• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
CS < Smash

CSin voi heittää munki puolesta roskiin, ja keskittyä DI harjoituksiin sekä techiin ja meteorcanceleihin, ei tule sellasia 3 iskun tappokomboja foxia vastaan :p

NHJ

Smash Journeyman
no olen maksanut Getonlinen ja puvut sinne joten en ole jättämässä tapahtumaa väliin. Joudutte sitten hakkamaan siellä smashia ilman minua ellei turnausta siirreta aiemmalle tai myöhemmälle.

VilNess

Smash Champion
Pistetään Sit se aikaisempi, eli 16-18.9 . pääsis Heplo ja nico mukaan.
Sit olis pitempi tauko digiexpoon, tosin itse en ole menossa.

En sanois että se (16.9) on liian aikaisin joillekkin, jos kaikki saa tietää turnauksesta tämän kuun aikana. Aivan hyvin aikaa valmistautua. Olis siihen kuiten 3 viikkoa...

NHJ

Smash Journeyman
joo-o. Kyllähän tuo rupee hituc silti nakertaa jos ei pääse tonne kun kotikaupunki etukin ois niinkun viimeksi :p

Peki

Smash Journeyman
Mulle sopii paremmin toi 20-22.10, tosin varmaan pääsisin myös 16->
Ja miksi turnausmainoksessa ei ole muikkua? :/

VilNess

Smash Champion
Muikku korvataan Äyskilla!
Hei nico kuules, ei riitä että voittaa yhden turnauksen (hädin tuskin) että voi sanoa kotikaupungin eduksi.
Tosin voititte kyllä low tier teamsin mut me voitettiiin draft crews ja lot tier :p

Onko varma ettei 16 päivä toimis?

udikq

Smash Apprentice
20.-22. on paras, koska se on just silloin ku mulla alkaa syysloma. Normaalina viikonloppuna tai syysloman lopussa ei oikeen viitti lähtee.

heplo

Smash Cadet
Minulle kävisi mikä tahansa viikonloppu paitsi juuri tuo kirottu 20-22... Ei kai se nyt niin vakavaa ole, mikäli en tähän turnaukseen pääsisi.. Kyllähän se kuitenkin mielen matalaksi pistää :cry: Kerkeen hioa taidot sitten huippuunsa myöhempiä turnauksia varten, silloin sitten mennään eikä meinata :p :chuckle:

Ijuka

Smash Ace
20.-22. sopii mainiosti, sillä silloin minulla loppuu syysloma, joten voin olla käytännössä koko perjantain...

MasterTK

Smash Apprentice
Sovittu päivämäärä pitää... Nico pääsee silti sittenkin tulemaan lauantaina, joten asia kunnossa. Heplon kannalta asia on ikävämpi, mutta yhden takia ei voi alkaa päivämäärää siirtelemään.

VilNess

Smash Champion
SANO MUIKKU!
mulla onkin 28 päivä menoa että tämä turnaus sattu mun kannalta kivasti.
Sovin siis että tulen turnaukseen ja jos tulee muuta menoa niin 99% se jää kakkosvaihtoehdoksi (esim. mahd. hautajaiset olisivat tärkeämpi)

Tosin ei taida tulla hautajaisia näillä näkymin.
Ompa mulla ihem filosofoinnit taas meneillään. Siirrytään muuhun aiheeseen.

MONEY MATCHES!

Fox dittoja?
Marth dittoja?
Luigi dittoja? (en suosittele sillä luigini on voittamaton, poislukien nicon Y.L)

Ness vastaan mitä tahansa?
Mun bowser vastaan mikä tahansa low tier.

olen valmis matseihin >:D

Ijuka

Smash Ace
SANO MUIKKU!
mulla onkin 28 päivä menoa että tämä turnaus sattu mun kannalta kivasti.
Sovin siis että tulen turnaukseen ja jos tulee muuta menoa niin 99% se jää kakkosvaihtoehdoksi (esim. mahd. hautajaiset olisivat tärkeämpi)

Tosin ei taida tulla hautajaisia näillä näkymin.
Ompa mulla ihem filosofoinnit taas meneillään. Siirrytään muuhun aiheeseen.

MONEY MATCHES!

Fox dittoja?
Marth dittoja?
Luigi dittoja? (en suosittele sillä luigini on voittamaton, poislukien nicon Y.L)

Ness vastaan mitä tahansa?
Mun bowser vastaan mikä tahansa low tier.

olen valmis matseihin >:D
Fox Ditto, Marth ditto ainakin! Ja ehkä Ness vs Fox, katsotaan kuinka haxor se on silloin..

NHJ

Smash Journeyman
joo en ole vissiinkään lauantainakaan pääsemässä että en voi tulla viemään teidän rahojanne :(

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mulla pitäis olla lomat sillon, pitää toivoa et pääsen tulee, tilaan litteran suoraan Kajaaniin jos pääsen lomille, oon silloin luultavasti joskus aamuyöllä- aamulla siellä, tai sen näkee, pitää tutkia aikatauluja... oon muuten nykyään sit entistäki huonompi ku en oo pelannu pitkään aikaan kunnolla.. mutta sen näkee sit pääseekö vireeseen :D

NHJ

Smash Journeyman
Joo äijjät kyllä mä ymmärrä että te pelkäätte mua niin paljon että ei voi turnausta siirtää. Joo mutta Btw,Saatan päästä singlessiin viemään teitä mut teillä onkin sit se 1 päivän etumatka lämmin siellä mut ei se midn ootte kaikki silti iihan huonoja paitsi wmk on kunkku

VilNess

Smash Champion
NHJ, leuhki sit ku voitat enemmän matseja mua vastaan.
Fox ditto Ijukan kans sovittu, kuten Marth matsikin. Ness vs. fox menee myös.
matsit väh. 1 € mielellään 2 €.

DK vs mun bowser kelpaa. 3-5 € koska olen luottavainen mun bowseriin :D

Bowser vs. Kirby ookoo myös! 1-2 €

tästähä tulee jännöö!

^^julle^

Smash Apprentice
aaa a... Voisko TK näin alustavasti mainita ku oot puhunut et tulee aika paljon uusia osallistujia, ni keitä?

MasterTK

Smash Apprentice
kuka haastaa mun pitchun bowserilla money matchh jee :D

^ Ei tarvitse olla itämaantietäjä tietääkseen kuka tuon edellisen viestin kirjoitti...:laugh:

Uusia pelaajia tulee ainakin Seinäjoelta varmaan jotain nelisen kipaletta? Sitten myös Oulusta Peki ja ehkä Vortex? Ijukakin on tulossa peeloilemaan linnunpönttöjensä kanssa ja jos sitten vielä KVF:kin pääsee, niin kyllähän tuossa alkaa jo olla. Saa nähdä löytyykö vielä muitakin.

VilNess

Smash Champion
Niiin tulleeko se Bowser vastaan Jullen pichu?

10 € :D

Oon treenannu foxilla melko lailla, tiiä vaikka vetäisin turnaukseen asti. Ainakin tabsaa vastaan otan foxin jos hän pelaa Ganonilla, mulla on sellanen 0% -> death combo tyyliin Ijuka.

hähäh :p

MasterTK

Smash Apprentice
Porukkaahan tulee aika mukavasti, vaikka ihan kaikki NNT:ssä olleet eivät pääsekään tulemaan.

Listaa pelaajista:

MasterTK
Julle
Nico (ei mukana koko ajan)
tebs
Vilness
tabsa
viluski
Samochan
Coco
Peki
Ijuka