• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
training_master(KVF) said:
juu mullekki sopii se joulukuu paljon paremmin, ku ens viikonloppuna oon lähössä valkeakoskelle kaverin mökille viikonlopuks ryypiskelee.. :D
nyt sain sen opintolainanki ni pääsen tulemaanki, pitää alkaa suunnittelee vaa sitä matkaa... harmi ku ei tullu niitä marth ja fox dittoja, kerranki olis ollu todisteita mun "hyvästä" pelistä.. :D no, joskus sitte, jos sellasta virettä tulee vielä! :D
Tottakai tullee.. vaikka väkisin, URGH! :dizzy:

Hei, mä lähetä yhteystiedot sulle ja TK:lle niin voidaan sopia tarkemmista aikatauluista yms.
katelkaa siis PM-boxia, TK ja KVF!

eipä tuo kajaanin reissu kuulostais hullummalta itellekkään, koska kun scanrail lipusta jää vähä ylimääräisiä päiviä mahdollisesti. se menis sit tammikuun puolelle, jolloin on muutaki hommaa, mut saa nähä!

training_master(KVF)

Smash Journeyman
jeps, tiedot vastaanotettu, ja mä laitoin sulle Vilu takasi mun omat, jos tulee tännepäin asiaa! :D

nyt sain opintolaina paperit ni on hyvä lähtee, on ainaki rahaa! :D

ja eiköhän noita "olen tulessa" hetkiä tule vastakin, ainaki toivottavasti! kun peli sujuu ni se sujuu!

ja ei kuullostais pahalta Kajaanin reissu, ei kyllä yhtään, sitäki pitää miettiä sit ku tulee ajankohtaseks. :D

VilNess

Smash Champion
Dodii... vähän yli viikon päästä sit nähhään!
juttelin TK:n kans tästä hubissa joku aika sitten mutta entäs sinä, KVF, miltä näyttää?

training_master(KVF)

Smash Journeyman
no ei mulla ainakaan vielä oo ilmenny mitään esteitä, pitää vaan kattoa aikataulut ja hinnastot, liput saan mitä luultavimmin rautatieasemalta? olikos se nyt sit toinen viikonloppu joulukuusta? mikä päivämäärä oli? on niinki hyvä muisti et ei voi muistaa.. :D

VilNess

Smash Champion
Miten nii huono muisti? tuo päivämäärähän on pari postia ylös!

eli siis 2-4 joulukuuta kiitos :)
kannattaa selvittää onko mahdollista mennä samalla kyytillä kuin TK tulee...

^^julle^

Smash Apprentice
KWF kiitos kohteliaisuudesta pittääpi opetella vaikka kylläkin olen paras jo pelaamaan...
Nii ja hyvää joulua kaikille ja uutta vuotta..
niin ja olen paras kirjoittamaan :D

TelpeFion

Smash Lord
Jaa-a, ehtisikö sitä vielä tänä vuonna Kajaaniin... koko muulla poppoolla on koulua, mutta eiköhän tässä muutenkin johonkin viikonloppuun tähdättäisi. Matka on kyllä pitkä, pitäisi ehkä pölliä auto jostain.

Jos joku lähestyy Helsinkiä, ilmoittakaa.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
taidan olla vaan laiska ku en ollu ilmeisesti jaksanu selailla posteja yhtään...
pitää alkaa suunnittelee että millä meen helsinkiin ja sit Rovaniemeltä sinne teille Vilu...
no, enköhän mä jotain keksi, ainahan minä :D

TelpeFion

Smash Lord
Jos haluat, voit ensin Helsingissä ollessasi tulla täällä käymään. Saisit vähän treeniä, että pärjäisit myös poromiehiä vastaan. Voidaan myös hyppiä kiikkuvoltteja.

^^julle^

Smash Apprentice
hehee meikäpä vetää nykyään tripla voltin kiikusta ja hyppään käsillä 2 metrisen aidan yli heeeeeenkinen yliote :D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
:D pitää kattoo miten se hoituu se viikonloppu.
voin kyl ilmotella että kuinka pitkään oon siinä helsingissä et miten kerkeen tulla poikkee
tai jotain, mutta katotaan myöhemmin viikolla et miten menee.. :D

VilNess

Smash Champion
voihan poromies sentään!
nykyään syös enemmän kalapuikkoja (terveellistä ja vidun halpaa!) mutta kyllä mie lupaan tarjota ainakin yhen hyvän kebap-aterian alá Ville. ja sit lihapiirakkaa jne. :)
olettekos tommit katelleet kyytejä jo?

