• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
KVF: mie en nyt oikein ota selvää että tiimaako TK ja Ijuka, vai Best ja Ijuka ja onko WMK sit TK:n kans...
jos näin käy niin olen vapaana mutta ei voi luvata mitään, toivottavasti WMK postittaa pian varmistuksen kenen kanssa tiimaa. Tee se heti kun luet tämän.

EDIT: ps. kiinnostaa tulla turnaukseen 2-4 päivä helmikuuta?
se olis viimeinen viikonloppu ku mulla on tämä hieno asunto käytössä, niin jos porukkaa kiinostaa edes pikkuporukan kans smash viikonloppu niin se onnistuis silloin.

Ijuka

Smash Ace
Ainakin minun käsittääkseni tiimaan TKn kanssa normaaleissa, ja Bestin kanssa low-tier tiimeissä.

Peki

Smash Journeyman
Vilness: me todennäkösesti kokoonnutaan sitten meillä tai mertillä...
Sitte udikulle osaan jos päästään Kankaanpään keskustaan =p

bËst^

Smash Journeyman
Niin siis tosiaan tohon aiempaan... Low-tiers-teamssin ownaan ijukan kanssa ja kunnon doublesia varten on team Partakone... eli team bËst ja Über..... =).
Ja Eiköhän me udikun kaa hereillä pysytä teidän tuloon asti ku kummiski ryitään taas jotai sairaita ihmematseja sinne yömyöhään :p

Ja udikku.... teillä ei liene semmoista metri kertaa kaks suuruista tyhjää tilaa kämpässä? Mulla olis hyvin mukana kulkeva sänky itellä joka vaatisi sen tilan..... Mutta taidanpa jättää sen kotia ja tyydyn lattia-patja kombinaatioon... =P

udikq

Smash Apprentice
Kyllä täällä tilaa on, ei se siitä oo kiinni. Silti ehkä kätevämpää kummiski jättää se sänky kotia. Lamperi sano, että siltä järjestyy muutama patja, en tarkkaan muista/tiedä paljonko niitä sieltä saa. Kerkeen siitäki ilmotteleen enemmän.

VilNess

Smash Champion
VOi vittu, tarviiko tehdä simppeli asioista niin vitun hankalia...

Pheww!

noniinoniin, kuules Samo: hommaa itelles autokyyti mertille koska sinne osaan helpoiten eli matka menee nopeiten, toisaalta kyllä voin mennä esim. mertille ja hakea teidät jälkeenpäin mutta ei kovin innosta turha sähläys... ellei sitten muuta vaihtoehtoa ole.
6km kävelymatka ei ole paha jos ei ota turhaa tavaraa mukaan... eli barbi nuket voi jättäää kotia :p

Ijuka

Smash Ace
Siis ilman bussikorttia <_< koita maksaa se 3-5 euroa siihen bussiin. Et siitä kauheasti köyhdy. 3-5 euroa saa aina karkista jne, vaikka ruuasta jos niikseen tulee =P Vai eikö busseilla saa matkustaa ilman korttia O_o aika outo systeemi

VilNess

Smash Champion
Hey peki, nakkaa mulle numerosi joko puhelimeeni tai kännykkääni.
Saat olla vastuumiehenä että kaikki on oikeassa paikassa sit torstaina.

Taidanpa tiimata sit low tiersissä massan kans mikäli WMK on siihen varattu...

TelpeFion

Smash Lord
Taidanpa tiimata sit low tiersissä massan kans mikäli WMK on siihen varattu...
Low tier teamsissa olen takuulla vapaa ja tiimaisin melkoisen mieluusti kanssasi siinä, viimeksi oli liian hienoa. Tavallisesta tiimiturnauksesta en tiedä, selviää varmaan vasta paikan päällä.

EDIT: No, tiimaan kai TK:n kanssa tiimeissä. Low tier teamsissä sitten Villen kanssa jos sopii.

VilNess

Smash Champion
Jaahas.. kumma homma ku viime hetkellä perutaan.

Vois olla sit Samo ja minä teamsissä, jos pelaat peachilla >:D

Low tieriin sit Bowser&Ness WMKn kans :p

Samochan

Smash Master
Jaahas.. kumma homma ku viime hetkellä perutaan.

