Repyh
Smash Journeyman
We zijn best wel geowned... (@ release date van de USA)
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
http://smashboards.com/showthread.php?t=119445Wie woont redelijk in de buurt van almere en heeft volgende week een dag waar op hij nix te doen heeft en zin heeft om te smashen? ... i'm bored help me :'<
Elk land in Europa heeft zijn eigen regels, de developers moeten de games aanbieden in elk land en elk land moet kijken of ze het spel wel willen verkopen, of dat het te grof is *kuchManhunt2kuch*.Het slaat helemaal nergens op dat de games later in europa uitkomen.
Niet alleen dat.Tuurlijk wel, dat komt omdat ze dan nog spaans, italiaans, duits en frans erbij willen doen >_>
Wat een opmerking. Wat denk je zelf? De Duitser zullen zeggen dat iedereen Duits moet gaan leren.Als die mensen nou eens gewoon engels leren spreken, lezen en schrijven >_>
Ja.... um, misschien volgende keer geen shrooms, k?snap het dan de fransen zijn heaumeax dus ze moeten speciaal zijn, de duitsers zijn nazi's dus als je niet iets aparts voor hen maakt gaan ze schieten, de spanjaarden houden van hun ziesta dus moeten ze chillen in hun eigen taal met ssbb op dat tijd stip.
ey wa alles bong dan ?
If everyone would take life as serious as this... vul maar inWat een opmerking. Wat denk je zelf? De Duitser zullen zeggen dat iedereen Duits moet gaan leren.
Beetje een suffe opmerking.
Then the world would be filled with idiots like you.If everyone would take life as serious as this... vul maar in![]()
is goed ^^Repyh <- ik wil smashen ik heb je toegevoegd op MSN ^^
Niet erg verwonderlijk als je met je eerste post ooit gelijk een gerespecteerd lid van de community probeert af te zeiken. Dat wordt niet gewaardeerd. Misschien moet je jezelf eerst even voorstellen of zo? Een regelrechte flame is nou niet bepaald een goede entree.First post. Meteen haters. Dit is geweldig.
Z_N Freak =PDus kom op, je bent nu nog nieuw en hebt nog alle mogelijkheden om jezelf normaal te introduceren. Je wilt echt niet bekend staan als de lul van de smash community, tenzij je graag de toorn van Justin en Marc wilt voelen...
Ja, noem elk land maar op en met elk land, bedoel ik elk land, dus ook Swalili, Madagascar en andere landen die bekend staan om hun sterk gebruik van de Engelse taal.k. Trug. Lol? Alweer neemt hij het te serieus. Moet ik elk land opnoemen? Met elk land noem ik de meeste. Your the aids that ruining the SSBM community.
Dit is een "running joke" op smashboards, in het verband met de member Jeffz0r. Het was ook naar hem gericht en niet iemand anders. Zou handig zijn als mensen de posts lezen.En voor je old'd ''orginele'' tip. fail. Want jij nam het te serieus en dacht niet na.
Ik neem het internet serieus? Haha!Gelijk heb je. Ik vond alleen dat hij overdreef. Ik ook dat weet ik. Maar mensen idioot voor een joke comment noemen? <_<''
Eerder een running joke van jou Justin, je grappen beginnen oud te worden. De enige die ze nog grappig vindt is Marc XDDit is een "running joke" op smashboards, in het verband met de member Jeffz0r. Het was ook naar hem gericht en niet iemand anders. Zou handig zijn als mensen de posts lezen.
Ik ben niet met die grap begonnen, misschien eens je geheugen opfrissen.Eerder een running joke van jou Justin, je grappen beginnen oud te worden. De enige die ze nog grappig vindt is Marc XD
Er is geen discussie, waar haal je het vandaan?Ik wil wel door discuseren. Ik heb het best naar mijn zin.
geef ik je gelijk inRaphi, je vriendin is goed in bed.
Geachte meneer Amsah, bij deze stel ik U een vraag. **** U mij uitleggen wat 'normaal' betekent?@Piisuke
Oud en gerespecteerd of niet, doe normaal.
Met normaal bedoel ik, scheld mensen niet uit en behandel ze met respect, als je niet weet hoe dat moet post dan gewoon helemaal niet.
Raphi, je vriendin is goed in bed.
There are tourneys every week now, but if you wanna attend a big one, go to Zest3, November 10th