• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Dank je Coen en Repyh.^^ Kword al een ouwe lul, alweer 22. =_=;... Kheb trouwens een Wii met de nieuwe Metroid als kado gehad + een breedbeeld tv (ouwetje) van m'n opa en krijg over een tijd een 2de hands pc van een maat van me (wat nu nogsteeds de nieuwste games kan afspelen met gemak) dus dit jaar is een goed jaar.

Met andere woorden: Ish mooi!

@ iemand: Is er nog iemand die niet te ver van Zeeland woont en zin heeft om te smashen binnenkort, me vingers jeuken nogal XP.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Gefeliciteerd Roy! (net iets te laat mja)
Ik ben in het weekend meestal in Terneuzen, en als ik tijd heb wil ik altijd wel smashen (maar tijd kan weleens een probleem zijn :p) Voeg me maar toe op msn, staat in mn profiel. Volgens mij moest je trouwens nog steeds vids uploaden van mn toernooitje in Terneuzen toen, maar das alweer zo lang geleden dus laat maar zitten :p.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Gefeliciteerd Roy! (net iets te laat mja)
Ik ben in het weekend meestal in Terneuzen, en als ik tijd heb wil ik altijd wel smashen (maar tijd kan weleens een probleem zijn :p) Voeg me maar toe op msn, staat in mn profiel. Volgens mij moest je trouwens nog steeds vids uploaden van mn toernooitje in Terneuzen toen, maar das alweer zo lang geleden dus laat maar zitten :p.
Dank je Hahaha en jah, ik ben die filmpkes helemaal vergeten <,<;;... enfin had ik jouw nog niet op msn dan? O,o;... ik zal wel effe checken... (morgen) , en wie weet wanneer we kunnen afspreken.^^

@ Wob-Wob: Danke en leuk filmpje, geluid was zwaar kut maar nadat ik dat had uitgezet was ie zeer geslaagd.

@ PShadow: ******slap* >.>;...
 

Celsco

Smash Apprentice
Joined
Mar 26, 2007
Messages
177
Location
In front of your eyes...

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
o_O nieuwe stadium scores zijn overweldigend. zampa heeft 5.38 falco en 8.41 DK btt o____O
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
... <_<

Dat komt zeker van iemand die vindt dat broeken voor mietjes zijn.

break the targets is giga-geperfectioneerd, het is een sport geworden.

edit: en wtf @ dat nieuwe record O______O
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Tuurlijk zijn broeken voor mietjes. Echte mannen zijn bikkels en hebben het niet koud in de winter.

BTT is nooit een sport geweest, het is een uit de hand gelopen grap en tijdsverdoening. Ik kan het weten, want ik was er mee begonnen op het foute Powerweb forum.
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Utto, ik ben er sinds kort achter dat jij Rutger bent op gameqube.nl :/ en ik zit al een aantal jaar op die site. (Nou sinds ik gebanned was vanwege mijn gekloot met een andere forum gebruiker niet meer)
Anyway, ken jij toevallig Mike?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Utto, ik ben er sinds kort achter dat jij Rutger bent op gameqube.nl :/ en ik zit al een aantal jaar op die site. (Nou sinds ik gebanned was vanwege mijn gekloot met een andere forum gebruiker niet meer)
Anyway, ken jij toevallig Mike?
Ik ken Mike van naam, hij was crew van de site in de tijd dat ik er niet bijzat (ongeveer twee jaar). Ik verwar hem altijd met Mick omdat ze allebei soms zo ontzettend kunnen zeiken over de meest onbelangrijke details. Ik weet ook dat hij nu crew is van WiiGamer, wat ik persoonlijk een matige site vind qua inhoud, maar dat is een ander verhaal.

Anyway, ik ben niet verschrikkelijk actief op die site of zo. Ik ben voornamelijk bezig met taalfouten uit artikelen halen (als het ervan komt). De artikelen die ik de afgelopen tijd geschreven heb gingen nagenoeg allemaal over Smash op de één of andere manier. De reden dat ik daar zit is voornamelijk omdat het sinds jaar en dag mijn 'standaard' nintendo website is en er niet zo'n geforceerde plechtige sfeer hangt als bij andere sites zoals NZone of NDomain (die laatste site is trouwens wel een heel degelijke site hoor). Af en toe schiet ik eens een keertje bij met een artikel over smash of zo, maar ik post geen nieuws en ik ben ook niet actief op het forum.

Toch goed om te zien dat m'n artikelen over smash op wiids.nl de bekendheid van SmashBoards vergroot hebben :)
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
xD Mike is een van me beste vrienden en op internet is het inderdaad echt een ongelovelijke zeikerd. ;) (Ik kan je vertellen dat ie in het echt HEEL anders is.)
En ik ben inderdaad via Wii-DS op smashboards gekomen. Ik wist toen nog niet dat er toernooien gehouden werden in Nederland en ben toen eigenlijk pas begonnen met spelen...

Verder ben ik het met je eens dat Wii-Gamer inhoudelijk niet een van de beste sites is. :/
Jammer dat Wii-Ds een beetje dood lijkt.
 
Top Bottom