• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Jeffz0r, jij doet toch het laatste nederlandse melee toernooi?
release van brawl dan komt de balance tournament.
en daarna TNOT2 met een melee singles en een brawl singles.

tenminste. dat is hoe ik de planning nu zie :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik heb zojuist met Nealdt gesproken over het tio probleem en ik zal het ff uitleggen. In een oudere tio versie waren grotere brackets verneukt (vanaf 64 personen), na die update is het gefixed maar zijn de kleinere brackets juist verneukt. Bij 32 is dit nog niet zo'n ramp, maar met 16 en vooral 8, is dit echt een probleem.
Hij vertelde me ook though (vreemd dat niemand van ons dat wist) dat je spelers in de bracket heel makkelijk handmatig kan omwisselen. Dus niet alleen in de beginstatus van de bracket, maar ook als iemand via de winners bracket naar de losers bracket is gegaan. Gewoon door met je rechtermuisknop er op te klikken en voor ''Swap player...'' te kiezen. In de huidige versie kan je die plekken echter pas omwisselen als er al spelers staan. In de volgende update kan je deze plekken ook al omwisselen vantevoren. Dus al voordat er wedstrijden gespeeld zijn.
Een paar voorbeeldjes om het duidelijk te maken:
Wat nu al mogelijk is in TIO:
8-man bracket
16-man bracket
Wat bij de volgende update mogelijk is:
8-man bracket
16-man bracket

(Dit is overigens ook voor latere rondes in de bracket mogelijk uiteraard.)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Alsof m'n post alleen maar draait om die update :/
Jij bent niet onlangs naar Nederlandse toernooien geweest, dus je weet waarschijnlijk niet wat het probleem was voor ons. Dus bemoei je er niet mee en blijf voortaan in 1 van de tig UK threads >_>

Waarschijnlijk krijg ik nu weer een reply over dat ik me uit de kast laat lokken ofzo, maar je moet je gewoon niet bemoeien met dingen die voor jou toch niet van belang zijn -_-
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik snap die plaatjes niet helemaal, maar het komt er dus gewoon op neer dat iemand die naar de loser's bracket gaat, wel goed terechtkomt? En niet in hetzelfde gedeelte van de bracket als waar hij al gespeeld had, zoals nu nog het geval is?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Alsof m'n post alleen maar draait om die update :/
Jij bent niet onlangs naar Nederlandse toernooien geweest, dus je weet waarschijnlijk niet wat het probleem was voor ons. Dus bemoei je er niet mee en blijf voortaan in 1 van de tig UK threads >_>

Waarschijnlijk krijg ik nu weer een reply over dat ik me uit de kast laat lokken ofzo, maar je moet je gewoon niet bemoeien met dingen die voor jou toch niet van belang zijn -_-
Wil je ons iets vertellen, Jeffrey?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik snap die plaatjes niet helemaal, maar het komt er dus gewoon op neer dat iemand die naar de loser's bracket gaat, wel goed terechtkomt? En niet in hetzelfde gedeelte van de bracket als waar hij al gespeeld had, zoals nu nog het geval is?
Ja, maar dat staat los van die update. Het is gewoon te verwisselen.
Alleen wat er verandert met die volgende update, is dat je die plekken al kan omwisselen vòòr er spelers staan, dat kan nu nog niet.

Wil je ons iets vertellen, Jeffrey?
Okee uit de tent dan, ook goed :p
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
lol, toen ik dat 'uit de kast' las had ik al een gevoel dat er een reply van marc zou volgen xD


wie gaat er naar epita smash 2 met openbaar vervoer btw ^^ ?

het is op me verjaardag, maar fok dat, ik ga [=
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Alsof m'n post alleen maar draait om die update :/
Jij bent niet onlangs naar Nederlandse toernooien geweest, dus je weet waarschijnlijk niet wat het probleem was voor ons.

Waarschijnlijk krijg ik nu weer een reply over dat ik me uit de kast laat lokken ofzo, maar je moet je gewoon niet bemoeien met dingen die voor jou toch niet van belang zijn -_-
Cry me a river~!

Ik snap niet waarom jij je aangesproken voelt over een opmerking die ik maak over de update.
De update zegt letterlijk: nu mogelijk in deze versie: a en b, in de eerstvolgende update nieuw mogelijk: a en b.

Dus bemoei je er niet mee en blijf voortaan in 1 van de tig UK threads >_>
Niet zo elitair gaan worden. Omdat ik in Engeland studeer betekent niet dat ik niet meer in de Dutch Thread mag posten. Het is niet dat mijn nationaliteit ineens veranderd is van Nederlands naar Engels. Anders maak je ff domme opmerkingen zeg.