Vois olla sit Samo ja minä teamsissä, jos pelaat peachilla >:D

Low tieriin sit Bowser&Ness WMKn kans :p
Totta kai vedän peachil jos pääsen sun kanssa tiimiin >:D Voidaan kokeilla mättää vähän casualei ekana, katotaan mikä toimii ja mikä ei jne. Ja voidaan vetää vähän low tiers tiimiiki :D ja onhan mulla reiskakin.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
hmm, jos varusmiehet saa -50% busseista ni pääsen n.25 € karkkilasta kankaanpäähän.. eli ei hirveesti.. joutuu kyl lainaa siskolta jonku verran et on varaa mennä takas inttiin ja turnausmaksuihin, mutta oon kyllä tulossa :D:D eli nipin kans viedään tiimit ja vähän muutaki :D

VilNess

Smash Champion
Low tier teamissa taidan mennä WMKn kanssa.

Hei onko toi 2007 tier lista voimassa? siinä tais luigi olla high tier eli sitä ei vissiin enää nähdä low tierissä :urg:

training_master(KVF)

Smash Journeyman
joo ei se maksakaan ku 21€ 30% alennuksella... :D ja kankaanpäästä pitäis päästä kouvolaan, lahteen tai riksuun, niistä pääsen helposti inttiin..

ja huomisesta sen verran et oon kankaanpäässä noin 16.05, eli jos joku vois tulla siitä asemalta hakee (ainaki oletan että toi bussi sinne menee), ni olis hyvä juttu.
ja heitäks mulle Udikq numeros? laitan omani tähän ni saat sen ja voita lähettää siihen sen..

0400504538 eli tossa on mun numero, ni pystyy soittelee sit tarkemmin.

VilNess

Smash Champion
Yuna: thanks for the links, I´ll check it out later!

Joo, ei se lista ollutkaan virallinen,. eikä edes voimassa. Se oli SBR.stä Mew2kingin oma näkemys... tosin aika osuva IMO. Luigin PITÄIS olla mid-tier (entinen high tier)

Hei tunnin päästä lähetään ajelemaan roista ouluun, niin ollaan vähä aikasemmin siellä, n. klo. 19:00

Soittelen pekille lisää kyllä.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
jeps, meitsin dösä lähtee 40 minsan kuluttua, elikkäs oon kpäässä noin klo 16.05, eli nähdään kaikki siellä :D lainasin siskolta satasen et on varaa tulla! :D heha

matta-from-subid

Smash Apprentice
udikku:
jos järjestät turnauksen, voisit tehdä sen niin ettei sen osallistujien tarvitsisi olla aktiivisia jotta turnaus alkaa, vaan turnauksen järjestäjän pitäisi nämä asiat hoitaa. montako turnausta olisi ollut jos villness tai WMK ei olisi aloittanut niitä? varmaan vaan 2.

subido:
minä sain selville tässä tapahtumassa että olen ajatellut olevani parempi kuin olen oikeasti ollut. Zelda on heikko kohtani ja jos turnauksen sijoituksia katsoo niin on aika kattoa peiliin ja sanoa: "et ole talon 13 parhaan smasherin joukossa" (siellä oli 16). epäonneen ei voi vedota joka kerta, sillä hävisin roylle joka pitäis olla minulle helppo. (se että android hävisi sille kerran on tekosyy)

WMK:
kiitos että järjestit turnauksen.

(ehkä vähän liioittelin... kyllähän udikku TV:t yms. järjesti)

TK:
unohit mun hanskat. lähetäppäs postissa osoitteeseen jonka PM:ään sulle. Toisaalta minäkin unohdin sen luigi vs. ness matsin eli ollaan tasoissa (paitsi ettäolen sulle velkaa postimaksun)

zäp:
toivottavasti seuraavalla kerralla kun tapan sut, pelaat minua vastaan. Meidän tiimi muuten toimi todella hyvin, toivottavasti tiimataan myös jatkossa. Kiitos myös kuvaus-avustasi. Rähmyapinat FTW!

samochan:
kissa piti sun patjasta. Mitenköhän se pärjää ilman sitä?

Coco:
ensi kerralla lasketaan että kumpaa tulee enemmän turnauksen aikana: sinun myrtsejä, miekkoja tai pommeja vai minun missfirejä. Voittaja saa vaikka keksin jonka minä kustannan.

ja subido vetää lopuksi vielä alhaisen prosenttien fast-falleriin kohdistetun juoksuisku + firepunch + amis + missfire kompon.

