• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Nako

Smash Cadet
Joined
May 30, 2007
Messages
45
xD okey
als ik de tijd heb speel ik dagelijks :)!
en ik heb geen smash ik leen ze van een vriend ik ga ze niet kopen want brawl komt toch binnekort xD!
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Volgens mij is Wario's motoraanval net zoiets als Yoshi's >B. Alleen moet hij er steeds weer naartoe lopen. Ik denk niet dat iemand anders em ook kan gebruiken, en ik verwacht dat als de motor uit het level gaat dat hij em dan weer gewoon kan gebruiken zonder er naartoe te lopen.
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Hm... I'm going to be in Amsterdam from the... 4th of July to the 6th. Since you guys are the scene, I figure you're the best ones to ask as to whether there's any sort of smash-related gathering on any of those days. Unfortunately, I didn't have the foresight to grab a controller before leaving the states, but I can probably buy one if someone could tell me where I could do so.
Well, if you don't want to go all the way to Sweden, I live in Landsmeer, which is pretty easy to travel to from Amsterdam, only +- 25 minutes from Centraal Station with the bus. So if your up for a little smash, let me know :)
 

Celsco

Smash Apprentice
Joined
Mar 26, 2007
Messages
177
Location
In front of your eyes...
Jezus zeg, hoe moeilijk is het om die motor van wario te begrijpen? Het is gewoon een uniek item dat door één ventje kan worden gemaakt. Net zoals Fox'/Falco's blaster's zullen zijn..alleen zij kunnen ze maken, maar ze kunnen ze verliezen en dan kunnen anderen ze oprapen, klaar...niet moeilijk doen-_-'
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ja juist.... de blaster van fox is geen item. hij zit aan de character gebonden en kan hem niet verliezen.

Dat van wario is wel een item en hij kan hem verliezen, maar of iemand anders hem kan gebruiken is niet bevestigd.
 

Celsco

Smash Apprentice
Joined
Mar 26, 2007
Messages
177
Location
In front of your eyes...
ja juist.... de blaster van fox is geen item. hij zit aan de character gebonden en kan hem niet verliezen.

Dat van wario is wel een item en hij kan hem verliezen, maar of iemand anders hem kan gebruiken is niet bevestigd.
Think again smart-***. Kijk eens naar deze pic:

en vervolgens kijk je naar deze:

En wat blijkt?:o bij de eerste pic is zijn hulster leeg :|

Je hebt gelijk, ik kan ongeloofelijk ernaast zitten, maar als je erover nadenkt kan mijn bewering wel eens kloppen...
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
kijk naar ssbm... daar is zijn hulster ook leeg en pakt hij daarna, en waarom zou je een item gebruiken dat geen impact heeft ?
Er staat ook Special move: Blaster. Niet Special move Shooting a blaster....

En als ik erover nadenk denk ik, dat jij teveel denkt over dit soort ****. en gewoon moet kijken wat er op die site staat. lol mischien mensen deze random crap nog geloven. gewoon niet over beginnen voordat het op smashbros.com staat ofdat het in brawl is.
 

Celsco

Smash Apprentice
Joined
Mar 26, 2007
Messages
177
Location
In front of your eyes...
hahaha, we zullen zien :p we zullen zien, trouwens in SSBM had hij geeneens een hulster... ;) daar verdween de blaster gewoon ^^, maar toch geloof ik er nog in aangezien er volgens mij toch wel veel verandert t.o.v. melee...
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
als je zijn blaster bekijkt op die eerste pic waar je slim aan het doen was zie je dat je vanuit deze hoek zijn blaster nooit zou kunnen zien. Het boeit me trouwens totaal niet wat er allemaal gespeculeerd wordt, ik heb zelfs nog niet op die site gekeken, ik speel het wel als het uitkomt.
 

Celsco

Smash Apprentice
Joined
Mar 26, 2007
Messages
177
Location
In front of your eyes...
Einde speculatie

als je zijn blaster bekijkt op die eerste pic waar je slim aan het doen was zie je dat je vanuit deze hoek zijn blaster nooit zou kunnen zien. Het boeit me trouwens totaal niet wat er allemaal gespeculeerd wordt, ik heb zelfs nog niet op die site gekeken, ik speel het wel als het uitkomt.
maar dan zou je toch aan het uiteinde van zijn hulster zijn blaster eruit moeten zien komen... of juist niet natuurlijk, nja nvm sluit de speculatie maar:p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ja aan mastertrainer dus. hoe kan je iets al beoordelen als je het nooit in werking heb gezien en het nog niet af is? -_-


maar over die blaster! ^^

op dat 2de plaatje waar ie z'n gun vast heeft, zie k m ook nog in z'n halster zitten.
voegt niets toe ofzo, viel me gewoon op :p
Skills.. daar kijk je niet eens naar XD
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Wtf is een hulster!? Wtf is een halster!? Het is holster en deze 'discussie' doet pijn aan m'n ogen, ga wat nuttigs doen. ;_;
 
Top Bottom