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mä en oo viel, joudun varmaa julkisella menee helsinkiin ja sit siitä junalla...

edit: aa ****ing mään, en pääse lähtee tänä viikonloppuna, tuli odottamatonta menoa... :(
prkl prkl...
mun pitää ny sit jättää tää vkl:ppu väliin, pitää koittaa kattoo joku toinen viikonloppu..

VilNess

Smash Champion
Jaahas too bad...
mites on TK:n laita? jos matka maksaa rahaa sulle niin on ehkä parempi jos sitten vaihdetaan toiseen kertaan... mutta jos pääset ilmaiseksi muitten kyytillä niin voit kai sä tulla käymään jos siltä tuntuu.

TelpeFion

Smash Lord
Sons. Sain tässä selville, että voin lentää Rovaniemelle ja takaisin 20 €. Tulisinkin mielelläni mukaan, kunhan joku muukin tulisi samalla.

Mahdunko mukaan? Miten pääsen Rovaniemen lentokentältä päämajaan? Milloin KVF:lle sopisi? Minä ja TK juuri katsoimme tuossa, että tämä viikonloppu on ns. pitkä viikonloppu, koska itsenäisyyspäivä on ensi viikon tiistaina. Mutta TK ei ole varma, saako rahaa perjantaina vai vasta maanantaina. Ennen joulua ei ole enää monta viikonloppua, katsotaan löytyykö sellaista joka sopii totta kai paitsi isännälle myös vähintään kahdelle matkustavaiselle.

VilNess

Smash Champion
Jep, paljon hyviä kysymyksiä, mulle sopii vielä 9-11 joulukuuta ja 16-18 joulukuuta viikonloput, muut ei sovi.
koetas KVF saada asiat järkättyä noille viikonlopuille, mielellään toi 9-11 jos mahdollista.

olis mahtavaa jos WMK pääsis paikalle, minä kyllä saan järkättyä auton että voin hakea lentsikkakentältä

VilNess

Smash Champion
tuo banneri on aika härski ku sitä pitää kokajan uploadata et se pysyy tossa.
Niin tosiaan hyvä havainto, NesSamus MOM!

VilNess

Smash Champion
YAY!
nonii KVF ei fleikkaa enää :D olin jo varannu kampetta kämpälle.
ja jos masterTK lukee tätä niin toivottavasti olet säkin käytettävänä.
Itse ottaisin mielummin tuon 9-11 joulukuuta

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mistä sait niin halvan lentolipun rovaniemelle TelpeFion????
se olis parempi se kone ku juna, kumminki nukahtaisin junaan ja menisin johonki ihme mestaan ja eksyisin sinne.. :D
sitä ens viikonloppuu pitää kattoo, voipi olla että pääsisinki! :D

TelpeFion

Smash Lord
Saan vanhempien kautta ID-lipun. Tarjous ei siis valitettavasti koske tavallisia vihtiläisiä. Jos tuleva viikonloppu kerran sopii kaikille, olisi syytä lähteä matkaan. Tämä on kuitenkin toiseksi viimeinen mahdollinen ajankohta.

VilNess

Smash Champion
plz ei fleikkausta.

helios: yeah, we should be coming :) happy times... and army for WMK!

VilNess

Smash Champion
WMK:
mites näyttää aikataulut olevan.
KVF ja TK: kumpikaan tulossa viikonlopuksi rovaniemelle? WMK tulee ylihuomenna (vissiin) niin tulkaa siinä messissä

TelpeFion

Smash Lord
Perjantaina menee HEL-RVN kolme lentoa järkevään aikaan.

Ajat ovat saapumisaikoja Rovaniemelle:

13.40
17.35
20.05

Tuo klo 17.35 saapuva lento olisi minusta aikataulujen puolesta paras, mutta siinä on vähiten tilaa jäljellä. Koska matkustan ID-lipulla, saan minkä tahansa vapaan paikan. Mutta jos kone on täynnä, en pääse mukaan lainkaan. Klo 13.40 saapuvaan lentoon on eniten paikkoja jäljellä, ja myöhäisimpään koneeseen on myös melkoisen hyvin paikkoja.

Mutta sano sinä milloin voit noutaa minut lentokentältä, niin että tiedän minkä lennon paikkatilannetta seuraan tarkimmin. Näiden lentojen lisäksi on vielä kone varhain aamulla ja myöhään illalla. Mutta ehdottomasti mieluiten tulisin jollain näistä, ja jos vapaasti saan valita ottaisin tuon kello viiden koneen.

Ilmoita siis aikatauluistasi mahdollisimman pian.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
paljonkohan mahtaa maksaa normaalisti lentolippu rovaniemelle ja takasi?
ja eiks se junalippu meno-paluu ollu jotain 70€?

