• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

MasterTK

Smash Apprentice
VilNess said:
Olis kiva pikkuhiljaa nähdä niitä videoita. :)
Voisin kyllä alkaa uploadailemaan niitä videoita ihan sellaisenaan, kun on kuvattu, jos haluatte.
Editoida en kyllä niitä kerkiä yhtään, koska tuohon combo-videoon menee niin paljon aikaa, mutta voittehan sitten editoida niitä itse. Alan tänään illalla pistämään niitä nettiin ja pistän tänne sitten linkkiä.

udikq

Smash Apprentice
MasterTK said:
Muikulla vaan!!! Kuten WMk sanoi, niin tekninen puoli on jo hallussa, joten siitä ei tarvitse murehtia. Nyt vain aloitat ankaran treenamisen sillä ja tulet sitten omistamaan seuraavaan nyrkkiin.
No voi göö. Muuten hyvä idea, mutta en jaksa yksinään harjotella. Pikkuveli ei suostu pelaamaan mua vastaan, saatikka koko peliä. Tekoälyä ei viitti kauheesti hakata tai muuttuu yhtä übereiksi kuin ne, ja sehän ei olisi muita pelaajia kohtaan kivaa, eihän?
Täytyis sen lamperin olla täällä useemmin ku viikonloppusin.

tabsa

Smash Rookie
VilNess said:
Hah :laugh: ...paskanmarjat.
Tuolla taktiikalla tulee just sellasia Tabsa-Muikkuja jotka ei kato vastustajaa ja siten iskut ei meinaa osua. En ihmettele jos Nessikin on hukassa. No joo, vitsilläs sen heitit mutta jonkun täällä pitää sanoa että kattokaa sitä vastustajaakin, muuten tulee häviöitä roll-spammereita vastaan, vihjaten Juhan Marioihin. :ohwell:
:dizzy:
MasterTK sai kyllä hyvän turnauksen aikaiseksi, kiitokset siitä.

udikq

Smash Apprentice
MasterTK said:
Voisin kyllä alkaa uploadailemaan niitä videoita ihan sellaisenaan, kun on kuvattu, jos haluatte.
Editoida en kyllä niitä kerkiä yhtään, koska tuohon combo-videoon menee niin paljon aikaa, mutta voittehan sitten editoida niitä itse. Alan tänään illalla pistämään niitä nettiin ja pistän tänne sitten linkkiä.

No olisko nyt jo ilta...? :chuckle:

NHJ

Smash Journeyman
jep jep jep kukas video tää heplo oikee on? :D Juupa juu vaan taisi tulla paskaa siitä ruottiin lähöstä
? :D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
VilNess said:
Hah :laugh: ...paskanmarjat.
Tuolla taktiikalla tulee just sellasia Tabsa-Muikkuja jotka ei kato vastustajaa ja siten iskut ei meinaa osua. En ihmettele jos Nessikin on hukassa. No joo, vitsilläs sen heitit mutta jonkun täällä pitää sanoa että kattokaa sitä vastustajaakin, muuten tulee häviöitä roll-spammereita vastaan, vihjaten Juhan Marioihin. :ohwell:
juu ihan oikeessa oot että vitsillä, ja oikeessa tottakai siinäkin että toistakoin pitää seurata, ei sen pelityyliä muuten koskaan opi jos vaan itteään kattoo, ja sehän on itsekästäki kiinnittää kaikki huomio itteensä ;)
11 päivää armeijaan, sit ei enää SSBM:ä kerkee enää paljoo pelailla... :(

RTpmwe

Smash Cadet
Joo terve vaan! Mä oon tämmönen pelaaja vaan, en mä mikään kummonen oo... Osaan mä kaikki perusjutut kuten wawedash l-cancel jne. Urkkuhan mut jo tunteekin... Ja paras meriitti taitaa olla HRC yhteistulos: 21326,xm. Voisin tosta omasta vs.-taidosta sanoa että sormet toimii mutta pää ei.

TelpeFion

Smash Lord
Se polvi tuli sen kentän kulman läpi. Olin siinä nairilla juuri reunan päällä, ja olit tulossa siitä alhaalta ja teit polven, joka osui vaikket tainnut muuten edes nousta reunan yli.

NHJ

Smash Journeyman
Just Just|niimpä niin mielestäni sanoin silleen että minulla ei riitä rahat jos olen lähdössä sinne ros3 vaan samaC- mutta en tiedä nyt lähdenkö sinne ros3 joten paljon teillä olisi niitä ssbm pelaaji siellä oulussa?? kun ei jaksais vaan sua ja cocoo vastaan siellä pelata ja jos tuo julle lähtis vielä mukaa niin matkasta tulisi vielä paljon hauskempi nimittäin junalla aika stna:n tylsää mennä yksin :)
PS: Veikaan young link pärjäis aika hyvin siellä :)

Samochan

Smash Master
Peki said:
Tervehdys vaan. Smashia olen pelannut jo ssb64 ajoista lähtien ja omasta mielestäni olen kohtalaisen hyvä.
Lähes kaikki kikat menee (wavedash, s h, l-c, cc/jc, di jne.) Pelaan lähinnä Falcolla, Foxilla, Marthilla, Dr. Mariolla ja Muikulla.
Muutan tuossa syksyllä ouluun ja olen valmis ottamaan matsia.
:O Holy sh... Tänne tulee neljäskin pelaaja, ai tätä ilon päivää. :D Täällä ei kyl tosin oo muita kuin minä, Coco ja Vortex, joten saat tyytyä meihin. :p

