• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Haa... Peach on oikeasti aika hankala! Kyylähän sillä teknisesti oppii aika nopeasti pelaamaan, mutta yritäppä sitten voittaa vielä! Siihen tarvitaan vastustajan lukemista oikein hyvin, sillä peach liikkuu hitaasti.

Ja olen nähny hyvien fox pelaajien pysyvän kentällä aika korkeisiin %. He osaavat kunnon DI.n

training_master(KVF)

Smash Journeyman
nii, mä osaan DI:n vaan jotenki, aika huonosti kylläki, pitäis vaan päästä pelaa enemmän ni oppiski joskus jotain..
ja onhan se peach hankala ei siinä mitään, silläki on vaan vissiin aika kovat priorityt...

Samochan

Smash Master
training_master(KVF) said:
nii, mä osaan DI:n vaan jotenki, aika huonosti kylläki, pitäis vaan päästä pelaa enemmän ni oppiski joskus jotain..
ja onhan se peach hankala ei siinä mitään, silläki on vaan vissiin aika kovat priorityt...
Kunnon Float cancelaus ei oo kivaa. :/ Se ja turnipsit paljo pahempia kun joku tyhmä dsmash. Dsmash osu ikinä jos osaat vain varoa.

Coco-kun

Smash Rookie
Peki said:
Tuotanoin.. minkäs ikästä porukkaa täälä liikkuu? :p
Veikkaan että itse olen yksi nuorimmista (16).

hahaa! määpä olen vielä 15 niin on NHJ kans >:D

oho! sori nico en lukenu tota sun kommenttii ;D

MasterTK

Smash Apprentice
Samochan said:
Kunnon Float cancelaus ei oo kivaa. :/ Se ja turnipsit paljo pahempia kun joku tyhmä dsmash. Dsmash osu ikinä jos osaat vain varoa.
Hah, Dmash on PAHA ja kukaan ei väistele sitä helposti, vaikka osaisi pelata miten hyvin tahansa. EK pieksi porukaa Ruotsissa Peachilla käyttämällä VAIN Dsmashia ja voitti helposti, vaikka vastassa oli hyviä pelaajia. Peachilla pelaajat yrittävät kyllä aina jostain syystä vähätellä sen Dsmashin taikaa, vaikka Peach ei olisi koskaan sama Peach, ellei sillä olisi sitä.

No, nyt tuli palattua sieltä Ruotsista ja taidankin tästä lähteä ensin hakemaan DSliten postista ja sitten painua nukkumaan. Lähdettiin Helioksen luota siinä kahdeksan jälkeen ja yhteensä lähes 23 tuntia meni, ennenkuin pääsin kotia. (Tulin juuri tunti sitten asemalta)

Tässä on taas hieman tekemistä seuraaviksi päiviksi, kun pitää saada niitä jo myöhässä olevia NNT-videoita nettiin ja sitten olisi myös 5 tuntia Ros3-videota, josta pitäisi saada kasaan jotain... :psycho:

Mutta nyt nukkumaan------------------------------------------------------>

TelpeFion

Smash Lord
Joo, Ekille oli aika törkeän hauska Peach-mindgame, jota pitää ehdottomasti ruveta tekemään. Tosiaan Ek näytti, miten hyvin Peach pärjää PELKÄLLÄ DSMASHILLA. Paska peli jne.

Niille, jotka eivät vielä kuulleet: RoS3:ssa pelattiin kaikkien aikojen paras SSBM-matsi. Kyseessä on Winners Bracketin finaalin ratkaiseva, 7. matsi Ekin ja Nihonjinin välillä. En kerro enempää, kaikkien olisi parasta nähdä se matsi tietämättä etukäteen mitä siinä tapahtuu. Lupaan, että se on paras matsi ikinä.

Error404

Smash Rookie
Saman tien esittelen itseni, eli minut tunnetaan paremmin nickeillä Vortex tai Phail3d, asun Oulussa ja ikää on kertynyt _huikeat_ viisitoista vuotta. SSBM:ää olen pelannut sen julkaisuhetkistä lähtien, mutta varsinaisesti peliin pääsin sisään kun Samo aikoi Digiexpon SSBM-turnauksen (joka muuten taisi olla aika kehno?) jälkeen järjestää myös täällä päin jonkin sortin turnauksen. Noh, turnausta ei koskaan pidetty mutta melee jäi päälle ja osaan kai jotain siinä tehdäkin (Foxin waveshine, emt, kehnosti kylläkin).

