• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

MasterTK

Smash Apprentice
udikq said:
Tota noin. Nyt on taskussa todistus koululta ja enää tarvii vaan käyä vr:llä. Sit on opiskelijakortti. Sitte kattoin noita juna-aikatauluja. Mulla olis perjantaina aikaisin vaihtoehto sellanen, että olisin perillä kajaanissa 17:45. Lamperi tulee luultavasti samaa matkaa. Täytyy Lamperin tulo vielä varmistaa, koska se sieltä rautanyrkistäkin vähän jänisti. Että sellasta. Eiköhän täältä ainakin nyt yks tuu teidän riesaksi.
Hyvä homma! Pistin sinulle puhelinnumeroni yksityisviestinä, jotta voit soitella sitten minulle, kun olet noin puolen tunnin päässä Kajaanista. Rykäise vain se Lamperi kainaloon sieltä myös. ;)

VilNess

Smash Champion
TJ 3 päivää! Ei enää kauaa, WOHOO!

turnausmaksuthan on kohtuu pieniä, elikkäs... haluaako muut ottaa rahamatseja?
Tähän asti sovitut:
VilNess (Luigi) vs. Nico (Young link?) 4 €

TelpeFion

Smash Lord
Voin pelata porukkaa vastaan random-matseja Metsälän säännöillä. Jotkut tuntevat säännöt jo. Muille halukkaille selitän paikan päällä kun en jaksa kirjoittaa.

VilNess

Smash Champion
BUMPSIE!
TJ 2 päivää enää, no huhhuh!!!!!!
Onhan siellä kajaanissa muuten hyviä uimarantoja ja paikkoja jossa käväistä lauantai-iltana/yönä juhlimassa juhannusta?

Rahamatseja lisää PLS!
Kuka haluaa haastaa mun Marion? voin sanoa etten ole erityisemmin treenannut sitä mutta sillä on "piileviä" lahjoja nojaten arctic smash viikonlopun friendly otteluihin!
Cmon... ei tartte olla ku jotain 1 € matseja.
KOhta menen ostaan jonalipun, ei ole mahdoton ajatus sekään että tultaisiin jo torstai iltana sinne... siitä lisää myöhemmin.

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
BUMPSIE!
TJ 2 päivää enää, no huhhuh!!!!!!
Onhan siellä kajaanissa muuten hyviä uimarantoja ja paikkoja jossa käväistä lauantai-iltana/yönä juhlimassa juhannusta?
Heh, kyllä on ja useitakin. Jos jotkut haluavat käydä uimassa, niin sehän onnistuu.

VilNess said:
Rahamatseja lisää PLS!
Suoraan kun tulet, niin heti ensimmäisenä Marth ditto 2€:sta?

VilNess said:
KOhta menen ostaan jonalipun, ei ole mahdoton ajatus sekään että tultaisiin jo torstai iltana sinne... siitä lisää myöhemmin.
Kyllä se käy minulle, joten tule millä junalla tahdot.

VilNess

Smash Champion
tullaan 90% varmuudella Perjantain aamuyö junalla eli ollaaan pikkusen enne klo 12:00 siellä.
Nähdään 40 tunnin päästä :p
Tuo Marth ditto olis muuten OK mutta sen vois jättää idioottiturnausta varten, miten olis Mario vs. Marth? 2€ ihan Ok.

NHJ

Smash Journeyman
Villnes Vilnes Otetaanko vaikka niin että 2e matsi tuo niin voidaan joku toinenkin 2e peli pelata :D

VilNess

Smash Champion
Okei. Katotaan sitten.
Sain Nessin sittenkin tarpeeksi hyvään kuntoon (oikeastaan aprempan kuin koskaan) niin silläkin voi pelata :D
WMK.
Miten olis Mun Mario vastaan sun Samus? Katoin tuossa eilen Oro Samus vastaan Cape Mario :p oikein motivoivaa (Samus 4-stockas mariota), tosin Cape pelas aika huonosti.
2 € sekin.

TelpeFion

Smash Lord
Kai se sitten käy, senkin ahne *****!

Näyttää muuten aika jännältä... tämän illan koneeseen on enää 3 vapaata paikkaa. Perjantain koneeseen on edelleen 7 paikkaa. Parasta olisi mahtua siihen tämäniltaiseen koneeseen.

Tuon kyllä Cuben.

