• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
NOniin pjat lopettaa riitelemisen, tottakai NHJ tulee sinne!
Mie haluan vastusta low tiers turnaukseen, muuten tullee murska voitto.

Udiq: järjestä se turnaus tammikuun ekalle viikonlopulle niin minä tulen paikalle. Musta toi olis paras koska häslinkiä riittää uudenvuoden ja joulun välissä, vissiiin muillakin kun mulla.

Ja COCO:
korkea aika alkaa tuumasta toimeen, mitä nopeammin alat järkkäämään sitä sun turnausta, sen helpommaks se lopulta tullee. esim. helpompi neuvotella äitis muualle viikonlopuks :p

Olisko helmikuussa hyvä aika turnaukselle?
Musta on hyvä että alkaa turnauksia olla enemmän ku kerran vuodessa suomessakin.

^^julle^

Smash Apprentice
uudenvuoden jälkeen ei ainakaan pääse yhtään mihinkään liikkuuu ku on viel niin tunnelmissa :D

Samochan

Smash Master
Joo, onko julle siis tulossa nyrkkiin vai ei? Koska olisi kiva päästä kans nyrkkiin, maksan vaikka vähän extraa jos kajaanilaiset tulee hakemaan oulusta. Mert varmaan tulee junalla kajaaniin, mutta sekin varmaan vois tulla mun kaa samaa matkaa jos kajaanilaiset jaksais tulla hakemaan ja laitettais ne matkakulut puokkiin. Elikkä siis onko siellä yhtään vapaata paikkaa vai ei? Jos ei, niin jään tänne ouluun märehtimään. Jos on, niin hankin ne rahat itelle. Mutta olisi kiva tietää, alkaa oleen jo vähän kiirus.

Samochan

Smash Master
Okei, jos et kerran ole tulossa niin sittenhän on varmasti yksi paikka vapaana kajaanilaisten autosta eikö vain? Jos siis voisitte tulla hakemaan täältä oulusta niin voidaan cocon kanssa maksaa niistä lisäkilometreistä extraa jos tarvii.

atheist

Smash Apprentice
hei tiedättekö jos sinne rn7 on pakko ilmottautua etukäteen kosks jostain syystä mun sähköpostit ei meinaa mennä läpi. ja kuka sinne on nyt tulossa?

Peki

Smash Journeyman
Ei sinne pakko ole ilmottautua, mutta parempi olis. Ketään ei käännytetä ovelta takasi >;E

TelpeFion

Smash Lord
Your power ranking is full of funny names. ^__^
Yours would be with even funnier ones...

Niin, siis RN:ään ei ole pakko ilmoittautua etukäteen, se vain auttaa järjestäjiä suunnittelemaan tapahtumaa, kun voi etukäteen arvioida osallistujamäärän. Paikalla tulee olemaan parisenkymmentä SSBM:n pelaajaa.

atheist

Smash Apprentice
tietääkö kukaan mitään siitä rn aikataulusta siis liittyen ssbm. pelataanko koko vkl?monelta huomenna?

TelpeFion

Smash Lord
tietääkö kukaan mitään siitä rn aikataulusta siis liittyen ssbm. pelataanko koko vkl?monelta huomenna?
No, huvikseen voi pelata milloin vain perjantaista sunnuntaihin, paitsi itse turnausten aikaan. Turnauksista voin sanoa tässä vaiheessa sen verran, että singles-turnaus on lauantaina, ilmeisesti illalla. 2 vs. 2-turnaus on vielä varsin auki, se saatetaan pelata jo perjantaina tai sitten ennen singlesiä lauantaina. En tiedä mihin aikaan kukin saapuu paikalle huomenna, minä ja muutama muu saavumme alkuillasta, arviolta klo 18-19.

atheist

Smash Apprentice
mä saavun luultavasti samoihin aikoihin jos lähen huomenna tai sit la aamuna. joten nähään sielä

Ltax

Smash Cadet
Mä tuun lauantaina joskus iltapäivällä ja oon yötä. Sunnuntaista en sitten vielä tiedä, monen aikaan lähen.

VilNess

Smash Champion
Finnish people are in a tourney now (not me tho :/ ) I guess they´ll get back to power rankings when it´s over.

heplo

Smash Cadet
Oli muuten mahtava turnaus. Nähdään sitten taas jossakin päin Suomea ja ratkaistaan kadonneiden vitosten arvoitusta...

