• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

Samochan

Smash Master
Samo: sama juttu, eka matsi meni hirveän tiukalle, joko mun taidot on alentunu tai sulla parantunu. :ohwell:
Varmaan molemminpuolista, näytti vaan siltä että sulla meni paskasti tosin niin meni mullakin aika perseelleen. Olen mä pikkasen parantunut ja kai se oli se peachin fair abuse jolla sitten pärjäsin paremmin ku joku cc dsmash. Se DJ Bair ylläri oli ilkeää, sait minut laskemaan suojani. Ja mun hieno DI iski jälleen. Täytyy treenata. :D

TelpeFion

Smash Lord
WMK: oli kyllä sunnuntai iltana aika lol matsit, yhtäkkiä valkoinen marthisi alkoi ounata, miekan pituus ratkaisi merkittävästi. Mies-comboja tuli myös tuutin täydeltä, tyyliin 5 sekunnissa 0-100% :psycho:
Joo, yht'äkkiä keksin miten saa randomisti fsmasheja sisään. Pitää joskus testata jotakuta muutakin vastaann, sinua vastaan rupesin toimimaan liiankin hyvin. Tuli myös dair -> grab, dthrow -> tipper fsmash. Ja MIES-COMBOJA. Vähän jokainen kärsi niistä, myös KVF kun lopulta voitin Falcon.

VilNess

Smash Champion
Niin, ei kannata hirveästi laittaa painoarvoa loppuyön matseille kuitenkaan. :p

Mulla oli hauska kans se kun muutuin android kakkoseksi ja aloin tekemään shinecomboja tyyliin Ijuka RN4:ssa. waveshinea ja illusion ulos kentästä :p

oli mul se hieno foxin techaus hetki joka vei lopulta samusta vastaan voittoon. Otettiin kyl niin paljon matseja ettei voi millään muistaa kaikkea hienoa.

VilNess

Smash Champion
NIcolle riittää tiukka voittokin.

Hei paskoja uutisia, en saanutkaan jyväskylän paikkaa. RN7:aan tuli on kyllä kortilla että pääseekö vai ei. eli TK: saat mun puolesta varmistaa itsellesi muun tiimikumppanin koska ei voi luvata mitään...
AmisKana kuolee ennen kuin se syntyykään...

training_master(KVF)

Smash Journeyman
withu, mä en pääse RN:iin... on kiinni se vkl:ppu. vähän paskempi läppä..
teillä tuntu olevan kauhiast vaikeuksia voittaa mun falco sunnuntaina WMK ja Vilu!!??
mitäs se sellanen on, noob falco ownaa.. ja yoshi kans, sitä pitäis vaan reenata vähän lisää, tulis kunnon svampen yoshi :D
koittakaa pitää vaikka Kajaanissa ennen huhtikuuta uus turnaus ni pääsen taas ilmaseks paikalle ja takas!! :D ja niitä videoita prkl!!!

NHJ

Smash Journeyman
Tommi ois ennen huhtikuuta pidettävä turnaus että koitahan enne sitä saaha ne videot valmiiks tai sulle tulee 100kertaa enemmän tötä ;Di

VilNess

Smash Champion
Pitäis saada yhteys siihen Zäppiin, sehän kuvas paljon kamaa siellä NLT turnauksessa.
Kai täällä jollain on Zäpin yhteystiedot?

udikq

Smash Apprentice
Pitäis saada yhteys siihen Zäppiin, sehän kuvas paljon kamaa siellä NLT turnauksessa.
Kai täällä jollain on Zäpin yhteystiedot?
Seinäjokelaiset pyörii ircissä aika usein ja kyllä ne tiätää että vois pitää kiirettä. Zäp ei niitä videoita editoi, vaan joku niiden nörttikaveri, joka olis kans tullu turnaukseen, mutta oli muuta menoo. Siä on ihan samanlainen tilanne ku TK:llaki kai. Eli ei viitti tehä mitään asian eteen, tärkeintä on, että ite näkee kaiken koska vaan :p

VilNess

Smash Champion
TK:han on laittanu videoita levitykseen, mullaki on Amis video siellä. Sais tulla lisääkin,varsinkin se poke stadium missä oli amistelua kahden stockin edestä.

