• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
@Nihonjin Ik heb je toegevoegd. Momenteel kan ik nog niet afspreken. Heb het nog erg druk en ik moet echt weer helemaal inkomen in SSBM er is niks aan om op dit moment tegen mij te spelen. Ik ben momenteel bezig weer 2-3 uur per week SSBM te spelen.
Et zal vast wel leuk worden ^^ (nieuwe spelers zijn altijd leuk :p)
Dus als je die 2 - 3 uur nou met mij besteed dan leer ik je de basics en komt alles goed ^^



P.S. Ik heb het meeste gespeeld met Pikachu en Fox. Met pikachu speel ik niet meer maar met Fox nog wel heb zeker al zo'n 500 uur met hem er op zitten. Maar heb nooit toernooien gedaan. Heeft iemand nog tips voor mensen die met Fox spelen ?
Ik garandeer je dat wat je ook geleerd hebt in die 500 uur met Fox, ik leer je meer in 5 min ^^
Dus laten we wat afspreken :laugh:

En check je PM's ik stuur je er nu 1.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Well.. je hebt jouw smaak duidelijk bevestigd door die keuze te maken voor de vids. Hierbij spreek ik uiteraard niet over jouw eigen muzieksmaak in het algemeen. Maar de muzieksmaak/keuze bijhet kiezen voor een smashvid. Ik weet niet precies wat je met dat "ene" liedje bedoeld. Maar je hebt nu 4 liedjes gebruikt voor de vids. Elk liedje is onsmakelijk om naar te luisteren en imo niet bepaald smashvidmateriaal.

Over dat smaken verschillen.. Wanneer meerdere personen van mening zijn dat die muziekkeuze zuigt en zich irriteren aan die liedjes. Dan is het een FEIT dat je muzieksmaak voor smashvids, algemeen gezien, zuigt lol.

Het is nu eenmaal (helaas) idd zo dat jij de eigenaar bent van de vids, maar dat weerhoud mij er niet van om mijn mening erover te uiten :"D.

Aan de wijze van reageren kan ik zien dat je dit (wss) persoonlijk opvat. Nog ff voor de duidelijkheid, Hierbij wil ik uiteraard geen onenigheid tussen ons scheppen. <3 RFUM =P.
Ehh ik heb 3 liedjes gebruikt in mijn vids O,o... geen 4. En met dat "ene" liedje bedoel ik het enige liedje waar tot nu toe commentaar op gemaakt is, door jou en Adam, verder heb ik er nog niemand iets over zeggen (toch? O,O;..). En de andere 2 liedjes zijn totaal anders dan de eerste, vraag maar aan andere mensen wat die ervan vinden :p.

Over smaken verschillen: Zoals ik al had gezegt, er is tot nu toe alleen commentaar geweest over dat liedje van het eerste filmpje. Over die andere heb ik nog niets gehoord (afgezien van jouw.) dus daarvanuit kun je niet opmaken dat het een "feit" is dat ik een slechte muziek smaak hebt voor smashvids in het algemeen.

Jah, ik vind het ook geweldig dat ik de eigenaar van de vids ben. En natuurlijk is het je goed recht om je mening te uiten, daar ben je tenslotte NLer voor he X3.

Ik vat het wel persoonlijk op, MAAR ik zie geen reden om hierover boos te worden, of me beledigd te voelen, ik vind het gewoon leuk om een discussie te houden.^^

Edit: Ik was een puntje vergeten te zetten, maar das weer opgelost.
 

Dark HUmar

Smash Rookie
Joined
Jun 23, 2007
Messages
12
Location
Amsterdam
Et zal vast wel leuk worden ^^ (nieuwe spelers zijn altijd leuk :p)
Dus als je die 2 - 3 uur nou met mij besteed dan leer ik je de basics en komt alles goed ^^
Ik garandeer je dat wat je ook geleerd hebt in die 500 uur met Fox, ik leer je meer in 5 min ^^
Dus laten we wat afspreken :laugh:

En check je PM's ik stuur je er nu 1.
Ik spreek nooit meteen af met mensen die ik pas ken. Maar als ik wat langer hier op de forums ben. Dan wil ik best wel mee doen aan tournooien en wil ik best de basics leren met Fox.

