• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Tuota noin... ei varmaan tarvi ottaa makuupussia koska meillä on kaikenlaisia makuupusseja. Mutta jos haluat niin voit ottaa. Lupaan silti että minun puolesta saat patjan ja peiton/makuupussin tarvittaessa.
Soitan varmaan vielä tässä illalla kun töistäni ehdin. Käydään sit lentokentältä tulon jälkeen kaupassa ja ostetaan mun kämpälle suurinpiirtein sitä mitä tarvitaan ja halutaan syödä.
täst tulloo Huippu viikhonloppu (oli pakko laitthaa pellon murre mukhaan vaikka se kuulostaa paskhalta!) >_<_<_>

MasterTK

Smash Apprentice
Oho, minun lähtemiseni taitaa myöhästyä illemmalle, sillä en saanut töistä vapautusta, koska olin jo maanantain pois. Iltajuna olisi siis lähdössä täältä huomenna 17:49 ja on siellä 22:55. Tuleeko teille ongelmia, jos tulen niin myöhään? :)

TelpeFion

Smash Lord
No jos saan makuupussin, niin en takuulla ota sellaista mukaan. Täten saan kaken tavaran yhteen laukkuun, eikä tule poleroitavaa matkatavaraa lainkaan.

Juuri noin olinkin ajatellut sen kaupassakäynnin.

MasterTK, eihän tuo haittaa. Jos kerran asemalta on vain jotain 3 km matkaa Villen kämpälle, niin sinne pääse helposti mihin aikaan vaan.

KVF ei vieläkään ole ilmoittanut mitään?

Näyttää muuten tulevan kylmä, huomiseksi jotain -25.

matta-from-subid

Smash Apprentice
VilNess said:
öhöm matti:
voidaan kyllä tehdä niin että kun olen hakenut WMKn niin mennään porukoitten kautta mun kämpälle ja otan sut ja koneen mukaan. sitten käyn viemässä auton takas ja tulen taas kämpälle pyörällä. Näin homma toimii.
Ainoa vika vaan on että millä menen takaisin kotiin illalla? Kävellen? Vai jäänkö yöksi ja sinne tulisi vielä enemmän tungosta? Pyörällä olisi parasta hoidella minun matkat.

VilNess

Smash Champion
Voit sie matti tulla pyörälläkin... WMKn ja TK:n kannalta asiat hoidettiin puhelimitse niin tosiaan huomenna nähdään...

JA WMK: jos haluat niin voit ottaa digikameran mukaan, se saattaa auttaa, vaikka TK tuo oikean digivideokameran.

HUOMISEEN!

training_master(KVF)

Smash Journeyman
kyllä olen tulossa, mutta vissiin huomenna lähtevä yöjuna lähtee helsingistä klo 22.30 ja saapuu rovaniemelle klo 10.54 aamulla... ja sitten rovaniemeltä lähtee yöjuna helsinkiin klo 21.10 sunnuntaina ja on helsingissä maanantaina klo 8.40.... otin noi aikataulut suoraan helsingistä lähtevien junien aikataulusta ja rovaniemeltä lähtevien junien aikataulusta...
vai onko yöjunille oma aikataulu??? kun en tiedä noista junista mitään ku en oo koskaan oikeen niillä matkustanu... ainaki mitä hinnoista katoin ni kolmen makuupaikan huone olis 11€, en sit tiä miten pitkälle sillä pääsee...

VilNess

Smash Champion
Jes! 3 tyyppiä kerralla! pitääkin varata sitten kunnolla lakanoita!
kato siitä VR:n sivuilta että pysähtyykö yöjuna esim. oulussa... mutta yleensä yöjunat menee suoraan perille.
Jotkut junat saattaa kennä kemijärvelle asti niin kannattaa tarkistaa sekin ja laita herätyskello kännykkään kuiten.
Hei muuten kaikki (varsinkin tommit) kattokaa että otatte sellaset vaatteet että ne kestää vähän pakkasta.

Jes, huomenna nähdään! täällä ollaan siivottu jo paikat kuntoon.

TelpeFion

Smash Lord
Joo, ja kyllä minäkin otan vaatetta.

