Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Oikeastaan tuon nimen tarina lienee vähän erilainen: FireDamage oli se, keneen/mihin ensimmäisenä kiinnitettiin huomiota RN6:ssa. Kun sinä sitten saavuit paikalle myöhemmin, ja pelasit tyyliin pelkkää Marthin fsmashia käyttäen, generoi TK sitten sinulle nimeksi NeutralDamage. Sitten voitit vielä tabsan turnauksessa, ja jäit mieleen. TK voi kommentoida jos haluaa...Mestarillisen TK:n keksimä nimeni juontaa juurensa siitä tosi seikasta, että iskujen antamisen sijaan keskityin enemmän iskujen väistelyyn, enkä täten aiheuttanut kauheasti damagea vastustajille.
Tulostaulukossa taitaa olla myös pientä hiomista, sillä jos oikein muistan, niin pelasimme Uchin kanssa (Somali) tiebreakin Otsuka-Odea ja heploa vastaan voitokkaasti.
Ei pelattu turnauksessa, mutta sen ulkopuolella kylläkin. Pelattiin huimat kaksi peliä, joissa oli se 1 stock minun edukseni.Kyllähän heplo sijoittui paremmin, mutta miten vaan. Teillä olisi todellakin voinut olla tasaista, jos olisitte joutuneet vastakkain.
No etsä sitä siitä listasta nää ketkä siä on kilpaillu keskenään ja keiden matsit on ollu tiukkoja.....katoin noita listoja niin siellä on ollu kisat vaan ijukan,tk:n,ja wmk:n kanssa että on kuule varmasti ollut hyvä turnaus onneksi jätin väliin ja säästin rahani![]()
udikku kyllä mä uskon tietäväni kellä on ollu tasasta ja kellä ei :D
Ite voin tulla oikeestaan millon vaan.Mulla on kato nyt uus muakva 62,5 saunallinen asunto vuokralla, ja täällä olis hyvä järjestää pikku turnaus tammikuussa, tai edes weekend smash jos ei paljoa porukkaa ole tulossa.
Ainaki vois luulla että kajaanin ja oulun porukat tulis ku matkaa ei niin mielettömästi ole.
Täällä olis sit minä, masa ja toinen pikkuveli tukekin varmaan tulis smashaamaan. Pekillä oli vissiiin joku kaveri täällä, tuli joku jutteleen korkalovaaran yläasteella ku kävin keikalla siellä?
Peki, otappa yhteyttä tähän mieheen.
Amiscombo: Dashattack -> Semiladattu eteen b -> arwing ampuu
Tiedän kaiken.Peki alkaa tietämään nämä jutut myös, vaikka ei tuollaisesta mulkusta uskoiskaan.
![]()
En ole treenannut juuri yhtään, mutta olen varmasti paljon parempi, kuin viimeksi. Vaihdoin nimittäin sinisen värin punaiseen ja ero on merkittävä.