Greetz Dark HUmar

P.S. Waar houden jullie meestal je toernooien ?
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Waar zijn al die enthousiaste debaters als het echt ergens over gaat? ~~
Die zitten achter hun Cube/Wii smash te spelen... of zitten in de 2de Kamer.

@ Dark Humar: Ehhh kerel, Nihonjin is europa's nummer 1 smasher (geen geintje) en hij wil je helpen met de basics. Zelfs al ken je hem niet, GEWOON DOEN! X3.

@ Nihonjin: Ik kan trouwens ook wel wat hulp gebruiken, denk je dat je voor RoS4 (dus ergens in de 30st, 1st of 2de van de dagen dat we in Zweden zijn) mij nog wat kan trainen? Alvast bedankt.

En ja, ik heb de Advanced How To Play vids aandachtig bekeken.

Edit: @ Wob-Wob: Sorry heheheh, volgende keer beter.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
@ Dark Humar: Ehhh kerel, Nihonjin is europa's nummer 1 smasher (geen geintje) en hij wil je helpen met de basics. Zelfs al ken je hem niet, GEWOON DOEN! X3.QUOTE]

Je was me net voor ;)
@ Dark Humar: verder helpt toernooien afgaan ook erg veel, je leert er meerdere technieken, en meer even-goeie spelers, waarmee je elkaar beter maakt, dus jah... noujah dat was het :)
ik had van Uchiha niet zo'n debate verw8 ;) (nou ken ik em nieh zo goed, maarja :laugh: )
 

Dark HUmar

Smash Rookie
Joined
Jun 23, 2007
Messages
12
Location
Amsterdam
Ik zeg ook niet dat ik nooit iets met mensen van dit forum zou afspreken om te trainen. Alleen ik ben net 2 dagen lid dus ik ken jullie nog niet zo goed.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Over dat smaken verschillen.. Wanneer meerdere personen van mening zijn dat die muziekkeuze zuigt en zich irriteren aan die liedjes. Dan is het een FEIT dat je muzieksmaak voor smashvids, algemeen gezien, zuigt lol.
FEIT dat zijn muzieksmaak zuigt, algemeen gezien, naar de mening van diezelfde meerdere personen.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Mijn tip voor Fox-players: stap over naar Falco :p

En het is toch duidelijk dat iedereen die geen Red Hot Chili Peppers luistert geen smaak heeft. >_<
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Omdat het geen feit is wat JP zegt. Zodra meer dan 1 personen het met een stelling eens zijn kan je nog niet direct spreken van in het algemeen. Ik heb je vids niet eens gezien lol.
 

Twilighter

Smash Rookie
Joined
Jun 25, 2007
Messages
13
Location
Breda Netherlands
Mr joey waar heb jij het over?? ik speelde eerst altijd met falco maar ben overgestapt op Fox vanwege zijn snelheid en reflector! als je een beetje kan wave dashen is hij de snelste speler uit het spel hallo!! maarja iedereen zijn smaak als jij beteer bent met falco moet je dan ook zeker met falco blijven spelen maar ik vind persoonlijk fox beter!

Róman
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Hallo jongens en meisjes, hier wat informatie over de door mij te organiseren toernooien de komende tijd. De oplettende member zal opgemerkt hebben dat ik er drie op het programma heb staan: het all-round toernooi (samen met Steven/Linkje), Ushost 3 en het WiiDS toernooi.


All-round toernooi: Aangezien er niet zo heel veel interesse was, hebben Steven en ik besloten om het bij mij thuis te houden in de vakantie. Aangezien ik niet veel ruimte heb, werken we met uitnodigingen. Diegene die interesse hebben getoond en uitgenodigd zijn, stuur ik via PM alle informatie. Als je niet uitgenodigd bent, is het waarschijnlijk zo dat Steven en ik je gewoon niet goed genoeg kennen. Voor diegene die het willen weten, het toernooi is zeer waarschijnlijk in de week van 16 t/m 22 juli en de volgende games worden gespeeld: Pro Evolution Soccer 6, Naruto 4, Halo 2, Mario Kart (we weten nog steeds niet welk deel), Singstar en poker.

