• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

^^julle^

Smash Apprentice
Alkaako olla minkään laista tietoa milloin se seuraava Rn:nä olisi?? Alkaa jo tehä mieli nöyryyttää teitä amatöörejä taas pitkästä aikaan :D

udikq

Smash Apprentice
Ei tiä viä siitä RN:stä. Moni haluais Meleen kokonaan sieltä pois. Melee laitetaan varmasti sivuun, jos RN:ää saadaan sponsoroimaan suomen playstation. Että sellasta tossa lueskelin.

TelpeFion

Smash Lord
Joo, ei RN:n varaan kannata kovinkaan paljoa laskea. DigiExpo on 3.-5.11. Helsingin messukeskuksessa, varmaan viimevuotiseen tapaan pidän turnauksen silloin.

TelpeFion

Smash Lord
Meillä oli varsin hyvä turnaus viime DigiExpo-viikonloppuna, aloitettiin vaan liian myöhään ja TV:itä oli vain 1, osallistujia taisi olla 9.

Peki

Smash Journeyman
pump. #ssbm.fi @ ircnet
21:42 < udikku> pelaaja-lehti sponssaa näköjään rn7:aa
21:43 < pekitor> ja mitä se käytännös vaikuttaa
21:44 < tabsa> tukea
21:44 < udikku> no ne kuulemma on luvannu ottaa yhteyttä muihin sponsseihin
21:44 < udikku> periaatteessa siis ne sais esim. pleikkarin helpommin sinne sponssaan
21:44 < udikku> mutta eihän sitä tiä
21:45 < tabsa> ssbm ei sinne varmaankaan tule, jos sitä mietit
21:46 < udikku> no ei ainakaan jos ne sinne saa suomen playstationin sponssiks

VilNess

Smash Champion
Hei kajaanilaiset ja muutkin:
Meikä haluais smashata kunnolla ennen joulua, niin miten olis jotkun "pikkujoulu" tyyliset smash turnaukset? pidettäis kajaanissa koska siellä se porukka pääosin on.

Olen aika varmasti tulossa käymään ensi kuussa myös helsingissä jos saan sinne työhaastattelun, eli jos WMK on kuulolla niin voisin tulla siellä käymään, ehkä jopa yöksi ja ottaa kunnolla matsia, mitäs sanot?

Niin missä ne videot viipyy? siellä oli muutama hyvä combokin...

TelpeFion

Smash Lord
Noista tulevista turnauksista sen verran, että DigiExpo-viikonloppuna (3.-5.11.) mitä suurimmalla todennäköisyydellä on jotain. Itse messuilla saattaa olla SSBM-turnaus, kuten kahtena edellisenä vuonna. Lisäksi esimerkiksi minä saatan pitää turnauksen messujen jälkeen perjantaina tai lauantaina.

RautaNyrkki 7 järjestetään näillä näkymin marraskuun loppupuolella, joka tapauksessa vasta DigiExpon jälkeen. SSBM-turnaus on minusta melko todennäköinen. Tämä olisi ehkä lähimpänä pikkujouluaikaa, vaikkei Kajaanissa olekaan.

Udikku koittaa pitää turnauksen Kankaanpäässä joululomalla, ilmeisesti uuden vuoden jälkeen. TK saattaisi pitää turnauksen, mutta jos nämä kaikki kolme muuta toteutuvat, ei ehkä kannata pitää neljättä turnausta kahden kuukauden sisään?

En muuten valitettavasti voi luvata, voitko tulla meille yöksi vai et. Ota yhteyttä lähempänä ajankohtaa. Sama koskee DigiExpo-viikonloppua, en välttämättä voi majoittaa ketään, enkä edes pitää turnausta. Asia ratkeaa vasta myöhemmin.

NNT-montage on valmis. Itse asiassa se on ollut valmis jo toissa viikosta saakka. Levitykseen video lähtee todennäköisesti huomenna, 19.9.

VilNess

Smash Champion
Allraitti ja kitos päivityksestäm tämä topic alkaa tehdä itsemurhaa jos ei tänne kukaan postita :p

En itsekään kannata 4 turnauksen ptioa kahden kuukauden sisään, mutta olis silti kiva jos kajaaniin sais jotain ku siellä kerta porukkaa kuiten on. Sais tosin muutkin treenata kuin TK ja Nico siellä :D

Laita tosiaan linkki siitä videosta tänne tai/ja vaikka videofoorumeille niin saa itsekin sen.
DC++ ei mulla nyt ole.

EDIT: hei käykää tsiigaan ku meikä vetää bassolla super marion tunnaria rumpalin kans http://www.youtube.com/watch?v=3cf50q4xpts

NHJ

Smash Journeyman
Joo-o ajattelin laittaa tänne nyt jotain juttua.. Juus elikkä Smashia on tullu reenattua hituC tässä lähi aikoina :) joten jos RN:ssä ei ole SSBM turnausta niin miten olisi jossain päin suomea se NOLIFE turnaus?

