Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
o_o Kirjoita joskus vähän selvemmin...joo-o. Kyllähän tuo rupee hituc silti nakertaa jos ei pääse tonne kun kotikaupunki etukin ois niinkun viimeksi![]()
Kuules nyt, Nico pieni. Ei ole mukavaa lähteä tavallisena viikonloppuna sunnuntaina näin pitkän matkan takaa.no udikku mikäs siinä on niin kamalaa lähteä normaalina viikonloppuna ? :O
Fox Ditto, Marth ditto ainakin! Ja ehkä Ness vs Fox, katsotaan kuinka haxor se on silloin..SANO MUIKKU!
mulla onkin 28 päivä menoa että tämä turnaus sattu mun kannalta kivasti.
Sovin siis että tulen turnaukseen ja jos tulee muuta menoa niin 99% se jää kakkosvaihtoehdoksi (esim. mahd. hautajaiset olisivat tärkeämpi)
Tosin ei taida tulla hautajaisia näillä näkymin.
Ompa mulla ihem filosofoinnit taas meneillään. Siirrytään muuhun aiheeseen.
MONEY MATCHES!
Fox dittoja?
Marth dittoja?
Luigi dittoja? (en suosittele sillä luigini on voittamaton, poislukien nicon Y.L)
Ness vastaan mitä tahansa?
Mun bowser vastaan mikä tahansa low tier.
olen valmis matseihin >:D
kuka haastaa mun pitchun bowserilla money matchh jee :D
Ostakaa kuulkaa ihmeessä, vain 10 euroa kappale!!Ijukakin on tulossa peeloilemaan linnunpönttöjensä kanssa
TURUPA KII ;ÖNo se kai riittää että voittaa turnauksessa vai olenko idean väärin ymmärtäny?
Mutsis on. ;Pno huoh n00b