Amisfire FTW

udikq

Smash Apprentice
udikku:
jos järjestät turnauksen, voisit tehdä sen niin ettei sen osallistujien tarvitsisi olla aktiivisia jotta turnaus alkaa, vaan turnauksen järjestäjän pitäisi nämä asiat hoitaa. montako turnausta olisi ollut jos villness tai WMK ei olisi aloittanut niitä? varmaan vaan 2.
Olihan se osittain niin. Minulta käytiin vaan kysymässä, että alotetaanko, ja minä sanoin että mun puolesta. Perjantaina alotettiin myöhään, koska Ijuka halusi osallistua kaikkeen, ja kun kerran odoteltiin Ijukaa, niin samalla sitten otettiin TK myös mukaan. Lauantaina odoteltiin Lamperia >_>. Mutta eipä sen niin väliä, minulla oli sellainen tarkotuskin, että alotellaan kaikki silloin kun porukka on kasassa ja siltä tuntuu. Ja saatiinhan nytkin ihan normaalimäärä niitä turnauksia, eli ei sinänsä valittamista. Myönnän silti, että turnausjärjestelyissä oli pieniä vajeita.
Mutta, mutta....
Kiitoksia kaikille käynnistä, ja otetaan virheistä oppia. Lähetän vilnessille sen repun, kunhan saan osoitteen. Taidan lähettää matkahuollossa, koska sitä kautta voi käsittääkseni lähettää niin, että vastaanottaja maksaa, eikä tule sitten tilinumeroiden kanssa säätämistä. TK saa päättää mitä teen sen GBA:n kanssa. WMK:n toinen sukka löyty, mitä teen? :p

MasterTK

Smash Apprentice
Pah, turnausjärjestelyt olivat täydelliset. Muutenkin helkkarin hyvä turnaus... Oli tunnelmaa.
Ja pistä se gba tuleemaan postin kautta jotenkin homosti, niin maksan postikulut sinulle.

Tärkeintä ei ole voitto, vaan hyvä damage, prkl!

TelpeFion

Smash Lord
Oli kyllä todella hauska turnaus, ihan tuli kesän käynti Kajaanissa mieleen.

Shoutoutz!

VilNess: Minulla on oikeasti paha mieli siitä Corneria-counterpickistä. No, asiaa lievittää se, että sinä sen valitsit enkä minä (itse en muuten olisi sinne lähtenyt). Nessillä voitat kyllä Samuksen. Minun oli tällä kertaa pakki voittaa, että pääsin TK:ta vastaan. Hyvä setti Ijukaa vastaan, pienestä se oli kiinni. Tiimisijoitukseemme olen todella pettynyt, turpiin tuli etenkin Partaperseitä vastaan kunnolla. Ikinä ei tietenkään voi voittaa, että ei siinä mitään. Hauskaa oli kyllä, voitettiin sentään se low tier teams muuten!

MasterTK: Perhana, oli sitten pakko voittaa VilNess jotta pääsisin sinua vastaan. Ilman tyylikkäitä itsareita olisi mennyt todella tiukaksi lopussa, sillä en tiedä mitä olisin tehnyt jos Sheikillä ei olisi enää saanut voittoja. Keskittyminen on tärkeää, taisit huomata sen ainakin Cocoa vastaan.

Ijuka: Ei tullut pelattua yhtään 1 vs. 1-matsia muistaakseni koko viikonlopun aikana! Onneksi bËst hoitaa hommansa turnauksessa, niin ei tarvitse turhia murehtia.

bËst: Hyvin pärjäsit taas kerran, Ijuka-counter. Tiimeissä myös ihan hullua ounausta, olisi ollut kiintoisaa kohdata taas singlesissäkin. Hauskaa oli taas, nähdään kun tavataan.

Über ja muut Seine-joelta tulleet: Todella vakuuttavaa peliä, ihme että Überin sijoitukset singlesissä ovat aina vähemmän übereitä. Sama kuin bËstille, nähdään kun tavataan jne, hauskaa oli nimittäin. VIDEOT JAKOON.

