• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

Coco-kun

Smash Rookie
plaaplaa :D tuskin pääsen rn:ään :D koska mulla on kai sillon töita ja mul ei oo kai kauheesti rahaa. ellen onnistu saamaan autokyytiä josta maksais osan bensoista :D

Coco-kun

Smash Rookie
plaaplaa :D tuskin pääsen rn:ään :D koska mulla on kai sillon töita ja mul ei oo kai kauheesti rahaa. ellen onnistu saamaan autokyytiä josta maksais osan bensoista :D

Coco-kun

Smash Rookie

NHJ

Smash Journeyman
coco meidän auto kyytin saattas mahtua 1 jos se juttu tulee toteutumaa se o iha jullesta kii nyt niin jos tulisit sit kajaaniin ja täältä lähettäs niiq.

^^julle^

Smash Apprentice
ei ny ihan kiirettä ite ilmoitan auton et saanko sen maanantaina mut mitä nopeemin pystyt sen ilmoittamaan ni sen parempi :)

heplo

Smash Cadet
ei ny ihan kiirettä ite ilmoitan auton et saanko sen maanantaina mut mitä nopeemin pystyt sen ilmoittamaan ni sen parempi :)
Mites meinaatte tulla, jos ei auton hommaaminen onnistu, vai pääsettekö sitten ollenkaan tulemaan? =/

VilNess

Smash Champion
Ai niin oululaiset:
Jos ette tykkää maksaa matkustaa turnauksiin:
JÄRJESTÄKÄÄ TURNAUS OULUUN!

Musta olis ainaki hyvö idea, kaikkialla muualla mistä smashareitä löytyy (poislukien seinäjoki) on ollut jotain smash-turnauksia tai väh. smash viikonloppu.

Eikös olis aika jo Oulun turnaukselle, mitähäh?
Eikä ole vaikia järjestää jos saatte edes kohtuukokoisen paikan halpaan hintaan. voihan olla että jonkun vanhemmat on viikonloppuna jossain muualla, aina voi neuvotella jos tekee sen hyvissä ajoin.

Coco-kun

Smash Rookie
joo. voin tulla kajaaniin :D ja määkään en oo niinku 100 varma siitä. koska on vähän raha brobleemaa. mutta enköhän jostain rahaa pierase jos on pakko tulla sinne :D

Coco-kun

Smash Rookie
Ai niin oululaiset:
Jos ette tykkää maksaa matkustaa turnauksiin:
JÄRJESTÄKÄÄ TURNAUS OULUUN!

Musta olis ainaki hyvö idea, kaikkialla muualla mistä smashareitä löytyy (poislukien seinäjoki) on ollut jotain smash-turnauksia tai väh. smash viikonloppu.

Eikös olis aika jo Oulun turnaukselle, mitähäh?
Eikä ole vaikia järjestää jos saatte edes kohtuukokoisen paikan halpaan hintaan. voihan olla että jonkun vanhemmat on viikonloppuna jossain muualla, aina voi neuvotella jos tekee sen hyvissä ajoin.

OMG! vähänkö paras idea! Meillä vois pitää kyl turnauksen :D potkin vaan äidin viikonlopuksi pois niin joskus vois pitää meilläkin 8DDD

ja ei mulle oo niin kamalaa maksaa matkoja turnauksiin :D mutta nyt ei tunnu olevan kauheesti rahaa. joka on kyllä melko harvinaista :D no mutta.. joskus telee oleen oulussakin turnauksia ;D

VilNess

Smash Champion
Ei muuta ko päivämäärää tulemaan... ja ennen KVF.n kotiutumista.. ja vissiin ennen loppusotaa?

udikq

Smash Apprentice
Minä olen oikeestaan suunnitellu kpäähän pidettäväks joku turnaus siinä joulun ja uudenvuoden välissä, ehkäpä tämän vuoden vika viikonloppu.

VilNess

Smash Champion
Ite en pääse sit udiqkun turnaukseen jos se tolloin on... noh, menee rahaa jollekkin mulle sit :p

VilNess

Smash Champion
Itse en pääse myöskääm Rn7:aan.

Syynä lähinnä muutto ja keikkaa 8.12 joka on prioriteettilistallani etusijalla, pittäää treenata myös.
NOh, pitäkää hauskaa Ja Ijukan Mindgamea ei tarvi bännätä koska en ole paikalla.

VilNess

Smash Champion
Itse äänestin Ijukaa 1.seks.

Johtuiskohan Ijukan 2. sija siitä että jotkut pelaajat counteraa turnauksessa Ijukan vaikka hän on aina piessyt mut turnauksissa.

Aika hyvä lista musta.
Mie luulin että perskarvat rusetilla oli sama kuin NHJ, no jos ei ollu niin kuka se on? olenko pelannut häntä vastaan?

