• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
snap het dan de fransen zijn heaumeax dus ze moeten speciaal zijn, de duitsers zijn nazi's dus als je niet iets aparts voor hen maakt gaan ze schieten, de spanjaarden houden van hun ziesta dus moeten ze chillen in hun eigen taal met ssbb op dat tijd stip.

ey wa alles bong dan ?
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Het slaat helemaal nergens op dat de games later in europa uitkomen.
Elk land in Europa heeft zijn eigen regels, de developers moeten de games aanbieden in elk land en elk land moet kijken of ze het spel wel willen verkopen, of dat het te grof is *kuchManhunt2kuch*.
Het is helaas, maar waar. Ook moet het spel vertaalt worden voor de niet Engels sprekende.

Tuurlijk wel, dat komt omdat ze dan nog spaans, italiaans, duits en frans erbij willen doen >_>
Niet alleen dat.

Als die mensen nou eens gewoon engels leren spreken, lezen en schrijven >_>
Wat een opmerking. Wat denk je zelf? De Duitser zullen zeggen dat iedereen Duits moet gaan leren.
Beetje een suffe opmerking.

snap het dan de fransen zijn heaumeax dus ze moeten speciaal zijn, de duitsers zijn nazi's dus als je niet iets aparts voor hen maakt gaan ze schieten, de spanjaarden houden van hun ziesta dus moeten ze chillen in hun eigen taal met ssbb op dat tijd stip.

ey wa alles bong dan ?
Ja.... um, misschien volgende keer geen shrooms, k?


Hier is een foto van Jeffrey =).
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
First post. Meteen haters. Dit is geweldig.
En Repyh. Ik heb net pas je post gelezen. Kan het nog steeds elke vrijdag bij Jan dan xD?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
First post. Meteen haters. Dit is geweldig.
Niet erg verwonderlijk als je met je eerste post ooit gelijk een gerespecteerd lid van de community probeert af te zeiken. Dat wordt niet gewaardeerd. Misschien moet je jezelf eerst even voorstellen of zo? Een regelrechte flame is nou niet bepaald een goede entree.

Bovendien, je punt over de talen is nou eenmaal niet waar. Justin heeft gelijk. Er zijn inderdaad veel landen in Europa waar men Engels leert, maar zoals je zelf al zei, zijn er ook een paar waar dat niet standaard gebeurt of waar in ieder geval een goede beheersing van de Engelse taal ivm overdreven nationaliteitsgevoelens niet vanzelfsprekend is. Drie keer raden welke dat zijn? Inderdaad, onder andere Frankrijk, Duitsland, Italie en Spanje, precies die talen waarnaar Europese games vaak vertaald worden. Het is niet per se onwaar wat je zegt, maar je mist Justins (Piisuke dus) punt volledig. Ga volgende keer gewoon niet op hem in, serieus op hem reageren haalt je geloofwaardigheid sowieso al enorm naar beneden.

Edit: en als je me nog niet gelooft, ga dan eens naar een internationaal SSBM toernooi. Dan merk je pas hoe belabberd het Engels van sommige spelers is. Je hoeft alleen maar een post van Makenshi op te zoeken...

Dus kom op, je bent nu nog nieuw en hebt nog alle mogelijkheden om jezelf normaal te introduceren. Je wilt echt niet bekend staan als de lul van de smash community, tenzij je graag de toorn van Justin en Marc wilt voelen...

De rest van de community mag trouwens ook wel even zijn best doen om nieuwe members niet gelijk af te zeiken. Ik weet dat het internet daar een makkelijk platform voor is, maar ik dacht dat we toch wel iets volwassener waren met z'n allen.
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Gelijk heb je. Ik vond alleen dat hij overdreef. Ik ook dat weet ik. Maar mensen idioot voor een joke comment noemen? <_<''
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Rustig mensen. Het is hier geen speeltuin. *weet niet waar dat laatste op sloeg*

