• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Coco on muuten joko muuten vaan lahjakas smashissa tai treenannu piilossa :p

En ihmettele jos Coco veis peachilla voiton TTTurnauksesta... tai vaikka samuksellakin...

Samochan

Smash Master
Coco on muuten joko muuten vaan lahjakas smashissa tai treenannu piilossa :p
Se on treenannu koko ikänsä mun kanssa. Kyllä sen näkee mistä se taito on tullut. ;D

No ei, se on muuten vaan uberbroken lahjakas, kun se on lahjakas kaikessa muussakin. Sillä on hyvät geenit.

Niin ja Peki, tuut sit mun mukaan expoon jos olet sittenki tulossa. Vielä ku sais autokyydin niin ois hyvä... ;_; Cocolla on tuhatsatamiljoonaa kaveria hesassa, voidaan yöpyä niitten luona. Se on tällä hetkellä ite hesassa, säästää matkakuluja. Saattaa tulla käymään sit wmk. :3

Vili muuten... mahtuisko sitten sun autoon RN7 aikoihin? Kuulemma olet menossa kaaralla sinne.

TelpeFion

Smash Lord
Joo, minulla oli eilen selkeä keskustelu cocon kanssa, jotenkin näin:

Coco: Olen nyt Hesassa
Minä: Niin minäkin
Coco: Ai olet poissa vai?
Minä: Ei kun epäpoissa
Coco: OK

VilNess

Smash Champion
EI voi tietää tuosta kaarahommasta, parempi että turvaudut junaan. Sekin on mahdollista että olen jyväskylässä töissä tuohon aikaan niin ewn edes ajaisi oulun kautta.

Epäpoissa?!?! :psycho:

EDIT: niin tuleeko RN7.aan myös tiimiturnausta? jos tulee niin meikä kyllä tiimaa Cocon tai WMK.n kans.

^^julle^

Smash Apprentice
jos tulee tiimi niin pitää olla joko cocon tai jullen kanssa ;D
Edit: Eihän se ruottalainen homppeli tuu sinne taas.? ;D

TelpeFion

Smash Lord
Ei ehkä ole RN:ssä tiimiturnausta... toisaalta mikäpä sitä hirveästi estäisi, SSBM-pisteet kuitenkin pysynevät SSBM-pisteinä koko viikonlopun ajan. Aikataulut tosin ovat taas kerran kysymysmerkki, SSBM:n singleskin on mitä ilmeisimmin pidettävä päällekkäin jonkin "virallisen" turnauksen kanssa. Toistaiseksi näyttää siltä, että turnauksen karsinnat eli round robin (alkulohkot) pelataan jo perjantaina, ja finaalit lauantaina. Finaalit tarkoittaisi tässä tapauksessa varmaankin top 8:aa. Yuna ei mitä ilmeisimmin ole tulossa, vaan menee DreamHackiin (suuri LAN-tapahtuma Ruotsissa).

Mitä TTT:hen tulee, ajattelin kokeilla swiss roundseja singlesissä. Systeeminä se on aivan loistava, kaikki saavat enemmän kuin 2 matsia, vieläpä enimmäkseen samantasoisia vastustajia vastaan. Lisäksi swiss systemillä saa loistavasti sijoitettua pelaajat DE:hen.

Samochan

Smash Master
Joku majoittamaan kaksi oululaista, nukutaan molemmat vaikka lattialla jos ei muuta, kunhan pääsee liikkumaan sitten expoon ja willen luo. Ja mieluusti et kauppa on tarpeeksi lähellä. ;o

Edit: Ja edelleen oltais molemmat autokyytiä vailla, olisi kivaa jos sais kyydin. ._.

VilNess

Smash Champion
Ite kyllä jänistit Luigi vs. fox money matchista eikä kaikkia otteluita voi millään muistaa...

