• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

atheist

Smash Apprentice
mistä päin te olette?onlko kukaan jyväskylästä?
miten meni rautanyrkki

TelpeFion

Smash Lord
Rautanyrkki 6 SSBM:

1 Yuna Winnings: €60,00
2 WMK Winnings: €30,00
3 PerskarvatRusetilla Winnings: €15,00
4 MasterTK
5 Ijuka
5 KVF
7 Juhis
7 NHJ
9 Panu
9 coco-kun
9 Julle
9 PoVilfred
13 andi
13 Samochan
13 Uchiha Itaichi
13 tabsa
17 Otsuka-ode
17 Joni
17 REM
17 pinp
17 tervis
17 udikku
17 rza
17 edds
25 NEoChu
25 L-tax
25 kalle
25 Jukka
25 NEWsuperKeijan2#R Duellevel.99
25 Havoc

Laitan englanniksi, suomeksi ehkä juttua myöhemmin.

We had a turnout of 30 tournament was DE all the way. Yuna didn't lose to anyone, although several people went head to head with him. I lost to PerskarvatRusetilla and Yuna. PerskarvatRusetilla lost to Yuna and me. MasterTK lost to PerskarvatRusetilla and me. Ijuka lost to Yuna and me. KVF lost to Ijuka and MasterTK. Pretty much all sets between top 10 players were close, with lots of good matches. I think the matches taped were the 1st match of losers semi finals (me vs. MasterTK) and the entire final set. More later.

VilNess

Smash Champion
Moro vaan!
Vai että WMK tuli toiseksi, hieno juttu ROCKS!
Onko Rn7 sitten kesällä? jos on niin sitä saattais päästä jopa sinne.
Tulen aika varmasti käymään siinä 9. Heinäkuuta helsingissä (Bassosoolon SM kisat :p ) niin ehkä siinä sivussa ehtis Smashata?

IVP

Smash Ace
;__; Minä joka olin Suomessa silloin kun turnaus oli. Mutta en saanut mennä siihen. Muuten olisin tullut jompi kumpi 1, 2 tai 3. Minä olen pelannut Yuna vastaan aika paljon, ja mina olen voittanut aika monta kertaa minun Falcon (Falco) kanssa. Olen ehkä yhtä hyvä kuin Calle W.

TelpeFion

Smash Lord
VilNess: Kajaanissa TK järjesti tänä viikonloppuna turnauksen, ja aikoo järjestää toisen ilmeisesti joskus kesällä. Sinne vaan! Ja RN7 on todennäköisesti loppukesästä. Nico on muuten törkeän hyvä, pystyy voittamaan Yunankin. Vihdoinkin joku pystyy haastamaan low tier-turnauksessa Rovaniemen.

IVP: No Johns...

NHJ

Smash Journeyman
Juuh olipa rankka vappu tuli nukuttua 10 tuntia. Pelailtiin TK:n luona Smashia ja PD:tä :p ja Villness ens kerrna kun pelataan niin minä hakkaan sun nessin <_<

VilNess

Smash Champion
Joo miten vaan.
Meikä on treenannut Foxilla vähän, nauhotettiin muutama hauska Fox vs. Doc ja Luigi Combo video. ehkä vois levittää kun jaksaa/ehtii

Olen muuten vihdoin keksinyt shinecombon luigia vastaan:
(Dair)-> Shine -> blasterSPAM! :p

TelpeFion

Smash Lord
Menen tänään tai huomenna kouluttamaan Taita Jakomäkeen. Onkin tullut 3 viikon tauko pelistä RN:n jälkeen, jaksaa taas päivän pelata.