Neways on (epä)todennäköistä että näette minut jo seuraavassa rautanyrkissä (jos saan kyydin), joten päätin jonkin esittelypostin tänne pistää :b . Sama kai tuo.

NHJ, et sit tullut ounimaan mua, Samoa ja Cocoa :B

NHJ

Smash Journeyman
Joo niin en tullut :p Jos tässä joku vklp ehtisi kun minusta on ainakin toooodeeellaa tylsää matkustaa yksin junalla :D joten jos saisin vaikka jullen messiin niin voisin tulla ounaamaan teitä :p
joo on Digiwxpon turnaukset ihan perseestä revittyjä :D mutta kaikista paras siellä oli kun julle meni sinne jollain 30 erinimellä kun se ei päässy jatkoon :p kuuluu vaan aina että juha karppinen,zulu,julle jne :D

TelpeFion

Smash Lord
NHJ said:
joo on Digiwxpon turnaukset ihan perseestä revittyjä :D mutta kaikista paras siellä oli kun julle meni sinne jollain 30 erinimellä kun se ei päässy jatkoon :p kuuluu vaan aina että juha karppinen,zulu,julle jne :D
Juu, nyt vaan viimeksi(taisi olla toukokuun lopussa) AMO antoi meidän päättää säännöt yhteen pieneen SSBM-turnaukseen. Porukkaa ei ollut paljon, mutta olipa kerrankin sentään niiden turnauksessa kunnon säännöt.

Jullen nimitempaus oli kyllä legendaarinen.

udikq

Smash Apprentice
Tosiaan. Mutta kun täällä ei kerran mitään tapahdu, niin voin kaikkien iloksi ilmoittaa seuraavaa:
Falco HRC : 1002.8m
Total: 28441.2m

TelpeFion

Smash Lord
Poika kävi täällä ja lähti äsken kotiin. Ja sanoi, että joutuu jonnekin siirtämään ne tiedostot joiden muotoa pitää vielä muuttaa. Mutta mm. montage on muuten periaatteessa valmis.

TelpeFion

Smash Lord
Olen kyllä viime aikoina ansiokkaasti pakoillut Helsinkiin tulevia Smash-pelaajia.

Ensin missasin yht'aikaa sekä VilNessin että TK:n ollessani Pohjanmaalla, nyt missaan oululaiset karkaamalla Torontoon. Ainakin saan tilaisuuden päihittää paikalliset Smashissa.

Samochan

Smash Master
Olen kyllä viime aikoina ansiokkaasti pakoillut Helsinkiin tulevia Smash-pelaajia.

Ensin missasin yht'aikaa sekä VilNessin että TK:n ollessani Pohjanmaalla, nyt missaan oululaiset karkaamalla Torontoon. Ainakin saan tilaisuuden päihittää paikalliset Smashissa.
Tai ne saavat tilaisuuden piestä sinut, mutta ei sitä koskaan tiedä. ;D

Peki

Smash Journeyman

Saisit tulla pakoilemaan tänne ^^

VilNess

Smash Champion

Hehe, ainakin sentään voitin helsingin matkallani basson SM kisat :chuckle: Now I´m the KING!

käväsin itse asiassa viime perjantainaki helsingissä mutta olin siellä vain n. 12 tuntia (asuntomessuille ilmaismatka) niin en ehtiny tehdä mitään ylimääräistä siinä ajassa.

Tiedä vaikka tämän vuoden aikana tulis kuiten käväiseen vielä, oulussakin saatan käydä.

TelpeFion

Smash Lord
Hehe, ainakin sentään voitin helsingin matkallani basson SM kisat :chuckle: Now I´m the KING!
Voitit?! No johan oli rykäisy. Tiedän, että Stratovariuksen basisti Lauri Porrakin on voittanut kyseisen kisan, ja se kaveri osaa kyllä soittaa. Eli taitaa sorminäppäryydestä olla etua niin Smashissa kuin bassoilussakin.

VilNess

Smash Champion
Haha, niin se oli se RYKÄISY joka oli tarvittava sana :p
anyway, olis kiva ottaa rematchia jossain loppusyksyn/keskitalven aikoihin... hmmm mitenköhän sitä pääsee sitten kaupungista ulos, jaa sen näkee...

Top Bottom