Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Et ainakaan typojen perusteella *AHEM* vitustakÖvitustakö minä tiiän en minä mikään itämaantietäjä ole
Mitä ihmettä. <_<Ijuka: pelaan muuten foxilla aika lailla nykyään (sillon kun pelaan)... tosin se kusee vielä...
Antakaa vielä auto tai rahaa niin voisinkin tulla siellä käymään. ._. Ainoa joka tällä hetkellä pääsee sinne on Mert eikä sitä näemmä enää smashi kiinnosta että se laittais rahaa menemään pelkästään sen takia että kävis smashimassa. :/ Mä ainakin haluan tulla vielä paremmaksi, se mitä enemmän smashin eri henkilöitä vastaan sitä parempi. Eilen oli aika mahtavia smasheja, jotain hullua double stick techei pekillä ja mulla. 150% rollout missed restiin ja se selvis, ja sit minun Kirbyyn yli 100% Falconin fair reunalla ja selvisin, AR tyyliin. Sit kahden pommin stage spike. XP Sit Pekin "hieno" 4 stock ekassa Link vs Jiggs matsissa. >_>;; Sit kolmen iskun tappo dorfilla sen foxiin. Sit matsi jossa puolet (yli) oli dorfin ylös B stagespikei. Sit dorfin combo on FoD, jab->dtilt->jab->dtilt->(peki könyää tasanteelle)fair. Ja sit traumatisoin Pekiä kirbycideillä vähän liikaa. XD Ja kaikkea muuta hienoa, jotai ei voi muistaa, mutta harmillista ettei tullu nauhalle yhtään. Meni parhaiten mun peleistä ikinä. ._. No, kuus tuntia putkeen on aika hyvin. Täytyy useammin pelata. :DOululaiset tulkoot ite rovaniemelle jos se on niin lähellä. Jos meinaan lähteä matkustamaan jonnekkin smashin takia niin pitää saada tasoisiani vastuksia.![]()
Matsit oli tosiaan hienoja, minulla jäi lähinnä mieleen jiggly ounaukset, hullut techit ja kirbycidetEilen oli aika mahtavia smasheja, jotain hullua double stick techei pekillä ja mulla. 150% rollout missed restiin ja se selvis, ja sit minun Kirbyyn yli 100% Falconin fair reunalla ja selvisin, AR tyyliin. Sit kahden pommin stage spike. XP Sit Pekin "hieno" 4 stock ekassa Link vs Jiggs matsissa. >_>;; Sit kolmen iskun tappo dorfilla sen foxiin. Sit matsi jossa puolet (yli) oli dorfin ylös B stagespikei. Sit dorfin combo on FoD, jab->dtilt->jab->dtilt->(peki könyää tasanteelle)fair. Ja sit traumatisoin Pekiä kirbycideillä vähän liikaa. XD Ja kaikkea muuta hienoa, jotai ei voi muistaa, mutta harmillista ettei tullu nauhalle yhtään. Meni parhaiten mun peleistä ikinä. ._. No, kuus tuntia putkeen on aika hyvin. Täytyy useammin pelata. :D
Yksi jiggly ownaus, et sä sen jälkeen tiemmä sen enempää ownannu ku sun muillakaan hahmoilla kun aloin jopa hyppimään pois ettet saanu sitä utilt->restiä. ;P Se pommi stagespike oli kyl aika broken wtflolmao juttu, sit siinä martan chainthrow fsmash juttussa Yoshi's storyssa osasin hienosti DI:ata ja sit Peach meni ja delas. >_>; Mut oli kyl hienoi matsei, ja tulen sit vastakin traumatisoimaann sinua kirbycideillä, muahahaha. >;DMatsit oli tosiaan hienoja, minulla jäi lähinnä mieleen jiggly ounaukset, hullut techit ja kirbycidet.
Yksittäisistä KOsta muistan pommi stagespike ja 20% Marthin fsmash peachiin. ;p
En olettanutkaan että sua kiinnostais Nipi. >_>joo vittu että kiinnostaa
Hei kajaanilaiset ja muutkin:
Meikä haluais smashata kunnolla ennen joulua, niin miten olis jotkun "pikkujoulu" tyyliset smash turnaukset? pidettäis kajaanissa koska siellä se porukka pääosin on.
Joo, tottakai tämän vuoden puolella, koska muillakin on ilmeisesti vielä opiskelijakortit voimissa sen verran, että pääseevät tämän vuoden puolella halvalla tulemaan. Ajateltiin, että pidettäisiin ennen digi-expoa, eli jossain välissä lokakuuta.Eääähh, sehän kuuluu kuvioon että KVF onnistuu jäämään kuvioista viime hetkellä
pitää ottaa kuiten tämän vuoden puolella koska mulla on vielä opiskelukortti voimassa, pääsen siis n. 50 € hintaan Kajaaniin ja takas.
Mulle annetaan taas sänky koska varaan paikan ekana :D
Muikkuturnaus oli rocks mutta vois pistää uuden vastaavan... ei välttämättä enää muíkulla... hmmhmm.
päivämääriä? otetaan marraskuusta tai lokakuun lopusta. Mun ehdotus.
Sangen ytimekäs postaus. Minulla ei ainakaan ole mitään tuota vastaan.Turnaus järjestään 20.-22.10.
minä en ole pääsemäässä tohon 20-22 päivämäärälle![]()