Ushost 3: Binnenkort komt de enige echte Matthijs aka GOAT terug van zijn lange bootperiode, dus organiseer ik in augustus traditiegetrouw het derde deel van Ushost. Ook deze Ushost wordt natuurlijk weer super hard ownend. Het vindt weer plaats bij mij thuis (zoals het hoort) en aangezien daar beperkte ruimte is, werk ik weer met invitations. Een precieze datum heb ik nog niet, alhoewel ik mik op bijvoorbeeld 18 augustus (maar het zou ook een doordeweekse dag kunnen zijn). Ik maak de topic aan zodra ik meer weet.

WiiDS toernooi: De communicatie met de zaal verliep wat moeizaam, maar we hebben nu dan toch een datum: 13 oktober! Klinkt nog ver weg en dat is het ook, maar ik ga de topic toch al vrij snel openen om te kijken hoeveel interesse er hier is. De locatie is het centrum van Utrecht in een zaal die ''Het geele kasteel' heet (adres: Janskerkhof 14). Dit is ongeveer 10 minuten lopen vanaf Utrecht centraal en er gaan minstens vijf buslijnen langs. De entreeprijs wordt waarschijnlijk € 8,- p.p. Ik zal alvast zeggen dat diegene van jullie die een TV mee kunnen nemen gratis naar binnen mogen.


En dat was het alweer :) Binnenkort dus één of twee topics van mij.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
18 augustus.. Ik ben dan hoogwaarschijnlijk op vakantie =(.
Ik vertrek rond de 2e week van augustus O_O. Vet balen~
Van Parasite houdt in die zelfde week trouwens ook een smash toernooi dacht ik.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
@ Mr. Joey: En wie luisterd er volgens jou niet naar de RHCP?

@ Shoe: Dank je, op zo een antwoord zat ik dus te wachten:chuckle:.

@ UchihaJP: Al laat je het aan 1000 mensen zien, je **** er geen feit van maken.^^ Je **** wel conclusies trekken maar dat zegt ook nog niets aangezien ik nog maar 2 filmpjes van muziek heb bevoorraad. En over het 2de filmpje was Adam weer wel te spreken (al heeft ie liever gewoon geen muziek erbij X3) dus als ik bijvoorbeeld nog 10 smashvids van muziek bevoorraad met muziek die door de meerderheid van de smashers tot slecht/irritant word bestempeld, dan zou je kunnen zeggen dat mijn muziek smaak voor Smashvids aan de slechte kant is, maar zelfs dan kun je nog niet zeggen dat het zuigt in het algemeen, aangezien er altijd wel mensen zullen zijn die de muziek wel zullen waarderen. (ik heb het bijvoorbeeld absoluut niet op al die gangsterrap enzo.) Zoals ik al zei, smaken verschillen.^^
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
degende die zin hebben in ushost 3 lees wel goed. RUTGER WERKT MET INVITES. deze invites zullen op de kennis van Matthijs gebasseerd worden.(niet erg groot.)Matthijs zal jullie ook kapot ownen als het danzover is.

Verder.

Het wii ds toernooi :p voor het geval ik me ga vergeten in te schrijven doe jij dat wel heh rutger
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Wat wordt er op dat WiiDS toernooi gespeeld? Welke spellen dus, voordat een grappenmaker 'lolol wii en ds!!!1111111' zegt.

UsHost 3 lijkt me leuk, hopelijk is het dan idd rond 18 augustus, want t/m 11 augustus ben ik sowieso op vakantie.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Wat wordt er op dat WiiDS toernooi gespeeld? Welke spellen dus, voordat een grappenmaker 'lolol wii en ds!!!1111111' zegt.
.
Het is SSBM only. Er worden geen andere spellen gespeeld. De regels ed zijn hetzelfde als alle andere SSBM toernooien tegenwoordig, dus maak je geen zorgen dat je ineens free for all moet spelen of zo.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Klinkt als een interesant toernooi, maar ik ben bang dat me zusje en moeder dan in Nederland zijn en aangezien ik ze maar een week of 2 per jaar zie gaan hun voor.^^

YAY voor de pools bij RoS4!! De regels zijn eindelijk gepost!!!
 

Twilighter

Smash Rookie
Joined
Jun 25, 2007
Messages
13
Location
Breda Netherlands
Nee het spijt me Ik denk dat je de verkeerde in gedachte hebt... WoB-WoB

En trouwens waarneer komt er een smash toernooi dicht bij breda??? als er een komt kunnen mensen me dat dan even laten weten?? alvast bedankt
 
Top Bottom