• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

^^julle^

Smash Apprentice
emmää kylmää ilmaa pelkää vaan kuin paljo ois rahaa niinku uudenvuoden jälkeen ja tälleen voi vähä kulu rahat nääs :D

^^julle^

Smash Apprentice
nipi nyt on aina vähän ylimielinen vai ei se ees oikeasti mulle pärjää :/ se on joka turnaukseen lahjonu mut et antasin sen ovittaa :) näin on

Samochan

Smash Master
Okei, minä ja peki ollaan ainakin tulossa, mert ei välttämättä kun sa haluaa taas säästää rahaa mutta suostuttelen kun ei maksa kuin 30 euroa, saa varmaan jouluksi paljon rahaa ja sitten on tietty vortex jos me saadaan se houkuteltua mukaan. Mutta tosiaan...

TK, mitä pirua se semmonen on että ensin kysyt mesessä mertiltä että haluaako se tulla sun kaa tiimiin ja se sanoo et joo, haluaa, ja sitten jälkeenpäin oletkin Ijukan kanssa tiimissä yhtäkkiä? Mä olen sinne ainakin tulossa ja mert ei halua osallistuu tiimeihin jos se ei voi maksimisoida voittomahiksiaan, eli tiimata suomen parhaimpien kanssa kun se ei muuten jaksa tiimata. :/ Jos TK lupaat eka että menet mertin kaa tiimiin niin kans menet sen kanssa tiimiin. Ei tarvi ryövätä toisten tiimikavereita kun ensin kysyy joltakulta toiselta. .__. Mutta jos Ijuka välttämättä haluaa TK:n kanssa niin sama se, tosin vakiintuneet tiimit pärjää muutenkin paremmin turnauksissa. >.> Jos siis Ijuka aikoo mennä kuitenkin loppujen lopuksi TK:n kanssa tiimiin... Vilness, tulisikko sie mun kaa tiimiin vai menekkö willen kanssa? Keitä sinne on ylinpäätään tulossa? (huom. jos siis Ijuka ei aio tiimata mun kanssa)

Saan varmaan koneen tässä ainakin jouluksi käyttöön, rämpyttelen sitten kirjaston koneella ennen sitä. >_>

bËst^

Smash Journeyman
Okei, minä ja peki ollaan ainakin tulossa, mert ei välttämättä kun sa haluaa taas säästää rahaa mutta suostuttelen kun ei maksa kuin 30 euroa, saa varmaan jouluksi paljon rahaa ja sitten on tietty vortex jos me saadaan se houkuteltua mukaan. Mutta tosiaan...

TK, mitä pirua se semmonen on että ensin kysyt mesessä mertiltä että haluaako se tulla sun kaa tiimiin ja se sanoo et joo, haluaa, ja sitten jälkeenpäin oletkin Ijukan kanssa tiimissä yhtäkkiä? Mä olen sinne ainakin tulossa ja mert ei halua osallistuu tiimeihin jos se ei voi maksimisoida voittomahiksiaan, eli tiimata suomen parhaimpien kanssa kun se ei muuten jaksa tiimata. :/ Jos TK lupaat eka että menet mertin kaa tiimiin niin kans menet sen kanssa tiimiin. Ei tarvi ryövätä toisten tiimikavereita kun ensin kysyy joltakulta toiselta. .__. Mutta jos Ijuka välttämättä haluaa TK:n kanssa niin sama se, tosin vakiintuneet tiimit pärjää muutenkin paremmin turnauksissa. >.> Jos siis Ijuka aikoo mennä kuitenkin loppujen lopuksi TK:n kanssa tiimiin... Vilness, tulisikko sie mun kaa tiimiin vai menekkö willen kanssa? Keitä sinne on ylinpäätään tulossa? (huom. jos siis Ijuka ei aio tiimata mun kanssa)

