TelpeFion
Smash Lord
Ei välttämättä ole päivämäärää, joka sopisi kaikille. Juhannusviikko näyttäisi kyllä parhaalta, onko kukaan ilmoittanut ettei se käy?
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Totta! Kaikille muille vissiin kävisi ainakin 23.-25.6, paitsi KVF:lle.TelpeFion said:Ei välttämättä ole päivämäärää, joka sopisi kaikille. Juhannusviikko näyttäisi kyllä parhaalta, onko kukaan ilmoittanut ettei se käy?
Ei tietenkään koko ajan nyt pelata.VilNess said:Jalkapallo vois olla mahtava joskus illalla vielä auringon ollessa korkealla! HUIPPUA!
voin myös ottaa mukaan meidän mahtavan lerrpu-frisbeen jonka kanssa voi kans olla eräänlaisia tiimipelejä (se on kans hauskaa).
sählymailoja tuskin tarpeeksi on...
No, ei tuokkaan kovin pieni ole, mutta Prismasta ja Citymarketista löytyy kaikkea. Voidaan käydä siellä.VilNess said:Hei, miten onko siinä lähettyvillä suurempia marketteja? (pikkukaupoissa ei yleensä ole ruokaa jota itse suosin, mm. luomuruokaa.)
Ent iedä... Keksi joku.VilNess said:Turnaukselle Nimi?!?!
Tule ihmeessä, jos se vain on suinkin mahdollista! Osaavia pelaajia ei koskaan ole liikaa.udikq said:Tekis kyllä aika paljon mieli tulla, mutta välimatka saattaa muodostua ongelmaksi. Aika sumplimisen takana on, jos pääsen tulemaan. Täytyy kattoo ja miettiä. Voi olla, että tulenkin paikalle.
Osaavia ja osaavia. Miten sen nyt ottaa. Ton opiskelijakortin kanssa on sellanen paska homma, ettei tullu hankittua ainakaan viä, ku aattelin, ettei tulis paljo matkustettua. Sitte en tosta mun pesäpalloharrastuksesta pysty sanoon just mitään. Luultavasti ei olis muuta kuin harjotuksia. Ja ajankohtaa ei vielä olla lyöty lukkoon, vai?MasterTK said:Tule ihmeessä, jos se vain on suinkin mahdollista! Osaavia pelaajia ei koskaan ole liikaa.![]()
Jos sinulla on mahdollista käyttää opiskelijakorttia, niin junamatka ei ainakaan tulisi kovin kalliiksi.
Täällä on myös Vimpelinlaakso, Vimpelinlampi ja Vimpelin urheilukenttä.TelpeFion said:Pikku-Vimpeli?! Mistä moinen nimi, Vimpeli on kunta Pohjanmaalla jossa olen viettänyt kaikki kesäni.
Voi ilmottautua virallisesti. Monet ovat jo varmistaneet tulonsa, joten voisi alkaa kasaamaan sitä listaa hiljalleen. Jos lentokoneella tulet, niin voidaan sitten hakea sinut asemalta autolla. Asia koskee myös niitä, jotka saattavat tulla junalla.TelpeFion said:Saako jo ilmoittautua virallisesti? Tulossa ollaan. Tulen joko autolla tai lentäen, juna on liian hankala, kallis ja hidas. Listaa ilmoittautuneista voisi pitää varmaan
Nico tarkoittaa, että sinä neljä stockaat sen... >_>VilNess said:"Villnes saat kokea mun YL:nnän eli voin sanoo suoraan että tuleepi 4 stock.."
If you say so!
(viimeksi meni toisinpäin muuten)
Otetaanko Money match? Y.L vastaan mun Luigi??
Olet teknisesti erittäin hyvä ja vaikka et olekaan pelannut niin paljoa 1 vs 1 matseja, niin varmasti sijoittuisit aika hyvin turnauksessa.VilNess said:Osaavia ja osaavia. Miten sen nyt ottaa. Ton opiskelijakortin kanssa on sellanen paska homma, ettei tullu hankittua ainakaan viä, ku aattelin, ettei tulis paljo matkustettua. Sitte en tosta mun pesäpalloharrastuksesta pysty sanoon just mitään. Luultavasti ei olis muuta kuin harjotuksia. Ja ajankohtaa ei vielä olla lyöty lukkoon, vai???
Tämä pidetään kyllä varmasti. Mielestäni todella loistava idea!TelpeFion said:Näemmä eräänä turnausmuotona on draft crews, eli vapaasti suomennettuna "kunujaollinen" crew-turnaus. Esim. 4 parasta pelaajaa valitaan kapteeneiksi, ja nämä valitsevat vuorotellen pelaajia joukkueisiinsa, kunnes kaikki on valittu. Kaikki pääsevät mukaan, kaikista on hyötyä ja kaikki joukkueet tulevat olemaan tasavahvoja. Kiitos konseptista kuuluu Team Benille.
Oleppas hyvä.VilNess said:Eli turnaus on juhannuksena, allright!
MasterTK: olisko mahdollista saada pikkusen pienempää tuosta turnaus-avatarista että mahtuis paremmin banneri paikkaan.
Juuri tällaisia voidaan ottaa huvikseen, niin paljon kuin keritään. Onneksi olen jo vähän harjoitellut Marthilla.VilNess said:Niin ja otetaanko joku idiootti turnaus siihen alkuun, esim. kellä on suomen paras marth tai jotainja ainoastaan Marthia saa käyttää
![]()
Voitaisiin ehkä pelata joku kerta tässä vielä ennen juhannusta?training_master(KVF) said:voihan perkele kun ei sitten pääse... olis voinu ownata marthilla, oon taas sillä vähän reenaillu kaikki l- cancelit ja kaikki kondikseen... voihan... no, kerkee sitä sitten joskus.. toivottavasti.
Jep, aika sama täällä. En ikinä edes muista jälkikäteen mitään kombojani, kaikki tulee ihan improvisoidusti aina.udikq said:Mä ainakin vaan huidon Marthilla miten sattuu aina tilanteesta riippuen. Joskus irtoo ihan mukaviakin comboja.