• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

training_master(KVF)

Smash Journeyman
nii juu, oli pieniä ongelmia koneen kanssa ni jäi näköjään se viikkoa sana pois.... prkl...
jaa niin ku ne kisat alkaa, hmm... mulla ei kyl oikeen muuten oo enää aikaa ennen juhannusta paitsi tänä viikonloppuna, pitäisköhän mun sit tulla lauantaina vai perjantaina? että miten sinne päin paremmin sopii ?

training_master(KVF)

Smash Journeyman
errr, tänään sain kuulla että mun pitää mennä töihin koko viikonlopuks..... :/
hmph, ei voi koskaan ilmottaa aikasemmin, eli en sit pääse tulemaan...

MasterTK

Smash Apprentice
udikq said:
Nyt alkais näyttämään aika varmalta toi mun lähtö Kajaaniin. Katottiin tossa äiteen kanssa juna-aikataulut jne... Ehkä sen vr:n opiskelijakortinkin vielä voi saada. Täytyy kattoo ny. Vahvistan kyllä sitten vielä myöhemmin olenko tulossa, vai enkö ole. Tällä hetkellä lähtö näyttää hyvin todennäköiseltä.

Loistavaa!! Opiskelijakortin kerkiät kyllä vielä saada, sillä sen kuin vain menet VR:lle passikuva mukana, niin ne tekevät sen kortin suoraan ja antavat sinulle. Ainakin muistaakseni näin oli, kun itse hankin sellaisen joskus vuosia sitten.

Kyllä olisi mukavaa, jos pääsisit tulemaan. Pidetään peukut pystyssä. :)

udikq

Smash Apprentice
Siihen korttiin tais tarvita viä mun oppilaitoksen todistuksen siitä, että opiskelen siä. Se voi olla ehkä hiukan isompi ongelma, mutta täytyy käydä koko ens viikolla moneen kertaan koululla kattomassa olisko siellä ketään. Sitte vasta VR:lle. Taidan kyllä tulla joka tapauksessa. Olis kiva kyllä saada puoleen hintaan, ku 55€ viä hiukan pienemmän loven lompakosta, kuin 110€.

lamperi

Smash Rookie
Miten Kajaanissa hoidetaan järjestelyt yöpymisen kanssa? Jos saisi jotain tarkempaa infoa siitä, voisi vaikka harkita udikqn mukaan lähtemistä.

-lamp

MasterTK

Smash Apprentice
udikq said:
Siihen korttiin tais tarvita viä mun oppilaitoksen todistuksen siitä, että opiskelen siä. Se voi olla ehkä hiukan isompi ongelma, mutta täytyy käydä koko ens viikolla moneen kertaan koululla kattomassa olisko siellä ketään. Sitte vasta VR:lle. Taidan kyllä tulla joka tapauksessa. Olis kiva kyllä saada puoleen hintaan, ku 55€ viä hiukan pienemmän loven lompakosta, kuin 110€.
Kyllähän aina oppilaitoksilla on yhteyshenkilöitä, joihin voi ottaa yhteyttä ja kysellä asiasta. Kannattaa soittelemalla kysyä, niin ne postittavat sen todistuksen välittömästi. Joku kanslisti on varmasti töissä siellä aina.

lamperi said:
]Miten Kajaanissa hoidetaan järjestelyt yöpymisen kanssa? Jos saisi jotain tarkempaa infoa siitä, voisi vaikka harkita udikqn mukaan lähtemistä.
Kuten aiemmin mainitsinkin, niin yöpyminen onnistuu helposti ihan minun luonani, koska kauempaa tulevia ei ainakaan vielä ole kovinkaan paljoa, joten arvelisin nukkumistilaa riittävän ainakin kaikille tähän mennessä ilmottautuneille(Kaukaa tuleville siis, Kajaanissa asuvat voivat yöpyä kotonaan). Myös moni muu Smashin-pelaaja asuu tässä ihan lähellä, kuten Nico, joten jos tulee ahdasta, niin siellä yöpyminen onnistuu varmasti kätevästi.

Koska peittoja, tyynyjä ja patjoja ei välttämättä riitä ihan kaikille, joten suosittelen ottamaan VARULTA rautanyrkkin-varustuksen mukaan, eli makuualustan ja makuupussin. Tosin voi olla, että saan hankittua kaikille patjat ja muut, mutta ottakaa ne silti mukaan varmuuden vuoksi. WMK:n ja Vilnessin(ja Masan?) ei tarvitse vaivautua, koska he ilmottautuivat jo kauan sitten ja olen varannut heille jo kaikki kamppeet valmiiksi. ;)

Yöpymisen kanssa ei tule ongelmia ja jos haluaa mennä nukkumaan, niin sehän onnistuu mihin aikaan haluaa. Rauhoitetaan nukkumistilat heti, kun jotakin alkaa väsyttämään. Pelata voi silti olohuoneessa, niin myöhään, kuin vain jaksaa.