Saan varmaan koneen tässä ainakin jouluksi käyttöön, rämpyttelen sitten kirjaston koneella ennen sitä. >_>
heh. kyllähän menee monimutkaiseksi... seinäjoki ainakin on menossa todennäköisesti koko porukan voimin ja se on hyvä niin mun ai tartte huolehtia team matesta ku Uber on paikalla ja zÄpi kannsa ja plus tietty dÖda jonka kaas voisin kanssa koittaa tiimiä. Maholliseen Low-tiers teamssiin joudun kummiski ettiin tiimitoverin s-joen ulkopuolelta ku annan zÄpin ja Uberin tiimata siinä sekä dÖdan ja sIckin keskenään. Ja kyllä sä samo saat sen mertin mukaan revittyä :)

VilNess

Smash Champion
Kyllä se on parempi että tiimaan Willen klans, me kuiten ounattiin porukkaa meidän teamillä vuosi sit ruotsissa. Päästiin jopa bracketissa jatkoon, jossa oli mm. captain jack.

Jos siis Wille haluaa. Joss Wille ei tiimaa mun kans, olen vapaa. ja toisekseen.... munhan pitäis päässä paikalle.
Auton vuokraaja lupas soittaa pian että miten toi raha summa on vakuutuksen kannalta.

TelpeFion

Smash Lord
Joo, ensisijaisesti tiimaisin TK:n kanssa kun jo 2 tiimiturnausta ollaan pelattu yhdessä ja osataan jo jonkin verran tehdä yhteistyötä. Mutta jos TK tosiaan tiimaa Ijukan kanssa niin sitten me annetaan niille isän kädestä.

NHJ

Smash Journeyman
miks ei vaan arvota niitä tiimejä?. Eikö ois parempi että aina arvottas ne että ei ois just tommosia tiimejä :),Niinkun Just Kuka Kerkee Ekana Kysyä KEtäkin niin voittaa sillon :)

Ijuka

Smash Ace
<_< Mitähän perseen järkeä siinä olisi. Ei se kysymisestä ole kiinni, vaan suostumisesta =) Pitää toivoa, että jos Amsah tulee suomeen, niin tiimaa minun kanssa =/

Peki

Smash Journeyman
Arpominen vois toisaalta olla hyvä idea.
Kerrankin nipi sanoi jotain järkevää.

Vilness: Niinku oon sanonu parikin kertaa ni sopii mulle
ja tuon summanki voin maksaa.. tiedä sitten noista muista

niin ja voihan sitä muualtakin ottaa jonkun nyypän matkaan, jos auto ei ole täynä O_O

VilNess

Smash Champion
Oululaiset Huomio!

NONIIN!

vuokra olis autolle (siis vakuutusmaksu) 130 €
bensaa menee matkalle n. 110 litraa ja litra hinta n.1.3 € , eli hintaa bensalle 140€

yht. koko paska 270 € O_o

Eli JOS otan auton, se vaatii Pekin, Samon ja Cocon sitoutumisen ettää he maksavat kukin 45 € ja jokainen tulee matkalle, muuten ei ole kannattavaa. Itse maksaisin siis kuiten sen 130 € ite matkasta että pääsette kuiten vähemmällä.

Jos Masa tulee matkaan/ joku muu, voin tiputtaa hintoja. Autoonhan mahtuu 5 henkeä... tai 6 jos nico laitetaan takakonttiin. :chuckle:

Ilmoittakaa tämän viikon aikana miten on, kysyn myös Matilta tänään lähteekö hän mukaan.

udikq

Smash Apprentice
NONIIN!

vuokra olis autolle (siis vakuutusmaksu) 130 €
bensaa menee matkalle n. 110 litraa ja litra hinta n.1.3 € , eli hintaa bensalle 140€

yht. koko paska 270 € O_o

Eli JOS otan auton, se vaatii Pekin, Samon ja Cocon sitoutumisen ettää he maksavat kukin 45 € ja jokainen tulee matkalle, muuten ei ole kannattavaa. Itse maksaisin siis kuiten sen 130 € ite matkasta että pääsette kuiten vähemmällä.

