• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Ai niin
Udiq: Marth on Loistava, et vain osaa >:D

hyvä tapa oppia uutta on katsoa TARKASTI kenin videoita, katsoa miksi hän tekee mitä tekee jo lukea rivien välistä... sitten kun niitä alkaa lisäämään pelityyliin niin homma alkaa toimia.
Esim. Masashi ja Ken osaavat molemmat loistavan tempun, joka on just toi dair kilvestä ku vastustaja on esim. takana ja itse olet kilvessä.

udikq

Smash Apprentice
Ai niin
Esim. Masashi ja Ken osaavat molemmat loistavan tempun, joka on just toi dair kilvestä ku vastustaja on esim. takana ja itse olet kilvessä.
Ite asiassa oon käyttäny tota ite aina ajoittain. :p
En sitte Vilness mitä suuremmalla todennäköisyydellä pääse Rovaniemen turnaukseen, joten viän sun repun kajaaniin ja TK saa sen sitten sulle mukanansa tuoda.

TelpeFion

Smash Lord
Tulen kyllä paikalle. Mieluiten tulisin torstai-illan lennolla, joka on Kajaanissa joskus iltakahdeksan jälkeen. Mikäli lennolle ei mahdu, tulen sitten perjantaiaamuna.

^^julle^

Smash Apprentice
hei meikän turnaus pidetään vihdoinkin :D NO LIFE.... joo jaksa edes vastata tohon et tulenko.. TK voi päätellä sen ihan itse :D siis ei pysty...

ZäP

Smash Apprentice
Saas nähä, tulen, jos tulen, jos tulen, niin lähden lauantaina aikaisin aamusta, jotta porukat voi poimia minut oulusta matkalla leville... saas nähä...

Ijuka

Smash Ace
Ai niin
Udiq: Marth on Loistava, et vain osaa >:D

hyvä tapa oppia uutta on katsoa TARKASTI kenin videoita, katsoa miksi hän tekee mitä tekee jo lukea rivien välistä... sitten kun niitä alkaa lisäämään pelityyliin niin homma alkaa toimia.
OHO! Joku toinen, joka osaa katsoa videoita kunnolla =P Ja niin, videoistahan kaiken oppii, sitten opettelee tekemään sen, sitten muuttaa ajatustyylin niin, että myös tekee sen silloin kun pitää. ja heti pärjää =)

Nyt olen koulussa odottamassa bussia, puoltoista tuntia aikaa vielä. Mantsan kokeesta voisi kai tuurilla tulla semmoinen 14/18 pistettä. Se on kai semmoisen kasin paikkeilla, että meni kai ihan hyvin. siis jos opettaja tajuaa minun teksteihini piilotetun syvällisen merkityksen.

Opettelen nyt pelaamaan muikulla, voisi sitten sillä ownailla turnauksissa. =)

VilNess, toivottavasti sinun Marthista tulee ainakin Minun Marthia parempi, niin pääsee treenaamaan pelaamista hyvää marthiakin vastaan. =P Sen jälkeen suomesta puuttuu käytännössä vaan hyvä Muikku, noista tärkeimmistä siis.

VilNess

Smash Champion
Eikös mun Martha ole jo sun marthia parempi? :D
...voihan sen tarkistaa sit Show me a Moose turnauksessa

Joo, muikkuvoima vois olla hauskaa. KVF veteli muikulla tiimiturnauksessa mutta oli siinäkin kasvamisen varaa.
Tosta tuli mieleen että pitää opetella toi Marth vs. muikku. Friendleissä tuli monelta turpiin.
Kattelin Kenin tyyliä muikku vastaan ja se menee suurinpiirtein sillei että rykii paljon miekka iskuja joissa ei ole paljon lagia. sivulle B:tä ja nairia "normaalia" enemmän.

