• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

raphi

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2006
Messages
8
Location
bergen op zoom
digicultuur maakt toch niet zo veel verschil? als er goeie gasten komen, maken de regels toch zeker niet zo gek veel uit; de beste wint toch wel uiteindelijk :S
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ten eerste waren daar geen goede spelers aanwezig, dus 3de ofzo worden stelt niks voor, ten tweede waren de regels inderdaad kut, ten derde was iedereen toen nog slecht, en terwijl je het toen nog wel aardig kon doen op je eerste toernooi is het nu veel moeilijker om het goed te doen omdat iedereen echt heel goed is nu.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
Ten eerste waren daar geen goede spelers aanwezig, dus 3de ofzo worden stelt niks voor, ten tweede waren de regels inderdaad kut, ten derde was iedereen toen nog slecht, en terwijl je het toen nog wel aardig kon doen op je eerste toernooi is het nu veel moeilijker om het goed te doen omdat iedereen echt heel goed is nu.
Hmm.... dus eigenlijk hat ik eerder moeten beginnen met me eerste toernooi.... :dizzy:
 

raphi

Smash Rookie
Joined
Oct 2, 2006
Messages
8
Location
bergen op zoom
Ten eerste waren daar geen goede spelers aanwezig, dus 3de ofzo worden stelt niks voor, ten tweede waren de regels inderdaad kut, ten derde was iedereen toen nog slecht, en terwijl je het toen nog wel aardig kon doen op je eerste toernooi is het nu veel moeilijker om het goed te doen omdat iedereen echt heel goed is nu.

Ik zeg alleen, ook al speel je op poké-floats in een coinmatch; de beste wint altijd wel.
En er waren voor die tijd hele goede spelers aanwezig; en hoe weet jij nou dat dat niet zo is?
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
@raphi... ik daag je uit voor een moneymatch volgens de officiele matchregels (dus ook timelimit)
als jij wint krijg je 100 euro, als ik win krijg ik 1 euro.
stage: hyrule temple.
characters:
ik --> sheik
jij --> bowser

1 keer naaldje gooien en dan rennen FTW.

en ohja, misschien weet hij het omdat hij al jaren lang smasht en toernooien bezoekt, en jij niet?
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ik zeg alleen, ook al speel je op poké-floats in een coinmatch; de beste wint altijd wel.
Nee, met extreem slechte regels kan de beste zelfs verliezen.

En er waren voor die tijd hele goede spelers aanwezig; en hoe weet jij nou dat dat niet zo is?
Omdat we de persoon die gewonnen heeft kennen en we nu op zn minst 10000000000000x (nee ik overdrijf niet) zo goed zijn als hij toen was.

I have a great life you know. A job, an income, soon a good study in England and...oh yeah I also have a girlfriend. Hmm, what about you?
Meer DDR skills dan jij.
Genoeg over Jeffz0r.
 

Wob-Wob

Smash Journeyman
Joined
Feb 5, 2006
Messages
478
Location
Netherlands - Zoetermeer
BTW, ik kreeg via MSN een uitdaging van Mr_joey:
Hij speelt Falco
Ik speel Bowser
Op Hyrule Temple
8 Min. Time Limit
Als ik win krijg ik 100 (honderd) euro, als hij wint, krijgt hij 5 euro,
Ik zet dit hier zodat er ook getuigen zijn, zodat hij die 100 euro WEL geeft als ik win ;)
btw, joey, jij moet ook ff zeggen dat je hieraan meedoet ;) , k ?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
adder onder het gras ->
1 lazer tegen bowzers hoofd en de rest van de match (timelimiet dus) wegrennen...
falco is nu eenmaal sneller..
joey, heb je niet andere dingen te doen dan nieuwe noobies/newbies op te lichten... -_-'
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
nee, hij weet dat ik dat ga doen xD kijk maar op de vorige pagina.. daar zei ik ook zoiets maar dan met sheik en naaldjes, en daar daagde ik raphi voor uit, en toen vroeg wobwob of ik dat ook met hem wou doen. :)
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Uchiha, goeie Quotes in je sig ;)
Thanks ^^;;

I have a great life you know. A job, an income, soon a good study in England and...oh yeah I also have a girlfriend. Hmm, what about you?
XD!!! Ouch~

he's in da club... just what you need (ah yeah you know that ****)gangsta rapper for life.

hey weet jij hoe fiffy heette voordat hij geschoten werd.
a dollar
hij is namelijk de helft van zijn mannelijkheid kwijt geraakt
Vette lol, de droogheid in de community is te geweldig ^^.
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
25,979
Switch FC
SW-1597-979602774
he's in da club... just what you need (ah yeah you know that ****)gangsta rapper for life.

hey weet jij hoe fiffy heette voordat hij geschoten werd.
a dollar
hij is namelijk de helft van zijn mannelijkheid kwijt geraakt
Maakt ni uit 50 Cent zuigt tog zowizo..
 
Top Bottom