Ja saakelin TK, tee se combovideo ja vähän sassiin. Ei semmoisessa mene miljoonaa vuotta. :/

udikq

Smash Apprentice
EEEIIII!!! Mä jo niin toivoin, että tommi lähetti tänne videoiden linkkejä, mutta ei. Tää odotus murtaa mut. Sitte ku ne videot on tullu jakoon, mä en tietenkään ole silloin tietokoneen ääressä vähään aikaan.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
TK ja Telpe lähti/lähtee tänään sinne ruotsiin... paitsi jos käy huono tuuri ja TK ei saa lentolippua..
eli viivästyy ne videot ilmeisesti.

heplo

Smash Cadet
training_master(KVF) said:
niinpä, huvittaa meinaan nähdä miten on Suomen top tierit pärjänny ruottissa :D
Ruottalaiset heittäneet pojat ikkunasta ulos niska-perse -otteella, kun voittivat alkulohkot liian ylivoimasesti. Meno on menny rankaks... :smoke: :smoke:

:laugh: :laugh:

Peki

Smash Journeyman
Tuotanoin.. minkäs ikästä porukkaa täälä liikkuu? :p
Veikkaan että itse olen yksi nuorimmista (16).

heplo

Smash Cadet
20 vuoden hujakoilla näköjään suurinosa. Taidetaan edustaa tätä nuorempaa porukkaa sinun kanssa ;)

NHJ

Smash Journeyman
öö mä oon 15 :D mutta silti oon aika kova pelaa :D samaa tasoo kun nämä "eliitit" kuten kuulitte voitin no night tournamentin :) joo mutta VIIKON-LOPPUNA ouluun pitää lähtee ounaa samoo,vortexii ja cocoo :D
Ei mut peki ja heplo mistäs päin suomee ootte?! :psycho:
PS:Vähän nakertaa kun täällä ei oo avatarissa YL:llää :dizzy:

VilNess

Smash Champion
NHJ jos haluat päässä "eliitti" tasolle niin seuraava askel on opetella kunnon DI.
Se ei tee sulle hyväksi jos joka kerta kun laitan backthrow Nessillä niin painat kentästä poispäin. Paina alas ja kenttään päin (eli vinoittain) niin selviät ainakin siitä iskusta parhaiten. Joihinki iskuihin itse asiassa kannattaa painaa kentästä poispäin, esim. Ganonin Fsmashiin. Jos siihen tekee saman DI kuin Nessin bthrowiin tekee, niin lentää epäedullisempaan suuntaan.
Jups, oppia ikä kaikki ;)

NHJ

Smash Journeyman
Joo-o muistaakseni NNT:ssä mulle tuosta mainditkin :) mutta teillä on stna ikä-ero :D :D SAMAC ootko ville muuten tulossa RN:nään? :D

Samochan

Smash Master
VilNess said:
NHJ jos haluat päässä "eliitti" tasolle niin seuraava askel on opetella kunnon DI.
Se ei tee sulle hyväksi jos joka kerta kun laitan backthrow Nessillä niin painat kentästä poispäin. Paina alas ja kenttään päin (eli vinoittain) niin selviät ainakin siitä iskusta parhaiten. Joihinki iskuihin itse asiassa kannattaa painaa kentästä poispäin, esim. Ganonin Fsmashiin. Jos siihen tekee saman DI kuin Nessin bthrowiin tekee, niin lentää epäedullisempaan suuntaan.
Jups, oppia ikä kaikki ;)
Mutku eikös ole edullista painaa ylöspäin ja vastaan, niin se DI.aa ylöspäin? Y.Linkillä on ihan himo toi DI, mutta jollain aikuisella Linkillä vaikka painamalla alaspäin ei kyllä varmana selviä takaisin ellei osaa täydellistä pommihyppyä ja Ness voi silti aina edgehoggia. Ei kyllä kukaan mulle DI:sta oo paljoo kertonu, ite on täytyny selvittää. Tosin Wille mainitsi, ettei Peachin alasnakkausta voi DI:ata muualle kuin peachin taakse, mikä on sinäänsä aika broken, koska peach voi aina seurata dash attackilla tai vaikka uudella grabilla.

Peki

Smash Journeyman
Onko olemassa suomalaisille smashaajille tarkotettua irc-kanavaa?
Jos ei ole niin voitaisiin vaikka perustaa semmonen.
Sielä olisi kätevämpää jutella jne..

NHJ

Smash Journeyman
no onhan sellainen irc:netissä mutta se on niin eloton että ei mitään järkeä joten ehdottaisin jos tekisimme vaikka saman-laisen quake nettiin mitäs olette mieltä`?
Peki pelaatko sä muuten CSS? :D

VilNess

Smash Champion
HUPS, ihan totta, se olikin ylös ja kenttään päin, kiitos korjauksesta Samo!
toisaalta kenttään ja alaspäin on aika hyvä perus DI taktiikka, ainakin näyttää foxilla toimivan niin ei eteenpäin sma**** lennätä aina ulos kentästä.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mutta tuntuu vaan että foxilla vaikka mihin tekee DI, jos lentää kentältä ulos niin pysyy siellä... on sillä melkeenpä niin arvattava palautuminen,... tietty poikkeus tapauksia löytyy, mutta yleensä.. :D
ja peach on nössöille, kukaan ketä haluaa osata pelata oikeesti ni ei käytä peachia.... heha

Top Bottom