VilNess

Smash Champion
Hei meikä tulee käymään Tavastiall muistaakseni 13.8
Olisko siihen aikoihin mahdollista saada jotain tapahtumaa WMK.n luo, esimerkiksi Perjantaiksi 14.8 ?
Pitää haastaa WMK Marth dittoon myöskin, meinaan saada parhaan Marthin suomeen siihen menneessä :D

TelpeFion

Smash Lord
VilNess said:
Hei meikä tulee käymään Tavastiall muistaakseni 13.8
Olisko siihen aikoihin mahdollista saada jotain tapahtumaa WMK.n luo, esimerkiksi Perjantaiksi 14.8 ?
Pitää haastaa WMK Marth dittoon myöskin, meinaan saada parhaan Marthin suomeen siihen menneessä :D
Sitä pitää katsoa. Tuo viikonloppuhan saattaa jopa olla RN7-viikonloppu.

Tai on kyllä taas parantanut hyvin. Etenkin Samuksella; vaikka voitinkin kaikki ditot oli suuri osa 1 stock, ja Tai useimmiten johti pitkään mutta edgegame ratkaisi. Marthia vastaan olen liian hyvä, voitin helpohkosti ditoissa ja Samuksella.

Joku on vaihtanut nimekseni TelpeWiion. En kyllä ole ainut, jonka nimi on vaihdettu...

VilNess

Smash Champion
Tainnut olla Yunan tekosia? :p
jos tuo viikonloppu on tosiaan RN7 niin voipi olla hyvinkin että tulen sinne sit! milloni asiasta saisi varmistuksen? ja jos se tosiaan on se viikonloppu niin voinko mahdollisesti olla siellä sinun luona yötä, Wille? Ostan sen kesäpassin kesäksi ja sit voi matkustella siellä miten lystää, ehkä jopa käydä siellä kajaanissa. Tommi, mites asiat siellä on?

Kiva kuulla että suomen Smash-scene edistyy, tässähän kohta jää jalkoihin. No ei se haittaa musta tulle kohta tier-***** hahaha ;)

mutta otan mielellämi bowser-ditto monmey matcheja myöskin

TelpeFion

Smash Lord
Pelasin muuten RN-finaaleissa viimeisen matsin Yunaa vastaan Bowserilla...

Ja jos RN on se viikonloppu, niin eihän täällä tarvitse kenenkään yöpyä, vaan paikan päällä. Ja Tommi järjestää kuulemma jossain vaiheessa kesää KajaaniSmash part 2:n.

VilNess

Smash Champion
Moros taas! aikataulut muuttui, olen helsingissä tavastialla bassosoolon SM kisoissa sittenkin 19.7
Mites onkos RN aikataulut vielä selviytyny, tai TK:n Kajaanin privaatti bileet :p

NHJ

Smash Journeyman
Ville sinä kyllä hävisit minulle kaikki Marth Duelit mitä pelattii ;) joo Kajaani Jyrää kaikki.
Vittu minkä MUNKIN NÄ NAKKASIT!!! :laugh: :ohwell:

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Vihti jyrää, jos van olis enemmän pelaajia ku minä ja otso... :D:D
kyllähän mä yksinki voin kaikki viedä, team Vanjärvi, starring..... KVF again and again...

VilNess

Smash Champion
Häh en ymmärrä mitkä marth ditot? jos olet se NHJ joka pelas young linkillä RN5.ssa niin muistaakseni hävisin bowserilla sua vastaan mutta muuten taisin voittaa melko lailla kaikki muut ottelut.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Nico on kehittyny ihan liikaa RN 5:sta... muutta ketä vaan on voitettavissa, onneks.. :D:D
prkl meni viemään mun "eniten kehittynyt" tittelin... voi tätä katkeruutta.. :D

TelpeFion

Smash Lord
Voitin jonkun turnauksen eilen. Zelda Collector's Edition & Shigeru Miyamoton signeeraama Super Mario Sunshine palkintoina. Omistan molemmat pelit, myyn ne.

VilNess

Smash Champion
Hehe, vai että turnaus sankari täällä, onnex olkoon sit!
Nauhotettiin tänään masan kanssa mun mahtavia bowseria ja foxia... saa nähdä lataako matti niitä nettiin...