Korttipelit oli kanssa kovat >_>

MasterTK

Smash Apprentice
Nytten mun power-rankings sijotus tippuu kymmenellä, kun perseilin peachilla =D
Pekillä on Suomen mulkahtavin Peach... -_- Onneksi sentään voitin sen turnauksessa, että en nyt sentään ihan SINULLE hävinnyt. P%r"¤len ...chainthroweri... Mutta huomaa taas Peachin "taian". Olet harjoitellut Foxilla ikuisuuksia, mutta Peachilla pärjäät heti tuplasti paremmin. On se vaan, niin taitoa vaativa hahmo.:laugh:

Omalta osaltani olen aika tyytyväinen suorituksiini, vaikka voittoa ei tullutkaan. Lohkossani murhasin muut ylivoimaisesti ja lopulta turnauksessa kolmas(pirun itsari Pokemon Stadiumissa WMK:ta vastaan), Crew-matseissa vein 12-stockia vastustajilta ja tiimeissä kolmas, joka tosin oli aika hairahdus, mutta aina ei voi voittaa.:) Sitten vielä Ijukalta vein huikeita summia "raha"matseissa. >_>

Muutenkin oli huippu pelata, kun mukana oli uusiakin pelaajia.

Power Rankingiin muutoksia ainakin minun osaltani. Uchi ylemmäksi, neural-Damage ylemmäksi(molemmilla huikeaa parannastusta aikaisempaan), heplo pääsee listoille myös keposesti. Ijukan rankkaan myös Suomen parhaaksi, ilman mitään epäillyksiä.

udikq

Smash Apprentice
Ottaa pahasti päähän, ku oli ihan täydet mahdollisuudet voittaa ijuka, ku se perseili, tai sitte pelaan sitä vastaan vaan vähän paremmin tai jotain outoo. Sitte paskoin mun ja bestin väliset matsit aika pahasti. Varsinkin ekan ja vikan, mutta eihän sellasille mitään voi....

TelpeFion

Smash Lord
Wak, if you're reading this, we can create a new topic for the power rankings when we vote for new rankings, probably sometime during December.

RN7 SSBM Singles:

1 Ijuka (Fox/Sheik/Falco)
2 WMK (Samus/Sheik/Ganon/Falco/ICs/Jiggly/Marth)
3 MasterTK (Falco)
4 bËst (ICs/Sheik/Pikachu/Jiggly/Peach)
5 udikku (Marth/Sheik/Falco)
5 Uchiha Itaichi (Sheik/Marth)
7 Peki (Fox/Peach/Sheik)
8 heplo (Falco)

RN7 SSBM Doubles:

1 Team Töks (Ijuka [Sheik/Fox] & Samochan [Peach])
2 Team Pelikone (bËst [Peach] & zÄp [Zelda])
3 Team Norway (WMK [Ganon/Samus/Sheik] & MasterTK [Falco])
4 Laama (udikku [Marth] & Peki [Sheik/Fox?])
5 Somali (Uchiha Itaichi [Sheik] & PåVilfred [Marth]
6 Otsuka-ode & heplo [Marth & Falco]
7 PP & PeliQ [Fox & Fox]
7 Zies & Kratos [Mario & Mario]
9 Kana [Roy & Link?]

Ensiksi pitää mainita, että rahaa ei puuttunut. Sekaannus johtui siitä, että luulin koko ajan PeliQ:n osallistuvan singlesiin, vaikka näin ei ollutkaan asia. PeliQ itse asiassa antoi minulle 5 € kun keräsin rahaa. En sitten tiedä mistä tämä johtuu, mutta ilmeisesti kyseessä oli Samon tai jonkun muun raha. Siinähän säädettiin jotain rahojen kanssa, kun pizzat olivat juuri saapuneet. Joka tapauksessa asia selvisi, kun PeliQ ei ollutkaan mukana turnauksessa.

Molemmat lohkot menivät todella tiukoiksi, ja Samo ja PåVilfred jäivät niukasti ulos top 8:sta. Lohko 1: Minä ja TK voitimme kaikki muut 2-0, ja TK vielä minut 2-0. Samo voitti Tain mutta hävisi heplolle, kun taas heplo hävisi Taille. Kun sekä Tai että heplo voittivat Kratosin 2-0 ja Samo pelasi Kratosin kanssa 1-1, ei Samo päässyt lohkosta jatkoon. Lohko 2: Melkein pelkästään tasapelejä top 5:n kesken! Etenkin bËst pelasi tasan niin Ijukan, udikun, Pekin kuin PåVilfredinkin kanssa. Ijuka pelasi myös tasan udikun ja PåVilfredin kanssa, ja udikku Pekin kanssa. Lohkon viimeisessä setissä bËst varmisti jatkopaikkansa pelaamalla tasan PåVilfredin kanssa.

