Peki
Smash Journeyman
Oulu - Kpää - Oulu on noin 60e.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Mistäs sä mun itseluottamukset ihan oikeasti tiädät?udikku parempihan sitä itseluottamusta on olla kun että ei ;D
Kunhan ei ala ylimieliseksiudikku parempihan sitä itseluottamusta on olla kun että ei ;D
heh. kyllähän menee monimutkaiseksi... seinäjoki ainakin on menossa todennäköisesti koko porukan voimin ja se on hyvä niin mun ai tartte huolehtia team matesta ku Uber on paikalla ja zÄpi kannsa ja plus tietty dÖda jonka kaas voisin kanssa koittaa tiimiä. Maholliseen Low-tiers teamssiin joudun kummiski ettiin tiimitoverin s-joen ulkopuolelta ku annan zÄpin ja Uberin tiimata siinä sekä dÖdan ja sIckin keskenään. Ja kyllä sä samo saat sen mertin mukaan revittyäOkei, minä ja peki ollaan ainakin tulossa, mert ei välttämättä kun sa haluaa taas säästää rahaa mutta suostuttelen kun ei maksa kuin 30 euroa, saa varmaan jouluksi paljon rahaa ja sitten on tietty vortex jos me saadaan se houkuteltua mukaan. Mutta tosiaan...
TK, mitä pirua se semmonen on että ensin kysyt mesessä mertiltä että haluaako se tulla sun kaa tiimiin ja se sanoo et joo, haluaa, ja sitten jälkeenpäin oletkin Ijukan kanssa tiimissä yhtäkkiä? Mä olen sinne ainakin tulossa ja mert ei halua osallistuu tiimeihin jos se ei voi maksimisoida voittomahiksiaan, eli tiimata suomen parhaimpien kanssa kun se ei muuten jaksa tiimata. :/ Jos TK lupaat eka että menet mertin kaa tiimiin niin kans menet sen kanssa tiimiin. Ei tarvi ryövätä toisten tiimikavereita kun ensin kysyy joltakulta toiselta. .__. Mutta jos Ijuka välttämättä haluaa TK:n kanssa niin sama se, tosin vakiintuneet tiimit pärjää muutenkin paremmin turnauksissa. >.> Jos siis Ijuka aikoo mennä kuitenkin loppujen lopuksi TK:n kanssa tiimiin... Vilness, tulisikko sie mun kaa tiimiin vai menekkö willen kanssa? Keitä sinne on ylinpäätään tulossa? (huom. jos siis Ijuka ei aio tiimata mun kanssa)
Saan varmaan koneen tässä ainakin jouluksi käyttöön, rämpyttelen sitten kirjaston koneella ennen sitä. >_>
Kannattaa tulla tänne mahd. tyhjällä tankilla, koska täällä bensa on tos jetillä usein alle 1,2€ litra. Täällä kun on neljä huoltoasemaa samas sumpus ja kilpailu on kovaa.NONIIN!
vuokra olis autolle (siis vakuutusmaksu) 130 €
bensaa menee matkalle n. 110 litraa ja litra hinta n.1.3 € , eli hintaa bensalle 140€
yht. koko paska 270 € O_o
Eli JOS otan auton, se vaatii Pekin, Samon ja Cocon sitoutumisen ettää he maksavat kukin 45 € ja jokainen tulee matkalle, muuten ei ole kannattavaa. Itse maksaisin siis kuiten sen 130 € ite matkasta että pääsette kuiten vähemmällä.
Jos Masa tulee matkaan/ joku muu, voin tiputtaa hintoja. Autoonhan mahtuu 5 henkeä... tai 6 jos nico laitetaan takakonttiin.![]()
Ilmoittakaa tämän viikon aikana miten on, kysyn myös Matilta tänään lähteekö hän mukaan.
Mielellänihän en hajoita partakonetta/pelikonetta/pessukonetta -kahdella S:llä - mutta toisaalta tuossa vois olla oma hohtonsa tossa arpomisessa... ainakin sitä vois kokeilla. tulispa samalla katottua että pystyykö pelaamaan hyvin tiimiin jonku "ei niin tutun" kanssamiks ei vaan arvota niitä tiimejä?. Eikö ois parempi että aina arvottas ne että ei ois just tommosia tiimejä,Niinkun Just Kuka Kerkee Ekana Kysyä KEtäkin niin voittaa sillon
![]()
Laitetahan, laitetahan, jahka kaveri saa ne siepattua videoilta, kun itse en voi sitä tehdä, niin laitan kaikki sit jonnekin, mut voi viedä aikaa, riippuen siitä muistaako se tuora niitä mulle perjantaina on ne s'iin lauantai-sunnuntai välisenä aikana netis, pistän sit tänne linkkejä.hei zäp, laitahan niitä videoita sielt tk:lta nettiin, haluun ne mun videot
niin no... jos nyt tapani mukaan tiimaan Überin kaa niin ainahan teillä on se team pseudoKaiketi minäkin olen parittomana teamsseihin....