• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Zgetto said:
het is gebaseerd op timetrials en het is de bekendste mariokart timetrial site van de wereld,
dus je kan er van uitgaan dat het wel redelijk klopt :)
lol wat zeggen time trials nou.
alsof degene die in Melee Classic Mode het snelst uit kan spelen het beste van de wereld is ;)

je moet dan gewoon zeggen ik ben de 5e van de wereld met Double Dash Time Trials.
dingen als wapens en andere spelers op de baan veranderen een hoop hoor ;)
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
heheheh jah, al was dit meer een vriendendienst weet je en het was heel gezellig, is het altijd en je kon pauzeren wanneer je wilt, maar me handen zijn nu wel een beetje kapot en heeeeeeeeel gevoelig.
En het is wel fijn dat we het in 3 dagen hebben gedaan in plaats van de 800 balen die we 2 jaar geleden in 1 dag deden, maar het is altijd een goed gevoel als je klaar bent en dan krijg ik altijd zin om te gaan gamen.

En sinds xtc3 ben ik er helemaal aan verslaafd, jammer dat me geld ook is verslaafd aan rekeningen en **** XD.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
bornfidelity.com said:
lol wat zeggen time trials nou.
alsof degene die in Melee Classic Mode het snelst uit kan spelen het beste van de wereld is ;)

je moet dan gewoon zeggen ik ben de 5e van de wereld met Double Dash Time Trials.
dingen als wapens en andere spelers op de baan veranderen een hoop hoor ;)
lol, die vergelijking met classic mode slaat alweer nergens op.
zo'n groot verschil is er niet met versus en timetrials
en als we het over online play gaan hebben behoor ik zeker bij de top drie ;)
p.s. ik bedoel mkds niet mkdd
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
bornfidelity.com said:
lol wat zeggen time trials nou.
alsof degene die in Melee Classic Mode het snelst uit kan spelen het beste van de wereld is ;)

je moet dan gewoon zeggen ik ben de 5e van de wereld met Double Dash Time Trials.
dingen als wapens en andere spelers op de baan veranderen een hoop hoor ;)
BF, vieze kutn00b, je snapt er echt geen zak van. (begrijpelijk als je zo'n lage intelligentie hebt)

Aangezien Time Trials het enige eerlijke onderdeel is van mario kart wordt je ranking van de wereld WEL bepaald door hoe goed je bent in Time Trial. Zoals je zelf al zegt veranderd het nogal als er wapens en andere spelers zijn. Het veranderd zelfs zo erg dat de gemiddelde n00b kan winnen van een pro. Ongeveer hetzelfde als op Flat Zone een mewtwo ditto houden met items op very high. Daar heb je dus helemaal niks aan. (ok, dit voorbeeld is sterk overdreven, maar je krijgt een indruk)

In Time Trials is mario kart echter wel eerlijk, aangezien er tijdens time trials niks veranderd en de beste speler ook daadwerkelijk de beste tijd krijgt. Vandaar dat er op dit soort sites Time Trials worden gereden om te kijken wie de beste is.

Mocht je willen bewijzen dat de rankings oneerlijk zijn: www.mariokart64.com/mkdd
Als je in de top 100 komt voor het volgende toernooi krijg je van mij 50 euro.

n00b
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Kirby Squad said:
hmm... ownt is anders :p het is een leuk party spel... maar om het nou als een serieus racespel te zien
Ownt is het zeker wel..

Het is ook nog is een sirieus racespel :p Het spel zelf is misschien kinderachtig maar als je het sirieus speelt is het zeker wel leuk. Er zijn zoveel verschillende strats om snelle tijden te halen er zijn zelf strats voor pro's en voor de wat mindere spelers. Als je is zou weten wat er allemaal bij komt kijken...

*sig owns :p:p:p*
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Bij time trials boeien de characters alleen voor de gewichtsklasse van de wagen, aangezien het daar puur om het rijden gaat. De wagen bepaalt daarin dus alles en er zijn uiteraard 'top tier' wagens.