Jos Masa tulee matkaan/ joku muu, voin tiputtaa hintoja. Autoonhan mahtuu 5 henkeä... tai 6 jos nico laitetaan takakonttiin. :chuckle:

Ilmoittakaa tämän viikon aikana miten on, kysyn myös Matilta tänään lähteekö hän mukaan.
Kannattaa tulla tänne mahd. tyhjällä tankilla, koska täällä bensa on tos jetillä usein alle 1,2€ litra. Täällä kun on neljä huoltoasemaa samas sumpus ja kilpailu on kovaa.

matta-from-subid

Smash Apprentice
aluksi ajattelin että en tule, mutta pitää se nyt hanskat saada takas jotka jätin TK:n taloon (tekosyy). Toivottavasti sinulla vielä on ne mustat lapaset tallella.

bËst^

Smash Journeyman
miks ei vaan arvota niitä tiimejä?. Eikö ois parempi että aina arvottas ne että ei ois just tommosia tiimejä :),Niinkun Just Kuka Kerkee Ekana Kysyä KEtäkin niin voittaa sillon :)
Mielellänihän en hajoita partakonetta/pelikonetta/pessukonetta -kahdella S:llä - mutta toisaalta tuossa vois olla oma hohtonsa tossa arpomisessa... ainakin sitä vois kokeilla. tulispa samalla katottua että pystyykö pelaamaan hyvin tiimiin jonku "ei niin tutun" kanssa :)

Peki

Smash Journeyman
Random teams > Low tier teams

Vilness: meiän kannattaa sitten lähteä jo torstaina, että keretään ajoissa perille (ajomatka sieltä jotain 7h)
oulu-kokkola-seinäjoki-kpää on kuulemma suositeltava reitti.

udikq

Smash Apprentice
Vilness, se ajoaika Roista Kpäähän on ite asiassa yli 8h ja sit viä pysähdykset, ja viä se päälle, että hajet oululaisia siitä, niin saa varata 9-10h matkaan, mutta eiköhän se siitä. Onko kvf pääsemässä tänne 5.-7.1.???

Tällä hetkellä kai jotain 17 osallistujaa tiedos....

VilNess

Smash Champion
Jep, kyllä lähdetään torstaina, varmaan sillein että täältä lähdetään n. klo 17:00 eli ollaan oulussa n. 19:30-20:00 ... ja kankaanpäässä aamuyössä :psycho:

Eli tarvin äkkiä Samon, Cocon ja Pekin suostumisen. (tällä viikolla)

Hinta on mulle 40 €.

VilNess

Smash Champion
Joo, mulla oli pikku typo.

Siis hinta muille on 40 €, mulle se on vähä enemmän.
Mut nyt päässään kaikki kuiten halvemmalla ku julkisella liikenteellä, ja joustavammin.
Kysele tosiaan Samoa pian.
Jos nyt yks teistä sattuu jostain ihme syystä perumaan, niin automatka silti järjestyy, tosin hinta nousee 50 euroon.
Älkää siis peruko! :cool:

Noista tiimeistä voin sen kokemuksella ja ihan järjelläki sanoa että on ihan luonnollista että sitä tiimataan oman tasoisten pelaajien kanssa. Ei auta valittaa, ainoastaan treenaaminen auttaa... tai sit ottaa peach teamin :ohwell:

training_master(KVF)

Smash Journeyman
en oo viel ihan varma et pääsenkö 5-7.1, näillä näkymin onnistuu, mutta pitää viel varmistaa miten se menee tuol intis.. eli jos oon tulossa ni miten pääsen parhaiten, mihin tilaan junalipun kouvolasta ja mihin sieltä dösä?? en tiä ees tarkalleen mis kankaanpää on, mutta enköhän sinne löydä jos ohjeita tulee :D siel voin ounailla mun climberseilla foxia ja falcoa :D tai sit en... :D

ja sit jos siel on tiimit ni mä oon vapaa, jos sais vaikka jonku oman tasosen pariks, olis mahollisuudet voittaa :D tahtois ees joskus jonkunäkösiä palkintoja, vaikka pieniäki

VilNess

Smash Champion
KVF ja Samo vois olla aika paha tiimi, Samo kuiten voitti viimeksi...
Ja siihen vielä Seinäjoen duo sekä oululaisten tiimejä niin johan tulloo tiukkaa!

