• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Muistakaahan nauhotella matseja siel digiexpossa! ei mitään selittelyjä Perkele, kamerat mukaan!
Meillä oli hauska nauhotus sessio taas masan kans.
Yksi video oli missä Masa 3 stockas mun Luigin ja sit oli Mun LuigiSpike/YYG ownagea ;)

Jeps! Otan videokameran mukaan ja yritän saada nauhalle mahdollisimman paljon tavaraa.

TelpeFion

Smash Lord
Tulee varmaan 4 crewta paikalle, ellei uusia vielä ilmaannu. Vantaalaisiin olisi tosin vielä saatava yhteys.

Ja tosiaan: MINULLA ON 30 ALENNUSLIPUKETTA. Niitä pitäisi siis riittää kaikille. Pitäisi vain järjestää yhteinen saapumisaika, sillä messuilta ei saa poistua ellei halua palatessaan ostaa uutta lippua. Alennuslipukkeen kanssa messulippu maksaa vain 5 €. Kajaanilaiset saavat minulta lipukkeensa heti perjantaina, muista en tiedä. Jos KVF tulee vain sunnuntaina, sovitaan joku yhteinen aika.

SSBM-turnauksen top 5:ssä ovat minä, Ijuka, MasterTK ja KVF. Yksi paikka jätetään kohteliaisuuden nimissä auki.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
vai että minäkin oon päässy top 5:een.. :D nyt on hyvä fiilis!

mä saavun mitä ilmeisimmin bussilla, vielä en aikataulua tiedä, mutta koitan saapua mahdollisimman
aikasin etten missaa mitään sunnuntaista :D ensin ajattelin että olisin tullu jo lauantaina helsinkiin,
ja etkös sä TelpeFion asu helsingissä? niin ajattelin että jos olisin tullut lauantaina sinnepäin ja jos olisin mahdollisesti saanut majoituksen lauantai- sunnuntai yölle niin pääsis lähtemään samaan aikaan niin ei tulisi sekaannuksia.. tuokin on vaan yks ajatus, jos sen sais toimimaan. :D

TelpeFion

Smash Lord
Yksi ajatushan olisi, että majoittuisit MasterTK:n tai muiden kajaanilaisten kanssa. Jos tämä ei onnistu, voin katsoa onnistuisinko saamaan sinulle yösijan meiltä.

NHJ

Smash Journeyman
ville lisäähän minut tuohon top5 niin saahaan se täyteen ok? :D
Ja tuota ville kehtaatko nakata meikälle niitä alennus kuponkeja kun ei oikein jaksas maksaaa niin hirveesti kun tuun sinne joka päivä :D ... :) :laugh:

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mihis te kaikki Kajaanilaiset ootte majoittumassa? mun pitää koittaa kaikkia vaihtoehtoja ettei tarttis välttämättä lähteä sunnuntaina niin prkleen aikasin... :D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
been there, done that :D

edit: Master TK yöpy kuulemma serkkunsa luona ja ei tiedä muista, niin ajattelin että
olisiko TelpeFion mitenkään mahdollista että majoittaisit mut siks lauantai- sunnuntai yöks?
sit olis selkeempää nää järjestely kysymykset ja alennuslippujen jako (olettaen että sulla viel riittää niitä) eikä menis mun osalta/takia niin vaikeeks sit sunnuntaina..
mutta ilmottele vielä tarkemmin mahd. nopeesti niin tiedän paremmin että milloin ja millä tulen sinne Helsinkiin. :D

TelpeFion

Smash Lord
No niin, KVF. Saat meiltä yösijan, kunhan et ole sairas, esim. flunssainen. En jaksa nyt selittää, sen voin tehdä viikonloppuna, mutta homma on näin. Mikäli olet flunssassa, et valitettavasti voi yöpyä täällä. Jos olet terve, terve tuloa.

Noudan MasterTK:n (ja mahdollisesti muitakin kajaanilaisia) Helsingin Rautatieasemalta perjantaina noin klo 11. Menemme meille, ja suuntaamme sitten messukeskukseen heti messujen alkajaisiksi klo 14. Kun perjantain tarjonta on nähty, menemme takaisin meille vielä pelailemaan. Jossain vaiheessa kajaanilaiset häipyvät sukulaistensa luo nukkumaan.

