• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hey jip,

brawl is wel leuk maar niet voor langer dan een uur, en daarna moet je echt een tijd niet meer spelen. Ik ben het er nog steeds niet mee eens dat we al tegen het plafond zitten qua skill ook al denken sommige mensen van wel.

Melee daarentegen is nog steeds ouderwets leuk, nu ik het een hele tijd niet had gedaan vond ik het tenminste weer leuk. :chuckle:

www.smash-bros.nl meld je aan op het forum jongens
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
Mijn MSN doet vaag, telkens als ik iets typ krijg ik:
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden

Heeft iemand hier ook last van? of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
bedankt voor de antwoorden.

erg zonde dat het hele brawl niks geworden.
melee is uiteraard nog leuk maar dat heb ik ondertussen wel genoeg gespeeld.

ik kom ooit wel een keertje langs om jullie lelijke smoelen nog eens te kunnen aanschouwen...
groet

@zget, mooiste respons die ik in een lange tijd gezien heb
 

Mind

Smash Rookie
Joined
Oct 20, 2008
Messages
8
Hey, ik ben Mind, en ben hier door -jumpman-.
Ik ben net begonnen en hoop hier wat te kunnen leren :)
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Welkom Mind ;) Leren zul je hier vast wel. Wil je meer brawlervaring, dan zou ik als ik jou was je gelijk inschrijven voor het toernooi van Shadow, Tnot2. Dan ken je gelijk zo'n beetje iedereen :).
 

Mind

Smash Rookie
Joined
Oct 20, 2008
Messages
8
Welkom Mind ;) Leren zul je hier vast wel. Wil je meer brawlervaring, dan zou ik als ik jou was je gelijk inschrijven voor het toernooi van Shadow, Tnot2. Dan ken je gelijk zo'n beetje iedereen :).
Hmmm, misschien kan ik er met Jumpman heen, ik zal even kijken.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Schiet niet meteen in de stress, op dit moment is de melee community als je naar het aantal toernooien kijkt even actief als de brawl community in Nederland. Er komen nog steeds melee toernooien/smashfest. Het is niet dood!
 
Top Bottom