Ijuka

Smash Ace
Niin ja haluaisin ehdottomasti tulla ownatuksi VilNessin toimesta kun vaan sopiva tilaisuus koittaisi =/

VilNess

Smash Champion
vitustakö minä tiiän en minä mikään itämaantietäjä ole
Et ainakaan typojen perusteella *AHEM* vitustakÖ :laugh:

Oululaiset tulkoot ite rovaniemelle jos se on niin lähellä. Jos meinaan lähteä matkustamaan jonnekkin smashin takia niin pitää saada tasoisiani vastuksia. :chuckle:

Ijuka: pelaan muuten foxilla aika lailla nykyään (sillon kun pelaan)... tosin se kusee vielä...

training_master(KVF)

Smash Journeyman
oot Ijuka aika seko niisä fox ditoissa :D tulee aina hauskoja matseja ku pelaa sun kans niitä :D heah, hullu shine mättöö :D

Samochan

Smash Master
Oululaiset tulkoot ite rovaniemelle jos se on niin lähellä. Jos meinaan lähteä matkustamaan jonnekkin smashin takia niin pitää saada tasoisiani vastuksia. :chuckle:
Antakaa vielä auto tai rahaa niin voisinkin tulla siellä käymään. ._. Ainoa joka tällä hetkellä pääsee sinne on Mert eikä sitä näemmä enää smashi kiinnosta että se laittais rahaa menemään pelkästään sen takia että kävis smashimassa. :/ Mä ainakin haluan tulla vielä paremmaksi, se mitä enemmän smashin eri henkilöitä vastaan sitä parempi. Eilen oli aika mahtavia smasheja, jotain hullua double stick techei pekillä ja mulla. 150% rollout missed restiin ja se selvis, ja sit minun Kirbyyn yli 100% Falconin fair reunalla ja selvisin, AR tyyliin. Sit kahden pommin stage spike. XP Sit Pekin "hieno" 4 stock ekassa Link vs Jiggs matsissa. >_>;; Sit kolmen iskun tappo dorfilla sen foxiin. Sit matsi jossa puolet (yli) oli dorfin ylös B stagespikei. Sit dorfin combo on FoD, jab->dtilt->jab->dtilt->(peki könyää tasanteelle)fair. Ja sit traumatisoin Pekiä kirbycideillä vähän liikaa. XD Ja kaikkea muuta hienoa, jotai ei voi muistaa, mutta harmillista ettei tullu nauhalle yhtään. Meni parhaiten mun peleistä ikinä. ._. No, kuus tuntia putkeen on aika hyvin. Täytyy useammin pelata. :D

Peki

Smash Journeyman
Eilen oli aika mahtavia smasheja, jotain hullua double stick techei pekillä ja mulla. 150% rollout missed restiin ja se selvis, ja sit minun Kirbyyn yli 100% Falconin fair reunalla ja selvisin, AR tyyliin. Sit kahden pommin stage spike. XP Sit Pekin "hieno" 4 stock ekassa Link vs Jiggs matsissa. >_>;; Sit kolmen iskun tappo dorfilla sen foxiin. Sit matsi jossa puolet (yli) oli dorfin ylös B stagespikei. Sit dorfin combo on FoD, jab->dtilt->jab->dtilt->(peki könyää tasanteelle)fair. Ja sit traumatisoin Pekiä kirbycideillä vähän liikaa. XD Ja kaikkea muuta hienoa, jotai ei voi muistaa, mutta harmillista ettei tullu nauhalle yhtään. Meni parhaiten mun peleistä ikinä. ._. No, kuus tuntia putkeen on aika hyvin. Täytyy useammin pelata. :D
Matsit oli tosiaan hienoja, minulla jäi lähinnä mieleen jiggly ounaukset, hullut techit ja kirbycidet :urg:.
Yksittäisistä KOsta muistan pommi stagespike ja 20% Marthin fsmash peachiin. ;p

edit. tuli niin hieno hrc parannus, että on pakko ilmoittaa. Jiggly 666.6m ;>

Samochan

Smash Master
Matsit oli tosiaan hienoja, minulla jäi lähinnä mieleen jiggly ounaukset, hullut techit ja kirbycidet :urg:.
Yksittäisistä KOsta muistan pommi stagespike ja 20% Marthin fsmash peachiin. ;p
Yksi jiggly ownaus, et sä sen jälkeen tiemmä sen enempää ownannu ku sun muillakaan hahmoilla kun aloin jopa hyppimään pois ettet saanu sitä utilt->restiä. ;P Se pommi stagespike oli kyl aika broken wtflolmao juttu, sit siinä martan chainthrow fsmash juttussa Yoshi's storyssa osasin hienosti DI:ata ja sit Peach meni ja delas. >_>; Mut oli kyl hienoi matsei, ja tulen sit vastakin traumatisoimaann sinua kirbycideillä, muahahaha. >;D

MasterTK

Smash Apprentice
Hei kajaanilaiset ja muutkin:
Meikä haluais smashata kunnolla ennen joulua, niin miten olis jotkun "pikkujoulu" tyyliset smash turnaukset? pidettäis kajaanissa koska siellä se porukka pääosin on.