TelpeFion

Smash Lord
Korvatulpat ovat muuten mainio väline turnauksissa.

Tulen lentäen, liputkin on jo. Katson sitten joskus millä koneella tulen.

Ehdotan tosiaan, että toisin kuin RN:ssä, olisi NNT:ssä 1(mieluiten isoin) TV koko ajan 2 vs. 2-matseille varattu, kun taas lopuilla TV:illä pelattaisiin 1 vs. 1-matseja. Turnausten ajaksi voisi ottaa kaikki TV:t turnauskäyttöön. Jos TV:itä on runsaasti, voi turnaustenkin aikana yksi TV olla vapaana muuhun käyttöön.

Kuka haluaa osallistua arvontaan? Maksu vaikka 1 €, jolloin voi voittaa 2 €. Pelataan Muikku-ditto. TK tietää, että kyse on arvonnasta/korkeampien voimien mittelöstä.

MasterTK

Smash Apprentice
TelpeFion said:
Korvatulpat ovat muuten mainio väline turnauksissa.
Jep, varsinkin kun Jullekin sattuu olemaan paikalla... :laugh:

TelpeFion said:
Ehdotan tosiaan, että toisin kuin RN:ssä, olisi NNT:ssä 1(mieluiten isoin) TV koko ajan 2 vs. 2-matseille varattu, kun taas lopuilla TV:illä pelattaisiin 1 vs. 1-matseja. Turnausten ajaksi voisi ottaa kaikki TV:t turnauskäyttöön. Jos TV:itä on runsaasti, voi turnaustenkin aikana yksi TV olla vapaana muuhun käyttöön.
Sopii minulle. Kannattaa muuten jo nyt alkaa miettimään, että kenen kanssa pelaa mahdollisesti tiimiturnauksessa. Tosin se voi vielä olla aika hankalaa, kun ei edes tiedä minkä tasoisia pelaajia saapuu, mutta jos arvelee tietävänsä jo nyt, niin ilmoitelkaa. Jos Lamperi ja Udikku tulevat, niin he varmaan ovat yksi tiimi?. Itse tulen olemaan Supon kanssa ja meidän Falco&Samus-tiimi tulee murskaamaan. :psycho: Tai sitten ei...

TelpeFion said:
Kuka haluaa osallistua arvontaan? Maksu vaikka 1 €, jolloin voi voittaa 2 €. Pelataan Muikku-ditto. TK tietää, että kyse on arvonnasta/korkeampien voimien mittelöstä.
VilNess said:
]Mikä hilvetti on Muikku?!?!?
:laugh: :laugh:

EDIT: Coco pyysi ilmoittamaan VilNessille, että se voi tulla sillä samalla autokyydillä, jos olet tulossa Oulun kautta, jolloin bensakulut pienentyvät.

NHJ

Smash Journeyman
ehehehe :D no meikä voisin vaikka kokeilla sinun kanssa ville sitä muikku dittoa mutta veikkaan häviäväni niin ja niistä yöpymistä vielä että kuka nyt kajaaniin tulee nukkumaan? maksatte niinkun 100e että pääsette kajaniin sleeppa :D Semmonen motto on meillä päin että "täällähän ei nukuta " ;)
Counter-Strike Source<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
PS: Teekooo on SUCKA :laugh:

VilNess

Smash Champion
Joo, tuo autojuttu pitää vielä selvittää, kysäisen auton omistajilta, eli vanhemmilta sitä ensi viikolla.

ja nyt perkele, MIKÄ ON MUIKKU?!?

^^julle^

Smash Apprentice
TK tiiäks mä tuun aika kaukaa :D
voinks minäää yöpyy sun luona :D
nipi on oikees ei nukkuminen kannata nukkukaa nyt niin jaksatte sitten :D

Faab

Smash Ace
nnt
i dont have enough money to even buy a WoW gamecard at the moment, so besides ros 3 and some dutch tournament in holland im not going anywhere :p

so Wille you coming right?(did i got the name correct)

TelpeFion

Smash Lord
I was pretty much just kidding, NNT is in Kajaani which means it would be MADD hard to get to coming from the outland.