Hei Udiq: Paljonko tulee TV:tä? Pitäis olla väh. 3, mielellään jopa 5, varsinki jos on 17 tyyppiä tulossa.
Niin ja nukkumapaikka infoa? meilel ei autoon hirveästi mahdu ylimääräistä ku on aika paljon porukkaa niin sieltä pitäis saada mahd. paljon kamaa.
Rock.

Peki

Smash Journeyman
KVF: ite hyppäsin Parkanossa Jyväskylästä Poriin menevään bussiin. Matkaa oli jotain 50km.
Tampereelta kannattaa ennemmin mennä, jos saa jotain alennuksia.

Lisäksi ne nlt videot ei ole zäpin vastuulla.

Peach vs Falco money match?

bËst^

Smash Journeyman
Kreivi, Tampereen kautta on varmaan kätevin mutta myös s-joen kautta pääsee (mainostus kunniaan). ja IC ownailuun vain mulla on tarvittavat paperit :psycho: .... no joo eipä siitä sen enempää. Yritä ihmeessä rykiä ittes paikalle niin alkaa taas olla koko top lössi kasassa :).

HUOM: seinäjoen DUOT!!! :grin: ja yksi jää vielä ylikin........

udikq

Smash Apprentice
Nukkumapaikoista siis.... Täällä on kaks ylimäärästä patjaa ja kaks sohvaa, ehkä kaks sänkyäki. Näillä näkymin 4 telkkaria olis tulos, ja väkeeki voi hyvinkin tulla yli 20, ku on niin paljon viä varmistamattomia. Ja kvf, kyllä tampereelle se järkevin on mennä, ja sieltä tulee busseja suoraan kpäähän, matkaa 100km.

E. Lamperilta voi mahdollisesti saada muutaman patjan...

VilNess

Smash Champion
Eli mulle paras paikka, Kiitos!
Ijukan kanssa on money matcheja kyllä luvassa niin saadaan toi 1. paikka selvitettyä :cool:

Noh, onko siitä samosta kuulunut mitään? 40 € ees-taas matkasta ei kyllä ole paljoa...

^^julle^

Smash Apprentice
ketiä ville siihen sun autoon on tulos... jos tilaa riittää ni 40€ ei kovin paha kyll olisi :)

ZäP

Smash Apprentice
hei zäp, laitahan niitä videoita sielt tk:lta nettiin, haluun ne mun videot
Laitetahan, laitetahan, jahka kaveri saa ne siepattua videoilta, kun itse en voi sitä tehdä, niin laitan kaikki sit jonnekin, mut voi viedä aikaa, riippuen siitä muistaako se tuora niitä mulle perjantaina on ne s'iin lauantai-sunnuntai välisenä aikana netis, pistän sit tänne linkkejä.
Vaikkei ne mun vastuulla virallisesti olekaan...:confused:

Jos sitä tällä kertaa kerkeäis osallistumaan siihen singlesiin, notta kun o jääny kak's kertaa välist.:grin:

Kaiketi minäkin olen parittomana teamsseihin....

bËst^

Smash Journeyman
Kaiketi minäkin olen parittomana teamsseihin....
niin no... jos nyt tapani mukaan tiimaan Überin kaa niin ainahan teillä on se team pseudo ;)
ja jos taasen tylsistyn ja päädyn team pessukoneeseen -kahdella S:llä- (jota tuskin tapahtuu...) niin sithän voisit koittaa Uberin kanssa...tai kysy sÏckiä... se on vielä tuhoontuomitumpi kuin se mun ja Überin tiimi :chuckle:

btw: hommasikko VilNess kunnon tila-auton.....:psycho:

Top Bottom