• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Zäp: Masa on vielä vapaana. Tultiin TK:n turnauksessa kolmanneksi, minä ja Masa.

Julle: mistä päin olisit tulossa kyytiin jos paikka järjestyy, onko edes lähellä oulua?
Alustavasti paikka on Samolla, Cocolla, Pekillä ja Masalla. Enempää ei mahdu.

Mutta nyt tarvin ÄKKIÄ sitoutumisen näiltä kolmelta oululaiselta.
Peki ja Coco on jo luvannut... entäs SAMO?!? kerro perjantaihin mennessä. hinta 40 €

EDIT: ai siis samokin tulöee, en tajunnnu lukea tota editoitua postia pekiltä.

NO niin, siis auto täynnä. Jullen täytyy hommata kyyti muualta. :/
... ellen sitten anna lainaamaani/vuokraamaani autoa Isälle ja otan siltä isomman. Siihen sais takapenkiolle justiin 4, varsinkin jos samo pomppaa cocon sylkyyn :p
tavarat mahtuu takakonttiin..

Tuo olis kyllä aika extreme idea, jos kuiten pysytään saiinä 5 hengen auto.hommassa.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
ei julle sitä voi yksin laulaa :D pitäis olla taistelupari mukana
alkaa olee munki climbersit kohta aika hyvällä mallilla, eli saat varautua dittoon besti :D:D
jos nyt pääsen sinne...

training_master(KVF)

Smash Journeyman
vai että nico haluis tiimata, sepä käy paremmin ku hyvin, siinä mul on sit tiimifrendi :D

jepajee, kaikki ditot on vähän tylsiä, paitsi muikku ditot, ne on hyviä :D
enää pari viikkoa ja sit pääsis taas belailee täysii, jesh jesh

ZäP

Smash Apprentice
Dodii, sain nyt ne pari video kaverilta, eli saan pari pätkää sieltä sun täältä huomisksi nettiin.
löytyy mm. Teams turnee finaali ja semifinaali sukkabanaani vs. partakone, Sitten löytyy pari KVF-TK falco dittoja, Ijuka-Best matseja+muuta sälää, vilkuilen parhaat ja pistän ulos.

-ZäP

bËst^

Smash Journeyman
zÄp: Ijuka haluaa että laitat ne meidän väliset turneematsit näytille ku se haluaa oikein katella kuinka pieksin sen muikun ja foxin :p

Eikös niin ijuka????? :p

(dissausputki senkuin jatkukoon) :)

ZäP

Smash Apprentice
Hoituu, olen saanut vasta yhden videon editoitua, mutta yritän saada nuo matsit huomiseksi valmiiksi ja sitten viimmeistään maanantaina nettiin... mutta saa nähdä miten tässä kerkeää.

Ainiin, hyvvee jouluu kaikil.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
tottakai me voitetaan nico, ihan normaalisti :D
hyvä juttu ZäP, oonki halunnu nähä niitä videoita jo pitemmän aikaa :D varsinki ne mun ja TK:n ditot, ainaki sen missä 3 stockaan sen :D:D

ja hyvät joulut kaikille :D

Samochan

Smash Master
Yauhz, täällä taas. Kovalevy kärventyi, mutta se oli uus ja vähäsen vaan jotain roskaa siellä, ei onneksi mitään suurta kuten mun kuvat, omat tiedostot tai jotain vastaavaa.. >_>; Niin, ja Twilight Princess on orgasminen. Hankkikaa se.

Ijuka, tuut sitten ens turnauksessa mun kaa taas tiimiin jooko? :3 Olen nyt näemmä vapaa, ketään ottajia? Coco ei haluu mun kanssa tietääkseni, kaksi peachia muutenkin vähän huonompi homma... ellei se sit vedä samuksella >_>. Peki, häröpallo/reiska? :D

VilNess

Smash Champion
Hyvää Joulua vaan! rockrock!

Ja laitahan ne finaalimatsitkin, siellä on hyvää ****tiä, varsinki se ainoa matsi missä käytin luigia.

Ja myös VilNess vs. nipi oli hauskaa pelattavaa/kateltavaa, varsinkin vika matsi *kröhöm*i peach castlessa.

Smash voittaa kaiken.

ZäP

Smash Apprentice
Hyvää Joulua vaan! rockrock!

Ja laitahan ne finaalimatsitkin, siellä on hyvää ****tiä, varsinki se ainoa matsi missä käytin luigia.

Ja myös VilNess vs. nipi oli hauskaa pelattavaa/kateltavaa, varsinkin vika matsi *kröhöm*i peach castlessa.

