udikq said:
Siihen korttiin tais tarvita viä mun oppilaitoksen todistuksen siitä, että opiskelen siä. Se voi olla ehkä hiukan isompi ongelma, mutta täytyy käydä koko ens viikolla moneen kertaan koululla kattomassa olisko siellä ketään. Sitte vasta VR:lle. Taidan kyllä tulla joka tapauksessa. Olis kiva kyllä saada puoleen hintaan, ku 55€ viä hiukan pienemmän loven lompakosta, kuin 110€.
Kyllähän aina oppilaitoksilla on yhteyshenkilöitä, joihin voi ottaa yhteyttä ja kysellä asiasta. Kannattaa soittelemalla kysyä, niin ne postittavat sen todistuksen välittömästi. Joku kanslisti on varmasti töissä siellä aina.
lamperi said:
]Miten Kajaanissa hoidetaan järjestelyt yöpymisen kanssa? Jos saisi jotain tarkempaa infoa siitä, voisi vaikka harkita udikqn mukaan lähtemistä.
Kuten aiemmin mainitsinkin, niin yöpyminen onnistuu helposti ihan minun luonani, koska kauempaa tulevia ei ainakaan vielä ole kovinkaan paljoa, joten arvelisin nukkumistilaa riittävän ainakin kaikille tähän mennessä ilmottautuneille(Kaukaa tuleville siis, Kajaanissa asuvat voivat yöpyä kotonaan). Myös moni muu Smashin-pelaaja asuu tässä ihan lähellä, kuten Nico, joten jos tulee ahdasta, niin siellä yöpyminen onnistuu varmasti kätevästi.
Koska peittoja, tyynyjä ja patjoja ei välttämättä riitä ihan kaikille, joten suosittelen ottamaan VARULTA rautanyrkkin-varustuksen mukaan, eli makuualustan ja makuupussin. Tosin voi olla, että saan hankittua kaikille patjat ja muut, mutta ottakaa ne silti mukaan varmuuden vuoksi. WMK:n ja Vilnessin(ja Masan?) ei tarvitse vaivautua, koska he ilmottautuivat jo kauan sitten ja olen varannut heille jo kaikki kamppeet valmiiksi.
Yöpymisen kanssa ei tule ongelmia ja jos haluaa mennä nukkumaan, niin sehän onnistuu mihin aikaan haluaa. Rauhoitetaan nukkumistilat heti, kun jotakin alkaa väsyttämään. Pelata voi silti olohuoneessa, niin myöhään, kuin vain jaksaa.