• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

heplo

Smash Cadet
Itseasiassa Somali könittikin tiimini niukasti...

1 vs 1:ssä minä sitten näytin sinulle kaapin paikan :) - Jos ei voi voittaa tiimikaverin kanssa niin sitten ilman <_<

NeutralDamage

Smash Journeyman
Heh, noh katsotaan josko sitten seuraavassa turnauksessa pystyisin näyttämään sinulle vuorostaan maljakon paikan :D

TelpeFion

Smash Lord
Mestarillisen TK:n keksimä nimeni juontaa juurensa siitä tosi seikasta, että iskujen antamisen sijaan keskityin enemmän iskujen väistelyyn, enkä täten aiheuttanut kauheasti damagea vastustajille ;).

Tulostaulukossa taitaa olla myös pientä hiomista, sillä jos oikein muistan, niin pelasimme Uchin kanssa (Somali) tiebreakin Otsuka-Odea ja heploa vastaan voitokkaasti.
Oikeastaan tuon nimen tarina lienee vähän erilainen: FireDamage oli se, keneen/mihin ensimmäisenä kiinnitettiin huomiota RN6:ssa. Kun sinä sitten saavuit paikalle myöhemmin, ja pelasit tyyliin pelkkää Marthin fsmashia käyttäen, generoi TK sitten sinulle nimeksi NeutralDamage. Sitten voitit vielä tabsan turnauksessa, ja jäit mieleen. TK voi kommentoida jos haluaa...

Editoin noissa tuloksissa Odeheplon 6. sijalle. Jos vielä on jotain muokattavaa niin sanokaa vaan.

Niin, ja ettehän te kaksi edes pelanneet vastakkain singles-turnauksessa. Kyllähän heplo sijoittui paremmin, mutta miten vaan. Teillä olisi todellakin voinut olla tasaista, jos olisitte joutuneet vastakkain.

NeutralDamage

Smash Journeyman
Enpä tiennytkään, että nimi on keksitty jo noin kauan sitten. On totta, että rn6:ssa pelasin käyttäen vain tyyliin Marthin fsmashia ja jopa jonkun säkällä voitinkin sillä :). Olin RN6:ssa sen verran vähän aikaa muutenkin, että luulin ettei kukaan mua sieltä Uchia lukuunottamatta edes muistaisi.

Taisin kyllä pelata turnauksen ulkopuolella heploa vastaan kerran ja hävisin muistaakseni yhdellä stokilla.

Coco-kun

Smash Rookie
MIKSI EN TULLU!!!!!!! PYLLY :pPP
no yhyy ois halunnu tulla nyrkkiin mutku rahaa ei ollu :p ja ja ;__; no mutta nyt ärsyttää XD singlessissäkään ois ollu kovin paljoa yybereitä 8D *yhyy*

heplo

Smash Cadet
Kyllähän heplo sijoittui paremmin, mutta miten vaan. Teillä olisi todellakin voinut olla tasaista, jos olisitte joutuneet vastakkain.
Ei pelattu turnauksessa, mutta sen ulkopuolella kylläkin. Pelattiin huimat kaksi peliä, joissa oli se 1 stock minun edukseni.

NHJ

Smash Journeyman
katoin noita listoja niin siellä on ollu kisat vaan ijukan,tk:n,ja wmk:n kanssa että on kuule varmasti ollut hyvä turnaus onneksi jätin väliin ja säästin rahani :)

udikq

Smash Apprentice
katoin noita listoja niin siellä on ollu kisat vaan ijukan,tk:n,ja wmk:n kanssa että on kuule varmasti ollut hyvä turnaus onneksi jätin väliin ja säästin rahani :)
No etsä sitä siitä listasta nää ketkä siä on kilpaillu keskenään ja keiden matsit on ollu tiukkoja.....

bËst^

Smash Journeyman
Päätinpä nyt hypätä mukaan tänne boardseillekin :). elikkäs niille jokka eivät vielä tiedä minua sillä olen melko uusi tuttavuus kummiski Suomen smashgenressä silä olen ollut "virallisesti" mukana vasta lokakuun NLT-turnauksen ajoilta.
Voisin sen verran sanoa niille jotka minua eivät vielä tunne että olen Hyllykalliolta (Seinäjoen seudulta) kotoisin oleva 18v Smashplayer ja 4 vuotta oon smashia pelannu josta yhden vuoden ns. kisamielellä... ekat kolme vuotta oli partypainotteista. Ainoa tavoite tällä hetkellä Suomen sarjassa on pyrkiä vakiinnuttamaan paikka power rankingsin top10:ssä.

Mutta voisin tässä kun aikaa riittää heittää vähän kommenttia RN 7:sta ja ja taannoisesta NLT-turneesta (joo tiedän nopeaa toimintaa multa... vasta reilun kuukauden jäljessä tulevat nekin kommentit :p)

MasterTK

Smash Apprentice
Nicon nobo ei tajua mistään mitään, tosin on oikeassa siinä suhteessa, ettei hänen kannattanut tulla turnaukseen... Ei nimittäin olisi päässet edes jatkoon varmasti.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
heah, siellähän olis ollu just hyvä olla, paljon uusia naamoja ja muutenki hyviä pelaajia, itsehän oon vaan laskenu tasoani ku en pääse pelailee tarpeeks, mutta eiköhän se siitä kuhan seuraava turnaus on jossain mihin on mahdollista mennä :D

VilNess

Smash Champion
Onneksi olkoon Ijukalle vaan voitosta, ja team Töksille myös!