Coco-kun

Smash Rookie
Hahaa >:D päätin sittenkin liittyä tänne :>

Niin..monenko aikaa teidän juna ois oulun kohalla , villness?
ku ois ihan positiivista mennä yhtmatkaa kajaaniin :D

VilNess

Smash Champion
Hyvä Idea, lähdetään 6:35 Junalla niin ollaan Oulussa 9:14
9:20 Lähtee Juna sitten Kajaaniin (perillä klo 11.40) , että hyppää siihen!
Mun puhelinnumero on 0400545383 että soita siihen jos tulee jotain, esim haluat tavata junassa tai jotain.
Ota tuo numero ylös, se nimittäin lähtee editoimalla pois jos alkaa tulla anonyymejä uhkauksia ;)

Mekin tuodaan Cube ja kaks digikameraa, onhan TK:lla kuiten itellä mahdollisuus nauhoittaa finaaleja yms. ?? vinkki, jos kasetteja puuttuu niin vielä ehtii hommata!

EDIT: niin, TJ Kajaani 22 Tuntia :chuckle:

EDIT: eli rahamatsit:
VilNess vs. TK: 2 €
Vilness (luigi) vs. NIco young link 2€
Vilness vs Nico (toinen matsi) 2 €
Vilness (mario) vs. WMK (samus) 2 €

Woohooo!

ne joiden nimi ei ole Nico, TK tai WMK voivat ottaa vapaasti rahamatseja mun Nessiä, Luigia mariota vastaan myös. Tarjoudun myös pelaan bowserilla, mutten monesti jos alan hävitä paljoa :psycho:

Samochan

Smash Master
VilNess said:
ne joiden nimi ei ole Nico, TK tai WMK voivat ottaa vapaasti rahamatseja mun Nessiä, Luigia mariota vastaan myös. Tarjoudun myös pelaan bowserilla, mutten monesti jos alan hävitä paljoa :psycho:
Ei kyl päästä tolla noin aikasella junalla, mut tullaan sinne perjantaina. Coco haluais ottaa rahamatsin sun Bowseria vastaan (koska emme usko että olisi mitään mahdollisuuksia sun Nessiä vastaan ^^;; ) sen GW:llä. Low tier versus low tier.

TelpeFion

Smash Lord
udikq said:
Tänään on junaliput varattu ja tullaan molemmat lamperin kanssa. Arvioitu saapumisaika kajaanin asemalle on 17:45. Tavataan sitte pian.
Perjantainako?

Edelleen lennolla näyttäisi olevan 3 vapaata paikkaa. Tunnin päästä kentälle ja sittenhän sen näkee.

VilNess

Smash Champion
Tulisitte nyt samaan aikaan kun me, eli tuohon 9:20 lähtevään, niin ei tartte TK.n rampata

matta-from-subid

Smash Apprentice
Nyt turnaus on ohi ja TK on varmaan vielä siivoamassa sotkuja(ni). Paras juhannus ikinä. Selvästi kulutetun rahan arvoinen... Saa nähdä tapaanko teitä enään ikinä, nimittäin en ole varma että tulenko enään turnauksiin.

edit: Niin, ja kiitos siitä Metroid prime glichistä jonka joku (olen todella surkea nimien muistamisessa) opetti. Tein sen ja näytti hauskalta.

NHJ

Smash Journeyman
no huh huh Turnaus tuli ja meni mukavaakin oli!! :laugh: voi hitsi kun RN:nään on niin kauan vielä aikaa :urg: mutta hyvä turnaus oli ja kaikkee
VOITTAJAAN TIE! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
PS: Villnessin Ness tulee päälle kun OHJUS ;)

Coco-kun

Smash Rookie
edit: Niin, ja kiitos siitä Metroid prime glichistä jonka joku (olen todella surkea nimien muistamisessa) opetti. Tein sen ja näytti hauskalta.[/QUOTE]

Möö! minua ei muka sit muisteta :I no mut :D oleppas hyvä ja hienoo ku onnistuit siinä glitchissä! se on kyl huvittava

ja totta tosiaan! turnaukset oli parhaat koskaan ja odotellesa ros3:sta ja RN:ää..en oikeen tidä mitä sitä tekis >:D? MUTTA! KIITOS TEILLE IHMISILLE YLIHIENOSTA JUHANNUKSESTA JA TURNAUSESTA!

TK..oot mulle limukan auki ;D :psycho:

MasterTK

Smash Apprentice
matta-from-subid said:
Nyt turnaus on ohi ja TK on varmaan vielä siivoamassa sotkuja(ni). Paras juhannus ikinä. Selvästi kulutetun rahan arvoinen... Saa nähdä tapaanko teitä enään ikinä, nimittäin en ole varma että tulenko enään turnauksiin.
Hyvä, että viihdyit ja kiitoksia sinulle todella paljon videoitten kuvaamisesta. Nyt väännän ihan simona noista videoista sitä combo-videota ja toivottavasti se onnistuu edes kohtalaisesti.
Video tulee sisältämään kovia rykäisyjä, lennokkaita muikahduksia ja paljon muuta.
Coming soon...