KVF siis tulee vasta lauantaiaamuna? Ei kai juna voi tulla perjantaiaamuna jos se lähtee perjantai-iltana. Eli sekoilen.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
se junalippu maksaa muuten edestakasi 140€ mulle, ku mulla ei oo vr:n opiskelijakorttia...
olin varautunu siihen 70€, nyt mul ei sit ookkaan varaa, ja lentolippu olis ollu 190€ edestakas...
mulla on tilillä vaan 130€, elikkä tällä kertaa ei sitte oo tarpeeks rahaa...
nyt kyllä vähän alkaa vituttaa suoraan sanottuna...
koitin eilen ilmottaa sulle VilNess mut en saanu viestiä läpi, en tiä miks....

VilNess

Smash Champion
Senhän VR:n kortin saa kun ostaa sen, ei se maksa ku alle 2 euroa ja siihen pitää olla joku muu opiskelijakortti...
helkkari, no ei tässä sit auta itku, sori vaan ettet päässy KVF. WMK on jo tullu ja meillä on ollu mahtavaa settiä.
WMK on parhaillaan todistamassa suomen Marth-mestaruutta. voitti minutkin 3-1... :/
mutta Ness pieksee Jigglyt ja marthit menne tullen :chuckle:
jeps.
parin tunnin päästä tulee sit TK... jei!

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mä kävin kysyy matkatoimistosta ni ne sano et siihen tarvii jonku oppilaitoksen todistuksen et opiskelee jossain ja sitä en olis saanu enää eiliseks, jos olisin olisin varmaan hakenu sen ja ostanu lipun ja perkeleellisellä kiireellä päässy tulemaan, mut en onnistunu... :(
siel onki nyt sit Suomen top 3 pelaajat! :D
muistakaa sit laittaa videoita jakoon äkkiä et pääsen näkemään mitä missaan!!

VilNess

Smash Champion
<-- Matta-from-subid puhuu:

Kun kirjoitan tätä niin MasterTK ja Vilness pelaavat ja WMK on jo lentokentällä.
Vilness suunnitteli combo-videon tekemistä tästä viikonlopusta ja sen tulet näkemään. Ollaan nauhoitettu vähän yli 50 ottelua ja pelattu paljon enemmän. On ollut todella hauskaa.

TelpeFion

Smash Lord
Juu, pääsin hengissä kotiin.

1. Nuotiot
2. 100 % tarkkuus charge shotilla
3. Taunt Cancel Mario Power Tenniksessä
4. VilNess huusi älyttömän lujaa "KUOLE JO!!!" yhdessä vaiheessa. Onneksi se on videolla.

Videolla on muutenkin melko kovaa kamaa. Oli hauska viikonloppu, en muuten ikinä ole pelannut läheskään noin paljon Smashia.

VilNess

Smash Champion
Hyvä että olet hengissä!
oli tuo charge shot kieltämättä aika raivostuttavan tarkkaa välillä :p
olen just laittamassa Ness vs. Falco videoita filefrontiin. ne on siellä noin 20 min. päästä.
Ja kyllä, se KUOLE JO on siinä mukana!

Nuotio= top tier.

äläkä unohda Samus shieldstab ghost Dsmash =God tier.
Tuli kyllä pelattua aivan helkutisti mutta oli hauskaa.
onko Tommi hengissä?

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Nuotio= top tier.
Nauroin... :laugh:

Hengissä ollaan. Paluumatka sujui Mario Kartin parissa niin nopeasti, että en edes huomanut sitä... ;) Olin pitänyt Smashista taukoa, mutta nyt taisi tulla pelattua senkin edestä. Mukavaa oli ja en uskalla edes arvella kuinkahan monta matsia tuli viikonlopun aikana pelattua. Vilness taisi puhua unissaankin smashista yöllä. Sitä se Smash teettää... ;)
Vilness koki valaistuksen lauantai iltana ja päätti sitten riehaantua kunnolla Mariolla, kun WMK:llakin meni aikansa ennenkuin sai Marion kuriin Samuksella. :)
Ei voi edes tajuta miten WMK aina sai osumaan sen Charge shotin... Varmaan 9/10:stä tuli osumia. Välillä alkoi tuntumaan, että Charge shot on muuttunut hakeutuvaksi... >_>

Jes, todella hubaa oli ja ehdottomasti kahden junalipun arvoinen reissu.

