu lähtemään minun kanssani jne =P Enkä todellakaan mene ruotsiin yksin. Ainakin varasin ajoissa, joten minun pitäisi kaiken järjen mukaan päästä mukaan, vai mitä?

Samochan

Smash Master
Bileet. Mä olen ainakin menossa, kesällä saan varmaan sen verran ainakin rahaa, nytten olen aika auki kuten tavallista. >.> Ja olen tavallaan luvannut jo mennä sinne usealle henkilölle. <_<;; Joten ainakin tällä hetkellä olen ehdottomasti tulossa sinne. :3

Mitäs reittii pitkin se meidän matka sitten menis? Eikö tästä Oulusta kule lautat sun muut tonne ruottiin vai olenko väärässä? Matka maksaa sen verran paljon ettei kauheesti ole junalippuihin varaa. >_>;

VilNess

Smash Champion
Siinä on jo enemmän kuin se 5

Masan lähteminen on toisaalta arveluttavaa... oli asenteella "voin lähteä"
hmm... minä, TK, Ijuka, Samo ja NHJ... Ehkäpä...

Mutta sinne tarvis väh. 2 kuskia, eli TK.n olis pakko tulla.

Toinen asia.

TURNAUS JOUDUTAAN SIIRTÄMÄÄN.

Tämä 23.2-25.2 turnaus joudutaan siirtämään, jos joku haluaa kuulla syyn, niin lähetän PM:nä ymmärrettävistä syistä ja tieto on sit pidettävä omana.

Näyttäis siltä että seuraava mahd. päivä on 29-31.3

VilNess

Smash Champion
Niinpä... no porukat ainaki pääsee kirjotusten jälkeen heti turnaukseen... ei tosin siinä lukulomalla, mut tuleepahan sit luettuaki :p

Ellei sitte TK halua järjestää turnausta Sinne kajaanin kämpille, itse en tosin pääse 23.2-25.2

Olisin itse valmis lähtemään sinne vaikka porukkaa tulis vaan jotain 4-5. Vois pitää arctic smash tyylisen viikonlopun?

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Jullen on ainaki pakko tulla oli se mikä päivä tahansa, saan röökiseuraa! :D
mun pitäis periaatteessa päästä mikä viikonloppu tahansa tulemaan, kun ei noita kiinnioloviikonloppuja tuu olee enää yhtään mun tietääkseni...
eli mut voi periaatteessa laittaa sinne listaan! pakko koittaa skarpata viimosen nöyryytyksen jälkeen.. :/
sinne ruotsiinki kyl huvittais lähtee, pääsen töihin joskus huhtikuun lopulla ni pitäis olla rahaa aika paljon siihen mennessä... mutta mahtuminen on onkelma, kortti mulla on taskussa, että voin omalta osalta osallistua ajoihin, jos nyt mahtuu johonki, ja on kuorma- autokortti ni pystyn ajamaan jotain isompaaki vehjettä jos niikseen tulee. :D

MasterTK

Smash Apprentice
Minähän nyt voin pitää turnauksen vaikka joka viikonloppu, jos porukkaa olisi tulossa. Ei siitä kiinni ainakaan ole.:laugh:

Jos löytyy sopiva ajankohta joka sopisi kaikille, tai ainakin lähes kaikille, niin tokihan minä turnauksen voin järkätä taas vaihteeksi.

VilNess

Smash Champion
NO voitko pittää silloin 16.2-18.2 ?
entäs sitä seuraava, eli maaliskuun eka viikonloppu, niin ei tulis hirveää taukoa.

YO-kirjotuksiin osallistuvat tuskin tohon tulis mutta jos porukkaa tulis edes se 5 ja jompikumpi/kummatkin WMK ja Ijuka niin mielellääni tulisin.

udikq

Smash Apprentice
Siinä on jo enemmän kuin se 5

Masan lähteminen on toisaalta arveluttavaa... oli asenteella "voin lähteä"
hmm... minä, TK, Ijuka, Samo ja NHJ... Ehkäpä...

Mutta sinne tarvis väh. 2 kuskia, eli TK.n olis pakko tulla.
Minähän taisin ihan ensimmäisenä ilmaista haluni tuohon kyytiin, mutta voi olla, että lennän tampereelta sinne suoraan. Siinä samassa voisi myös ijuka tulla ehkäpä, niin ei tarttis yksin mennä. Mutta ensisijasesti olisin tuossa kyydissä, jos se vain jotenkin onnistuu. Luultavasti pääsen sinne tavalla tai toisella joka tapauksessa.

E. Ja niin. Kajaanissa turnaus olis ehkä kova vaihtoehto. Pääsisin sinne vähän pienemmällä vaivalla, tai siis rahalla. 16.-18. sekä 23.-25. sopivat mulle yhtä hyvin.

TelpeFion

Smash Lord
Laittakaa nyt johonkin turnaus helmikuun loppuun, se olisi ihan hyvä ajankohta minusta.

Niin, ja 29.-31.3. olisi torstaista lauantaihin; tarkoititko niin, vai 30.3.-1.4. eli perjantaista sunnuntaihin tavalliseen tapaan?

bËst^

Smash Journeyman
Kantani ei muutu.... jos turnaus ei ole 16.2-18.2 niin pääsen hyvin todennäköisesti paikalle.
ja mitä ruottin reissuun tulee niin mielenkiintoa on lähteä, mutta se edellyttää että mut vaan huolitaan mukaan sillä väkisin en itseäni mukaan änge, varsinkin kun en tiedä mitään muiden s-jokisten suunnitelmista.