Lauantaina menemme ehkä taas messuille heti kun ovet avautuvat (klo 10). Messuilla roikutaan taas pitkin päivää, ja ilmeisesti kajaanilaiset tulevat taas meille illan päätteeksi.

Sunnuntaina menemme messuille parahiksi SSBM:n alkuun (perjantaina saanemme tietää milloin turnaukseen ilmoittautuminen alkaa). Messuilla ollaan SSBM-turnauksen loppuun saakka, eli noin klo 15.30 saakka. Jos paikalla vielä tämän jälkeen on väkeä, jotka ehdottomasti haluavat pelata, voin ainakin minä vielä jäädä. Kajaanilaiset taitavat suunnata pohjoiseen heti turnauksen päätyttyä.

^^julle^

Smash Apprentice
niii jooo juuuu huomennaks se expo oli varmaan pitäs sinne sitten tulla :D nooo turpaan kaikki saatte kuhan zeldalla innostun.... kajaani jyräää!!!

Ijuka

Smash Ace
No niin.. tulen kait launantaina, aamulla tai vähän illemmalla, oletettavasti melko aamulla. ja meillä taitaa olla vapaalippujakin ainakin minulle..tietääkseni. joten en kait tarvitse mitään alennuskuponkeja. En ole nyt juurikaan vähään aikaan treenannut, muuta kuin tässä viikon verran uudelleenopetellut jotain juttuja, joten älkää odottako mitään üb3r w4tt4h4XXX comboja. -_- noh nähdään siellä sitten. >_>

PS. 1 : Tietoa palkinnoista?
PS. 2 : WMK, hanki mese. sh33sh.

TelpeFion

Smash Lord
1. Turnaus on sunnuntaina. Tulisit ehkä ennemmin silloin? Palkinnot varmaan jotain Nintendo-tuotteita, ehkä DS voittajalle.

2. En.

3. Whattahax.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
ei oo flunssaa, eikä mitään muutakaan. :D hyvä hyvä, sit voin tulla hyvissä mielin lauantaina, saan vielä kenraaliharjotukset ennen sunnuntaita!

tuunko mä sit suoraan sinne messukeskukseen silloin lauantaina, saan sen verran rahaa että mul on varaa tulla sinne lauantainaki? ja olisko sulla numbaa heittää et voin sit ilmotella että missä vaiheessa oon paikalla ja näin pois päin?

TelpeFion

Smash Lord
Joo, tule vaan messukeskukseen lauantaina milloin haluat. Olen varmaan siellä melkein koko päivän. Sitten jossain vaiheessa mennään meille.

Laitan numeroni yksityisviestillä.

Ijuka

Smash Ace
TelpeFion said:
1. Turnaus on sunnuntaina. Tulisit ehkä ennemmin silloin? Palkinnot varmaan jotain Nintendo-tuotteita, ehkä DS voittajalle.

2. En.

3. Whattahax.
1. Tietenkin tulen sunnuntainakin.

2. Juupas.

3. Über Wattahax.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
thanks TF! :D jeps, huomen sit pääsee tsekkailee mitä sielt löytyy! :D
ilmaannun varmaan joskus kahen- viiden välillä, en vielä oo varma milloin pääsen lähtemään.. :D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
:D helmi! tänään pääsee pelailee! mä tuun varmaan keskustan kautta ku ei mee busseja täältä messukeskuksen ohi... mutta kyl mä täältä selviän!

TelpeFion

Smash Lord
Ei tuolta DigiExpon "turnauksesta" paljoa sanottavaa ole. 4 pelaajan FFA, 2 minuutin aikamatsit, kaikki esineet ja kentät päällä. Minä en päässyt edes finaaleihin eli 8 parhaan joukkoon. MasterTK pääsi sinne, mutta hävisi Peachille Foursidessa. Myös tuttu Nokkonen oli siellä, mutta hävisi Marthille Yoshi's Storyssa.

Itseäni ei harmita lainkaan. Ei tuo ole mitään oikeaa pelaamista. Turnauksen jälkeen haastoin porukkaa 1 vs. 1-matseihin. Sanoin etten edes päässyt finaaleihin, mikä oli tietysti totta. Voitin kaikki kolme rahamatsiani, 5 €, 2 € ja 2 €. Näin tienasin mukavasti pääsylippurahoja takaisin. Olisin pelannut enemmänkin, mutta oli älytön päänsärky enkä enää jaksanut tehdä mitään. Menin kotiin ja nukuin 4 tuntia.