Ai niin: yks floater combo marthilla on että rykäiset sivulleB:stä suoraan Fsmashin. ainakin Amista vastaan toimii.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
kyllähän meitsillä on varaa viel vaikka miten paljon, pääsen vaan pelailee ni kyl se siitä, ja mun muikku kyllä kohenee ku alan käyttää sitä entistä enemmän, ainaki martta mun pitäis ounata sillä... WMK:lla taitaa olla ainaki parempi muikku ku mulla, se meinaan muikahtelee liikaa.... :/

heplo

Smash Cadet
Tulen sinne Kajaanin turneeseen. KVF:n kanssa tulee varmaankin olemaan aika mielenkiintoiset falco-ditot <_<

Ijuka

Smash Ace
Eikös mun Martha ole jo sun marthia parempi? :D
...voihan sen tarkistaa sit Show me a Moose turnauksessa

Joo, muikkuvoima vois olla hauskaa. KVF veteli muikulla tiimiturnauksessa mutta oli siinäkin kasvamisen varaa.
Tosta tuli mieleen että pitää opetella toi Marth vs. muikku. Friendleissä tuli monelta turpiin.
Kattelin Kenin tyyliä muikku vastaan ja se menee suurinpiirtein sillei että rykii paljon miekka iskuja joissa ei ole paljon lagia. sivulle B:tä ja nairia "normaalia" enemmän.

Ai niin: yks floater combo marthilla on että rykäiset sivulleB:stä suoraan Fsmashin. ainakin Amista vastaan toimii.
Eikö tuosta voi hypätä pois? =/
Muikku on just paras juu =D Mutta niin, ei minusta sinulla ainakaan kankaanpäässä ollut minua parempaa Marthia O.o Muikkua vastaan koitan saada jonkun aerialin -> grab -> tech chase - joku isku reunan yli -> edgeguard homotus. Kai. Mutta joo, pitää treenailla Marthilla vielä hiukan =)

MasterTK

Smash Apprentice
Alan nyt kokoamaan listaa osallistujista.

TK
Julle
Nico
heplo
WMK
KVF
tabsa
Ijuka
udikku
best
pekin homo
pallokissa
samochan
masahelia
Potti
tebs
Zäp
Potin kaveri
Heikki
Nikke

Muita mahdollisia:

Juha
tervis
viluski
zoukka
Ebo
Vortex

Koska saattaa hyvinkin ollaa, etten välttämättä pysty järjestämään kyytiä kaikille asemalta tänne (riippuen tuloajoista), niin tässä olisi tarkat ohjeet miten tulla bussilla. Niin helppoa, että mannekin löytäisi perille.

Asemalle saavuttuasi lähde kävelemään kartan osoittamaa reittiä pitkin Citymarketin ohi bussipysäkille. Siinä on kaksi eri pysäkkiä oikealla puolella tietä, joten valitse se johon pysähtyy 1-2 numeron bussit (Näkyy isolla pysäkin katolla olevassa taulussa). Busseja tulee puolen tunnin välein ja on ihan sama kumman numeron bussilla tulet. Matka kestää alle 10min. pysähdyksineen.

Paina stop-nappia kun olet ABC-ravintolan vieressä(Et voi erehtyä paikasta, sillä näkyy jo kauas), niin seuraava pysäkki on sitten se, josta pitää jäädä pois. Olet Lohtajalla ja tien toisella puolella asun.

Jakelen puhelinnumeroani, jos apua tarvitsette.

Tämä siis hätävarana, jos en saakkaan haettua asemalta kaikkia. Pistäkää paperille ohjeet. WMK:n, Ijukan ja udikkun ei tarvitse tästä välittää.

Sitten turnausmaksut:

Singles - 5e
Teams - 5e
LT-teams - 2e
Low tiers - 2e

Katsotaan mitä muita ehditään. Jonkinlainen crew-paska saadaan varmasti väännettyä jossain välissä.

Turnausmaksujen lisäksi ottakaa mukaan ainakin ruokarahaa, jos harrastatte syömistä. Lähellä oleva kauppa on auki 24/7, joten sieltä saa kyllä murkinaa milloin tahansa.

Nukkumispaikkoja on tullut lisää ja ne jaetaan sitä mukaan kun porukkaa tulee paikalle. En voi sanoa varmaksi monelle riittää patjoja jne., joten ottakaa kerrankin mukaan niitä pirun makuupusseja ja alustoja. Tai samahan se minulle on minkä päällä nukutte >_>

Sitten ottakaa Cubeja mukaan. Möin juuri kaksi omaa poissa ja enää on yksi jäljelläja lisäksi kaverin Cube meni murusiksi, joten tarvitaan ehdottomasti lisää Cubeja turnaukseen. Jos haluatte matseja mukaan, niin dvd-levyjä tuotte. Muuten kaikki materiaali on herran hallussa, eli minulla.:laugh:

