• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

TelpeFion

Smash Lord
Minun Ganondorfini on legendaarisen huono.

Ijuka on kuulemma jo Kajaanissa.

Turnauksen lopputuloksia en tiedä vielä, olisiko

1. VilNess
2. Ijuka
3. TK
4. Nico
5. KVF
5. SUPO

Riippuu erittäin paljon siitä, kuka kohtaa kenetkin ja miten pelaajat on sijoitettu.

Tiimeistä on paha sanoa, kun en tiedä kovin montaa joukkuetta. Team HUPS kuitenkin koittaa voittaa, mutta saattaa olla itse oma pahin vihollisensa.

^^julle^

Smash Apprentice
monay matchit taitaa olla pelattu jo loppuun huomenna sen verran huonosti menee tällä hetkell nipin ja ijukan kans joten voit unohtaa ne paitsi pitchu vs bowser :D

Samochan

Smash Master
Hienoimpia juttuja:
Peki Doc combo: dthrow -> phantom Fsmash.
VilNessin fox päätti counterpickata 2-3 häviön jälkeen dreamland 64.n Cocon peachia vastaan. Siitä tulikin 3-stock mun voitoksi O_o siinä tuli muistaakseni 4-5 uairia ja sit joku ihme "chillin" bairitus->shine.
Et kai ollu näkemässä sitä phantom shinee? Sit siinä oli jotain muutakin random phantom kamaa, en vaan muista mitä... tyhmää kun en sua vastaan saanu pelata juuri ollenkaan, kun coco oli siinä 65% ajasta vaikka tulin itse tunnin myöhässä. :/ Sit Pekikin sai pelata vaan pari matsia. Hienoin mindgames oli kun coco juoksi päin ja sä suojasit, sit se vaan nosti nauriin sun nenän edessä ja juoksi pois. :D

Juu, minä ja peki ollaan sit virallisesti tiimi, koska coco on tyhmä ja voittohaaveet mielessään liittoutuu Nikon kanssa. >_> Tiimin nimi on Team Your Momma. Vortex ei ole tulossa sit.

MasterTK

Smash Apprentice
Päivittelenpä tänne aina näitä eri turnausten tuloksia:

Kunujako Crew:

1. Ijuka, Masa, Pallokissa, Uber, Potti
2. Coco, Udikku, Samochan, Zäp, Peki
3. Vilness, Heikki, Jake, Tumbi, Best
4, TK, Julle, tabsa, Sick, Tebs

Tiimiturnaus:

1. Team HUPS (TK, Ijuka)
2. Team Partakone (Uber, Best)
3. Roi sukkabanaanit (Vilness, Masa)
5. Team Your momma (Samochan, Peki)
6. Team takatukat (tabsa, Tervis)
7. Takkulan Nysät (Udikku, Sick)
8. Spodukat (Potti, Heikki)

VilNess

Smash Champion
Allright! maanantai aamu ja turvallisesti kotona!
Oli kyllä helkkarin mukava turnaus ja siitä lisää myöhemmin.
Ijuka on vissiin vielä Kajaanissa.
Missä on loput turnausbracketit ja tulokset, vois postittaa tännekkin.

matta-from-subid

Smash Apprentice
Oli kyllä mahtava turnaus. Voitin niin paljon että turnauskulut oli loppujen lopuksi 0.

Sain monta matti-comboa (juoksuisku ja upB), mutta matti-DI:t jäi aika vähälle. Todistin jällleen olevani suomen toiseksi paras luigi (vaikka tiukkaa teki) ja turnaus oli hauskaa katsottavaa ja odotan innolla että videot pistetään nettiin.

TK:
Nouseppa niistä roskakasoista jälleen nettiin pistämään tuloksia ynnä muuta moskaa.

julle:
...MISFIRE!!!!!

ps.
mun hanskat taisi jäädä sinne ja haluaisin ne takaisin (mustat nahka-lapaset)

NHJ

Smash Journeyman
no niin ja voi vittu taas jullen käyttäjä jääny niin tuon olisi pitänyt tulla minun käytäjälläni

matta-from-subid

Smash Apprentice
VilNess puhuu

Tässä VilNess, ei jaksa loggautua ulos :p

Oli kyl huippuhauska turnaus muuten!
Jäi mieleen yks yö kun minä ja Julle vaihdettiin paikkaa sohvan takaa, Jullella kuulemma meni niskat kipeäksi siellä mutta ite pistin tyynyn.