Tosiaan, ens turnaus, milloin?
kai udiq järjestää sen uudenvuoden jälkeen? haluaa äkkiä tietää niin voi suunnitella!

:cool:

NHJ

Smash Journeyman
kyllä huomasi kun nämä jotka oli wmk:n turnauksessa viimesiä niin päässy top8 niin taso on varmasti ollut niin kova!

VilNess

Smash Champion
Weekend smash/turnaus roissa?

Hei olisko miehillä ja Samolla kiinnostusta tulla rovaniemellä käymään tammikuussa?

Mulla on kato nyt uus muakva 62,5 saunallinen asunto vuokralla, ja täällä olis hyvä järjestää pikku turnaus tammikuussa, tai edes weekend smash jos ei paljoa porukkaa ole tulossa.
Ainaki vois luulla että kajaanin ja oulun porukat tulis ku matkaa ei niin mielettömästi ole.

Täällä olis sit minä, masa ja toinen pikkuveli tukekin varmaan tulis smashaamaan. Pekillä oli vissiiin joku kaveri täällä, tuli joku jutteleen korkalovaaran yläasteella ku kävin keikalla siellä?
Peki, otappa yhteyttä tähän mieheen.

Jos mielenkiintoa riittää edes kahdella niin täällä kyllä saa smash-viikonlopun järjestettyä.

:cool:

TelpeFion

Smash Lord
Saapahan nähdä, en tiedä jos kerran udikunkin turnaus on tammikuussa. Ei tiedä sanoa vielä.

Nico, olihan tuolla kuitenkin tasoa. Monet ovat parantaneet paljon ihan viime viikkojen aikana, ja jäihän mm. Samo nytkin RN:ssä ulos top 8:sta.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
VilNess: meikä varmaan ainaki pääsis, map:illa vaan lähtis ja saisin ilmaset matkatki :D aikanen lähtö tulis vaan sunnuntaina mutta seki on ehkä hoidettavissa et joutuis vast maanantaina lähtee :D ilmottele päivämääriä ni pystyn järjestelee inttiasiat kuntoon :D

Peki

Smash Journeyman
Mulla on kato nyt uus muakva 62,5 saunallinen asunto vuokralla, ja täällä olis hyvä järjestää pikku turnaus tammikuussa, tai edes weekend smash jos ei paljoa porukkaa ole tulossa.
Ainaki vois luulla että kajaanin ja oulun porukat tulis ku matkaa ei niin mielettömästi ole.

Täällä olis sit minä, masa ja toinen pikkuveli tukekin varmaan tulis smashaamaan. Pekillä oli vissiiin joku kaveri täällä, tuli joku jutteleen korkalovaaran yläasteella ku kävin keikalla siellä?
Peki, otappa yhteyttä tähän mieheen.
Ite voin tulla oikeestaan millon vaan.
edit. kunhan vain ilmotat ajoissa.

Ja se minun tuttu ruoskii vain sorkkaa reiskalla, eli aikalailla newb. :urg:

VilNess

Smash Champion
Ruoskii sorkkaa Reiskalla, voiko tota enää hienommin sanoa! Joo, kuulostaa epälupaavalta :urg:

Joo, udiq sais pikaisesti kertoa järkääkö hän sen turnauksen vai ei. Ei sitä voi paljoa viivytellä ku on jo melkein 1/3 menny joulukuusta. ERITTÄIN mielellään Pitää olla kerrottuna tämän viikon sunnuntaina viimeistään.

Eli Peki ja KVF pääsis tuleen. Tosiaan kyllä tämä järkätään jos udiq ei laita tammikuulle mittään.

bËst^

Smash Journeyman
VILNESS!!!!... jos seinäjokinen veri ja smash"taito" kiinnostaa niin ilmoitan näin alustavasti että oon itekin aika menopäällä minne vain pääsee...Rovaniemi on just tarpeeksi lähellä seinäjokea että voisin rykästä itteni sinnekkin... kauhee reissuhinku nimittäin ja sun kaa ei oo ehtiny smashata sitten NLT:n :)

eli mua saa kyllä hätyytellä... oon tietääkseni kehittyny viime kerrasta... tai ainakaan huonompaan päin en oo menny :)

niin ja nico... RN 7:n taso oli just hyvä ja tapella sai... bracketit ja tuloset ei kerro kaikkea pelien tasaisuudesta.... esim minä vastaan WMK turnauksessa, WMK voitti mut 2-0 mutta ei voi kiistellä etteikö olis ollu ainakin tiukkaa vääntöä :). ja mun ja udikun turneematsi jonka voitin 3-0 oli samanlainen... tiukkaa tappelua jossa pienikin virhe kostautui.

