• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
King Dedede X_____X Geweldig =D Nog meer Kirby characters. Straks krijgen we nog dingen als Waddle Dee. Nee serieus ik vind Dedede wel tof ^_^
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Had ik het niet voorspeld? <Kijkt paar pagina's terug> Toch mist Plok nog steeds...

Nee serieus welke ik nu nog verwacht zijn er niet veel meer, Ike, Diddy en King Dedede had ik al heel lang van tevoren verwacht, en ik hoop op Black Knight maar de enige die ik een beetje verwacht is een 3rd party char zoals Rayman, of een Fire Emblem character. Oja en ik had ergens een filmpje gezien van iemand van nintendo die per ongeluk zei dat Luigi erin zat, terwijl die nog niet eens aangekondigd is:p
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Alsof dat een verassing is :p dat die erin zit, net als Captain Falcon, er zit al een assist trophy van F-Zero in, dus lijkt het me logisch dat hij ook terugkomt.

Rayman is echt te lame om erin te doen btw....
 

Shino

Smash Apprentice
Joined
Jul 12, 2007
Messages
99
Location
Rotterdam
Er was wel zo'n gerucht gaande, dat Ubisoft characters aan Brawl zou verlenen. Gezien hun support op de Wii, zal het me niet verbazen dat in eens Rayman, Jade of wellicht Sam Fisher wordt aangekondigd
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
rayman xD

maar dan wel de originele 2D rayman uit Rayman (normal/gold/creator)

samen met jazz ack rabbit en full throttle de beste PC games uit die tijd :p
Ja inderdaad. Jammer dat er van Jazz Jackrabbit geen games meer gemaakt worden, en van rayman geen "echte" games. Full throttle ken ik niet, maar klinkt niet als een brawl character:p
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Hierzo... ik woon in Overveen, dat bejaardedorp naast Haarlem :p.
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
volgens mij ook maar 5 stages in totaal @ paar pagina's terug

omfg @ nieuwe btt scores met AR o_O door zampa
en 3.97 luigi door SIGN als in: wtf O_o
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Okan/Ieder ander die one-liners maakt over Lelystad, nog 1 zo'n post en ik ga je serieus warnen.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
Yes! Stage builder. ik zat er ook op te hopen en verwachtte het ook ^^

Hmm... er zullen zeker tourny levels gemaakt worden. wat denken jullie?
ik ga er zelf in ieder geval lekker mee aan de slag.
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
:O Ik woon in Leiden maar ik ga elke dag naar Overveen naar school (INHOLLAND). :)
Waarom heb je dat nooit eerder gezegd? -_-', ik woon echt zowat om de hoek daarzo.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Iemand in de buurt van Southend die wilt smashen? Of zit ik daarvoor in de verkeerde topic =P.

Grappig dat sommige mensen zeggen dat ze vanaf het begin al wisten welke characters erin zouden komen.
Vind ik echt knap van jullie.
En Rayman in SSBB? Ga je mond spoelen joh, als er 1 character is uit platform spellen die het verdient om in het spel te komen, dan is het Megaman. Niemand anders.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Grappig dat sommige mensen zeggen dat ze vanaf het begin al wisten welke characters erin zouden komen.
Vind ik echt knap van jullie.
En Rayman in SSBB? Ga je mond spoelen joh, als er 1 character is uit platform spellen die het verdient om in het spel te komen, dan is het Megaman. Niemand anders.

QFT

JP als jij stopt met smash moet ik een andere wannabe gaan zoeken :( . KOM NOG ERGENS HEEN KUNNEN WE AFSCHEID NEMEN :'( (hell yeah coen caps lock
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
En Rayman in SSBB? Ga je mond spoelen joh, als er 1 character is uit platform spellen die het verdient om in het spel te komen, dan is het Megaman. Niemand anders.
Je zegt het ^_^.
Megaman+Samus in 1 team ftw. lol

Linkje :"D, ur too good xD.
Ik kom mayb nog wel af en toe langs i think.
Voor de gezelligheid ^^.
 

duo014

Smash Cadet
Joined
Oct 25, 2007
Messages
28
Location
Belgium Europe
Hellow

Effe voorstellen, Ik ben duo014 xD
Speel niet Die-Hard smash, maar ben er wel reuze intresseert in.

Heb onlangs een toernooi gewonnen, maar de competitie ging niet verder dan shield grabbing
(en wave-dashing was al helemaal niet te bespeuren)
toch heb ik 4 nieuwe games, 2 xbox truitjes en andere **** erdoor gewonnen xD

De organistatie was al helemaal ver te bespeuren.
als finale was het 1 VS 1 VS 1 VS 1 -_-

Als er mensen van West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen (belgje dus :p) zijn, contact me maar. xD

oja en Mega Man FTW!!
Mijn hoofdpersonage is Link in Smash.
Mijn vriendin heeft Roy.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Gratz Roy! Ik keek toevallig beneden aan de hoofdpagina en zag dat je vandaag jarig was xD Voel me verplicht iets te posten.

BF is de enige die mag spammen. Dave aan de andere kant.......xD
 
Top Bottom