MasterTK

Smash Apprentice
Turnauksessa oli kaksi eri lohkoa, joten minä voitin sen toisen niistä ja sain myös palkinnoksi Zelda Collector's editionin. Myös "hieno" Animal Crossing t-paita tuli ansaittua siitä turnauksesta. :laugh: Ihme muuten, että tajusivat pistää turnaukseen kunnon säännöt, sillä Digi-Expojen "arpajais"säännöt eivät juuri kiinnosta.

Siitä Kajaanin turnauksesta sen verran, että olisi mukava tietää kenellä kaikilla olisi intoa tulla mukaan ja milloin se olisi heille mahdollista.(Varsinkin Vilness, Masa, KVF ja WMK ovat erittäin tervetulleita, mutta tietenkin myös kaikki muutkin :) ) KVF ehdotti kesäkuun puoltaväliä, mutta miten on muiden kohdalla? Olisihan se mukava saada huippu pelaajia muualta mukaan turnaukseen. Yöpymispaikkoja riittää varmasti kaikille, sillä osa voi yöpyä minun luona, osa tuossa lähellä minun kotitalolla ja osa vaikka Nicon luona. Tässä asuu hirveästi Smashin pelaajia lähellä, joiden luona voi varmasti yöpyä, joten yöpyminen ei ole ongelma ainakaan. Kajaanissa on valtavasti Smashin pelaajia. ;)

Itsellenäni ei ole mitään tärkeämpiä suunnitelmia kesäksi, joten turnauksen voi minun puolesta pitää milloin siihen pääsisi mahdollisimman paljon porukkaa mukaan. WMK ehdotti myös pientä 2€ maksua, joista varmaan kertyy edes jonkinlainen summa voittajalle, tai finalisteille palkinnoksi, sillä porukkaa tulisi varmaan vähintään se 20 henkilöä. Itse hankin myös vähän muitakin palkintoja.(esim. jonkun pelin).

Parin vuorokauden aikan kerittäisiin helposti pitämään paljon enemmän turnauksia, kuin rautanyrkissä. Normaali DE-turnaus, low tier-, tiimi- ja muut turnaukset olisivat kaikki mahdollisia. Telkkareitakin on käytettävissä vähintään sellaiset 5-6 kappaletta, joten pelivuoroja ei tarvitse juuri odotella.

Toivottavasti saadaan turnaus aikaiseksi, sillä kyllähän se olisi varmasti mukavaa pari päivää hakata smashia ja puhua paskaa näin kesän kunniaksi. :p

VilNess

Smash Champion
Tuo kajaanin turnaus kuulostaa loistavalta!
Tehdään silti isommat maksut, kun porukkaa tulee kauempaakin. Tarkoitan etä singleihin tulis 5 €, tiimeihin vaikka 4+4€ sekä low tiereihin 2€ ja lowtiertiimiin 2+2€ esim.

itse olen n. 19.7 helsingissä, se pitäis olla keskiviikko. Ehdotankin turnausviikonlopuksi 21-23 päivä heinäkuuta.
Miten olis, Ijuka, WMK, TK, nico, KVF etc. ?

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Tuo kajaanin turnaus kuulostaa loistavalta!
Tehdään silti isommat maksut, kun porukkaa tulee kauempaakin. Tarkoitan etä singleihin tulis 5 €, tiimeihin vaikka 4+4€ sekä low tiereihin 2€ ja lowtiertiimiin 2+2€ esim.
Isommat turnausmaksut kyllä käyvät minullekin. Mutta jo rahaa ei näytä olevan, niin ei maksu nyt NIIN pakollinen ole, varsinkaan jos ei vielä osaa pelata Smashia juuri ollenkaan. (Mukaan tulee muutamia vasta-alkajia). Näistä voidaan sopia tarkemmin.