Toiveesi toteutuu todennäköisesti, sillä juuri eilen aloitettiin suunnittelemaan turnausta tänne. Pitäisi saada sovittua joku sopiva ajankohta, sellainen joka sopii hyvin mahdollisimman usealle. Itselleni ajankohdalla ei ole niin väliä, joten se on teidän päätettävissänne. Nyt olisi käytössä enemmän telkkareita, paremmat videoiden kuvaus välineet ja kaiken lisäksi mukaan olisi tällä kerralla tulossa myös paljon uusia tähtiä eri puolelta Suomea. :)

Kunhan päivämäärä saadaan kuntoon, niin siitä se homma sitten etenee. Ijuka haetaan vaikka väkisellä sieltä hevon kuusesta tällä kertaa ja jospa KVF pääsisi myös armeijasta lomille sopivasti silloin. Jos ei pääse, niin karkaa prkl! Tehdään tästä kovatasoisin Smash-turnaus mitä Suomessa on koskaan ollut!;)

Ja Nico voi imeä persettä noiden aiempien kommettiensa kanssa...

VilNess

Smash Champion
Eääähh, sehän kuuluu kuvioon että KVF onnistuu jäämään kuvioista viime hetkellä ;)
pitää ottaa kuiten tämän vuoden puolella koska mulla on vielä opiskelukortti voimassa, pääsen siis n. 50 € hintaan Kajaaniin ja takas.
Mulle annetaan taas sänky koska varaan paikan ekana :D

Muikkuturnaus oli rocks mutta vois pistää uuden vastaavan... ei välttämättä enää muíkulla... hmmhmm.

päivämääriä? otetaan marraskuusta tai lokakuun lopusta. Mun ehdotus.

MasterTK

Smash Apprentice
Eääähh, sehän kuuluu kuvioon että KVF onnistuu jäämään kuvioista viime hetkellä ;)
pitää ottaa kuiten tämän vuoden puolella koska mulla on vielä opiskelukortti voimassa, pääsen siis n. 50 € hintaan Kajaaniin ja takas.
Mulle annetaan taas sänky koska varaan paikan ekana :D

Muikkuturnaus oli rocks mutta vois pistää uuden vastaavan... ei välttämättä enää muíkulla... hmmhmm.

päivämääriä? otetaan marraskuusta tai lokakuun lopusta. Mun ehdotus.
Joo, tottakai tämän vuoden puolella, koska muillakin on ilmeisesti vielä opiskelijakortit voimissa sen verran, että pääseevät tämän vuoden puolella halvalla tulemaan. Ajateltiin, että pidettäisiin ennen digi-expoa, eli jossain välissä lokakuuta.

Siis kyllähän muikku turnaus pitää ottaa uusiksi ehdottomasti! Oli se sellainen elämys:psycho: Seinäjoelta (vai, mistä helvetistä lie) näyttäisi tulevan myös oikea smash-crew paikalle, eli Kajaanin Crew voi ainakin haastaa ne ja sitten voitaisiin ottaa kyllä myös uusiksi se samantyylinen Crew-systeemi kuin viimeksi. Oli aika hauska mielestäni.

Myös normaali tiimiturnaus on MUST! Team-kana kuntoon :p

TelpeFion

Smash Lord
Useimmilla (kaikilla joita asia koskee?) syyslomat joko alkavat tai loppuvat tämän viikonlopun myötä. Jos turnaus olisi aikaisemmin, se saattaisi lisäksi tulla liian aikaisin joillekin. Myöhemmäksikään ei viitsi laittaa, DigiExpo on kuitenkin jo 3.-5.11.

20.-22.10. on kaikin puolin hyvä ajankohta.

MasterTK

Smash Apprentice
minä en ole pääsemäässä tohon 20-22 päivämäärälle :)
:laugh:

Bisnekset painavat päälle, vai? Jätä pari CS-matsia väliin pönttö!

EDIT: Voi perse, Getonline-tapahtuma silloin... No, et mene sinne kuin vain torstaina ja perjantaina. Ehdit siinä ajassa paukuttaa sitä roskaa enemmän, kuin tarpeeksi.

Top Bottom