Ja toivottavasti Udikku ja Coco tulevat seuraavaan RN:ään, kun tosiaan jäin heille limpparit velkaa. :p

training_master(KVF)

Smash Journeyman
NGCXX said:
Whoa Finnish is such a complicated language O__o

nääh, not that bad once you get the hang of it :D

onneks olkoon vaan voittajalle (Nicolle), oli kyllä aika yllätys, olisin odottanu VilNessin tai TK:n voittava, ja myös Telpen, mutta hyvä näin!
harmi kun en päässyt tulemaan, mutta toivotaan parasta rautanyrkin osalta, armeija kun ei paljoa sääli näissä asioissa... mutta enköhän sinne jotenkin kepluttele :D
ja videoita jakoon!!

VilNess

Smash Champion
Mähä voitinkin KunuCrewit ja low tierin :D
Ja ite finaali oli aivan helkkarin tiukka. Perkeleen peach castle >:) .... ;)

Videoille tuli kyllä tosi hyvää matskua, ehkä vähän turhan paljon mun videoita mut toivottavasti tuli muutaki :p
Kiitokset kaikille osallistumisesta ja mahtavasta juhannuksesta. seuraavaan RN.n en todennäköisesti tule sillä se ajoittuu aika huonosti+kalliisti, mutta en sano varmasti vielä mittää.

TK: muista pistää pätkiä mä vastaan Juha, siinä oli aika loistavaa kamaa, varsinkin se pöljä capetus mua vastaan :p Sitten nicolla ja mulla oli vaikka mitä temppuja toisia vastaan, kuten lähes 0% death combo foxia vastaan.

TelpeFion

Smash Lord
matta-from-subid said:
Saa nähdä tapaanko teitä enään ikinä, nimittäin en ole varma että tulenko enään turnauksiin.
Mikset tulisi? Hauskuudesta ei ainakaan taida jäädä kiinni? Ei tässä muuten hirveästi taida olla aikaa ennen SSBB:tä.

TK, voisitko laittaa tänne, tai vaikka tuonne Tournament Resultsiin täydelliset lopputulokset?

Muikkuhillo on aika herkkua.

Oli kyllä simohauskaa, kaikille tosiaan suurkiitos!

Samochan

Smash Master
Ja nyt ei malta oottaa Nyrkkiin asti. Vortexkin saattaa tulla mukaan jos se saa luvan sen vanhemmilta. :O Kuulemma jotain waveshinee on opetellu. Saa nähä miten on kehittyny sitten viime näkemän ku jossain vaiheessa mennään niille. Ja sit jos se pääsee nyrkkiin, katotaan kumpi on pienempi, Niko vai Vortex. :lick:

NHJ

Smash Journeyman
Niin se Vaan on mitä Pienempii ihminen sitä paremmat mind Gamesit ;)
Joo ja toivottavasti Seuraava RN:nnä on ainakin yhtä hauska :laugh: :laugh: joo mutta milloin olisi se ruotsin turnaus ja paljoko sinne lennot maksaisi :( :confused:

udikq

Smash Apprentice
MasterTK said:
Video tulee sisältämään kovia rykäisyjä, lennokkaita muikahduksia ja paljon muuta.
Coming soon...

Ja toivottavasti Udikku ja Coco tulevat seuraavaan RN:ään, kun tosiaan jäin heille limpparit velkaa. :p
Heh, kyllä ainakin pyrin tulemaan RN:ään. Pelkästään jo sen limsan takia täytyy päästä. Olikos minulta muita matseja nauhalla, kuin se, jossa otin jullelta turpaan? Ihan sama kyllä, koska ei niissää varmaan mitään ihmeellistä olis ollutkaan...
Niin, ja kiitokset kaikille hienosta turnauksesta, TK:lle suurin kiitos koko turnauksen järjestämisestä. Koskas se olis se jullen ehdottama no life tournament? :laugh:

NHJ

Smash Journeyman
udikq said:
Heh, kyllä ainakin pyrin tulemaan RN:ään. Pelkästään jo sen limsan takia täytyy päästä. Olikos minulta muita matseja nauhalla, kuin se, jossa otin jullelta turpaan? Ihan sama kyllä, koska ei niissää varmaan mitään ihmeellistä olis ollutkaan...
Niin, ja kiitokset kaikille hienosta turnauksesta, TK:lle suurin kiitos koko turnauksen järjestämisestä. Koskas se olis se jullen ehdottama no life tournament? :laugh:
Hehee :D Jos semmoenn vaikka RN:nän jäläkeen jossain päin suomee olisi :D :D :laugh:

udikq

Smash Apprentice
NHJ said:
Hehee :D Jos semmoenn vaikka RN:nän jäläkeen jossain päin suomee olisi :D :D :laugh:

Miten olis Kankaanpää? o_0
Kuinkahan piakkoin saat sen combovideon valmiiksi TK? En millään malttais enää odottaa, että pääsen näkemään sen. :p

E. btw, oon päättäny ottaa c.falconin mainiksi. Toisaalta mieli saattaa muuttua, kun pääsen reenaan lamperin kanssa... Onko joku mua vastaan pelannu tai mun pelejä nähny jotain toista mieltä tosta mun valinnasta? Olenko jollakin toisella vielä parempi ja kehityskelpoisempi?