Pistetäänpä palautepostia kaikille:

TK: kiitos turnauksen järjestämisestä ja jeesauksesta päässä paikalle yms. Sijoitus jäi vähä alemmas tällä kertaa singlesseissä mutta team HUPSin voitto korvannee sen.

Ijuka: ANDROIDI JYLLÄÄÄ! Ihme hytkyntä sun pelaamisessa oli kyllä melkoista katseltavaa. Hävisin euron money matchissa ness vs. fox eli kyllä sun foxissa on ainesta kunhan pääsee turnausjännityksestä eroon. Muista kylmä ilma !

CoCo: PÄIVÄN COMBO! upsmashista heitti POMMIN minun päälle ja rykäisi samalla turnauksen kovimmat. Finaaleissa pakotit turvautumaan Luigin voimiin niin kyllä sun peachissa on ainesta.
Onnea pukukisoihin muuten!

Samo: onhan se rock että yks tyttökin pääsee mukaan. Oli pakko tiputtaa turnauksesta loser brackettiiin tosin :D Vähä lisää mindgameja niin kyl se siitä!

Uber ja Best: en tiiä luetteko mutta oli kiva pelata, olitte kuiten hyviä pelaamaan. Uberin Young link tuotti vähä vaikeuksia, hauskinta oli se että sen yhden häviön jälkeen oli 1-1 ja counterpickasin sit FoD josta tuli 4-stock O_o >___>
melkoiset Ice climberit Bestillä!

Nico: tiukkaa vääntöä oli tällä kertaa singlesseissä taas, jäi mieleen se tiukka matsi peach castlessa ja se nuotio tappo O_o nää videot kyl pitää nähdä myöhemminki. Harmi vaan että sul tuli kiire pois etkä ehtiny muutenkaan olla paljoa turnauksessa.

Julle: PERSKULE TURNAUKSEN MUSTA HEVONEN! hullua rykimistä ja pieksit paljon hyviä pelaajia, onneks olkoon vaan. Pelasin sua vastaan viimeset matsit kajaanissa ja melkein pieksit mun Nessin. ehkä ens kerralla
Muista varoa kylmää ilmaa! ;)

Potti: Pelasit Final Fantasya smash turnauksessa >_> noh kaikille omansa, mukava että pääsit kuiten tuleen.

Udiqqu: oot päässy parantamaan taitojas, vielä ku saat mindgameja ja vastustajan lukutaitoa lisää niin pystyt pieksemään enemmänki porukkaa.

kirjottelen lisää myöhemmin jos muistuu.

Videoita?!?

TelpeFion

Smash Lord
Onnittelut Villelle turnausvoitosta, poika osaa kyllä pelata! Nyt kun mies äkkirikastui, ei liene mitään syytä olla tulematta DigiExpoon ja meillä järjestettävään TTT:hen! Sama koskee kaikkia. Matti uhkasi NNT:n jälkeen, ettei tulisi enää ikinä mihinkään turnauksiin, en tiedä miksi niin mutta hyvä että tuli taas asianmukaiseen aikaan paikalle.

Seinäjoen porukka ei osaa pelata Mario Power Tennistä.

Videot tulevat joskus huhtikuussa.

VilNess

Smash Champion
Videot tulevat joskus huhtikuussa.
:laugh:

Ei tuo 28 € ihan äkkirikastuminen ole, mulla on kuiten keikkaa silloin 2-3.11 että luonnollisesti pidän lupaukseni.
Sen sijaan RN7:n on halua tulla ja toivottavasti sinne pääsenkin.

