bornfidelity.com
Smash Master
edit: vanaf venlo is het maar zo'n 200km. met 1 heele lange dag fietsen is dat best te doen. 

Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
cool kan ik meedoenbornfidelity.com said:edit: vanaf venlo is het maar zo'n 200km. met 1 heele lange dag fietsen is dat best te doen.![]()
Down A said:he vraagje, ik verhuis naar utrecht in een paar weekjes maar heb natuurlijk wel bepaalde 'behoeftes' die bevredigd moeten worden.![]()
zijn er nog smashers die daar wonen en af en toe door de weeks tijd hebben?QUOTE]
ik woon in utrecht![]()
ik speel nog niet zolang maar ik was al opzoek naar spelers in Utrecht (ik ken verder geen spelers hier).
maar ik heb wel af en toe tijd om een keer te spelen
ik moet nodig tegen mensen inplaats van computers spelen![]()
Linkje said:we would hate to steal your pride again since you didn't won the world cup
lol, op de heenweg alleen. terug moet met openbaar vervoer. maar dan kijken we of we ergens in limburg opgevangen kunnen worden omdat we 1 a 2 dagen later pas weer opgehaald kunnen worden met de auto.Kragen said:Bf.com: wie rijdt er dan?
we gotfirst :sLuma said:lol and holland got what place? xD
WATbornfidelity.com said:waarschijnlijk hebben we iemand geregeld om ons erheen te rijden omdat savior te lui is om te fietsen![]()
Klopt, maar ik kom er nauwelijks meer eigenlijk.Zgetto said:Jeffzor: even voor mijn nieuwsgierigheid, ben jij toevallig ook lid van de mariokart64 site?
volgens mij heb jouw naam daar wel eens op de forum gezien.
dat wou ik effe weten![]()
speel je ook mkds?ivootjes(nr18) said:Ik ben er lid en ben 59ste van de wereld in MKDD
tomvanharmelen said:zo en wie gaat mij eens een keertje inmaken met smash melee..
heb superlang niet meer tegen mensen gespeeld die er ook maar een greintje verstand van hebben, dus ik zoek wel iemand die me een lesje of 2 komt leren
voeg maar toe of mail maar
tomvanharmelen@hotmail.com