... =[

Als we dan toch over andere games gaan praten, dan op z'n minst echt goede. ><
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Er is 1 top tier wagen en dat is de "Barrel Train" ^^ DE characters die je in de wagen stopt boeit geen klote. Dus de character die je het leukst vind kun je ook daadwerkelijk mee rijden ^^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
nee :p

maar barreltrain is toch alleen voor lichte chars?
k heb dit spel bij mn cube gehad. t ging me natuurlijk om de collectors edition van zelda. eerst mn andere cube verkocht. uiteindelijk nog wat winst op gemaakt ^^
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Sinds dat het niet zeker is dat Roy in brawl komt neem ik hoogst waarschijnlijk Kirby als mijn main (als Roy er dus niet meer in zit), mocht er echter een andere char. zijn die mij meer aanspreekt dan word de Kirbster mijn 2de main (alweer want nu is ie dat ook X3 ), dat is hoogst waarschijnlijk.

Hoe zit het met jullie, hebben jullie daar al over gedacht/gefantaseerd/gebamboocha'd/whatever ?
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Natuurlijk is dit ook voor mij nog niet zeker, want als Roy is blijf ik daarmee verder gaan, ik hou alleen wel rekening met de mogelijkheid dat ie er niet meer in zal zitten en ik ben ook zeer benieuwd naar wat dit nieuwe deel te bieden zal hebben.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
ik denk tog maar Zero Suit Samus... al is het maar omdat ik dan eindelijk ook deze fighter met een meisje speel :p (ja Sheik is een meisje maar dat zie je er niet vanaf, Zelda is saai en Peach is een hoer ^^)
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Als je de nou een van de laatste twee pakjes van de Ice Climbers pakt en Popo laat suiciden, dan voila, je hebt een meisje erbij. :3

Besides, is Jiggly niet ook een meisje?
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Thomaz said:
Als je de nou een van de laatste twee pakjes van de Ice Climbers pakt en Popo laat suiciden, dan voila, je hebt een meisje erbij. :3

Besides, is Jiggly niet ook een meisje?
Jiggly is onzijdig :p Het mannetjes-vrouwtjes principe werd pas veel later in de games geïntroduceerd, terwijl de anime al veel verder was. (en ik neem dus aan dat jigglypuff op de anime jiggly is gebaseerd, aangezien ie dezelfde stem heeft e.d.)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Kirby Squad said:
ik denk tog maar Zero Suit Samus... al is het maar omdat ik dan eindelijk ook deze fighter met een meisje speel :p (ja Sheik is een meisje maar dat zie je er niet vanaf, Zelda is saai en Peach is een hoer ^^)
wat zeik je nou :p
marth is een meisje (in een mannen costuum)
zero suit samus is SAMUS!!!! :p dus das er nog 1
NANA ownt
Sheik en peach zijn cheap.
zelda heeft tenen kaas iedereen vliegt ervan weg.
Kirby is onzijdig maar ik vind het een klein kind dus ut maakt niet uit

ik verveel me dood dus ik post deze onzin wie wilt er smashen!!! :p
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Haha ik wel :p. Weet ik Thomaz ^^ ik neem ook altijd het laatste pakje met IC zodat het Nana is... Owjah Samus was er ook eentje :p... maar dat zie je niet door dat pak en ze speelt niet fijn.

Reden voor mijn keuze:

Bij andere 2-d fighters neem ik ook altijd meisjes omdat die sneller, mooier en soepeler bewegen en leuker zijn om naar te kijken dan gespierde mennekes in korte broekjes zonder shirt aan.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
dadadadada master blasterrrrrrrr

Edit: TOOOOO BOREDOM AND BEYOND!!!!!!!!!!

En dann u de poke rap er zijn 150 pokemon van daag doen we der 9 we zijn niet te stoppen

catch'em catchém gotta catch'em all pokemon!!!!! :item9:

:005: :008: MEWTWO :073: AERODACTYL AMONITE :079: :018: :024:

that's all fokes



BEGRIJP JE NU DAT IK NIKS TE DOEN HEB!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Top Bottom