Hei taidanpa sittenkin tulla helsinkiin RN7 ku tuli työpaikka roista... perkeleen matkat on niin kalliita etten tiiä vielä ku just tuli kuiten kävästyä turnauksessa, se olis taas 20 tuntia junassa. O_o
hmm... onko joku menossa autolla sinne kajaanista? jos tulisin sinne bussilla ja sieltä sit hesaan, enpä tiedä... Ärh, perkule ku tota matkaa riittää

^^julle^

Smash Apprentice
onks sull ville ajokortti?? mull ois auto :D jos kuskina haluisit olla :D ni autoll menijöit olis :D

VilNess

Smash Champion
onhan mulla ajokortti, kaipat se niinkin onnistuis että tulisin sinne missä lie asutte, missä muuten asutte? ja sieltä autolla hesaan.
hmm.. eli autoon mahtuis minä julle nico ja TK jos hän haluaa autolla tulla.
varmaan oliski paras että mentäis kajaanin kautta ku sinne saa bussinki, mikäli vain saatte auton sinne.

VilNess

Smash Champion
Ai niin WMK: laturi tuli tänään eli kiitos! mulla taitaa ollakkin sun pankkitilitiedot eli nakkaa mulle vaikka PM:n se postituksen summa niin maksan sen tililles.

Samochan

Smash Master
Ei sais keltään autokyytiä nyrkkiin? Olen kyllä maininnut asiasta monta kertaa foorumeilla. Olisi lähdössä minä, coco ja peki, sitten ehkä jopa vortex. Kun ei ole rahaa niin jos ei saada autokyytiä niin emme pääse. ._.

^^julle^

Smash Apprentice
kajaanissahan me asutaan ja kyytiin jos ville ajaisit sitten ni tulis varmaankin nikke... tommill on kai joku auto fobia ku se ei koskaan niihin tule... mut joo mullon auto kajaaniss jos vaan sill sitten mentäis ni taxilla meille asemalta ja siel ois sit auto :D mut pitää viel itelle varmistaa sit tää auto juttu et ei oo isä puolel silloin se käytöss ja se et se on sit 100% kunnos et sinne ja takas päästäs :D

VilNess

Smash Champion
Jos teillä ei ole rahaa kajaaniin niin ei teillä ole rahaa tod. edes bensarahoihin.
Ei se niin toimi etä pitkille matkoille vaan hypätään mukaan.
Homma itelle joku 2 viikon alkujoulusesonki duuni tai jotain niin löytyy rahaa.
Julle: kai sä pystyisit hommaamaan jonku kyydin mielellään asemalta sinne teille? tulis halvemmaks mut jos on pakko niin kyl se menee taksillakin.
Vitsi, mulla on odennäköisesti muutto just tuo viikonloppu 1-3 joulukuuta. Kummankohan sitten valitsen: muuttaa helposti viikonloppuna ku ei ole duunia vai mennä smash turnaukseen?

hmmmhmm

^^julle^

Smash Apprentice
oot sinäkin nipi nero... osaathan sunäkin perkele ruotsiiii!!!!!!!!!!!11 ei ku ni ju et sä osaakkaan :D enkä muuten minäkään :D varmaan super mies tai jotain toi ivp emmä tiiä.... kerroppa ivp ooks sä spiderman?

IVP

Smash Ace
oot sinäkin nipi nero... osaathan sunäkin perkele ruotsiiii!!!!!!!!!!!11 ei ku ni ju et sä osaakkaan :D enkä muuten minäkään :D varmaan super mies tai jotain toi ivp emmä tiiä.... kerroppa ivp ooks sä spiderman?
En ole -.-'

Minun vanhemmat syntyivät Suomessa ja muutti Ruotsiin and here I'm.

No kuka nyt siitä välittää, onks täällä ketään joka haluaa tulla Stockan Smash 4-7 tammikuuta Tukholmassa?

udikq

Smash Apprentice
No, Hesasta tänne ei maksa niin paljon
Ei maksakaan, eikä myöskään turusta maksa paljon, mutta ekaks pitäs päästä turkuun tai helsinkiin ja se maksaa varmaan yhtä paljon ku helsinki-tukholma tai turku-tukholma.
Yksin en ainakaan lähde, jos joku muu on ajatellu lähtee, saatan harkita mukaan tulemista.

Coco-kun

Smash Rookie
plaaplaa :D tuskin pääsen rn:ään :D koska mulla on kai sillon töita ja mul ei oo kai kauheesti rahaa. ellen onnistu saamaan autokyytiä josta maksais osan bensoista :D

Top Bottom