Udikku: Kiitokset kaikesta, tee vaikka soppaa siitä sukasta. Päästiin sentään Swississä vastakkain, mutta DE:ssä kohtaaminen on sitä varsinaista miesten hommaa. Miehekästä settiä low tier teamsissa TK:n kanssa, ja tiimeissä chainthrowaajan kanssa.

Peki: Opettele pelaamaan, vaikka sitten Pichulla. Kuulemma pistit singlesissä homostelut pystyyn TK:ta vastaan vaikka hävisitkin, hieno homma. Roikut aina siinä rajoilla, menetkö jatkoon vai et. Nytkin voitit tietääkseni bËstin, eli ei hirveän huonosti mennyt. Pelataan enemmän ensi kerralla.

Samo: Olipa matsit turnauksessa... ensimmäinen oli tavallisin. Toisessa voitin yllättäen vaikka koitit voittaa, toivottavasti se on kuvattu. Kolmas oli taas aika outo, pelasit siinä myös hyvin... mutta ikinä ei voi voittaa.

Coco: Olisit keittänyt myrkkyliemiäsi ennen kuin pelasit TK:ta vastaan, ehkä olisit voittanut. Pöljä Poké Floats-matsi, ei pärjännyt siellä millään. Kissaakin kiinnosti!

Masa: Hauskoja matseja, olet kyllä (a)misfire-kuningas. En voittanut Luigi-dittoa enkä Falcollakaan, eli voit kyllä pärjätä. Ajattele enemmän matseissa, koita vaikka ottaa vähän erilainen suhtautuminen vastustajiin. Potentiaalisesti voit sijoittua top 8:aan. Hauskat Wii Sports-matsit myös.

Lamperi: Pääsit paikalle, mitä ihmettä häh. TK taisi jutuillaan lannistaa sinut matsissanne. Nähdään joskus 2009.

Jupe: Harmittaa kun en nähnyt Ijuka-matsia.

KVF: Muuta HITTO VIE asennettasi, sen takia häviät. Helposti voisit sijoittua milloin vain top 3:een kun vain menisi hyvin. Sheik onneksi toimi sinua vastaan kyllin hyvin, kunhan kotiudut parannat varmaan vielä peliäsi kun pääset enemmän haastamaan ihmisiä.

Latex: Hauska paluumatka, pelataan tosiaan jossain vaiheessa... Koulutan sinua vähän.

Lähetän panelisteille materiaalia, josta on hyötyä Power Rankingseja koostettaessa.

udikq

Smash Apprentice
Sitte tuloksia:

Singles:

1 WMK
2 MasterTK
3 bEst
4 Ijuka
5 Udikku
5 VilNess
7 Samo
7 Coco

Coco ja samo tais pelata tiebreakerin, mutta en tiä miten siinä kävi.

Doubles:
1 Team Partaperseet (bEst & über)
2 Team Hups (Ijuka & MasterTK)
3 Kojootti Chainthrow edition (udikku & peki)
4 WWW (WMK & Vilness)
5 Rähmyapinat (zÄp & subido)
5 Wannabees (coco & KVF)
7 Savusienet (Samochan & Ltax)
7 Superkompo (dÖda & lamperi)

LT doubles:
1 Jönköping (WMK & Vilness)
2 Team Lätsä (zÄp & über)
3 SSUSWDTB (Ijuka & bEst)
4 Perunasalaatti (Samochan & subido)
5 Noob boobs (coco & KVF)
5 Juosten kustu (udikku & MasterTK)
7 Kissankello (Jupe & Lamperi)

bËst^

Smash Journeyman
kolmas turneeni takana jeejee ja meno muuttuu aina vain hauskemmaksi. Ihan sikamahtavaa ja elintilaa oli tarpeeksi ja mikä parasta: taso oli huipussaan joten "helppoja" voittoja ei tunnettu, ainakaan mitä turneeseen tuli =). voisinpa itsekin vähän eritellä palautteita, kommentteja ja muita kokemuksia:

TK: Eipä tullu paljo casualeja pelattua mutta turnauksessa otettiin ilo irti oikein kunnolla. oli mielestäni turnauksen parasta settiä mun osaltani ja täytyy todeta että yksi falco oli Sveitsille yli muiden. Lohduttaa vähän että meni kummiskin itelläni paremmin kuin RN:ssä... mutta on se kana vaan melko kone. odotan innolla ens kertaa ja uusia matseja =). ja PRKL sitä tiimiä ei vieläkään kokeiltu!!!!! ens turnees se on sit yks kokonainen päivä mun ja sun tiimiä... niin se menee.