Chivaro, ik geloof zelf ook niet dat je die eerste comment echt meende. Dat is te random voor iemand die net op Smashboards zit. Je kent Piisuke waarschijnlijk helemaal niet en je zou ook geen reden hebben. Al mag het de volgende keer wel wat duidelijker als je een grapje maakt die lijkt op een flame. Hou je vooral rustig en doe relaxed, niemand haat je hier.. Tenzij je Marc heet en je het niet kan bedwingen natuurlijk. *^_^ j/k*
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Dus kom op, je bent nu nog nieuw en hebt nog alle mogelijkheden om jezelf normaal te introduceren. Je wilt echt niet bekend staan als de lul van de smash community, tenzij je graag de toorn van Justin en Marc wilt voelen...
Z_N Freak =P

k. Trug. Lol? Alweer neemt hij het te serieus. Moet ik elk land opnoemen? Met elk land noem ik de meeste. Your the aids that ruining the SSBM community.
Ja, noem elk land maar op en met elk land, bedoel ik elk land, dus ook Swalili, Madagascar en andere landen die bekend staan om hun sterk gebruik van de Engelse taal.
In Frankrijk, Duitsland en Spanje leren ze ook Engels, maar alleen de basisprincipes en het wordt niet geleerd om het te spreken, hetzelfde geld voor Engeland die ook geen aandacht besteed aan andere talen.

En voor je old'd ''orginele'' tip. fail. Want jij nam het te serieus en dacht niet na.
Dit is een "running joke" op smashboards, in het verband met de member Jeffz0r. Het was ook naar hem gericht en niet iemand anders. Zou handig zijn als mensen de posts lezen.
Ook zou het handig zijn als ze op zijn minst verstand hebben van de community, ipv zomaar als een kip zonder kop iets posten.

Gelijk heb je. Ik vond alleen dat hij overdreef. Ik ook dat weet ik. Maar mensen idioot voor een joke comment noemen? <_<''
Ik neem het internet serieus? Haha!

Je laat echt wel blijken dat je geen idee hebt wie iedereen is hier. Wie ben jij eigenlijk?
Best grof namelijk om zomaar ergens naar binnen te gaan zonder je te introduceren.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Dit is een "running joke" op smashboards, in het verband met de member Jeffz0r. Het was ook naar hem gericht en niet iemand anders. Zou handig zijn als mensen de posts lezen.
Eerder een running joke van jou Justin, je grappen beginnen oud te worden. De enige die ze nog grappig vindt is Marc XD
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Eerder een running joke van jou Justin, je grappen beginnen oud te worden. De enige die ze nog grappig vindt is Marc XD
Ik ben niet met die grap begonnen, misschien eens je geheugen opfrissen.
Als je denkt dat Marc de enige is die de grappen leuk vindt ben je wel erg naïef.

Ik wil wel door discuseren. Ik heb het best naar mijn zin.
Er is geen discussie, waar haal je het vandaan?
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
*zucht* @ Randomness van de laatste pagina's.
Waar was dat in godsnaam voor nodig mensen.

@Piisuke

Oud en gerespecteerd of niet, doe normaal.
Met normaal bedoel ik, scheld mensen niet uit en behandel ze met respect, als je niet weet hoe dat moet post dan gewoon helemaal niet.

@Chivaro

Niet echt de meest stijlvolle entree die ik ooit heb gezien.
(maja ik mag dat eigenlijk niet zeggen)
Als je meer dan 10 posts wil halen raad ik je aan om je gedrag een beetje te veranderen, k?

@Iedereen die er iets mee te maken had

*pimpslap*
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
@Piisuke

Oud en gerespecteerd of niet, doe normaal.
Met normaal bedoel ik, scheld mensen niet uit en behandel ze met respect, als je niet weet hoe dat moet post dan gewoon helemaal niet.
Geachte meneer Amsah, bij deze stel ik U een vraag. **** U mij uitleggen wat 'normaal' betekent?
Normaal is namelijk een onduidelijk begrip, want normaal kan voor iedereen iets anders betekenen.
Graag zou ik hier opheldering over willen krijgen.

M.V.G.

Piisuke

Is dit goed?
 
Top Bottom