TelpeFion

Smash Lord
Ilmoitan tässä, ettei meillä yöpyvien aiemmasta tiedosta poiketen tarvitsekaan tuoda makuualustoja mukaan, patjoja löytyy juuri sopivasti. Sen sijaan makuupussin tuominen olisi hyvä juttu, ettei tule hirveää määrää sänkyvaatteita pyykkiin.

Ilmeisesti saapumisaikataulu on jotakuinkin tällainen:

Torstai
TK: Joko 18:41 Pasila, tai 21:54 Pasila
KVF: joskus illalla

Perjantai
Nico, Julle, Nikke: ~klo 14 (messuille)
udikku: ~klo 20
Tai: messuille

Muista en tietääkseni tiedä mitään.

VilNess

Smash Champion
Huhhelihei!
Näyttäis siltä että pääsen lauantaiksi TTT turnaukseen!
Sain työhaastattelun jyväskylästä joka tarkoittaa sitä että mulle korvataan matkat sinne. Ei haittaa mitä kautta menen kunhan olen jyväskylässä oikeaan aikaan. Riittää että lähden maanantaina klo 7 tai jopa klo 9 junalla.
Mulla on perjantaipäiväksi ohjelmaa täällä mutta voin lähteä perjantai iltana matkaan eli olisin lauantai aamuna helsingissä.
Ymmärrän että tämä tuli yllättäen ja jos WMK.n luona ei ole yösijaa niin se hankaloittaa. ainahan voin mennä suoraa jyväskylään.

Mutta jos WMK.n kämpille sopii niin osallistun lauantain turnaukseen ja olisin yötä siellä la-su ja su-ma väliset yöt.

Onko meillä diiliä?

Ai niin, onko singelssiin turnausmaksua, haluaa matkakorvausta :D

Coco-kun

Smash Rookie
BailaBAila :DD oon tulussa.. ihanku kaikki ei sitä jo kylläkin tienny :p

No mitäs turnauksia siellä Willen luona on :o? ja monenko aikaa ihmiset on menossa expoon? ja sieltä sit Willelle :I?

^^julle^

Smash Apprentice
mä ja nipi mennään varmaanki perjantain aamu junall hesaan ja ollaan perillä noin klo. 13.00 aikaan siellä tai sitten josain välissä autolla sinne perjantaina pyörähdetään :7 näkkee sit

Coco-kun

Smash Rookie
No HK sit. näemme sit paikan päällä.

jä näin asiaan mitenkää liittyen multa hajos ohjain.. :p

VilNess

Smash Champion
Ehkäpä , ei tiiä vielä?

Hei WMK, vastaa mun postiin taikka soitan sulle! hohohohoo!

TelpeFion

Smash Lord
Öh, joo, suunnitelmat muljahtelevat ihan miten haluavat.

Ensin TK:n ja KVF:n piti tulla meille to-pe-yöksi, ja muiden sitten pe-la- ja la-su-öiksi. Sitten eilen sainkin tietää, että Julle ja Nico tulevat jo torstai-iltana yhdessä TK:n kanssa. Juuri äsken kuulin, että Julle ja Nico tulevatkin vasta perjantaina junalla (tai näköjään ehkä jopa autolla). Ja Niken tulo peruuntui ihan viime tingassa. Näin meiltä vapautuu yksi yösija, jonka VilNess silloin saisi. Samo ja peki saivat kuin saivatkin sitten yösijan ilmeisesti sieltä, mihin olivat alunperinkin menossa.

Eli sekoilusta huolimatta näyttää siltä, että kaikille on yösija. Turnauksiin on ajateltu laittaa 2 e maksut.

VilNess

Smash Champion
Jeejee!
Olen siis helsingin asemalla n. klo 8:35 aamulla LAUANTAINA. tuletko Wille hakemaan?
vai olsiko fiksua jäädä pasilan asemalle vai missä liekään digiexpo sijainniltaan on?