But yes, I will be at RoS3. I think MasterTK will join me from Finland, KVF perhaps as well. See ya there I guess!

Samochan

Smash Master
TelpeFion said:
But yes, I will be at RoS3. I think MasterTK will join me from Finland, KVF perhaps as well. See ya there I guess!
Don't forget Coco is gonna be there too. :3 Sadly, I'm way too broke to attend. .__. And really Wille, come to msn sometimes. I wanna ask you some stuff.

VilNess

Smash Champion
Samochan tulee kuiten NNT turnaukseen, RIGHT babay? :p

eikä maksa matkojenkaan puolesta paljoa.
Näyttää vahvasti siltä että mentäis junalla, mutta pitää vielä selvittää tämä asia, eli ei ole vielä lyöty lukkoon

Samochan

Smash Master
VilNess said:
Samochan tulee kuiten NNT turnaukseen, RIGHT babay? :p

eikä maksa matkojenkaan puolesta paljoa.
Näyttää vahvasti siltä että mentäis junalla, mutta pitää vielä selvittää tämä asia, eli ei ole vielä lyöty lukkoon
No totta kai tulen sinne. ;D Mutta taitaa meilläkin sit mennä junamatkaksi jos teillä ei autokyytiä järjesty. ._. Onneks ei oo 60 egee eestakas kuten helsinkiin.

Muuten, jos Masa ei pääsekään, voisikko olla tiimiturnauksessa minun pari? Coco menee Nikon kaa, joka vähän tympii ja ei mielellään kahta suomen parasta tiimiin, koska voitais ojentaa sulle ja Willelle eka palkinto saman tien. :/ TK:kin sanoi et jotain jännitystä sais olla. Voitais näyttää low tiersien mahti. :D

VilNess

Smash Champion
Kyllä me sovittiin Willen kans että ollaan tiimissä... mutta mahkuja löytyy aivan hyvin, sillä mekin pärjättiin aika hyvin tiimeissä CJ.n tiimiä vastaan (suhteellisesti) koska tiimeissä ratkaisee niin paljon muukin kuin 1vs1 taidot.

Low tier turnauksessa olen varmaan Masan kanssa, mikäli hän osallistuu siihen. Luigi Duoa pesään URGH!

Samochan

Smash Master
VilNess said:
Kyllä me sovittiin Willen kans että ollaan tiimissä... mutta mahkuja löytyy aivan hyvin, sillä mekin pärjättiin aika hyvin tiimeissä CJ.n tiimiä vastaan (suhteellisesti) koska tiimeissä ratkaisee niin paljon muukin kuin 1vs1 taidot.

Low tier turnauksessa olen varmaan Masan kanssa, mikäli hän osallistuu siihen. Luigi Duoa pesään URGH!
Plääh, no kenen kaa meen sit tiimiin... .___.

Ja Luigi on mid tier tiemmä kun viimeksi vilkaisin sitä tier listaa. Ellei tossa sit oteta mid tiersit mukaan. :/ Niin ja Vili, tuu joskus jopa Aimiin, haluaisin jutella. :3

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Low tier turnaus: mid+low+bottom
Jep! Ainakin yksi asia on varma. Minä en tule olemaan varmaan edes low tier-turnauksen top10:ssä. En edes tiedä millä pelaisin siinä, puhumattakaan siitä, että edes osaisin pelata millään low tier-hahmolla.. :laugh: Pitäisiköhän luottaa fire damagen voimaan...

Onko muuten Udikkulla vielä varmaa tietoa, että pääsetkö tulemaan, vai et?

Kävi muuten eilen aika hauskasti, kun jullen kanssa otettiin Marth ditto. Oltiin molemmat juuri kuolemassa FD:n pohjalla, niin vuorotellen tekemällä ylös+b:tä päästiin ylös. Minä kun luulin, että vain Luigeilla onnistuu sellainen. :psycho:

matta-from-subid

Smash Apprentice
näyttää siltä että on epäselvyyksiä että tulenko vai en.

Minä tulen kajaaniin ensi viikonloppuna.

Teinkö selväksi?

MasterTK

Smash Apprentice
matta-from-subid said:
näyttää siltä että on epäselvyyksiä että tulenko vai en.

Minä tulen kajaaniin ensi viikonloppuna.