Ei lisättävää.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Tulen sinne Kajaanin turneeseen. KVF:n kanssa tulee varmaankin olemaan aika mielenkiintoiset falco-ditot <_<
Falco ditot on aina tylsää katottavaa, ainaki mun ja TK:n ditot... :D
mutta onneks mulla on kaikkee muuta kivaa millä voin sit pelailla, ja hyvä et tuut ni nään sunki pelaavan, oon kuullu jo jonki verran! :D

bËst^

Smash Journeyman
tulen tosiaan TK näillä näkymin jo keskiviikkona ja mukaani tulenee mun kaverini nurmosta jota olen opettanut pelaamaan.. lisäksi Peki tulenee samaa matkaa, sikäli mikäli suunnitelma pitää.... kattoo kuinka sit joudutaan kikkaileen kämpille tulon kaa. Ilmoitan tarkemmin lähempänä ajankohtaa... nyt valmistaudun risteilylle :p

Mâts

Smash Rookie
Tervehdys

Moro vaan kaikille, Mâts eli Matsonik olen ja Bëstin kavereita Nurmosta. Vahvistan vaan sen mitä Bësti sano ja oon mukana menossa Kajaanissa. Smashin aloitin pari viikkoa sitten, että katsotaan mihin musta on. ;)

VilNess

Smash Champion
Vittu kyllä tekee mieli mukaan, varsinki ku roin turnaukseen on vielä n. 6 viikkoa...

Joo, kai siitä combosta voi hyppiä poies... mutta eri asia tajuaako/kannattaako haaskata toista hyppyä marthia vastaan... njoo...
Nyt mulla on muuten vihdoin taas cube ja smash kämpillä, treenaus on päällä. :D

heplo

Smash Cadet
Vois tässä ruveta tiimikaveria kyselemään ettei mene rataa Rautanyrkki... :p Mitäs se Julle sanos? Power rankingin mukaan ollaan aika tasasia :)

Edit: Kyllä muutkin saa niitä ehotuksia heitellä >_>

Peki

Smash Journeyman
Jullen kanssa ei ole viisasta tiimata.. varsinkaan jos se pelaa marthilla.

Vilness: voin ottaa muikku vs marth mm.

bËst^

Smash Journeyman
Heplo pelaa kaikki tai ei mitään meiningillä ja tiimaa Jullen kaa =P. Mutta niin kerronpa että itseluottamuksen noustua voisin ottaa haasteita vastaan sikäli mikäli joku haluaa haastaa Sveitsini Money Matchiin jokusesta eskosta. Silläkin uhalla että joku haluaa tehdä sen peachilla.... varavaihtoehto löytyy aina mutta kyllä huoratkin nöyrtyy =P

aistinpa itse tiimeistä sen että team random skillz tulee näyttämääm kuinka pelataan.... ja totta kai myös Super Screaming Ultimate Spinning Whirlwind Deluxe Tile Bomber haxaa Low-Tiewrs teamssissa... Meidän yhteishenki on jo sinänsä selvä henkinen yliote :D

+ vielä meillä taitaa heplo olla tiedossa bEst^ of 5 money match falco-ditossa =)

Kauhee elvistelyviesti mutta sainpa vaihteenvuoksi taas kirjoitella tänne jotakin =P
...ja mitäs sitä faktoja kieltämään.... =D

^^julle^

Smash Apprentice
Heplo voisin tiimata kanssasi ellei KVF:ää kiinnosta ku team aziz ja noob ois ihan kova sana... olen nipin kanssa low tierissä... KVF vois ilmoitella kiinnostustaan tiimata jälleen kanssani??

training_master(KVF)

Smash Journeyman
pitää julle kattoo sit paikan päällä, en tiä yhtään viäl.. ja low tierissä pitää kattoo minkä otan, yoshi olis kyl kova sana, yoshi ja young link :D:D:D:D mä tuun taas perjantaina, tarkaa aikaa en tiä mut ilmotan, ja mulla on maanantai sit viel vapaata, et pitää kattoo miten teen sen lähtemisen kans sit..

bËst^

Smash Journeyman
Oho.... hyvä että tulloo =D
saa palauttaa mun mustan paidan siin samalla ku väittäisin että se jäi sinne sen kämpille =P
jaa-a... pitää kattoa ehtiikö täs yhtään treenailla ennen turneeta ku ollu breikillä muiden menojen takia. onneks kuitenkin on se pari päivää aikaa siel kajaanissa =D tiäkkö TK kuinka pystyt keskiviikkona hakeen mua ja mattsia ja pekiä asemalta vai pitääkö yrittää eksyä bussiin?

Top Bottom