ZäP

Smash Apprentice
No jos se turnaus järjestetään silloin 23.2-25.2 siellä kajaanissa, niin mitenkä turnaukset järjestetään? Teams jo perjantaina? Minun kun pitäisi olla junassa matkalla ouluun launantaina. Jos siis olen tulossa.
Ei minun mitään singlesiä kannata pelata, kun näemmä välttelen niitä parhaani mukaan. WMK minullapa ei ole pakoautoa, vaan pakojuna :p

VilNess

Smash Champion
Joo, tarkotin sitä viikonloppua, WMK.

Jos toi turnaus kajaanin turnee järjestetään niin olen paikalla perjantai illasta sunnuntai päivään asti. Ellei sitten TK kerro tänään varmasti, niin saatan saada loman perjantaille.
Kuiten varmasti olen perjantai iltana paikalla niin saatan jäädä paitsi yhdestä perjantain turnauksesta. riippuu miten järjestetään.

Ja toi auto homma, kysäsen tänään puolitutulta onko mitään mahiksia vuokrata tila autoa, johon menee 7.

Muuten 4 eniten motivoitunutta ja maksukykyistä vain pääsee mukaan, muuta en voi, ellei joku muu hommaa toista autoa, sitten meillä olis tarvittavat 4 kuskia jos KVF, TK minä ja Masa lähdettäis reissuun.

^^julle^

Smash Apprentice
vittu oon ihan sekaisin teidän paskoistanne, milloin se kajaanin turnaus sitten nyt oli? tarkka ajankohta kiitos. ´Ruotsiin olisi ihan kiva lähteä olen saanut kortinkin siihen mennessä ainut ongelma olisikin sitten toi raha puoli, mutta onneksi tuotakin kerkeää vielä suunnitella.

bËst^

Smash Journeyman
käsittääkseni me ollaan koko ajan siirrosta alkaen puhuttu viikonlopusta 23.2-25.2. silloin ainakin valtaosa porukkaa on tietoisesti menossa.. mm. pari uutta facea. Ja Tk:han on autuaan tietämättömänä ollut siitä että ollaan menossa sinne silloin :p

VilNess

Smash Champion
Joo, ite en pääse silloin 23-25.2

Seuraava ja sitä edellinen viikonloppu käy.

Hyviä uutisia: Juttelin tila-autosta ja SAATAN saadakin sen kohtuu hintaan lainaan.
Bensalaskujen hintaa EN ainakaan alenna mutta mahtuuhan 7 kyytiin O_o
siis JOS saan vuokrattua, se selviää 90% varmuudella tällä viikolla.

Etusija 2 uudelle paikalle on Udiqulla ja KVF:llä (kuskeja aina tarvitaan)

VilNess

Smash Champion
Fiksuintahan olis, jos saisin mahd. suuren porukan oulusta ja kajaanista... varsinkin jos eteläsuomesta olevilla olis mahiksia päässä muulla tavalla turnaukseen.

Kaikkein helpointa olis mulle jos 1.7 eli sunnuntaina olis kaikki kajaanissa jotka tulee kyytilläni ruotsiin. Sieltä pääsis sit suoraan lähtemään eikä tarvis sählätä oulussa niin paljoa.
En ole vielä varma saanko autoa lainaan ruotsin turnausta edeltävälle viikonlopulle, mutta ainaki sunnuntaille saisin, eli olisin sunnuntai iltapäivälä kajaanissa.

TK: onnistuuko tällanen mahdollisuus: vois pitää siellä kajaanissa jonku pikkuturnauksen, ja saisin nukuttua sillei että jaksaa huomisen päivän ajaa? tai oikeastaan voitais lähteä jo sunnuntai-iltana eli oltais maanantaina ruotsissa.
Pitääpä yrittää saada edellisellekki viikonlopulle tota autoa.

Joo, meikä suunnittelee paljon ennakkoon sillon ku kunnolla innostuu jostain :p

Ijuka

Smash Ace
Fiksuintahan olis, jos saisin mahd. suuren porukan oulusta ja kajaanista... varsinkin jos eteläsuomesta olevilla olis mahiksia päässä muulla tavalla turnaukseen.
<_< Menen kuitenkin TKlle lusmuilemaan ennen turnausta eli käytännössä sitten asun siellä sen ajan =)

VilNess

Smash Champion
Tänään soittaa se auton omistaja (siis 7 hengen tila auton) että saanko sen silloin lainaan.

Treenasin marthia viikonlopulla, alkaa ken kombot luonnistua.
OOS shuffled dair FTW!

MasterTK

Smash Apprentice
Kun turnaus alkaa hiljalleen lähestyä, niin olisi ihan kiva tietää keitä kaikkia sinne on tulossa? >_> Vilness ei pääse, mutta entä mitens muiden kohdalla?

VilNess

Smash Champion
Ai sä pidät sen turnauksen sittenki? joo, valitsen hoitaa sen keikan ku sillä tienaa ja skulaaminen on lähempänä sydäntä.

Ja sit toi auto-homma: soittivat eilen ja sano että sen auton toinen omistaja SAATTAA myydä sen huhtikuussa... ja muutenki kesä on niin kaukana ettei ne uskalla antaa mitään varmasti.

Eli kannattaa varautua siihen että saan sen 5 henkisen auton hommattua, enkä sitä 7 henkistä... mutten vielä tiedä.

Viimeksi ruotsiin menin scanrail lipulla mikä maksaa 160 Euroa, ja sillä voi matkustaa 5 kertaa 15 päivän aikana. Siihen päälle vaan ruotsin paikkaliput (noin 50 kruunua per lippu) niin johan pääsee göteborgiin!
että ne jotka ei tule autoon voi mennä junalla.

Top Bottom