Pistetään singlessiin vähintään 3 euron maksut, kajaanissaki oli.
oikiasti, matkustaminen tullee kalliiksi pohjoisesta vaikka suurimman osan valtio korvaa :D

Ltax

Smash Cadet
Taitaa jäädä multa TTT nyt valitettavasti väliin, tai siltä näyttää nyt. Jos nyt sattusin pääsemään olisin vaan lauantaina kuitenkin. Monelta lauantaina olisi tarkotus alottaa?

NHJ

Smash Journeyman
asd :D julle nuqq tossa ja aamulla pitäs lähtee joten tein semmosen ratkasun että ei kiinnosta nukkua. :D

atheist

Smash Apprentice
asuin toivakassa mut kävin jyväskylässä koulua(voionmaa)muutin pois nyt opiskelun takia mut käyn melkein joka vkl sielä.

matta-from-subid

Smash Apprentice
Hahaa, siellä on tiimiturnaukset jo varmaan menossa ja mulla ei ole vielä juna lähtenytkään, tosin en ole pakannutkaan :p
Jeejee, huomenna sitten smashataan oikein olan takaa! Ja kyllä se ruoska tullee mukkaan WOHOO!

EDIT: ääh, matta oli kirjautunut sisään, Oikeasti tässä puhuu VilNess.

TelpeFion

Smash Lord
Tässä tulokset:

TTT Doubles

1 Team Norway (WMK & MasterTK)
2 Team Strutsit (NHJ & coco-kun)
3 Team Töks (Ijuka & Samochan)
4 Aziz & Noob (KVF & Julle)
5 Somali (Uchiha Itaichi & PåVilfred)
5 Laamat (Peki & udikku)
7 Mies ja sen kaveri (Ana [myöhemmin Rasse] & Level 9 Falco/Ganondorf)

TTT Singles

1 Ijuka (Fox/Sheik)
2 VilNess (Ness/Luigi/Dr. Mario)
3 MasterTK (Falco)
4 Strutsin muna (Young Link/Fox)
5 coco-kun (Peach)
6 KVF (Falco/Marth)
7 WMK (Reiska/Fire Damage)
8 Peki (Fox/Sheik)

9 Samochan
10 Julle
11 udikku
12 Uchiha Itaichi
13 PåVilfred

VilNess

Smash Champion
Huhhuh mikä matka!

rovaniemeltä helsinkiin, helsingistä jyväskylään ja jyväskylästä tampereen kautta takasin roihin :dizzy:

WMK: oli kyllä sunnuntai iltana aika lol matsit, yhtäkkiä valkoinen marthisi alkoi ounata, miekan pituus ratkaisi merkittävästi. Mies-comboja tuli myös tuutin täydeltä, tyyliin 5 sekunnissa 0-100% :psycho:

TK: huuhhhuh kaikkein jännein matsi! Amis pelasti tällä kertaa kanacombon kynsistä. Hiotut combot miehellä kyllä :cool: jos tuun jyväskylään niin siitä ei ole pitkä matka kajaaniin, voi ottaa lisäsettiä silloin tällöin rocks!
Paras amis oli kyllä joku nair sitten tech.rankaisu misfire!

CoCo: NO more poke floats! :mad: :mad: tiukempia matseja oli tällä kertaa, pitääpä skarpata omaa peliä ettei käy huonosti ens turnauksessa.

Samo: sama juttu, eka matsi meni hirveän tiukalle, joko mun taidot on alentunu tai sulla parantunu. :ohwell:

Peki: Maistuisko... (tiädät kyl mikä) :chuckle:

Nico: setti oli jännää tällä kertaa taas, tosin mun doc counter pic tuli varmaan yllätyksenä, kun et ollut oikein varautunut noihin bair edgeguardeihin, ne on kyl pahoja. Ei kai siinä, Y.Linkissä edelleen vastusta tosin alkaa pikkuhiljaa päässä kärryille miten sitä vastaan pelataan...

ja kaiken kruunaukseksi...

Ijuka MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT? MILLÄ HAHMOILLA SIE PELAAT?
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

...

...

:lick:

Top Bottom