Ijuka ei hävinnyt settejä kenellekään, ja voitti minut winners finalin ja finaalien yhteistuloksella 6-1. TK hävisi minulle 2 kertaa, yhteistulos 6-3. bËst hävisi minulle 0-2 ja TK:lle 0-3. Tiimeissä Team Töks ei hävinnyt yhtään settiä. Winners finalissa Töks voitti Norjan, olisiko tulos ollut 3-0? Losers finalissa Pelikone voitti Norjan todella tiukassa setissä 6-5, hävittyään winnersissä 0-2. Finaaleissa Töks voitti 3-2.

Pelattiin myös kunujako-matsi, jossa minun joukkioni päihittivät Ijukan otukset 3 stockilla. Molemmissa joukkueissa oli 9 henkeä, jokaisella 4 stockia. Ratkaisevassa asemassa olivat lähinnä PåVilfred, joka voitti ensimmäisessä matsissa zÄpin ja otti vielä stockin seuraavalta vastustajalta (Pekiltä?), ja Tai, joka hoiti tyylillä viimeiset 8 stockia.

RN oli kokonaisuudessaan minusta varsin onnistunut. Ilmassa oli happea, nukkua ja pelata sai halutessaan. SSBM-turnauksen pelaajakato oli merkittävä RN6:n verrattuna, pelaajien määrä enemmän kuin puolittui. Turnaukset olivat jännittäviä ja tasaisia kaikin puolin. Uusia kasvoja oli mukana, ja mikäs sen mukavampaa. En tiedä mitä minun pienelle TV:lleni tapahtui, se ei enää yksinkertaisesti mene päälle. No, ei sillä sinänsä väliä ole; sain TV:n ilmaiseksi sukulaiselta reilu kuukausi sitten.

Uusi Power Rankings tullee vielä tämän kuun aikana, riippuen siitä miten pian seuraava turnaus on.

Peki

Smash Journeyman
Alkulohkossa murjoin nyyhkyjä 1200 damagen verran yhdessä matsissa.
Singleseissä pelasin 2-1 TKta ja bestiä vastaan.
+ mulukkua vastaan tiebreaker >_______>

Kunujaossa Neutral-damage vei minulta yhen ja sitten best tuli muljauttelemaan sveitsillä.

Päivän combo: luigin dashattack -> eteen b -> arwing ampuu

WMK: sun tv vaatii selvästi TKn kosketusta O_O
postaa bracketit tänne

NeutralDamage

Smash Journeyman
Morjesta kaikille. Päätin sitten rekisteröityä tännekin vihdoin. Niille jotka ihmettelevät että kukas heebo mä olen, niin olen Espoossa asustava Smashin aloittelijapeluri. Mestarillisen TK:n keksimä nimeni juontaa juurensa siitä tosi seikasta, että iskujen antamisen sijaan keskityin enemmän iskujen väistelyyn, enkä täten aiheuttanut kauheasti damagea vastustajille ;).

Rautanyrkki 7 oli edeltäjäänsä parempi. Tällä kertaa ei tarvinnut hengitellä kokoajan edellä olevan niskaan, vaan tilaa oli yllin kyllin ja istumapaikkoja riitti jokaiselle. Myös pelaamaan pääsi lähes aina kun halusi - yöllä enempi. Puutteellisen nukkumavarustukseni ja alakerran kylmän lattian takia sain unta koko viikonloppuna nukuttua reilun tunnin verran, mutta kuten joku osuvasti totesi: eihän sinne nyrkkiin nukkumaan tultukaan. Parasta nyrkissä oli se, että pääsi taas kerran ottamaan turpiin Suomen parhailta smashaajilta, vaikkei kaikkia parhaita ollutkaan paikalla. Mieleenpainuvia muistoja on monia, muun muassa kunujaon ensimmäinen matsi, jossa Zäp yritti hyvinkin äänekkäästi huutamalla saada minua kumoon. Erittäin tiukkoja matseja tuli myös pelattua bEstin kanssa, varsinkin se team matsi joka huipentui meidän väliseen kaksinkamppailuun, jonka voitit sitten muutamalla framella =).

Tulostaulukossa taitaa olla myös pientä hiomista, sillä jos oikein muistan, niin pelasimme Uchin kanssa (Somali) tiebreakin Otsuka-Odea ja heploa vastaan voitokkaasti.

Top Bottom