• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
siinä selittää roskapuhumisen mestari.
Tule tänne niin saat ilmaisen majoituksen ja minä saan hyvää ainesta Combo-videolle!
tänne saa oikeasti tulla käymään vaikka syys-loman kunniaksi. Mun pitää säästää rahaa YunKiaa varten.

hei niin Matta (Masa) näytti että tiltin foorumeilla pyörii Tabsan ja TK:n videoita. postittakaa nittä tänne video-foorumeille niin saatte enemmän palautetta! Jep.

Ja kaikki katsokaa minun uusin edeguard video, joka löytyy mun signaturesta! heti!

training_master(KVF)

Smash Journeyman
nii missäs sä muuten asuitkaan? mulla kun on näinki hyvä muisti! :D
ja roskapuheeks tuo mun juttu varmaan jääkin, kun en koskaan pääse
todistamaan mitään, vaikka mitä luultavimmin ottaisinki turpaani! :D

VilNess

Smash Champion
Rovaniemellä.
Mutta katos ei se ole kuin ottaa Yöjuna niin aamulla olet perillä täällä ja juna-asemalta on mun kämpälle n. 2 km eli kävely matka.
Lisäksi mä olen aika hyvä tekemään Ruokaa, saisit maistaa mun Kebab ja Lihapiirakka speciaaleja (tai karjalanpiirakka erikoiset mikäli olet kasvissyöjä)

Muutkin saa tulla jos haluaa! Opiskelijoille meno-paluu on jotain 70 € mutta äkkiäkös jostakin vedätte sellaset rahat. ja muu tulee sit ilmaseks!
Mä voin ottaa videokameran lainaan jne...

training_master(KVF)

Smash Journeyman
70€... ei sinänsä paha, mutta mun pitää oottaa opintolainaa et on varaa siihen :D
ja en oo kasvissyöjä, eli lihapiirakkaa ja kebabbii peliin!!!

sit sais videoitaki, ois ihan jees juttu ni vois tänne heittää ja saada kommentteja mitä kannattaa parantaa ja niin pois päin.. :D pitää oikeesti kattoo jos pääsis joku kerta käymään tai jtn.. :D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
en oo kuullu, välillä se kirjautuu meseen mut ei sano mitään... en sitte tiiä mitä se puuhailee..
jotain omia kauheita treenejä ja kohta se on seuraava captain jack tai joe tai joku niistä! :D

tabsa

Smash Rookie
Oli nyt aivan pakko aloittaa postaileminen, vaikkei oikeaa asiaa ole.
Tule vaan KVF täällä Kajaanissa jokus käymään, niin pääset minuakin nöyryyttämään.

VilNess

Smash Champion
Tulkaa vaan ihmeessä käymään vaikka tämän vuoden puolella, olisin iloinen Jee!
Nauhotettiin 30 frame per second matseja (siis hyvä laatu) paljon matin kanssa tänään. Tuli oikein tyylikkäitä Ness comboja nauhalle.
DjC fair-> springrab->fthrow->spike >>>>>>>>>>>>>>Ganon... sorry tabsa. :D

edit: ottakaa joku yhteyttö Ijukaan jolla on yhteystietoja. ettei vain olis käyny niinku sille japanilaiselle joka pleas 50 tuntia putkeen...

MasterTK

Smash Apprentice
Minä voin kysäistä siltä, että aikooko se tulla Expolle , kun se seuraavan kerran kysyy minua Maplea pelamaan.
Villness, minä voisin tulla ainakin käymään siellä, jos vain sinulle kelpaa. ;)
Tuttavia asuu Tampereella, joten pääsisin usein heidän kyydillä tulemaan sinne ja vieläpä ilmaiseksi.

VilNess

Smash Champion
masterTK:
tottakai, tänne on kaikki smasharit tervetulleita.
Mun tosin pitää ottaa Gamecube lainaan jos et itse tuo. mutta kyllä tuo lainaaminenkin onnistuu.
tartkoitatko että pääset tampereelle vai tampereelta rovaniemelle?
anyway ilmaiset ja hyvät ruoat täällä! heh, jokohan riittäis mainostus

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
masterTK:
tottakai, tänne on kaikki smasharit tervetulleita.
Mun tosin pitää ottaa Gamecube lainaan jos et itse tuo. mutta kyllä tuo lainaaminenkin onnistuu.
tartkoitatko että pääset tampereelle vai tampereelta rovaniemelle?
anyway ilmaiset ja hyvät ruoat täällä! heh, jokohan riittäis mainostus
Mitähän ihmettä minä taas sekoilen.. :p
Tarkoitin tietenkin Rovaniemeä, mutta kirjoitin Tampereesta. :laugh:
Täältä Kajaanista ei ole edes liian pitkä matkakaan sinne ja voin toki ottaa myös Cuben mukaan, jos tarvitsee.
Tässä Syksyn jälkeen minulla olisi hyvin aikaa tulla joku viikonloppu vähän mättämään Smashbrossia.