VilNess said:
itse olen n. 19.7 helsingissä, se pitäis olla keskiviikko. Ehdotankin turnausviikonlopuksi 21-23 päivä heinäkuuta.
Miten olis, Ijuka, WMK, TK, nico, KVF etc. ?
Tuo käy minulle ainakin loistavasti ja Nicolta ei tarvitse edes kysyä. :laugh: Sattuu juuri olemaan minun synttärit tuolloin, joten olisi ainakin kakkua ja muuta herkkua luvassa kaikille. ;) Muista en tiedä, mutta KVF:llä alkaa armeija heinäkuussa? Mutta sen ei pitäisi olla ongelma, sillä sieltähän saa lomaa aina viikonlopuiksi, varsinkin kun syynä on reissu. Oulusta pääsee varmaan tulemaan ainakin Coco. Ilmoitan asiasta hänelle.

EDIT: Jos etelästä tulisi tarpeeksi porukkaa, niin voitaisiin ottaa myös Pohjois- vs Etelä-Suomi crew-matsi. Hubaa!

TelpeFion

Smash Lord
Minulla on kesän aikana kaikenlaista... tuo heinäkuun ehdotettu viikonloppu on kai ensimmäinen "tyhjä". Toisaalta myös kesäkuun puoliväli-loppu sopisi myös ihan hyvin, vietän vähän aikaa Pohjanmaalla, ja vähän Helsingissä mutta viikonlopuksi pääsen kyllä molemmista paikoista Helsinkiin.

Jos minä saisin nyt päättää, laittaisin turnauksen kesäkuulle, 16.-18.6. Kyllä varmaan pääsisin heinäkuussakin, mutta sinne voi tulla jotain vielä myöhemmin. Sitä paitsi, mitä pikemmin sen parempi. Eli nyt kesäkuun puolivälille on 2 ääntä, minulta ja KVF:ltä.

Maksuihin ehdotin tosiaan 2 €, VilNessin ehdotus on varmaan liikaa monille. Mites olisi 10 € koko höskästä, eli singles, teams, low tier, ehkä low tier teams. Jakauma vaikka 5/3/1/1? En tiedä pitäisikö crew-matseihin laittaa rahaa, yleensä "tavallisissa" crew-matseissa on rahaa mukana, mutta regional crew-matseissa ei, sillä se on pelkästä ylpeydestä kiinni.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mulle sopis kaikista parhaiten kesäkuun 9-11 viikonloppu, muuten en tiä miten on vielä, kun en muista milloin se provinssi nyt on... armeija mulla alkaa 10.7, joten siitä kaks viikkoa on varmasti kiinni, sen nyt näkee silloin että miten pääsen sieltä pois + vielä sen että mihin pääsen lähtemään sinä vkl:ppuna.. ja prkleen ohjaimet siellä turnauksessa, muuten oli kyllä aivan loistavaa kun saatiin omat säännöt, lisää tollasia kunnon ohjaimilla niin aina paranee :D:D

VilNess

Smash Champion
Okei, miten olis heinäkuun 7-9 päivä viikonloppu? pääsis sieltä sit suoraan helsinkiin eikä tarttis olla siellä ku viikon että pääsis tavastian bassosoolo tapahtumaan.
Toisaalta silloin pitäis roudata soittokamat mukana.
Kyllähän mulle tuo kesäkuu käy myös, sit pitää vaan ostaa kesäpassi+yks matka lisää, mutta opiskelijalle se tulee halvemmaksi varsinki jos ostan sen lipun kajaaniin.
Miten olis tuo kesäkuun 23-25 päivä viikonloppu? silloin sais kesäpassin menemään vielä heinäkuulle.

