• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
This thread is for all the Dutch to find people to play, arrange smashfests and talk about other Smash related thing. As such, most of this thread will be in Dutch.
Het lijkt erop dat iedereen dat al heel lang geleden vergeten is......als Silver dit zou zien >__<

Flok said:
Ik wacht totdat de nieuwe Smash Bros uit is. Dan pas kom ik weer naar toernooien toe.
Zei Flok op page 2. En verrek, hij heeft zn claim niet gebroken.

Maar goed, houd al het spam inderdaad maar in deze thread, dan worden de andere threads tenminste niet zo belast.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Hey Roy, hoe staat het met de vids van zaterdag?

Voor degenen die het interesseren, dit is de uitslag van mn minitoernooi:
Singels: Adam, Timmy, Shadow
Doubles: Adam+Meth, Timmy+Lawrencelot, Shadow+RFUM
Lowtier: Adam, Timmy, Shadow
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Hey Roy, hoe staat het met de vids van zaterdag?

Voor degenen die het interesseren, dit is de uitslag van mn minitoernooi:
Singels: Adam, Timmy, Shadow
Doubles: Adam+Meth, Timmy+Lawrencelot, Shadow+RFUM
Lowtier: Adam, Timmy, Shadow
Die komen er nog, wees maar niet ongerust, kheb het alleen nogal druk gehad de afgelopen dagen.

Volgende keer winnen PShadow en ik teams, want het was vet spannend!
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Wob-Wob, ik zeg dit 1 keer en daarna warn ik je tot je gebanned bent.
HOU DE F OP MET SPAMMEN.
Als je niks productiefs te posten hebt, post dan gewoon helemaal niets.
Doe je dat wel is et spam en warn ik je.
Got it?
Want als er iets is waar ik niet tegen kan zijn et mensen die spammen voor een hogere postcount *cough cough* BF, ZN Freak, Joey *Cough Cough* (maar BF is wel stoer)
kthnxbye.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
ik spam niet voor een postcount xD lol
als ik een hogere postcount wil ga ik wel een beetje lullen over characters voor SSBB =)
lol @ dat filmpje trouwens xD die blokjes die uit het niets komen.. da's echt naaien =O waar kan ik dat 'spel' downloaden? :p
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
@ Nihonjin:
Waarom is het Spam? Wil je dan liever dat ik een nieuw Topic open hiervoor? Het is The Dutch Thread, ik kreeg van iedereen te horen dat als ik iets wou posten dat niet met het topic waarin ik het poste te maken had, dat ik het da n hier moest posten. Verder is het wel een beetje vaag dat een post als "haha lol" op een video wel wordt getollereerd terwijl een droom van iemand waarover tenminste is nagedagt over wat er precies inzou staan (hoe ik het schreef) niet, want je hoeft egt niet IQ te hebben om "haha lol" te posten, maar om een droom te vertalen in text kost tog wel wat meer moeite. En ik heb nooit gezegt dat het voor de postcount is! Het heet sarcasme dat ik tege Jeffz0r gebruikte, en ik vulde die post daarna nog aan met iets boeinders dan "haha lol".
Als ik zou spammen voor postcount, waarom heb ik dan niet eens 200 terwijl ik hier al 16 maanden ben?
(ja, ik ben geiriteerd)

Edit: ooh w8... dit is precies me 200ste post xD

Met "haha lol" bedoel ik een post als #2455 van The Dutch Thread (Page 164) met de text "Hhahah xD" ofsow....

BTW (uit me iritatie al ;) )Nihonjin was tog Amsah? (ik d8 dat ik dat hat gehoord :confused: )

Zie je, dit is tog een relavante (Wat een woord :p ) post, ik leg uit, geef een voorbeeld, en vraag :)
 

Var Parasite

Smash Apprentice
Joined
Nov 24, 2006
Messages
174
Location
Netherlands, Noord-Brabant, Hilvarenbeek.
Ik ben bezig met Super Mario : Frustration : The Game. Ik denk niet dat dat level echt gemaakt is. Ik zal denk ik over een maand of wat met een post komen met de download link voor de uitgebreide versie van het spel. Ik kan niet garanderen dat het hetzelfde is, maar frustrerend wordt het wel.
Edit : Ik probeer het level uit het filmpje na te maken en voeg ook meer levels toe.
DIT BERICHT IS NIET VOOR POSTCOUNT! (Just in case. See, I use edit.)

Edit : Kent iemand misschien een site waar ik de muziek en geluiden voor Super Mario (classic) kan downloaden?
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Daarom is et spam.
Ooit gehoord van Sarcasme? :psycho:
Ik zal nu wel voortaan beter leten op wat ik schrijf, maar dan nog...
btw, kan iemand mijn vraag beantwoorden "Is Amsah Nihonjin?"