TelpeFion

Smash Lord
Joo, kysykää joku ihmeessä mitä Ijuka puuhaa.

Metsäläläiset rupeavat näinä päivinä taas pelaamaan SSBM:ää.

Koneessani on joku virus, netti menee nopeasti poikki. En ehdi edes selata foorumeita kunnolla.

MasterTK

Smash Apprentice
TelpeFion said:
Joo, kysykää joku ihmeessä mitä Ijuka puuhaa.

Metsäläläiset rupeavat näinä päivinä taas pelaamaan SSBM:ää.

Koneessani on joku virus, netti menee nopeasti poikki. En ehdi edes selata foorumeita kunnolla.
Kysyin eilen häneltä asiasta ja hän vastasi, että on luultavasti tulossa Digi-Expolle.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
pitää kattoo et jos VilNessille mahtuu ni vois mennä vaikka samoihin aikoihin ja sit ottaa vähä videokuvaa matseista! :D

VilNess

Smash Champion
Kyllä tänne mahtuu melko hyvin.
Onhan mun kämpässä runsaat 27 neliötä. :D
Ei mut kyllä tänne kaksi vierasta mahtuu oikein hyvin (on todettu käytännössä). Asun yksiössä jossa on vain jaettu keittiö, missä kämppis käy silloin tällöin kokkaamassa. (esim. oma vessa on.)
[/asuntomarkkinat]

niin ja muuten onhan rovaniemi tutustumisen arvoinen paikka muutenkin jos aikaa riittää useammaksi päivää.

niin ja vielä nauhoituksesta. Se on minulla ja Masalla onnistunu niin että nauhoitetaan max. 3 min otteluita jos halutaan laatua. sitten laitetaan tiedosto tietokoneelle ja nauhoitetaan lisää :) mun pitää vaan ottaa pikkuvelin tietsikka lainaan ku omalle koneelle ei mahdu mitään X/

training_master(KVF)

Smash Journeyman
hyvä hyvä! :D olishan se kyl kiva käydä Rovaniemellä ku en oo koskaan käyny!
ja sit ei muuta ku joku ilta baariin ja kauheet kännit! :D no joo...

aikamoista kikkailua varmaan nauhoituksen kans, mutta ei se oo niin justiinsa! :D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
helmi! :D pakko se on kai tulla, enköhän mä opintolainan saa siihen mennessä, jos en ni sit lainaan rahaa jostain muualta.. :D

VilNess

Smash Champion
ala vaan masterTK kattoon mahdollisia päivämääriä milloin pääsisit käymään niin aletaan sumplia sitä.
Halutessasi voit lähettää PM mulle (clikkaa nimeä ja laita send personal message...)

KVF: kuules, otetaan kalja-matsit! ostetaan yhteinen 12-pack+muutama lonkku ja sit aina matsin voittaja joutuu juomaan yhden juoman. Näin jos toinen voittaa enemmän niin pikkuhiljaa alkaa taso laskea. XP
ja sit Baariin ;)

training_master(KVF)

Smash Journeyman
kyllä se mulle käy, ostetaan molemmat omat 12- packit ja aletaan pelailee! :D on muuten harvinaisen vaikeeta pelaa kännissä! :D oon kokeillu ja on meinannu käydä huonostikki! :D
ja jälkeenpäin mennään baariin, kyllä! :D ja aamulla krapula matsit! :D

nyt alko muuten oikeesti tekee mieli päästä sinnepäin jokski viikonlopuks pelailee ja dokailee! :D

VilNess

Smash Champion
Tai jos haluat vetää rovaniemeläisittäin niin kalja-matsien jälkeen nuotiolle paistaan makkaraa!

training_master(KVF)

Smash Journeyman
kyllähän seki käy yhtä hyvin! :D
miten muuten saan tohon signaturen paikalle kuvan? ku tossa äsken
löysin yhen kuvan ja muokkailin sitä ni haluisin sen tohon...

training_master(KVF)

