• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Geachte meneer Amsah, bij deze stel ik U een vraag. **** U mij uitleggen wat 'normaal' betekent?
Normaal is namelijk een onduidelijk begrip, want normaal kan voor iedereen iets anders betekenen.
Graag zou ik hier opheldering over willen krijgen.

M.V.G.

Piisuke

Is dit goed?
Geweldig Justin ga zo door.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Links boven aan elke pagina, rechts van het smashboards logo zie je User CP, klik daarop.
Dan ga scroll je naar beneden en onder "Miscellaneous" zie je "Group Memberships", klik daarop en meld je aan voor Tournament Directors.

User CP > Miscellaneous > Group Memberships

@Justin

Haha n00b, ik kan lekker minder dan 10 characters posten.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Serieus Jeffrey, nu heb ik het een keer niet over jou en dan vraag je er letterlijk om. D'oh!
Ik had je express niet opgenoemd, omdat je altijd buitenlanders hielp met het vervoer in Nederland en pr0ndifelie.nl alleen maar suicides maakt...oja en spamt =P.

@ Nihonjin: Alleen coole mensen mogen niet minder dan 10 characters posten >_o.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Serieus Jeffrey, nu heb ik het een keer niet over jou en dan vraag je er letterlijk om. D'oh!
Ik had je express niet opgenoemd, omdat je altijd buitenlanders hielp met het vervoer in Nederland en pr0ndifelie.nl alleen maar suicides maakt...oja en spamt =P.
Nou dan is et goed :p

@Lawrencelot: Weet je wel wat die status betekent eigenlijk? Anders stel je zo'n vraag niet XD
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ja maar je kan ook toernooien organiseren als je geen smash director bent... ik bedoelde wat je eraan hebt. Volgens de wiki kun je dan in de kalender posten en krijg je blauwe letters... jippie

Coen edit: Dat klopt, Laurens. Blauw kleurtje + Kalender. That's it :p Trouwens, ik kan blijkbaar ook minder dan 10 chars posten ^^ Denk ik.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
LISTEN UP EVERY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb jullie hulp nodig ^______^

Ik heb met mijn projectgroepje van school een eigen importbedrijfje.
We gaan een product uit Azie importeren en vervolgens op de Nederlandse markt brengen.
We zijn nu bezig met een marktonderzoek en ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie deze enquete willen invullen.


http://fd2.formdesk.com/mto/project_TMA

Heel erg bedankt, JP.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Allright, ik heb je hele enquete ingevuld JP, met als opmerking erbij 'JP is te goed'. JP = te goed.

Trouwens, is een blauwe naam in ofzo? *verandert zelf naar blauw*
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
yay break the targets ^_^

only 5 stages though... en een replay future! =D

ik ben blij met de update.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Jammer van de 5 stages, ik had dat elke character wel zijn eigen stage had.
Niet dat ik op de site gekeken heb, maar jacobrhcp zegt dat het er maar 5 zijn.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
5 stages per character ja, maar wel voor elk character dezelfde 5 stages. Dus 5 in totaal, ieder met elk character speelbaar. Dat is tenminste wat ik er uit haal.
 
Top Bottom