Ai niin joo:

KVF: mahtava kun pääsit paikalle, ottelut singlessissä Ijuka vastaan oli legendaarista kamaa. Peachissasi oli ns. hidden potential, pieksit sillä mun luiginkin >_> *tekis mieli pistää johni tähän väliin* toivottavasti tulet kans RN seiskaan niin päässään ottelemaan lisää.

uhosin TK.lle Falco dittojen aikana (pelattiin n. 15 matsia sunnuntaina ja voitin niistä yhden :chuckle: ) että treenaan falcon sellaseen kuntoon että voin kanacombottaa kaikki RN7ssä.
oottakaahan vaan!

Peki: maistuisko.... AMIS???????????? :psycho:

Peki

Smash Journeyman
Peki: maistuisko.... AMIS???????????? :psycho:
Aina, mutta ei se silti kanacomboa voita.
Seuraavalla kerralla masan luigi saa maistaa ylinkiä -.-

Itseltä nuo turnaukset meni vähän miten sattuu
singleseissä 0 voittoa :ohwell:

Udikun kanssa oli kova kolmen tunnin foxdittospämmi.

Kylmää ilmaa.

kirjoitan lisää jos jaksan -.-

^^julle^

Smash Apprentice
villness pieksä vaan kaikki jotka pystyt sill falcoll mut mulle et sill pärjää docill käytän vaan viittaa ni lähtee falcot :D ja kyll mää sun nessin oikeesti voittasin sormi oli vaan niin perkuleen kipeä :D

VilNess

Smash Champion
Haha, Minä ja Julle ollaan niitä ainoita jotka käyttää RUOSKAA >:D
ei mikään ihme että käsi paskana.

Samochan

Smash Master
Yauhz, oli kyllä aika mahtava turnaus, pakko myöntää. Crewit meni vähän oudosti, eka raiskasin porukkaa sitten kuolin koko ajan ite. :psycho: Singles ois voinu mennä paremminkin, perskutti kun en osaa nessiä vastaan pelata sitten yhtään... vielä. ;P Mieleen jäi kyl ehdottomasti cocon päivän combo, usmash pommiin ja sitten Ijukan Guilty Gear X pelitys, delfiinispammia vaan ankkurimummolla. :D Sunnuntai oli paras päivä, kunnon tiimejä minä ja Ijuka vs. TK ja Udikku. Parasta oli kyl TK:n itsarit ja tapan-kaikki asenne ja jotain ihme tupladsmash combotusta Sheikillä ja Peachilla. Sitten tietty TK:n ilme kun tulee eka pelastus peachin dairilla. XD "Mitä!? Ei noin saa tehdä!" Pokestadiumissa olin aika huonossa paikassa, siinä vasemmalla kun TK aloittaa ihan viereiseltä tasanteelta Falcolla, kesti vähän aikaa että tajusin miten pääsen äkkiä pois etten saa heti alussa jostain dairista. TK menehtyi parissa matsissa peräkkäin aika nopeasti, 46 ja 47 sekunnissa. Androidi-Ijuka vetäsi Isait useammin kuin kerran, aika mahtavaa kateltavaa. Sitten tuli niitä tupla-firebird tappoja TK:lta, fire damage ownaa. XD TK:n ja Udikun tuplamarth oli aika paha vastus varsinkin siinä aamusemmalla, ei oo kivaa jäädä siihen kahden fsmashin väliin. ^^;;

Vilness: Ei harmi kyl money matchitty, tosin ei ollu rahaakaan eikä peli sujunu ku vasta sunnuntaina, mutta katotaan sit expossa. :3 Pirun nätti Luigi ja Ness, pakko sanoa. Sun Bowser on kans aika style, täytynee harjotella enemmän kirbyllä. ;D

TK: En osaa Falcoja vastaan pelata, sain pahasti shinepillareista. ^^;; Tosin musta sä waveshinet vähän liikaakin, ei se oo Fox, mutta no jaa, kaikilla oma tyylinsä. ^^ Varo hametta. ;P Ja oot muuten edelleen cocolle limukan auki. XP

NHJ: Nikohan raiskasi crewissä, harmi etten päässy pelaamaan suakin vastaan ._. Spam näemmä toimii, alle puolessa minuutissa yli 100% damagea. :D