VilNess

Smash Champion
Pelaa millä haluat äläkä välitä muitten mielipiteistä liikaa, eli anna niiden ratkaista asioita.
Sen verran kuiten sanon että jos alat "mainaamaan" bottom tierillä, tai edes jopa joillain mid tiereillä, niin saatat joutua pelaamaan vähän ovelammin mikäli haluat matseista voiton.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
onneks muikulla ei tartte olla ku prkleen nopee ja pomppia ja aerialeja koko aika, vähän väliin a a a, grabia ja sen sellasta :D linkillä on kyl hauska pelata ku saa tosissaan miettiä mitä tekis...
nessiä on taas niin vaikee pelata etten oo oikeen päässy siihen kunnolla käsiks, en ummarra.. :/

TelpeFion

Smash Lord
Muikkua vaan kehiin! Tekninen taitokin on udikulla ihan riittävä, ja lisäksi osaa vielä rykiä polvia kentistä läpi... ei ollenkaan huono valinta.

heplo

Smash Cadet
Terve vaan kaikille suomalaisille smashereille

Olen just alottamassa Smashin peluuta MasterTK:n innoittamana. Viikon olen harjoitellut ja alkaa nuo perusliikkeet jo sujumaan (wavedash, short hop yms). TK on ystävällisellisesti jo neuvonutkin muutamia kikkoja Falcolla. Vihjeitä saa annella, ne tulisivat tarpeeseen. Pääasiassa noilla Youtubessa olevilla opetusvideoilla olen harjotellut. Vasta ekan videon perusteita harjottelen.

Toivottavasti nähdään Smashin merkeissä ensi vuonna Rautanyrkissä :)

udikq

Smash Apprentice
TelpeFion said:
Muikkua vaan kehiin! Tekninen taitokin on udikulla ihan riittävä, ja lisäksi osaa vielä rykiä polvia kentistä läpi... ei ollenkaan huono valinta.
Mä oon kyllä sitä mieltä, että se ei tullu mitenkään kentästä läpi. Ehkä se tuli vaan niin yllättävässä tilanteessa, että se näytti siltä. Mutta, saattoihan se mennäkin asteen verran kentän läpi. Harmi ettei tullut videolle.

MasterTK

Smash Apprentice
udikq said:
Mä oon kyllä sitä mieltä, että se ei tullu mitenkään kentästä läpi. Ehkä se tuli vaan niin yllättävässä tilanteessa, että se näytti siltä. Mutta, saattoihan se mennäkin asteen verran kentän läpi. Harmi ettei tullut videolle.
Muikulla vaan!!! Kuten WMk sanoi, niin tekninen puoli on jo hallussa, joten siitä ei tarvitse murehtia. Nyt vain aloitat ankaran treenamisen sillä ja tulet sitten omistamaan seuraavaan nyrkkiin.

NNT-video valmistuu koko ajan ja koitan saada sen kuntoon tämän viikon aikana. Vielä joudutte vähän odottamaan. :p

Ja hyvä, että heplokin kirjautui tänne.. Siinä on todennäköisesti seuraava Smash-pelaaja, jolta voi odottaa saavutuksia turnauksissa, kunhan nyt hieman oppii pelailemaan. Aika hyvin, kun viikon pelaamisen jälkeen osaa jo jotenkin l-cancelit ja muut. :) Suomen seuraava tuleva tähti.

VilNess

Smash Champion
training_master(KVF) said:
onneks muikulla ei tartte olla ku prkleen nopee ja pomppia ja aerialeja koko aika, vähän väliin a a a, grabia ja sen sellasta :D linkillä on kyl hauska pelata ku saa tosissaan miettiä mitä tekis...
nessiä on taas niin vaikee pelata etten oo oikeen päässy siihen kunnolla käsiks, en ummarra.. :/
Hah :laugh: ...paskanmarjat.
Tuolla taktiikalla tulee just sellasia Tabsa-Muikkuja jotka ei kato vastustajaa ja siten iskut ei meinaa osua. En ihmettele jos Nessikin on hukassa. No joo, vitsilläs sen heitit mutta jonkun täällä pitää sanoa että kattokaa sitä vastustajaakin, muuten tulee häviöitä roll-spammereita vastaan, vihjaten Juhan Marioihin. :ohwell:

Olis kiva pikkuhiljaa nähdä niitä videoita. :)

Top Bottom