Teinkö selväksi?
Teit selväksi! Todella loistava juttu, että pääset tulemaan!!
Virallinen osallistumislista jo hieman päivitettynä

Varmistaneet:

- julle
- Supo
- WMK
- matta-from-subid
- VillNess
- Samo-chan
- Coco
- Nico
- Potti
- MasterTK
- Heikki
- Tebs
- Aleksi
- Tumi
- tabsa
- Tervis
- Viluski
- Zoukka
- Pallokissa
- "nimetön"
- Nikke

Ei vielä varmistusta:

- Panu
- Udikku
- Joni
- Perseenasukki
- Pegu
- Jarski
- Pöly
- "nimetön 2"
- "nimetön 3"
- Lamperi

Nyt tarvitaan edes jonkinlainen aikataulu VillNessin saapumisesta, jotta voi alkaa suunnittelemaan perjantaian aikataulua tarkemmin.

Samochan

Smash Master
Helios said:
damp cpcp
Come to RoS3 you finnish people!
Lol, give us money and we would. :p Coco's gonna be there from our end and so does WMK and perhaps TK and KVF too.

Niin, ja jos siinä low tiersissa saa käyttää mid tierseja, sithän mulla on peräti kaksi jota voi käyttää. :chuckle: Varokaa Linkiä ja Kirbyä.

VilNess

Smash Champion
09:40 Rovaniemi 12:20 Oulu Pikajuna 54 Helsinki
12:30 Oulu 14:50 Kajaani

13:08 Rovaniemi 18:36 Kajaani

Tulen jommalla kummalla, ilmoitan tarkemmin myöhemmin, onhan sulla TK sama puhelinnumero?

Olisin siis viimeistään 18:30 perjantaina siellä. varmaan suurin osa turnauksista menee lauantaille. Toisaalta jos näyttää tiukalta niin otetaan Masan kanssa tuo aikaisempi Juna.
Niin, sano CoColle tosiaan että tullaan junalla ettei autokyytiä tule ainakaa täältä.

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Tulen jommalla kummalla, ilmoitan tarkemmin myöhemmin, onhan sulla TK sama puhelinnumero?.
Pitäisi sen olla sama. Eli, kun alatte lähestyä asemaa, niin pirauta, jotta voin tulla vastaan.

TelpeFion

Smash Lord
Joudun näemmä tulemaan jo torstai-iltana. Pohjoisen porukka voisi minusta tulla aikaisemmalla junalla, perjantaille pitäisi nimittäin mieluiten mahduttaa kaksi turnausta; "kunujako-crewt" ja joko jompikumpi low tier-turnaus tai 2 vs. 2-turnaus.

MasterTK

Smash Apprentice
Nyt alkaa olla selvillä noiden turnauksien maksut. Ne on pidetty mahdollisimman pieninä, jotta kellään ei estyisi ainakaan rahan vuoksi pääseminen.

Singles: 3e
Teams: 2e
Low tier: 1e
Low tier teams: 1e

Eli vaivaisella 7e:lla pääsee osallistumaan noihin kaikkiin turnauksiin. Kyllähän siitä voittajalle kertyy jonkinlainen potti ainakin tuosta Singlesistä. Tosin kakkoselle ja kolmoselle tulee myös siitä hieman.

Ja VillNessille... Jos vain mahdollista, niin tulkaa vain jo tuolla aikaisemmalla junalla, jotta päästään aloittamaan varhaisemmin. Tosin, jos se on teille vain suinkaan mahdollista.

VilNess

Smash Champion
On tuo turnaus rahastus ihan Ok.
hei, noissa Low tier turnausjutuissa kun summa on aika vähä niin voisko mahdollisesti antaa 1. ja 2. tulleelle suhteessa enemmän? tosin ei ihan pakko.
Alkaa kyllä tehdä mieli jo turnaukseen. odotan innolla

IDIOOTTIMARTH TURNAUS: maksu 20 centtiä! voittaja saa kaiken, ja kaikkien on "pakko" osallistua :p

hei TK: tullaan varmaan ehkä sittenkin perjantain Aamu junalla, eli jo tuo 6:35. Se olis Kajaanissa 11:40.
Soitan tosiaan torstaina tarkemmin tai postitan tänne

udikq

Smash Apprentice
Tota noin. Nyt on taskussa todistus koululta ja enää tarvii vaan käyä vr:llä. Sit on opiskelijakortti. Sitte kattoin noita juna-aikatauluja. Mulla olis perjantaina aikaisin vaihtoehto sellanen, että olisin perillä kajaanissa 17:45. Lamperi tulee luultavasti samaa matkaa. Täytyy Lamperin tulo vielä varmistaa, koska se sieltä rautanyrkistäkin vähän jänisti. Että sellasta. Eiköhän täältä ainakin nyt yks tuu teidän riesaksi.

Top Bottom