Voittajat (1. ja 2.) tulivat Espoosta. Melko hyviä pelaajia molemmat, voitin tosin matsini heitä vastaan lauantaina.

Lauantaina meillä oli kivaa. Pelasimme meillä turnauksen, jossa oli Metsälän porukan lisäksi Kajaanin väki ja KVF. Finaalit jäivät pelaamatta kun unohdimme, että Losers Bracketista tulevan pitää voittaa 2 settiä finaaleissa. Tämän turnauksen tulokset kuitenkin:

1. MasterTK (voitti Winners Bracketin)
1. WMK
3. KVF
4. Ijuka
5. Panu
5. Nico
7. Ilkka
7. Roni
9. Julle
9. Antti

Hauskaa oli, väsyi vain kovasti. Espoolaiset tulevat kuulemma seuraavaan RautaNyrkkiin. Lisäksi Vantaan porukka on ainakin kiinnostunut RoofSmashiin tulemisesta tammikuussa.

VilNess

Smash Champion
kato perkule ku KVF on pistäny kehitystä! ja MasterTK.kin huipulla!
Nyt kyllä saatais sit hyvä sessio kun vaan löydätte sopivan päivämäärän Rovaniemen reissua varten!
ei mutta onneks olkoon kaikille vaan tuloksista.

^^julle^

Smash Apprentice
terve vaan taas ville kovistelee kun muka voittivat ssbm:ssä kajaani edelleen vajaalla porukalla siit on hyvä lähteee. mut henkinen yliote jäi tänne :D. kajaani jyräs futiksessa hahaa kvf:n jelppaamana...
( koulus voi olla kivaakin ) meikä pätee:D......

TelpeFion

Smash Lord
Futiksessa voititte 10-9. Ylivoimaista? Vaihdot sekoittivat peliämme jne.! Näytti minusta siltä, että me sorruimme liian hienoihin sommitelmiin ja varsinaisiin konkeloihin, kun taas te laitoitte raa'asti palloa maaliin paikasta kuin paikasta. Hauskaa oli joka tapauksessa sateesta huolimatta (tiedä sitten mitä mieltä Ijuka on).

Kunhan Roni tekee kaksoisvoltin keinusta, ei henkinen yliote enää suuremmaksi voi kasvaa.

Pitää katsoa, jos ehtisi porukalla Kajaaniin vielä tänä vuonna.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
khyl khyl, hauskaa oli ja yllätyin itekkin menestyksestäni villen luona! :D
ja futismatsi oli aivan loistava, musta ei kyl vaan ole maalivahdiks.. :(

täytyy saada joskus uusiks! :D

TelpeFion

Smash Lord
Pitää pelata lisää Ice Climberseilla. Yllätyin siitä, että pystyin voittamaan KVF:n niillä turnauksessa ja Ijukankin siinä yhdessä matsissa minkä niillä pelasin.

Jigglypuff on hyvä Sheikiä vastaan.

VilNess

Smash Champion
Ness on parempi Suomen kakka-sheikkejä vastaan.
tai sit Luigi, ihan mite vaan :/
pitää vissiin alkaa väsään uutta banneria.

^^julle^

Smash Apprentice
se ylivoimaisuus riippuu katos mistä kulmasta katsoo ja tulkaa ny hemmetissä kajaaniss käymään itse en vaan tiedä olenko kajaanissa koska lähden maanantaina raumalle kolmeksikuukaudeksi... tuunks mä teit hesan poikiii sitten siine nöyryyttää ku välimatkakin on pieni vain 150km... no joo mä harjoittelen sit kolmois voltin ja muit pikkukikkoi mut en ymmärrä en voinut olla viimeinen.. :D joskus uusiks nää hommat hesas oli hiton kivaa.... panu jyräää maalla ja taivaassa iankaikkisesti :D hyväää panu :D

tabsa

Smash Rookie
Oho! Tulokset ovat vähän erilaiset kuin odotin.
Tulkaahan etelän (ja pohjoisen) pojat Kajaaniinkin joskus - hyvät pelit saadaan takuuvarmasti aikaan ja majoituksenkin saa.

