• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Kunhan NTSC jää flame cancel Wariolle niin kaikki hyvin.... ja PAL versiossa pikachu ei voi chain throwata... tai jotain...
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Combovideosta n. 80 % jo valmiina!:psycho:
valmistautukaa viikonloppuna n. 10 minuutin huumoripläjäykseen. hohooi!
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Combovideosta n. 80 % jo valmiina!:psycho:
valmistautukaa viikonloppuna n. 10 minuutin huumoripläjäykseen. hohooi!
^_^

Tätä onkin jo odoteltu.

Seinäjoella haastan kenet tahansa euron moneymatcheihin, muuten.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
ok


(the message you have entered is too short. Please lenghten your message to at least 10 characters.)

>_>
LOL!

ASDASD

edit: pakko sen verran paljastaa combovideosta pekin osalta että siellä on kyllä Saatanan tarkka ajoitus joka sen takia pääsee top 11. osioon... plus peki on muutenki veteli androidi comboja.
Mulla taas tuli "mindgame comboja" +legendaarinen atheist-marioon nollasta 100%/KO ditossa.

hieno settiä siis luvassa!
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
dodih elikkä tässä on vielä/enää (kuinka kukin haluaa ajatella) 2 viikkoo seinäjoen KKT-turnaukseen ja aattelin tässä vaiheessa laittaa muutaman yhteystiedon tänne.

eli jos tulloo jotain kysyttävää turnaukseen liittyen tai haluaa muuten vain jauhaa paskaa meikäläästen kanssa niin meseeosoitteemme ovat:

Jankki = bËst: dibest@elisanet.fi ja puh.num = 050-5410884
ja
iiro = zÄp: iiro.autio@hotmail.com ja puh.num = 040-8413655

puhelinyhteys lienee aika tarvittava ainakin siinä mielessä että koska minä ilmeisesti ihmisiä kuskaan asemalta turneepaikalle ja päinvastoin niin hommaani helpottaa kummasti se että minut osataan hälyttää hakemaan kukin asemalta >_>

ei lisättävää ainakaan tässä vaiheessa... ehkä sen verran seinäjoen yöpymisjutusta notta patjojen määrä on vielä aika kysymysmerkki notta voi olla että oma makuupussi voi olla ihan fiksu ratkaisu kultakin ottaa mukaan, mutta kyllä noita patjan mokomia ja soffia aina jokunen meiltäkin löytyy. ja ei sitä tiedä jos vaikka laittais teltan pihalle pystyyn jossa voi sit viettää halukkaat laadukasta leirielämää >_> =P
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
Tuuliko siitä turnaus aikataulusta loppujen lopuks mitään suht finaalia? ku mun pitäs mennä jossain vaihess serkun häihin et helpottas mun suunitteluja hieman jos sais jonkin laisen aikataulun.
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
Tuuliko siitä turnaus aikataulusta loppujen lopuks mitään suht finaalia? ku mun pitäs mennä jossain vaihess serkun häihin et helpottas mun suunitteluja hieman jos sais jonkin laisen aikataulun.
No sen verran ollaan täällä s-joen päässä suunniteltu, että perjantaina olis molemmat lt-turnaukset ja sit lauantaina aloitetaan singlesillä, jos ollaan nopeita(ja mehän muuten ollaan) väliin lyödään crewit, jonka jälkee pelattaisiin teamsit... tai toisinpäin. Ja suunnitelman aikataulu olisi sellainen et perjantaina pyritään aloittamaan niin että, saadaan mahd. paljon osallistujia oaikalle ja sitten launataina ohjelma alkaa siinä klo.12 maissa/vähän jälkeen.
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Aika mulskuja konpoja. Mun ja TKn videossa oli joka combo sentään joku 70%:n combo tms.
 

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joined
Feb 6, 2005
Messages
78
Location
Finland
NO voi vittu teijän kans, meikä pistää aikaa hienon videon tekemiseen ja eiku lässytystä.
Ehkä jätän nämä homman nörteille ja jatkan elämistä muualla.

EDIT: VilNess puhuu
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
xDDDDDDDDDD

Eläs nyt haalareitasi polta >_______________________________________________>

Ei se video sinänsä huono ollut

Eli editoimisessa sun muussa ei kauheasti ollut vikaa(ne punaisen kermaiset fontit olivat tosin aika muikeita)

Mutta siis, pelaamisessa se on ;D Ja missä oli samon combot O_O

(ja siis jauhan vaan paskaa, koita olla ottamatta tosissaan -.-)
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
NO voi vittu teijän kans, meikä pistää aikaa hienon videon tekemiseen ja eiku lässytystä.
Ehkä jätän nämä homman nörteille ja jatkan elämistä muualla.