Ijuka: Oli nastaa vetää tiimejä, meidän tiimi raiskaa porukkaa. :D Sun sheik ja fox on aika sikahax, voitin sun sheikin vain kerran-pari peachilla, tosin se oli silti aika tasaisen oloista. En voittanu sun sheikiä mun kirbyllä, melkein aina yhden stockin päähän jäi. ;__; Vs. mun falcon ja Dorf oli aika ****, sain hädin tuskin yhden stockin pois. ^^;; Ankkurimummo on paras. :D

Udikku: Nätti Falco, Marth, Fox ja Falcon. :3 Tiimit oli tosi kivoi, tarvihet piirun verran enemmän mindgametusta tosin. Sinun ja TK:n tuplamarth tosin on aika paha. ^^

Uber: Nasta Doc kyllä, sun y.linkin kaa oli tosi tasaista siinä ekassa singlesissä, mulla yli 200% ja vikalla grabilla voitin ekan matsin, sydän hakkasi tuhatta ja sataa ainakin.

heplo

Smash Cadet
Rautanyrkkiin tulemiseni varmistui juuri. Pääsee vihdoinkin testaamaan miten hyvin sitä pärjää täysin mindgamettomalla kokemuksella. Luvassa siis mindgameja joissa ei ole päätä eikä häntää :dizzy:

Kuinkas moni aikoo raahautua tuonne viimeiseen veripisaraan taistelevien jaloon mittelöön? Tällä hetkellä en näe kuin WMK:n, MasterTK:n ja Udikun nimen ilmoittautumislistassa. Ilmeisesti Nicokin on tulossa?

Onkos muuten lisää Cubeja tulossa paikalle? Tällä hetkellä tarvikelistassa hälyttävä 1/4 -lukema.

Tässä odotellessa... :p :p

^^julle^

Smash Apprentice
tottahan toki minä parhaista parhain olen tulossA OUNAAMAAN KAIKKI mut nukkua ei saa tai kaikki kusee :D

VilNess

Smash Champion
Nico oli kyllä omalla lailla turnauksen pahin vastus, sai peach castlessa pistää parhaimmat mindgamet peliin ja koko ajan olla tarkkana. Tais olla ainoa (?) fox joka edes kerran pieksi luigini.
Vielä ku käyttäisit DI.tä niin et kuolis mun mailaan ja takaheittoon alle 100% . ens kesällä sit Ros4:n Minä ja Nico tiimataan low tiers tiimissä ja otetaan voitto!

TelpeFion

Smash Lord
Nico: TTT = Turkulaisten tonttujen turnaus, eli se turnaus jonka pidän meillä DigiExpo-viikonloppuna. Alkaa silloin kun tullaan messuilta ja loppuu kun loppuu, jos loppuu. Perjantaina varmaan doubles ja lauantaina singles.

NHJ

Smash Journeyman
niin tuota TK väitti että mulla on mailman paskin foxi vaan ei se vissiin ookkaan jos kvf:n foxinkin sillä voitan :D:D:D

VilNess

Smash Champion
Höh, näyttäis kyllä arctic charge vai mikä olikaan sivun mukaan siltä ettei siellä Rautanyrkissä ole smash turnausta.
Olenko ymmärtänyt väärin ja jollakin on "parempaa" tietoa.

tabsa

Smash Rookie
Höh, näyttäis kyllä arctic charge vai mikä olikaan sivun mukaan siltä ettei siellä Rautanyrkissä ole smash turnausta.
Olenko ymmärtänyt väärin ja jollakin on "parempaa" tietoa.
Rautanyrkissä EI ole "virallista" smash turnausta.

TelpeFion

Smash Lord
Joo, tabsa tietää. Koska Sony sponsoroi nyt RN-tapahtumaa, ei SSBM-turnausta voi mainostaa "virallisen" kanavan kautta. Täällä toki voin sanoa, että RAUTANYRKISSÄ ON TAVALLISEEN TAPAAN SSBM-TURNAUS. Osallistumismaksu on Suomessa ennätyksellisen korkea, 5 €. Ainakin voittajalille on luvassa jonkin verran taskurahaa.