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
jes, otetaan uusiks viimeistään kesällä sit! ehkäpä kajaanissa?

hey videot on nyt ylhäällä
http://files.filefront.com/MasterTK_vs_VilNesszip/;4462161;;/fileinfo.html
6 videota kokonaan ja valikoin ne sillein hauskuusperusteen mukaan ja suurinpiirtein niin että voitto/häviösuhde menis tasan yleisesti pelattuihin matseihin.

Jeps, olen jo lataamassa videoita.
Ehdottomasti uusiksi ainakin minun puolestani. Tulkaahan vain sitten joskus Kajaaniin, niin saadaan kunnon turnaukset. Täältä nimittän löytyy Smashin pelaajia... :laugh:

training_master(KVF)

Smash Journeyman
videot latautumassa, hitto vie ku olis tajunnu et se vr:n korttiin pitää olla kaikkee säätöö ni olisin hommannu senki aikasemmin, sit oisin päässy lähtemäänki, no, kerkeehän sitä vielä pelaamaan! :D
mahto olla hyvät setit, kohta pääsee näkee onneks! :D
nii ootko VilNess tulossa rautanyrkki 6? entäs Master TK tai TelpeFion?
vai onko armeija tiellä?

TelpeFion

Smash Lord
Vaikuttaa todennäköiseltä, että pääsen RN6:een lauantaina, mikäli se on helmikuussa. TK:lla varmasti tekee tiukempaa.

Ihme juttu, luulin saaneeni tarpeeksi Luigi-harjoitusta loppuelämäkseni mutta ei. Pelasin tuossa viitisen matsia Ronia vastaan, ja kun pelasin Foxilla Luigia vastaan otin kovasti turpiin vaikka väänsinkin siitä voiton. Ja Foxilla pärjäsin Rovaniemen Luigeja vastaan melkeinpä paremmin kuin muilla hahmoilla.

Kaiken lisäksi Roni 2-stockkasi minut Marth-ditossa, ei ole totta. Juuri kun todistin olevani Mestari.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
:D heh, taitaa Roni alkaa olee melkonen marth taituri?
oli muuten aika hauskoja videoita nuo VilNess vs Master TK, KUOLE JO!!!!! :D
heh, muuten kyl hienoo pelii ja kiva katella ja kuunnella valituksia! :D (vihaan tätä kenttää "TK")
mä vaan hakkasin sit kotona Otsoa ja Juhaa (yks toinen kaveri ketä pelas vielä silloin ku minä ja otso ei osattu) ne pelas 2 vs minä... mutta kerkeehän sitä vielä! :D
olis kyllä hyvä jos TF pääsisit nyrkkiin, olis joku ketä organisois turnauksen! :D
ja vetäis mua turpaan huolella!

TelpeFion

Smash Lord
MasterTK yöpyi meillä matkallaan Espooseen.

Huomioita:

1. Joko minulla oli hyvä päivä, TK:lla huono päivä tai olen saanut otteen TK:n tyylistä. TK ei nimittäin tainnut voittaa Samusta vastaan yhtään matsia tällä erää. Lisäksi otin voitot kotiin Falconilla, Taistelupallolla, Mariolla, Linkillä, Roylla (?!) ja Bowserilla. TK pystyi kyllä voittamaan Sheikin, Foxin, Marthin, Ganondorfin, ICt, Yoshin, Kirbyn, G&W:n ja suurimman osan Falco-ditoista.

2. Kaikki charge shotit osuivat. Paras taisi olla 0 % -> dsmash -> charge shot = 2 iskun tappo.

3. Roni pelasi vihdoinkin TK:takin vastaan tasollaan. Olin oikeassa Ronin suhteen, sillä poika pystyi jopa ottamaan yhden voiton Marthilla TK:n Falcoa vastaan. Pari muutakin matsia oli tiukkoja, lisäksi Roni sai Kirbyllä TK:n viimeiseen stockiin.

4. Team Kana juhli taas voittoa. Lisäksi Team Pallo ja muut minun ja Ronin muodostamat joukkueet pesivät kaksikon TK & Panu toistuvasti.