WMK: niinpä niin... turneen voittaja eli ei mikään turha peluri. en päässy turnees sua vastaan vaikka kuinka pyristelin mutta onnea voitosta =). jokunen casuali pelattiin ja kanssasi on tosi hauska matsata. tosi monipuolisia matseja ku pelaillaan molemmat aika lailla millä hahmoilla vaan. siistiä kaikin puolin. Oot vielä välttyny Sveitsin kohtaamiselta turneessa mutta katotaan miten käy ens kerralla :chuckle: (pitää opetella se huutopussi)

VilNess: Ness-ditto jäi mieleeni parhaiten. paljo oon pyrkiny ottamaan oppia ja paljo on vielä opittavaa sillä odotetusti pieksit mut siinä =). On se melkoinen nessi... suakaan vastaan en turneessa päässyt vaikka totta puhuen toivoin sitä salaa mielessäni. kilttinä miehenä annoit ijukalle toisen tilaisuuden =P. marthallakin ruoskit tosi hyvin. ens kerralla lisää matseja meidän välille =). btw: uus ruoska lienee sulle tarpeen.... =P

Lamperi: Tämä turnee ei ollu ihan tavallinen turnee sillä SINÄ olit PAIKALLA! ei vaan, oli siistii tavata vihdonkin. Taisin tehdä oikean ratkaisun säästäessäni Sveitsiä turnaukseen asti. pääsin yllättämään sut =P. DK-marth matsit ekana iltana oli aika outoja. Toivottavasti pääset useammin turneisiin paikalle.

Ijuka: kyllä sä vielä opit..... =P. kaikki counter pickit hyödynsit ja rupesit vielä huorimaankin... ihme tyyppi... silti komeilen sua ylemmällä sijalla =P. Mutta perseilyt sikseen ja totean että mielestäni olet Suomen paras pelaaja :) eipä enempää oikein voi sanoa. matsataan taas enemmän ens kerralla. LT-Tiimikin toimi.

Coco: Samus-ditot ja vähäiset G&W-ditot menivät mulle mutta peach-ditoissa ei ollu saumaa. Sveitsi-Peach matsien lopputulos oli 2-2 muistini mukaan joten ratkaisua haetaan. Peachisi on oikeasti korkean tason vastus eikä mikään perus huorija. meidän G&W team oli aika hax. tavataan taas ja pidetään hauskaa =). Ihme että et salakuljettanu udikun kissaa pois omaan kotiisi =P

Peki: poika prkl teki sen mitä ijuka ei ja vieläpä ilman peachia: voiti mun Sveitsin turneessa foxilla! ihan tonnikahensadan damagea ei tarvinnu tällä kertaa voittoa varten tehdä =P onneksi sain korvattua tappioni turneen ulkopuolella. Turnaussijoitukset eivät kerro oikeaa tasoasi sillä olet kovan luokan pelaaja ja vielä kovemman luokan perseilijä =P. tavataan taas.

Samo: kyllä säkin huorit hyvin sillä peachilla. potentiaalia taatusti löytyy vaikka mihin. kirbystakin saa kelpo vastuksen. odotan innolla saatko koulutettua lisää väkeä turnausta varten. taatusti saat jos tarpeeksi treenaat. katellaan ja matsataan taas =)

KVF: WMK taisikin jo todeta että itseluottamus kuntoon poika! äijällä on MUNAaa mennä vaikka minne asti turneis kuhan et vaan MUNAa itseäsi itseluottamuksen puutteella =). aika MUNAkkaita matseja meillä muutenkin ja oot tosi hauskaa peliseuraa ja hyvä tyyppi muutenkin nyt ku pääs tutustuun paremmin. Oli kiva seurata ku tyypit MUNAili siellä snackarilla =P. pärjäät monella hahmolla tosi hyvin =) piipahda s-joella skapaamassa lisää... hmm... voisin tähän väliin kirjoitussessiota syödä yhden MUNAkkaan. :p toivottavasti ymmärsit tuosta kaiken oleellisen :p

Masa: ihme amistelija. Misfire kuningas... vertailukohdaksi kerron että sain koko to-su välisenä aikana kaksi....siis KAKSI misfiree ja pelasin luigilla kummiskin ihan menettelevän paljon. kalpenee aika lailla sun 20 per matsi yhtälösi rinnalla =). Sun luigissa on potentiaalia ja samoin sun ja zÄpin tiimissä. Casualit jäi meidän välillä...hmmm... nollaan =(. Niitä ens kerralla lisää.