DigiExpo on Helsingin messukeskuksessa. Kahtena edellisvuonna messuilla on järjestetty SSBM-turnaus (tosin huonoin säännöin, tämä tosin ei enää välttämättä tarkoita mitään sillä edellisessä AMO:n järjestämässä SSBM-turnauksessa toukokuussa olin minä sanelemassa säännöt). Tänä vuonna ei messuilla välttämättä Wiin esiinmarssin vuoksi ole SSBM-turnausta, mutta mahdollisuudet ovat kuitenkin edelleen varsin hyvät.

NHJ

Smash Journeyman
Juup.Jos nyt saisin vielä tietää ajan monelta lähdemme kajaanista sinne päin huristelemaan ;D

VilNess

Smash Champion
Hahaa, 5 €, turnausmaksu!
Meikä kyllä tulee ottamaan rahat! :D
Hei nico/TK, onnistuisko esim jos tulisin Kajaaniin ja sieltä sit huristeltais helsinkiin?
Siis jos käsitin huristelun että menette autolla. Tullee perkeleen kalliiksi matkat ilman opiskelukorttia, pitää joko olla töitä siihen menneessä tai hommata työhaastattelu siksi ajaksi jolloin valtio kustantaa matkan/matkat.

Ltax

Smash Cadet
Mäki oon tulossa RN7:aan, ja toivottavasti tällä kertaa menis vähän paremmin ku viimeks... On tässä tullu kyl harjoteltuaki. No mut siellä sitte, tavotteena vois olla vaikka kymmenen parhaan joukkoon pääseminen.

NHJ

Smash Journeyman
Ltax kerros vähän itestäs kun yleensä kun tänne liitytään niin kerrotaan vähän itestään :)

Ltax

Smash Cadet
No mitäs tässä, 15 v ja Smashia pelannu kohta kaks vuotta, tosin aika yksinpelipainotteisesti. Hrc:n total n. 27 000m, eventeissä yks jaettu WR. Nyt oon alkanu pelaan VS:ää vähän enemmän ja pelaan Sheikillä, Marthilla tai Falcolla. Ei mitään tietoa kuinka hyvin pärjään teille Suomen parhaille, mutta se selvinnee Rautanyrkissä. :)

training_master(KVF)

Smash Journeyman
juuu mäki voisin heittää tänne jotain omaa sälää...

VilNess: sun kans oli hauska mättää pitkästä aikaa, nessi on aika outo mulle kuten aina, ja sulla kun se sattuu olemaan viel niin prkleen hyvä! :D mut hauska pelata ku saa tosissaan kädet hiessä mättää :D ja mario ditot oli aina tiukkoja :D aattelin et mä saisin suomen parhaan marion tittelin, mut taitaa jäädä näillä näkymin sulle! RN7 koitan päästä jos on lomia silloin, toivotaan!

Ijuka: turnauksessa ei menny ihan niinku piti, sun sheik oli vähän jäissä, ihmettelinki ku vein siitä voiton ja melko vaivattomasti vielä... en uskois et sua vois jännittää mua enemmän, mutta kaippa se on sittenki mahdollista :D

Samo: sulla on peach parantunu aivan prkeleesti, oli tosissaan vaikeuksia saada siitä kiinni, harmi ku ei pelattu myöhemmin enemmän ku mäki pääsin vähän mukaan peliin pitkän tauon jälkeen.. :D