ps. Julle voisi opetella kirjoittamaan, niin olisi hieman helpompi lukea. :)

training_master(KVF)

Smash Journeyman
ei ne tulokset kyl menny ihan odotuksien mukaisesti, ainakaan mun osalta, jos mun kehitys jatkuu samalla tavalla ni ens kerralla oon sitte ensimmäinen! :D
jos se otso vaikka vahingossa alkais treenaa ni sais vastusta täältäki, ei tarttis aina lähtee pitemmälle ihan vaan vastuksen takia... lvl 9 on otson kans aika samoissa, vaikken koskaan pelaakaan sellasta...
mutta metroid prime on jeees!!! Julle vois opetella marthilla adv. techejä ni olis birun hyvä marth!

VilNess

Smash Champion
Niin vaan onnex olkoon sulleekkkiiin KVF!
Nyt alat sit suunnitteleen reissuas tänne! Mulle sopis Todella hyvin ensi viikonloppu
18-20 marraskuuta tai myös 2-4 joulukuuta.

toinen niistä! saat nähdä vähän Rovaniemen alkutalvea ja voidaanhan me käydä vaikka Joulupukin pajalla! tai sit nuotiolle paistaan Makkarat... tai sit vaan kalja matsit tääl!

Alkakaahan katella kalentereita KVF ja masterTK!

niin ja jos otitte videoita exposta niin pistäkää tulee ! MasterTK: sullahan oli tiltissä toain videoita. voiko niitä levittää tänne?

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Niin vaan onnex olkoon sulleekkkiiin KVF!
Nyt alat sit suunnitteleen reissuas tänne! Mulle sopis Todella hyvin ensi viikonloppu
18-20 marraskuuta tai myös 2-4 joulukuuta.

toinen niistä! saat nähdä vähän Rovaniemen alkutalvea ja voidaanhan me käydä vaikka Joulupukin pajalla! tai sit nuotiolle paistaan Makkarat... tai sit vaan kalja matsit tääl!

Alkakaahan katella kalentereita KVF ja masterTK!

niin ja jos otitte videoita exposta niin pistäkää tulee

Tuo 2-4 joulukuuta olisi ainakin minulle näillä näkymin sopiva ajankohta.
Expon videoita tulee vielä tällä viikolla, kunhan olen ensin saanut selvitettyä, että mitä tuli kuvattua. . Ijukan ja KVF:n hyvä Marth ditto jäi tosin kuvaamatta :( Se harmittaa...

VilNess said:
! MasterTK: sullahan oli tiltissä jotain videoita. voiko niitä levittää tänne?

Meidän videoita saa levittää ihan vapaasti, jos niitä nyt kukaan ylipäätänsä haluaa katsoa. ;)

TelpeFion

Smash Lord
Heh, ainahan sitä jää vaikka mitä hyvää kuvaamatta. Sille ei voi mitään. Eihän sitäkään kuvattu kun Panu 2-stockkasi Ijukan Foxin ensin DK:lla ja sitten Peachilla.

VilNess

Smash Champion
Hyvä PANU! yeah. (jos ootte muuten kattonu Panun 3 stokkaavan marthin ja kuullen sen loppuhuudon ja verrannut sitä masan huutoon minun PK-fire "combo" videossa, niin ne on yllättävän saman kuuloset!)

niin tosiaan masterTK:
Hieno juttu! sovitaan siis 2-4 joulukuuta. KVF alkaa siis säästään junalippuun. yup.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
juu mullekki sopii se joulukuu paljon paremmin, ku ens viikonloppuna oon lähössä valkeakoskelle kaverin mökille viikonlopuks ryypiskelee.. :D
nyt sain sen opintolainanki ni pääsen tulemaanki, pitää alkaa suunnittelee vaa sitä matkaa... harmi ku ei tullu niitä marth ja fox dittoja, kerranki olis ollu todisteita mun "hyvästä" pelistä.. :D no, joskus sitte, jos sellasta virettä tulee vielä! :D

NHJ

Smash Journeyman
KVF:n ja Ijukan matsi oli aika mukavaa katottavaaa.. :D Aika tasasia oli ne marth ditot tuuhan KVF joskus kajaanissakin käymään kato samaan matkan WMK:n kanssa kun se on tulossa tänne... :D

Top Bottom