EDIT: VilNess puhuu
Siis tuo oli hyvä video, mutta jäi harmittamaan kun siitä jäi uupumaan pari pätkää..
Ja niistä rahamatseista; en ole varmasti ainut joka haluaa nähä ne.
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Mutta siis, pelaamisessa se on ;D Ja missä oli samon combot O_O
Siis, ei minun matseja juuri kuvattu ja sillon ku kuvattiin, ei combotusta tullu nimeksikään ku persettä paskaa vaan. :D Pekiltä taasen tuli hullua comboa jokaisessa videossa varmaan. Tiimejä kuvattiin aika paljon. Sillon lauantai-iltana oli varmaan paras meno päällä, mutta sillon ei kuvattu. :psycho: Mut teen kai joskus sen oman combovideon sitten ku materiaalia on tarpeeksi, ku pekikin sai sen videokortin. ^^
 

Zämi

Smash Rookie
Joined
Dec 19, 2006
Messages
6
jooh nii tekivät. joku kuulemma oli linkittäny sinne hentai tai jotain anime pokea xD
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Olis samon komboja tullut mutta niitä ei tosiaan kuvattu.
Sanoin suoraan ku se on parempi nini että jättää hautumaan, muttta tulipahan asiat selväksi. hyvä niin.
Ei ollut tarkoitus tehdä ns- kombo videoita, eikä meillä niin hriveästi ollut niitä 70% komboja, muttta itse päätin laittaa 98% komboista sellasia jotka päätyy KO:hon niin sen takia. Ja toisaalta meidän ei tarvinut kombotta toisia 70% että tulis KO:ta. :p (vitsi)

videon tekoon meni kyllä aikaa, ja varmasti pistetään MM:t levitykseen mutta ei niitäkäään ihan ryminällä tartte pistää... olisko n. 2 viikkoa?

...
btw. en käyttänyt MM. pätkiä tossa videossa niin tulee sit enemmän yllätyksenä :p
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
joopa joo >__________>
ja varmasti pistetään MM:t levitykseen mutta ei niitäkäään ihan ryminällä tartte pistää... olisko n. 2 viikkoa?
Vilness: Mitä nopeammin niin sen parempi.

KVF: en minä osaa enään chainthrowia, mutta sitten ku pääsee sen makuun ni ei se hevillä failaa.
 

^^julle^

Smash Apprentice
Joined
Oct 5, 2005
Messages
124
(arghhh kuolee jos en kerro jotain valaisevaa teille rakkaat lapseni siis:) PILLUNSYÖJÄ... ladatkaa tää biisi ehdottomasti hyvää turnaus musaa sit :D
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Tänään aikalailla varmistui, että turnauspottiin tulee ainakin 5€ minun puolestani. Tulen joko perjantaina illalla, tai sitten lauantai aamuna riippuen perjantain työvuorosta. Moni on kuulemma taas kehittynyt, joten odotan erityisen haasterikkaita matseja ^_~.
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
melkosen mielenkiintonen ja kaikenkattava message ^^^^^
juu, mä pääsen lähtee perjantaina töistä joskus 11 aikaan, eli ehkä istun junassa jo joskus 13.00.... pitää viel katella miten junia tulee seinäjoelle, muutta kyl ilmotusta tulee ja josko tällä kertaa pärjäis jopa turnauksessa eikä muuten vaan.... :/:/:/:/:/
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Suorastaan toivoisin KVF:lle menestystä tällä kertaa, alisuorittamista on nimittäin ollut havaittavissa. Enkä edes minä ole paikalla aiheuttamassa ylimääräistä tappiota.
 

^^julle^

Smash Apprentice
Joined
Oct 5, 2005
Messages
124
kaikkihan ovat nyt kuulleet pillunsyöjä kappaleen ja jos ei ni perkele ladatkaa äkkiä etenkin turnee järjestäjä koska tuon tämän biisin tullessani ja sitä kuunnellaan tai en tule ollenkaan :D
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Sulle vois sopia KullinLutkutus biisi paremmin :p
Huhhei, ja onnea KVF:lle tosiaan turneeseen. Perkele ku tuli just tuolle viikonlopulle mut sillehään ei mitään voi.
Järjestäkäähän Ouluun sit loppukesästä jotain niin pääsen paikalle varmaan. Sinnekkin pitäis jotain saada.
 
Top Bottom