VilNess

Smash Champion
Tottakai kiinostaa, tosin ei se veri, en ole kannibalisti (vielä ainakaan).

:psycho:

Mulle yleisesti riittää että on suomen sisällä n. 3 pelaajaa samalla tasolla tai parempia että on mukava smashata. Ei kannata valittaa tasosta jos ei ite ole top. 3:ssa vielä. Tai, no kullekkin omansa.

Anyway, Udiq kerro nyt pidätkö sen turnaukses vai et, sillä Minän sit 5-7 päivä tammikuuta jos udiqun hommasta ei kuulu. Meillä ei tartte huolehtia siitä kuinka hiljaa saa olla että äiti saa nukuttua, tosin on mulla silti kerrostalo naapureita ettei ihan VilNess-lujuudella klo 24:00 ;) ;) :lick:
Jos se udiqn homma peruuntuu niin smash pidetään meillä. Ei ole järkeä pitää kahta turnausta samaan aikaan.

EDIT: ai niin kannattaa pelata mun Luigia vastaan, varsinki Peki. Mulla on ihan sua vastaan suunniteltu Amis-Pillar comboja. Luigistakin nimittäin saa Kanacomboja jos oikein yrittää :p

EDIT2: niin ja mulla on tämä kämppä vain helmikuun puoliväliin asti että kai sellanenki mahdollisuus olis että udiq pitäis turnauksen myöhemmin?
Kunhan vaan postitat tänne ajoissa niin voidaan sumplia äkkiä että porukat saa varattua litterat ja matkat.

Peki

Smash Journeyman
Vilness: 5-7.1 sopis mulle täydellisesti, kun käyn peeloilemassa joulun Kemijärvellä.
Ja se amispillar ei tuu toimimaan, kun amistelen vastaan >_____<

Nipi pitää turpansa kiini, kun ei tiedä mistään mitään.

TelpeFion

Smash Lord
Opettele VilNess Luigilla turboamis-komboja. Niihin kuuluu mm. bthrow -> misfire (2 iskun tappo) ja nair -> misfire ja jossain 100 % Falcoon fair -> misfire (ottaa kiinni).

VilNess

Smash Champion
Hohohoh!
Noistahan olen turnauksessa vetänyt ton nair+misfire.

Jos peki ottaa Amiksen niin sit pitää laittaa erilaista comboa. Masaa vastaan just vedin jonku ihme mariocombon. tyyliin Nair+utilt+shorthop TUPLA uair ja siitä vielä muistaakseni fair. hassunhauskaa.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mun pitää kattoo se 5-7.1, en oo ihan varma onko mulla silloin vartio ja valmius, mutta koitan saada selville sen. seuraavan kerran pääsenki koneelle sit 22 päivä ku pääsen taas lomille, mutta ilmotan heti ku tiedän et miten on lomat :D

udikq

Smash Apprentice
Hmmm.... Äiti sano, että puhellaan huomenna siitä turnauksesta sitten. Eli ilmotan huomenna, ellei oo liian myöhästä jo??

E. Ja äiti tuskin on paikalla, mikäli se antaa tuon turnauksen pitää. Jotain muuta täytyy selvitellä vaan.

bËst^

Smash Journeyman
Udikulle jo sanoinkin ja muukkin ovat saattaneet kuulla jo mutta kertaus on opintojen äiti.
Oli seuraava turnaus sitte kankaanpäässä tai rovanemellä tai missä lie niin bËst lupaa 99% varmuudella ilmaantua paikan päälle.... halusittepa sitä tai ette..... :).

pitäähän jonkun olla paikalla estääs Ijukaa voittamasta :psycho:

VilNess

Smash Champion
Hehe, eli siis Best ja minä tiimataan niin minä counteraan muut ja Best counteraa Ijukan.
Voitto on siis jo käytännössä varma! :cool:

Joo, ilmoittele tänään udiq miten se menee!

MasterTK

Smash Apprentice
Amiscombo: Dashattack -> Semiladattu eteen b -> arwing ampuu
:laugh: Peki alkaa tietämään nämä jutut myös, vaikka ei tuollaisesta mulkusta uskoiskaan. :laugh:

En ole treenannut juuri yhtään, mutta olen varmasti paljon parempi, kuin viimeksi. Vaihdoin nimittäin sinisen värin punaiseen ja ero on merkittävä. Ei ollut Bestillä paljon vastaan sanomista, kun murjoin sen 3-0 turnauksessa. >_>

Peki

Smash Journeyman
:laugh: Peki alkaa tietämään nämä jutut myös, vaikka ei tuollaisesta mulkusta uskoiskaan. :laugh:

En ole treenannut juuri yhtään, mutta olen varmasti paljon parempi, kuin viimeksi. Vaihdoin nimittäin sinisen värin punaiseen ja ero on merkittävä.
Tiedän kaiken.

Vihreä on toptier ja counteroi punasen. Punanen sinisen.
Lisäksi hame voittaa kaiken paitsi tuli-vahingon.

Top Bottom