VilNess

Smash Champion
Team Kana&taistelupallo= Top Tier!
edit: mikä helvetin pas lock sensuuri täällä nykyään on?!?! ;)

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mitä toi teiän sig meinaa? "the rococo of smash- episode 1- the f-tilt menace" ????
oon ihmetelly vähän aikaa jo... :/
rikas jos mä oisin, padaipadiipadiipadum...

stalfos

Smash Journeyman
**** I should be ashamed... I'm halffinnish but don't understand anything of what you say O_o

training_master(KVF)

Smash Journeyman
:D so they say that finnish is one of the most difficult languages...
I assume that you haven't talked finnish in a long time?
maybe we should start to talk in english again... ???

MasterTK

Smash Apprentice
TelpeFion said:
MasterTK yöpyi meillä matkallaan Espooseen.

Huomioita:

1. Joko minulla oli hyvä päivä, TK:lla huono päivä tai olen saanut otteen TK:n tyylistä. TK ei nimittäin tainnut voittaa Samusta vastaan yhtään matsia tällä erää. Lisäksi otin voitot kotiin Falconilla, Taistelupallolla, Mariolla, Linkillä, Roylla (?!) ja Bowserilla. TK pystyi kyllä voittamaan Sheikin, Foxin, Marthin, Ganondorfin, ICt, Yoshin, Kirbyn, G&W:n ja suurimman osan Falco-ditoista.
.
Voitin myös sinun Bowserisi... :lick: Samuksesi on hyvä, joten tällä kertaa en voittanut sitä :laugh: Silti voitot taisivat mennä aika 50-50, muitten matsien osalta. Ja miten niin huono päivä? Sehän oli aamuyötä :chuckle:

Pelasin muuten tässä Supon Samusta vastaan noin. 40 matsia ja hävisin niistä varmaan 35 :psycho: En tajua miten se välillä pistää sellaista sarjaa, että saatan hävitä parikin matsia putkeen ilman häneltä kuluu yhtään elämää...

Fleur de Lis

Smash Lord
I just had to get on here and say that my teacher here in Athens as I study Greek history is a Finnish archaeologist, and he freakin' rocks. So, if all Finns are as good at Smash as they are at Greek archaeology, then...er, well, that's kind of a ridiculous comparison, but whatever.

TelpeFion

Smash Lord
No, but that's probably true. I even got CJ down to last stock once with some huge luck. Fleur, want to team if I happen to be at a US tournament some time this summer with no Europeans willing to team with me? I've done double Samus once before and it's awesome.

KVF: En ole intissä. Lisätietoja RoofSmash-ketjussa.

Fleur de Lis

Smash Lord
Telpe- Definitely. Double Samus is really tight. Just let me know which tournies you plan on going to. Are you coming by yourself or with other Finns?

TelpeFion

Smash Lord
I don't think other Finns would be going, with the possible exception of my brother. I already promised Oro & BACH that I would come see them when we first met at RoS2 in July. When I'll be able to come depends on stuff, but I'm aiming for some large tournament in July/August, preferably East Coast.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
I have dreamt of an oportunity to go to a foreign tourney for a while now, but I never have the money or time to do so... In June I could have time and money, because that is the last month before my military service... :( but that should be a carefully planned trip, and I think it wouldn't work... :D

maybe I can sometime go to a swedish tourney with Telpe and the others, now that I have the ability to give them a hard time in smash! :D although I still suck, but still.

Telpe: hyvä juttu, sit pääset varmaanki rautanyrkki 6 joskus maaliskuun alussa??

TelpeFion

Smash Lord
Joo, erittäin todennäköisesti. Menen varmasti vielä ulkomaille tänä vuonna, tällä hetkellä eniten houkuttaisi Konen Newcastlen-turnaus... kunhan ei mene päällekkäin RN:n kanssa.

Yuna

BRoomer
BRoomer
What's the latest about the next Iron Fist? And what's that about Kone's tourney? Is there a date? I've been busy >_>'.

TelpeFion

Smash Lord
RN6 will be late February/early March. Presumably. Still no confirmed date.

Kone's doesn't have a tournament either, I was just wondering what I'd do if they landed on the same date since at the moment I'm very willing to attend both.

Top Bottom