Edit. kiitos onnitteluista! Tulkaahan sinne oulun turnaukseen sit ku se on niin saadaan rematsia :)

NHJ

Smash Journeyman
se perskarvat rusetilla on ihan perseestä =D se oo mitenkään top5 tasolla oikeesti :S sillä on vaan se hahmo etu millä se voittaa munkilla falcoja ja foxeja

MasterTK

Smash Apprentice
Todella onnistunut listaus mielestäni!

Itse mietin todella kauan, että laitanko Vilnessin, vai Ijukan ykköseksi, mutta päädyin sitten lopulta Vilnessiin, sillä se on pelottavampi vastustaja itselleni ja munaamis-% pienempi, kuin Ijukalla.

WMK:n laitoin itseni yläpuolelle jo pelkästään sen takia, koska heppu osaa pelata kaikilla hahmoilla huipusti ja omaa keposesti parhaat mindgamet Suomessa..*mykistys*. Noh, joka tapaukssa kärkipäässä on todella tiukkaa vääntöä. Kaikki voittavat toisensa vuorotellen, riippuen aina sen hetkisestä olotilasta. :chuckle:

Myöskin alempana olevat näyttäisivät olevan aika oikein sijoittuneet mielestäni.

Niin ja minun pitää kyllä kostaa Vilnessille sen jab+misfire paska Battlefieldissä jossakin turnauksessa. ;D

Samochan

Smash Master
En jaksa alkaa vinettämään power rankingsistä, joten kyselen tässä että onko minulle ja pekille kyytiä, kun coco menee varmaan kajaanilaisten matkassa. Tyhmää alkaa kyselemään rahaa tyhjään. >_>

^^julle^

Smash Apprentice
vittu en mee mihinkään jään kotiin itkee perkele :) pitäkäää hauskaa joten homma on niin et kajaanist ei ole kyytiä lähdössä :/

MasterTK

Smash Apprentice
vittu en mee mihinkään jään kotiin itkee perkele :) pitäkäää hauskaa joten homma on niin et kajaanist ei ole kyytiä lähdössä :/

Ihan se seonnut lopullisesti.. Puhutko jostain SINUN omista kyydeistä, vai mistä? Eihän niihin nyt kukaan muutenkaan olisi lähtenyt, kun itsarin saa tehtyä helpomminkin.

Edelleen on lähdössä Kajaanista kyyti Helsinkiin silloin, jos porukkaa on vain lähdössä mukaan ja tilaa pitäisi vapautua ilmeisesti kahden henkilön verran, jos Julle jää pois. >_>

Tai sitten se vaan sekoilee jotain... Otappaa siitä selvää.

Samochan

Smash Master
Ihan se seonnut lopullisesti.. Puhutko jostain SINUN omista kyydeistä, vai mistä? Eihän niihin nyt kukaan muutenkaan olisi lähtenyt, kun itsarin saa tehtyä helpomminkin.

Edelleen on lähdössä Kajaanista kyyti Helsinkiin silloin, jos porukkaa on vain lähdössä mukaan ja tilaa pitäisi vapautua ilmeisesti kahden henkilön verran, jos Julle jää pois. >_>

Tai sitten se vaan sekoilee jotain... Otappaa siitä selvää.

:OOOOOOO

MINÄÄÄ!

Julle pois vaan. ;D

VilNess

Smash Champion
Ehkä mikä tuossa listassa mättää eniten on Zäpin sijoitus. Sais mun mielestä olla jossain pikkasen Masan yläpuolella.

On toi kyllä kovin tarkka muuten, kuiten top 8 on aika lähellä toisiaan.

^^julle^

Smash Apprentice
Finnish Power Rankings 11/06 / Suomen Power Rankings 11/06:

1. julle
2. nikke
3.ode
4. pallokissa
5. NHJ
6. KVF
7. coco-kun
8. samochan
9. ijuka
10. PerskarvatRusetilla
11. über
12. vilness
13. potti
14. peki
15. Panu
16. WMK
17. Masa
18. tabsa
19. udikku
20. Lamperi
21. Juhis
22. Uchiha Itaichi
23. zÄp
24. sÏck
25. master TK

come from mr.Julle Finnish most popular gamer...

training_master(KVF)

Smash Journeyman
jeps, ei oo niin justiinsa milloin se turnaus siellä oulussa olis, kuhan se ei oo loppusodan aikana, koska silloin en pääse tulee ku oon metässä.. :D että ilmottelee mulle vaan hyvissä ajoin ni pystyn tekee valmisteluja turnausten varalle. :D parhaani mukaan koitan kaikkiin päästä ounaamaan, jos vaikka joskus pelais hyvin turnauksessa....

udikq

Smash Apprentice
Hmm... Aattelin siis pitää turnauksen tossa joulun jälkeen joskus. Luultavasti saan järjestettyä jostain 27. päivästä eteenpäin aina tammikuun ekaan viikonloppuun, toisella viikolla koulu taas jatkuu. Tänne vois porukka heittää vähän jotain päivämääriä, koska olis mahollista tulla.

Top Bottom