Mulle kelpaa edelleen tuo heinäkuun eka ehdotukseni, tosin ei KVF ole saamassa lomia noin pian "matkan takia" :/

EDIT: tulisko COCO oulusta autolla? näen vielä yhden mahdollisuuden, että vuokraan vanhemmiltani auton, tulen masan kanssa, käyn oulun kautta ja haen CoCon ja sit voidaan laittaa bensakulut kolmeen pekkaan. Tämä ei ole taloudellisesti fiksua jos masa tai CoCo ei pääsekkään tulemaan.

jos sais neljännen niin vielä parempi mutta kolme riittä just ja just. Viis on liikaa

MasterTK

Smash Apprentice
Tuo KVF:n 9.-11.6 viikonloppu on mielestäni kyllä vähän liian aikainen ajankohta ja se ei oikein käy, sillä pitää keretä järjestellä asioita ennen turnausta. WMK:n ehdottama viikonloppu sopisi kyllä jo hyvin ja olisi paras mahdollinen, mutta pääseekö taas Vilness tulemaan ja onko KVF:llä se provinssi systeemi silloin?

Entä miten on tuo 23.6.-25.6? Mitäs silloin kaikilla on?
VilNessin ehdottama ajankohta sopii kyllä ainakin minulle, mutta se on kyllä jo aika myöhään. En tiedä sitten...

Hankalaa saada sopiva ajankohta kuntoon, kun kaikilla on reissuja eri ajankohtina. :)

Ajattelin tehdä pientä listaa mahdollisista osallistujista:

- MasterTK
- Supo
- Nico
- Julle
- tabsa
- Tervis
- Otto
- tumi
- eräs "en muista nimeä"-tyyppi
- Coco
- Samo-chan
- Tebs
- WMK
- VilNess
- Tai
- Pallokissa
- Viluski
- BigBoss
- Aleksi
- begu
- Nikke
- Heikki
- Joni
- villeonmummo
- Jarski
- Pöly
- Perseenasukki
- Masa

Tuossa oli ainakin ne, jotka mieleen tulivat näin äkkiä ajateltuna ja varmasti unohtui vielä muutamia. Suurinosa on tietenkin Kainuun alueelta ja ne ovat tulossa lähes 100% varmasti turnaukseen, oli se sitten viikonloppuna minä hyvänsä. Kunhan nyt saisi vielä mukaan vierailevia tähtiäkin, niin hyvä tulee! :)

EDIT: en huomannut VilNessin viestiä, kun olin kirjoittamassa omaani.

EDIT2: Cocolla ei varmaan ole ajokorttia ikänsä vuoksi, mutta arvelisin sen tulevan varmasti kyllä sinun kyydilläsi, jos vain mahdollista.

VilNess

Smash Champion
Kylläpä on porukka tarjolla! laita myös Masa sinne, koska hän varmaan tulee varsinkin tuossa auto-mahdollisuudessa :)
voisitko ottaa yhteyttä siihen CoCoon, koska tuo vaihtoehto kuulostaa suhtkoot hyvälle jo, laskempas bensamenekin tässä sivussa.

Kesäkuun 23-25 edelleen tarjolla! mites on? pakko se on joku ottaa. Mulla on menoa 16 sekä 17 päivä kesäkuuta, pls ei sitä !

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Kylläpä on porukka tarjolla! laita myös Masa sinne, koska hän varmaan tulee varsinkin tuossa auto-mahdollisuudessa :)
voisitko ottaa yhteyttä siihen CoCoon, koska tuo vaihtoehto kuulostaa suhtkoot hyvälle jo, laskempas bensamenekin tässä sivussa.
Minäpäs otan yhteyttä häneen. Voi olla mahdollista, että Oulusta olisi tulossa myös eräs toinen Smashin pelaaja, jolloin bensakulut tippuisivat jälleen.

Masan pääseminen olisi myös todella mahtava juttu, mutta pääasia, että edes sinä pääsisit tulemaan. Kansan pitää kokea kuinka Ness rankaisee... :laugh:

VilNess said:
Kesäkuun 23-25 edelleen tarjolla! mites on? pakko se on joku ottaa. Mulla on menoa 16 sekä 17 päivä kesäkuuta, pls ei sitä !
Kuten sanoin, tuo käy todella mainiosti ja olisi loistava ajankohta. KVF:lläkään ei ole silloin vielä armeija alkanut.