Smash Journeyman
en kyl varmaan osaa ees laittaa sitä nettiin.. :D oon aika käsi näis jutuissa..
ja mitä siihen
kohtaan pitää sit kirjottaa? noiden xxx kohdalle..
en tajuu

matta-from-subid

Smash Apprentice
Niiden
väliin pistetään nettiosoite missä se kuva on. Kuvan nettiosoitteen saat selville painamalla kuvan päällä hiiren oikeaa nappulaa ja sieltä kopioi kuvan osoite. En ole varma onko sama juttu explorerissa joten toinen vaihtoehto on painaa kuvaa taas oikealla nappulalla ja valita ominaisuudet. Sieltä pitäisi näkyä kuvan osoite.

edit:
Jos kuva on koneella niin sen voi ilmaiseksi uploadata osoitteeseen www.imageshack.us

VilNess

Smash Champion
no niin onpas hieno banneri... väärä hahmo tosin :p
hei mitenkäs näyttää aikataulut olevan sulla, masterTK?
ja KVF voi pikkuhiljaa alkaa säästelee pengarna :D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
ohan se ihan jees.. ai väärä hahmo, pitäis ness olla tietysti! ;)

koht on Digiexpo juu, pitää muistaa :D missäpäin se sit on niinku?
kun en oo ihan varma...

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
hei mitenkäs näyttää aikataulut olevan sulla, masterTK?
Minulla olisi aikaa tulla, vaikka melkein mikä tahansa viikonloppu käymään.
Heti Digi-Expon jälkeen en varmaan jaksa, mutta miten olisi ensi kuun loppupuolella?

VilNess

Smash Champion
hitto... ku ite olen 26. marraskuuta keikalla (harrastan musiikkia) ja 21. päivä on synttärit ja mahdolliset tuparit myös.

mulle sopis paremmin esim alku kuu marraskuusta, se ei olis ihan D.E.n jälkeen :)

TelpeFion

Smash Lord
Jees. Nyt AMO laittoi nettisivuilleen tuon äänestyksen, ja SSBM:hän sen voittaa. Yllättävintä on se, että SSBM-turnaus näyttäisi olevan sunnuntaina. Taidan itse sitten mennä paikalle joka päivä. Alunperin olin ajatellut jättää sunnuntain väliin, mutta nyt suunnitelmat muuttuivat ymmärrettävistä syistä. Onhan siellä sentään Zelda: Twilight Princess ja Mario Kart DS pelattavana...

DigiExpo on siis Helsingin messukeskuksessa. Messukeskus puolestaan on Pasilassa, vain noin 200 m Pasilan juna-asemalta. Jos pääset Helsinkiin, pääset Pasilan asemalle. Asemalta kävelet messukeskukseen, se näkyy raiteilta ja sinne taitaa olla opastuskin asemalta. Joka tapauksessa kaikki tietävät missä se on, eli viimeistään tietä kysymällä sinne löytää hujauksessa.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
juu kyl mä messukeskuksen tiedän :D pääsen sinne bussillaki :D

mä taidan kyl jättää muut päivät väliin ja mennä vaan sunnuntaina, rahapulan vuoksi...

TelpeFion

Smash Lord
KVF, ilmoitatko IRC-galleriassa niille espoolaisille? Mainitse myös crew-turnauksesta ja kerro, että olisi suotavaa että olisivat kahtena päivänä paikalla. Jos eivät niin voisivat ilmoittaa minä päivänä ovat (todennäköisesti sunnuntaina).

training_master(KVF)

Smash Journeyman
kyllähän mä voin ilmottaa! :D kyl ainaki yks espoolainen kysy multa et oonko menossa ja sit se just kerto et sunnuntaina on se turnaus.. eli ainaki silloin on joitakin niistä tulossa.. mutta mä informoin varmuuden vuoks! :D

TelpeFion

Smash Lord
Joo, siksi olisi hyvä että tulisivat lauantainakin (tai perjantaina, lauantai tosin on parempi) paikalle koska sunnuntaina tulee älytön kiire crew-turnauksen kanssa jos kaikki tulevat vasta silloin paikalle. Singles-turnaushan on sunnuntaina, eli TV:n saaminenkin vaikeutuu huomattavasti.

Ja kaverini laittoi juttua IRC-galleriaan.

TelpeFion

Smash Lord
Vaikea sanoa. Finaalit ovat klo 15.00-15.30, eli alkulohkot tai mitä siellä nyt aluksi pelataankaan ovat varmaan aika varhain. No, perjantaina saa jo tietää.

VilNess

Smash Champion
Muistakaahan nauhotella matseja siel digiexpossa! ei mitään selittelyjä Perkele, kamerat mukaan!
Meillä oli hauska nauhotus sessio taas masan kans.
Yksi video oli missä Masa 3 stockas mun Luigin ja sit oli Mun LuigiSpike/YYG ownagea ;)

Top Bottom