Wil je ons iets vertellen, Jeffrey?
Je kan het van zijn gezicht aflezen. Je zou moeten weten hoe die naar jouw kijkt als je aan het spelen bent, Marc =P.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik snap niet waarom jij je aangesproken voelt over een opmerking die ik maak over de update.
De update zegt letterlijk: nu mogelijk in deze versie: a en b, in de eerstvolgende update nieuw mogelijk: a en b.
Dat jij dat niet snapt, is niet mijn probleem. Ik heb het duidelijk zat uitgelegd lijkt me. Ik had eerder een bedankje van wat mensen verwacht, voor het navragen. Niet dit gezeik >_>

Niet zo elitair gaan worden. Omdat ik in Engeland studeer betekent niet dat ik niet meer in de Dutch Thread mag posten. Het is niet dat mijn nationaliteit ineens veranderd is van Nederlands naar Engels. Anders maak je ff domme opmerkingen zeg.
Het gaat erom dat je niet meer naar Nederlandse toernooien gaat, niet dat je niet Nederlands meer zou zijn.
Ik had niet moeten insinueren dat je hier niet hoort te posten though. Sorry ik tripte ff I guess :/
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Hoezo kan je mensen omwisselen in latere rondes dan. Dat zou helemaal niet moeten kunnen of snap ik het verkeerd ( thx for asking though) :S. De update vind ik zeer positief want seeden in de eerste ronde en daarna aldoor die 2e en 3e ronde crew members tegen komen werd wel irritant.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Mensen die al in losers zitten kan je natuurlijk niet meer omwisselen. Maar mensen die uit de winners bracket komen wel. Dus niet alleen de mensen die bij (in een 16-man bracket) A, B, C en D komen, maar ook de mensen die bij E en F komen.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Dat jij dat niet snapt, is niet mijn probleem. Ik heb het duidelijk zat uitgelegd lijkt me. Ik had eerder een bedankje van wat mensen verwacht, voor het navragen. Niet dit gezeik >_>
Waanzinnig Jeffrey. Ik maak een opmerking, niet eens gericht naar jou en je voelt je aangevallen.

Ach ja...
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
ah man piisuke die eerste opmerking over die update was niet aardig en vervelend >_> ik had dat ook gezien en ik vind t echt voorstelbaar dat hij daar over viel... zelfs als hij beter af was geweest door je alleen te laten.

en trouwens: wtf @ falco AR btt door ajp o__O echt verschrikkelijk goed
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Waarom begin je erover dan..
Omdat dit geen discussieloos forum is.

ah man piisuke die eerste opmerking over die update was niet aardig en vervelend >_> ik had dat ook gezien en ik vind t echt voorstelbaar dat hij daar over viel... zelfs als hij beter af was geweest door je alleen te laten.

en trouwens: wtf @ falco AR btt door ajp o__O echt verschrikkelijk goed
Soms moeten mensen eens leren lezen, jij dus ook. Ik zei niks over Jeffrey, ik zei iets over een update.
Laatste keer dat ik keek was Jeffrey niet de auteur van het progje, dus zijn reden om zich aangesproken te voelen slaat nergens op. Ook noemde ik zijn naam niet in wat voor reden dan ook.
Hij voelt zich aangesproken om niks en jij verdedigt hem... geen idee. Is niet eens nodig, waarschijnlijk omdat hij de enige is die nog geïnteresseerd is in de HRC en BTT, naast jou.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Nog een keer: dit is geen discussieloos forum. Wil je geen discussies, of onnodige discussies? Dan moet je maar niet op het internet komen.
Zelfs op ssbm toernooien zijn er wel eens discussies.

Of mensen maken een kwartetspel met als collecties: kut zweden, papzakken en emos xD.

zou ik noooooiiiiiit doen
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
Nog een keer: dit is geen discussieloos forum. Wil je geen discussies, of onnodige discussies? Dan moet je maar niet op het internet komen.
Zelfs op ssbm toernooien zijn er wel eens discussies.

Of mensen maken een kwartetspel met als collecties: kut zweden, papzakken en emos xD.

zou ik noooooiiiiiit doen
Ga je nog steeds door over deze onnodige discussie...En ehhh dit is togh een smash forum?..waarom discusseer je niet over smash?..dan is het geen onnodige discussie meer.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ga je nog steeds door over deze onnodige discussie...En ehhh dit is togh een smash forum?..waarom discusseer je niet over smash?..dan is het geen onnodige discussie meer.
nee je snapt het niet xD

dit is geen smash forum dit is the dutch thread

de thread is ooit speciaal door mrsilver gemaakt voor nederlandse smashers om te kunnen lullen over alles wat nu eens niet met smash te maken heeft. en om de zoveel tijd lezen we hier dan een of andere halfdode discussie (waar altijd of jeffrey of justin wel bij betrokken zijn en in dit geval beide :p) en daar lachen we dan om. of niet

...^^
 
Top Bottom