VilNess

Smash Champion
Ilmoita oulun tyypeille että ees taas hinta on 25 € mutta jos molemmat tulee niin se on 20 € per naama. silloin he säästävät junalipuissa ja muutenkin 25 € on lähes sama kuin opiskelijalle ees-taas lippu kajaanista ouluun. Ja autossa sit saa jutella muitten smashaajien kans :D
toisaalta en ole vielä varma autosta ja kesäpassikin on kuiten se 50 € että sekin tulee kohtuu halvaksi, toivottavasti saadaan tuo23-25 päivä, silloin voidaan kaikki ottaa juna ja aika halvaksi tulee kaikille oulussa ja roissa.
Tästä tulee hauskaa.

keille muille kelpaa 23-25? Se alkaa näyttää jo aika (so)vitulta

EDIT: mun Ness saattaa olla vähä ruosteessa. jos haluatte Ness rankaisua, niin en tiedä tuleeko sitä :dizzy: . Mutta musta onki tullu tier-huora ku Marth ja fox alkaa luonnistua.
Onneksi Luigi ja Bowser toimii myös, sekä kyllä kai tässä puolessa kuukaudessa saan Nessin taas toimimaan, saa nähdä :psycho:

TelpeFion

Smash Lord
No, kyllä minä voin 23.-25.6. sinne raahautua, mutta eikös silloin ole juhannus? Se saattaa karsia porukkaa pois.

Niin, ja onko muuten ihan pakko edes ottaa viikonloppua? Kesäkuussa varmaan aika monella, ellei jopa suurimmalla osalla on lomaa. Minulle sopisi esim. 18.-20.6. kaikkein parhaiten, kun viikonlopuilla ei minulle kesällä ole väliä.

Team Norway voittaa low tier teamsit?

VilNess

Smash Champion
NO pistetään juhannusbileet pystyyn kajaanissa ja katotaan mitä menoa sieltä löytyy, eihän sitä tarvi pelata 24 h putkeen :D kuten meillä joulukuussa :p
Mulle toimis paremmin viikonloppu mutta toisaalta siinäkin on ideaa että laittaa turnauksen esim. 21-23. Ei tarttis olla töistä pois niin paljoa.

MasterTK

Smash Apprentice
Unohdin kyllä tosiaan, että se on juhannus. Toisaalta en tiedä haittaisiko se ketään, joten se varmaan käy kaikille. Unohdin myös, että porukoilla on kesälomat, joten tietenkin myös arkipäivinä sen voisi pitää. Minun pitää vain ottaa töistä lomaa pari päivää, jos niin käy.

Näyttää nyt kuitenkin siltä, että tuo viikko25 tulisi sisältämään sen parin päivän mätöt, vaikka tarkkaa päivämäärää ei vielä olla ihan lukkoon lyöty. Minulle on ihan sama onko se keskellä viikkoa, vai vasta viikonloppuna. KVF:n pitäisi nyt ilmoittaa mikä sille kävisi...

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mulla on ainaki se juhannus lyöty lukkoon jo, että silloin ei oikeastaan pääse tulemaan... viikolla pääsisin tulemaan, pitäisi vaan ottaa töistä vapaaks ne päivät, muuten on kesäkuun vika viikonloppu vois olla kans mulle yks vaihtoehto 30.6- 2.7... meinaan se 7-9. 7 on aika huono kun sit se 9 päivä on vika päivä vapaalla.. eli kun ei käy se 9-11 ni sitten seuraava on mulla oikeestaan keskellä viikkoa, tai sitten tuo vika päivä kesäkuusta eteenpäin.. sotkee toi prkleen intti kaikki asiat kyllä..
mutta tälleen.

Top Bottom