VilNess

Smash Champion
aika hewlvetin kallis...
KVF, tule vaan yöjunalla, saat nukutuksi ja rahat säästettyä :)

hey WMK, nuo aikataulut pitäisi käydä oikein hyvin...
ehkä jopa tuo 13.40 on paras sillä saan siihen helpoiten auton hommattua eikä silloin ole ruuhka-aikaa niin paljoa (tosin rovaniemellä ei oikeastaan ole oikeata ruuhkaa... ;) )
myös muut aikataulut kelpaa, työ myöhäinen kuulostaa myös hyvältä. postitan myöhemmin vielä tarkemmin, mahd. editoin tähän postiin.

TelpeFion

Smash Lord
No silloin voisin kyllä tulla sillä aiemmalla lennolla. Siihen pitäisi sopia varmuudella.

Asutko muuten kaukana keskustasta? Lentokenttä on näemmä 10 km keskustasta. Jos haluat, voin ottaa myös kentältä bussin keskustaan. Tiedä sitten tekeekö se asioista yhtään helpompia.

Hm, tuo oli muuten vain Finnairin lipunhinta. Unohdin, että joku muukin saattaa lentää Rovaniemelle. Tarkistan asian.

VilNess

Smash Champion
Okei ,sovin asiat sillein että haen sinut tuolla 13:40 koneella.
muuten en saa autoa lainaan.
Tosiaan keskusta on n. 10 km lentokentästä ja mun kämppä on n. 2-3 km keskustasta toiseen suuntaan, nii ei se ole paha.

TelpeFion

Smash Lord
Seuraan paikkatilannetta siihen koneeseen. Jos yht'äkkiä näyttääkin siltä, etten sovi mukaan lähetän tekstiviestin tai vastaavaa.

Nuo muut eivät ole ilmoittaneet mitään varmaa vielä, paitsi että TK sanoi että taitaa kyllä tulla.

VilNess

Smash Champion
Okei... saattaa tosiaan olla etten saa autoa myöhempiin koneisiin.
Niin ja juna-asema on n. 3 km mun kämpästä että voin tulla hakemaan teidät vaikka pyörällä. Jos joku tulee junalla niin saa lainata mun pyörää samalla kun saan oman ilta-päivä lenkin, jeps :)

TK: postittaisitko tänne aikeistasi?

matta-from-subid

Smash Apprentice
Taidankin perjantaina sitten mennä koulun jälkeen suoraan vilnessin luo (koulu loppuu 11:45, mutta haluan syödä ja jonoa on aina ainakin klo 12 saakka ja syöminen ja matka lisättynä niin olisi hyvä pyöräillä suoraan sinne. Valitettavasti en tiedä tarkalleen missä vilness asuu (en ole ikinä käynyt) joten pitäisi varmaan kertoa osoite tai näyttää kartasta. Sitten ei myöskään tarvi välittää minun kyyditsemisestä kun kuljen pyörällä. Illalla pyöräilen sitten kotiin nukkumaan.

Parasta olisi varmaan hakea tämä tietokone tulomatkalla lentokentältä niin vältyttäisiin lisäreissuilta.

MasterTK

Smash Apprentice
Kyllä olen tulossa. Juna lähtisi täältä perjantaina11:41 ja olisi perillä Rovaniemellä 16:53 (tarkat ajat ;) ) Ainoa ongelma on oikeastaan, että saanko töistä vapaata? Huomenna kysyn asiaa ja varmistan sitten tänne. Asutko miten kaukana junaasemalta, että pääsetkö hakemaan jotenkin ja sitten sunnuntaina myös viemään asemalle?
Nyt olisi kyllä varmaan viimeinen mahdollisuus lähteä sinne, joten toivottavasti kaikki onnistuu.

VilNess

Smash Champion
öhöm matti:
voidaan kyllä tehdä niin että kun olen hakenut WMKn niin mennään porukoitten kautta mun kämpälle ja otan sut ja koneen mukaan. sitten käyn viemässä auton takas ja tulen taas kämpälle pyörällä. Näin homma toimii.

TK. niin kuin sanoin nin asun melko lähellä juna-asemaa.
katso vaikka tästä kartasta

tulen sitten vaikka kävellen tai mahd. pyörällä hakemaan ja autan kamojen kantamisessa.

TelpeFion

Smash Lord
Benfica voitti, vielä vaan paranee.

Makuupussi mukaan, vai? Ja makuualusta, vai onko siellä joku ylimääräinen patja? Kovasti koetan saada kaikkea mahtumaan yhteen laukkuun.

Top Bottom