Ltax: Toivottavasti sait lisää kokemusta ku paikalla oli melkein koko Suomen parhaimmisto. Ens kerralla tuut taatusti taas entistä vahvampana. Ness-tiimi oli aikas liekeissä =).

zÄp: sua nyt näkee muutenkin aika tiuhasti joten totean tänne vain että aiheutit mulle turneen pahimmat sydäntykytykset. =)

tuli aikas pitkä postaus mutta paljon on sanottavaa ja paljon jäi vielä sanomattakin..... toivottavasti en unohtanu mitään....... AIVAN.....

UDIKKU: Ihan saakelin makee turnee ja kiitos sen järjestämisestä. tuli paljon matseja ja tasaista oli. shield-sidestep-munkkicancel-powershielding a'la s-joki oli kelpo vedossa =P. Meilläkin oli paljon matseja ja kelpo settiäkin tuli mutta luonnollisesti myös jokunen kämmäys. hauskaa oli vieraillaan lisää ku täs melkein naapureita ollaan... opitaanpahan pelaamaan toisiamma vastaan paremmin =).

Team HUPS: tällä kertaa toisin päin. Tosi siistejä tunnin maratooneja meillä aina finaaleissa.

Totean nyt koko porukalle sen minkä liitin jo Kreivinkin postiin: Ootta ihan huippuporukkaa ja se on tärkeimpiä syitä miksi turnauksiin pitää päästä sillä mikään ei olisi mitään ilman toimivaa ilmapiiriä. Kiitos siitä kaikille ja Odotan jo innolla seuraavaa turnausta/miittiä/jotain vastaavaa :) :) :)

NeutralDamage

Smash Journeyman
Onneksi olkoon WMK:lle turnauksen voitosta! Vaikka kyllähän se varmaan enempi taitoa kuin onnea oli :p. Porukat lähti lomailemaan etelään, ja jättivät minut hoitamaan koiranpentuja, jonka vuoksi ei ollut mahkuja päästä turneeseen.
Uchin kanssa on tullu pelailtua jonkun verran, enimmäkseen mun Marth vs. sen Sheik, ja sen tiimoilta haluaisinkin saada teiltä vinkkejä siitä kuinka Marthilla kannattaisi pelata Sheikkiä vastaan. Saan usein otettua grabin, mutta en saa siitä sitten mitään kunnollista ja toimivaa comboa päälle. Kiitos jo etukäteen!

Peki

Smash Journeyman
Hienoa oli päläpälä.

Udikku: hienosti oli tilaa olla, eikä sohvan taakse tarvinut mennä nukkumaan.
Nannaa jakelit hienosti tiimiturnauksessa, eikä minun tarvinut tehdä mitään =)

TK: Muista varoa vihollissheikkejä. Pitääpä harjotella Sheik-taktiikat kuntoon foxilleni =)

Lamperi: Sinun takia en päässyt TB asti.. Sitä peachin taikaa jälleen. Ensi kerralla (vuonna 2009) lupaan voittaa sut puhtaasti.

Vilness: Nessistäsi ei ollutkaan niin lähellekkään niin paljon haastetta kuin luulin, amis taas on lähes ylivoimanen vastus. Amispillar on hieno. Rekka-homoilu-späm.

bEst: Yllätyin itsekkin kun voitin sinut Swisshäröilyssä, ja vieläpä niin selvästi (2-stock molemmat matsit(?)). Fox on paras ja Ijuka ei osaa.

Masa: Amisfire tulee joka toisella yrittämällä, ja jokaisella jos olet kuolemassa. Hullua.

WMK: Opettelisit pelaamaan. Näytit hyvän taktiikan Corneriaan.. pitää vaihtaa amis samukseen =)

Juttujen puolesta ylivoimaisesti paras turnaus... Mutta missä helvetissä on Kankaanpää?
Videoita ja uutta power rankingsia kehiin.

Top Bottom