Maar Nihonjin, is het dus wel goed om "haha lol" te posten, maar niet een hele droom, en op een reactie daarop reageren met "moet tog iets doen om aan me posts te komen ;) ... nee maar (<-- betekent, het was een grap) misschien betekent dit wel iets.. blabla bla, bla sommige zouden het grappig kunne vinden wat hier stond bla bla "
over mijn post is ten minste nog nagedacht, inplaats van:
beweeg muis - linkermuis knop - druk: <H + A + H + A + spatie + L + O + L + . + .> (10 char regel ;) ) beweeg muis - linkermuisknop

jah nog steeds geiriteerd ;)

Maarja, ik gaf btw wel weer een nieuwe onderwerp aan deze thread ;)

hopelijk wordt dit niet als spam gezien, want ik leg dingen uit, stel een vraag... en noujah, zeg wat ik precies wil bereiken met deze post in het kort (de rede waarom, beter uitgelegt, en ingaant op mijn argumenten waarom niet), zodat ik daar niet een heel nieuw andere post hoef voor te gebruiken

hrt is geen plaatje in me sig dat die ruimte hier gebruikt VVV
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik ben bezig met Super Mario : Frustration : The Game. Ik denk niet dat dat level echt gemaakt is. Ik zal denk ik over een maand of wat met een post komen met de download link voor de uitgebreide versie van het spel. Ik kan niet garanderen dat het hetzelfde is, maar frustrerend wordt het wel.
DIT BERICHT IS NIET VOOR POSTCOUNT! (Just in case.)
Bedoel je dat je het level uit dat filmpje aan het namaken bent? :O
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Ik denk dat hij het heeft gekocht ofsow, lijkt me wel vreemd, ik weet et niet precies.
Maar Jeffz0r, bedoel je dan dat Super Mario : Frustration, de levels daarin alleen zjin gemaakt voor dat filmpje?
<Niet voor postcount, zowiesow, krijgen de gene die het ook niet weten ook het antwoord als Jeffz0r of iemand anders hieriop reageert, het kan dus de gene die helpen die het niet durven te vragen omdat ze anders n00bish kunne lijken ;) <-- overnagedacht)
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Serieus bink, het was een waarschuwing over gewaarschuwd worden als je meer spamt. Dit topic is best open voor een geintje op zijn tijd, maar het is niet een soort Dutch pool room.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Okey, ik ben er al over heen (nu dan), thx voor het antwoord btw :)
Pika's final smash pwnt idd, maar tot nu toe elke Final Smash is nooit eerder in een game gekomen... betekent dat, dat elke andere Final Smash niet vanuit een game komt?
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Juist, de SSBB discussie gaat op gang =D Tenminste nog iets nuttigs.

Amsah, bekijk het van de zonnige kant. Als ze hier hun spam posten, doen ze dat in de andere belangrijkere topics niet. Al mag er alsnog een beetje ingeperkt worden.

En trouwens:

smashbros.com said:
That pretty much describes it. You don’t need an Electric Ball to unleash it, but you do need a Smash Ball.
Ze zeggen het nog fout ook. Sinds wanneer is Light Ball een Electric Ball?
 

captain mc cloud

Smash Apprentice
Joined
Mar 24, 2007
Messages
193
Location
The Netherlands, Noord - Brabant, Waalwijk
@wobwob: wij uit waalwijk: biscuit, infinite rage, en ik hebben nu een 4e erbij, die ik aan het trainen ben, en als die 4e smasher naar het volgende toernooi met ons meegaat, dan gaat infinite rage met hem teamen. Als dat niet zo is dan wilt hij wel met jou teamen

het is dus niet 100% zeker
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik ben bezig met Super Mario : Frustration : The Game. Ik denk niet dat dat level echt gemaakt is. Ik zal denk ik over een maand of wat met een post komen met de download link voor de uitgebreide versie van het spel. Ik kan niet garanderen dat het hetzelfde is, maar frustrerend wordt het wel.
Edit : Ik probeer het level uit het filmpje na te maken en voeg ook meer levels toe.
DIT BERICHT IS NIET VOOR POSTCOUNT! (Just in case. See, I use edit.)

Edit : Kent iemand misschien een site waar ik de muziek en geluiden voor Super Mario (classic) kan downloaden?
Dat level is wel echt gemaakt, als je lang genoeg zoekt kun je hem wel ergens downloaden, al zou ik niet weten hoe je het moet spelen, misschien met een NES emulator. Het is een mod, en zo te zien voor SMB1 voor de NES, maar ik heb er niet veel verstand van dat is gewoon wat ik gelezen heb.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Joey, of iemand anders, als je de download hebt gevonden, en alles nodig, wil je et dan hier posten, of me PM'en? (hier postsen zou je denk ik toch al doen, maarja)
en kan iemand me uitellegn wat een crew-battle is, ik heb al een aantal keer gezocht, nooit precoes gevonden, en nu krijg ik ook echt profesioneel antwoord... hoop ik :laugh:
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Kheb em gevonden:

http://voorzoverAmsahweetzijnromsniettoegestaan.com

Emulator+rom

En een crewbattle dan vechten 4 of meer mensen tegen elkaar omstebeurt, elke crew verdeelt 20 stock ofzo onder hun leden, en wanneer de eerste wedstrijd bijvoorbeeld gewonnen wordt met 2 levens over, dan moet bij de volgende wedstrijd die persoon zelfmoord plegen tot hij weer 2 levens heeft.
 
Top Bottom