• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Celsco

Smash Apprentice
Joined
Mar 26, 2007
Messages
177
Location
In front of your eyes...
PWW zijn chill xD, meestal wel wat later naar school en dan weer snel klaar ^^
maar ik deed het op VMBO, dat vind ik dan ook kaai makkelijk

en volgend jaar HAVO!:p
Lol op VMBO misschien simpel, maar op 4-VWO Zwaar klote. Ga maar na, stel: Je zit op 4-VWO je hebt het profiel NG+Latijn en Spaans=> Elke dag 8 uur=> pww van 13 proefwerken=> anderhalve week pww<_< echt kut
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Gesprek tussen mij en Wob-Wob:
Jeffz0r - vakantie, heerlijk ^^ zegt:
welke klas zit je
[ _Wobster_ ] Eerste met Kangoeroe test van alle 3de klassers op school zegt:
3de
Jeffz0r - vakantie, heerlijk ^^ zegt:
dat zei ik toch in je naam >.>
Jeffz0r - vakantie, heerlijk ^^ zegt:
kbedoel de 3e waarvan
[ _Wobster_ ] Eerste met Kangoeroe test van alle 3de klassers op school zegt:
ooh, basischool
Jeffz0r - vakantie, heerlijk ^^ zegt:
...
[ _Wobster_ ] Eerste met Kangoeroe test van alle 3de klassers op school zegt:
lol , neejoh middelbare :p
Jeffz0r - vakantie, heerlijk ^^ zegt:
3e van welke middelbare -_-
[ _Wobster_ ] Eerste met Kangoeroe test van alle 3de klassers op school zegt:
middelbare school -_-
Tsja... :/
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
goede film is gebaseerd is subjectief voor de meeste mensen ;) als je bedoelt wat voor films ik graag zie dan gaat mn eerste keus uit naar films in het genre van Lockstock (and two smoking barrels), Snatch, Boondock Saints

Als je het daarnaast ove komedische films heb dan zie ik graag de soort humor zoals in south park word gebruikt...hele droge humor dus :p en niet humor die je altijd al van mijlen ver aan ziet komen ;)
 

Celsco

Smash Apprentice
Joined
Mar 26, 2007
Messages
177
Location
In front of your eyes...
goede film is gebaseerd is subjectief voor de meeste mensen ;) als je bedoelt wat voor films ik graag zie dan gaat mn eerste keus uit naar films in het genre van Lockstock (and two smoking barrels), Snatch, Boondock Saints

Als je het daarnaast ove komedische films heb dan zie ik graag de soort humor zoals in south park word gebruikt...hele droge humor dus :p en niet humor die je altijd al van mijlen ver aan ziet komen ;)
ach kom het was best lachen xD, maarja je moet er wel het type voor zijn ja
 
Top Bottom