edit: ainii btw, VilNess, se mun peach on vaan sellanen leikkihahmo, ite vihaan sitä enemmän ku mitään muuta, melkeen yhtä paljon ku sheikkiä, et en käytä sitä muuten ku silloin jos haluun ite näyttää et sillä pärjää kuka vaan, jopa minä vaikken oo sillä oikeestaan päivääkää treenannu :D ihmettelin kyl itekki et voitin kaikki muut sun hahmot paitsi marion... se oli aika outo systeemi...
ja bestille sen verran jos satut näitä lukemaan ni aika pirun hyvät climbersit,
falcolla sentään onnistuin voittaa, mut yhtä kaikki hyvät ku prkl :D ja ûberin doc näytti kans hyvältä, en vaan tainnu matsiakaan pelata niitä vastaan, no kerkee sitä vielä :D
TK: ne ikuiset Falco ditot, tylsät amatöörien pelit, molemmat tekee samaa liikettä samaan aikaan ja mitään ei tapahdu... :D eka kerta ku onnistuin voittamaan sut turnauksessa, eikä täkää turhan lähellä ollu etten olis voittanu!! toivotaan et pääsen tulee sinne helsinkiin ens vkl:ppuna ni pääsee mättää :D

Nico: hmm, sun yl on edelleen aika pirun kova, falcolla tosi paljon vaikeuksia crewissä, foxilla taasen menee tosi hyvin sen kans.. :D ja sun fox, ihme mindgameja, en päässy yhtään kiinni sun peliin, olis pitäny ainaki falcolla voittaa, mutta minkäs teki, pelasit paremmin! uusinnat tulee vielä :D

jeps, siinä olis jotain, pitää kirjotella myöhemmin lisää ku muistaa jotain tai kerkee :D

helvetin hauskat ja hyvät turnaukset oli, ja TEAM NAKKIMAKKARA ounaa kaikki, siinä VilNessille ja MASAlle vähän mietittävää tulevaa varten! ;) enws kerralla näytetään :D

TelpeFion

Smash Lord
Nyt olisi kiva jo pikkuhiljaa tietää ketkä kaikki tulevat TTT:hen, ja myös ketkä majoittuvat meille.

Tulossa:
TK
KVF
Nico
Julle
Nikke ? (varmistus vielä)
Samo ?
Coco ?
Tai
Best ?
Uber ?
Sick, Zäp, muita häjyjä?
udikku ?
Ijuka ?
Ltax (ainakin lauantai näköjään, ei varma vielä)

Majoitan tietääkseni Kajaanin porukan, KVF:n, udikun, Ltaxin ja Tain, eli 8 henkeä. Sänky/sohva liikenee noin kolmelle, patjoja vielä muutamalle. Kaikille ei riitä täältä makuualustaa, lattiatilaa on, mutta makuualusta olisi hyödyksi. Peittoja täältä kyllä löytyy, eli makuupusseja ei tarvinne ottaa ellei halua sellaista. Enempää väkeä en millään ottaisi yöksi tänne, ellei jollakulla ole todellista tarvetta. Toivonkin siis, että Seinäjoen ja Oulun porukat pääsevät yöksi Hakaniemeen/minne ikinä olivatkaan menossa. Ijukasta en vielä tiedä oikein mitään. Unohtuiko kukaan listasta?

Meiltä pääsee todella nopeasti messukeskukseen, junalla vain 1 asemaväli Käpylä-Pasila. Busseja kulkee todella hyvin keskustan suuntaan, vielä klo 1 yöllä. Autoja järjestetään myös tarvittaessa.

TV:itä täällä on nyt jo 3:
1 laajakuva-TV
1 pienempi, vanhahko TV
1 todella pieni, MUSTAVALKOINEN TV
Toivon, että Kajaanista tulevassa autossa tuodaan vielä 1 TV.

GameCubeja tarvittaisiin siis myös ainakin 3, todennäköisesti 4:
1 Minulla
1 KVF:ltä tarpeen vaatiessa
2 tarvitaan vielä, mahdollisia ovat TK, muu Kajaanin väki, Ijuka, Tai, muu Metsälän väki.

SSBM-levyt myös mukaan, ja ohjaimet luonnollisesti. Järjestän illaksi jotain massaruokaa tänne, esim. ranskalaisia. Kaupassa voidaan käydä lisäksi ainakin perjantaina messuilta tultaessa.

Kaikki tulossa olevat, ilmoittautukaa! Ilmoittakaa myös, missä nukutte jos en jo sitä tiedä. Näyttää siltä, että turnauksissa saattaa olla jopa lähemmäs 20 henkeä jos oikein hyvin menee.

Top Bottom