Smash voittaa kaiken.
Selvä. Onko muilla vielä toiveita mitä halutaan. Team finaali, semifinaaleja, random stuff x?:confused:
Voi perkeles, mistäs minä kaivan riittävästi kotiteollisuuden biisejä noihin matseihin...:p

Edelleen ilman tiimi kaveria. Jos Masalle käy voisin tiimata hänen kanssaan(jos ei ole vielä tiimi kaveria), mutta kuka haluaisi Zeldan tiimi kaveriksi...

bËst^

Smash Journeyman
loweihin mä luovutan Uberin zÄpin tiimitoveriksi ja näin ollen varmistan että s-joki saa aikaan mahdollisimman hyvän low-tiers teamin. Minä itse taasen pistän hynttyyt yhteen Ijukan kanssa. mitäpä tästä sopasta seuraakaan....? Low-tear-teamsia suveriinisti dominoiva parivaljakkoko kenties....... No mitäpäs muutakaan :p

zÄp: jos et oo vielä pistäny mun ja ijukan turnee matsiin musaa niin laita Kaksin Käsin kappale :) sanat sopii just perfectosti siihen matsiin.

ja näin btw kommenttina: ERITTÄIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! (muistakaa sateenvarjot uloslähtiessänne :p)

ZäP

Smash Apprentice
Ei ole niillä videoilla jotka sain, mutta niitä on vielä neljä muuta tunnin pitkää videota joilla voi olla. Kahtoo sitten kun saan käsiini ja koneelle.
(Koko kotiteollisuuden tuotanto siirretty koneelle... ...hmm kyllä tästä vielä jotakin saa irti... huonoja videoita jos ei muuta.)

NHJ

Smash Journeyman
Näyttää vielä tässä vaiheessa aika heikolta toi raha tilanne mutta en ole vielä mitään perumassa 8D. Kerrankin Saan tasoseni Tiiimkaverin niin pakkohan se on tulla.. :D Ja kvf oltasko low tierissäkin tiiminä sun yoshi ja mun YL ;D

training_master(KVF)

Smash Journeyman
ai mun yoshi... no voihan sitä aina kokeilla, en oo kyl koskaan aatellu et käyttäisin sitä missään tärkeissä matseissa, mutta sopii mulle :D pitää alkaa taas treenaa sillä kaikkee ihme ****tiä.. :D

VilNess

Smash Champion
Hey udiq!

Lähetä mulle puhelinnumerosi, joko PM.nä, tänne viestinä tai mulle tekstiviestinä numeroon
0400545383
Toi on mun numero eli oululaiset ottakaa se ylös ja soittakaa mulle se joka järjestää tiedät yhteen että saan teidät haettua samasta paikasta. Mennee jokatapauksessa myöhään niin mielellään otan teidät kyytiin ja jatketaan samantien matkaa.

Ollaan sitten n. klo 02:00 - 03:00 perillä kankaanpäässä että varaudu pikkuvalvomiseen, udiq.

VilNess

Smash Champion
Joo, katoin ajoohjeet kankaanpäähän asti ja sinne asti tullaan osaamaan.
tarkan osoitteen löytäminen vaatii sit varmaan vähän apua, pidä tosiaan kännykkä auki.

ja tosiaan, löytyyhän sieltä tarpeeksi patjoja/sohvia missä nukkua? meillä ei paljon ylimääräistä autoon mahdu.

udikq

Smash Apprentice
Kyllä te varmaan saatte ensisijasesti nuo sängyt ja sohvat käyttöön. Lamperilta yritän koko ajan periä niitä lisäpatjoja. Täällä on vaan kaks. Ja siis, parisänkyjä kaks, ja iso sohva+pieni sohva. Taitaa tuo olla pari makuualustaakin äärimmäiseen hätään. Pidän kännykän auki kyllä. Tulette ilmeisesti siitä honkajoen kautta, eli melkeinpä heti ensimmäisenä tuutte kankaanpäässä siihen huoltoasemille, periaatteessa voisitte siitä jo soittaa.

training_master(KVF)

Smash Journeyman
mä oonki jo himassa ja meen takas vasta 7 päivä tammikuuta, eli joudun ite maksaa matkat, mutta todennäkösesti pääsen silti tulee, pitää vaan katella et mistä pääsen halvimmalla, ja sitte että miten pääsen sieltä kpäästä takas kouvolaan, tai vaikka riihimäkeen. mutta se on sen ajan murhe :D ja hyvä et sait ne zäp, on ne ditot kyl tylsää katottavaa, voe voe.. :D

udikq

Smash Apprentice
KVF, tästä pääsee tampereelle ihan hyvin, ja tampereelta taas pääsee helposti junalla etiäppäin.
Ja samoin toisinkin päin. Tampereelle pääsee junalla kivasti, ja sieltä pääsee hyvin bussilla tänne.

Top Bottom