• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
weet iemand misschien hoe laat dat gamemania/nintendo toernooi wordt gehouden in Amsterdam, ben van plan om amsterdam ff onveilig te maken. maar weet niet hoe laat het begint. Heeft iemand enig idee
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Duidelijk ben ik daar Shadow. Jouw party huisje is echt te relaxed.

Oh trouwens:

Jullie zijn van me af! =D

Je hoort het goed, ik stop met modden. Waarom? Simpel, geen zin/tijd meer + zodat Marc lekker al het vuile werk in zn eentje kan opknappen ¬_¬

Ik stop ook met Brawl. Ik heb geprobeerd Brawl leuk te vinden, en ik ben er ook wel redelijk in (2de op balance) maar ik vind het gewoon echt niet leuk. Maar niet getreurd, ik kom nog wel naar sommige toernooien omdat mensen het willen (Biscuit wil nog keer teamen en Moreno heeft hulp bij organisatie nodig) maar ik zal zelf niet meer mee doen als het niet hoeft. Daarom ga ik dus ook niet bij de community weg, de mensen zijn te awesome (<3 *insert at least 100 smashers here*).

Aan de andere kant heb ik opeens wel weer zin in Melee nadat ik al die zieke **** weer heb gezien (Darkrain combo, I killed Mufasa etc.). Hmmm....

KANKER.

Gelukkig kom je nog wel naar toernooien, want zoals Moreno al zei ben je een cool guy.
 
Top Bottom