Johnnyboy
Smash Journeyman
Wat?
Ik ben gewoon meer een endgame speler... :embarrass
Ik ben gewoon meer een endgame speler... :embarrass
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Weer thuis ^_^bornfidelity.com said:veel plezier op vakantie.
cube met smash mee. =D
Wat bedoel je hiermee?Hope said:ik heb wat met mijn ofzo
http://www.youtube.com/watch?v=pFGVy0aZWVcMorgull said:hebben jullie filmpjes wel eens gemaakt van jullie zelf wil jullie skills dan weleens zien. "Als jullie zo goed zijn"
Ek ownde gewoon(Prince) Shadow said:Amsah wtf was dat in de eerste helft? XD
je leek mij wel die het tegen je marth opneemt ofzo.
of deed je het expres om er een show van te maken?
altijd positief blijve ^^
Dat was Ek die de finals wilde winnen en de match domineerde XD(Prince) Shadow said:Amsah wtf was dat in de eerste helft? XD
je leek mij wel die het tegen je marth opneemt ofzo.
of deed je het expres om er een show van te maken?
altijd positief blijve ^^
Dat is geen lightning Melee...Morgull said:He help me ff ik zit aantal videos te kijken bij video section en eht valt me op dat het best snel gaat. Vraga ik me dsu af of ze normol mode spelen of lightning melee
?
tja.... die link is nou niet echt wat je zegt erg duidelijk zichtbaar(Prince) Shadow said:click op de link onder mn banner. dat is het aanstaande toernooi. gehost door mij en mn crew.
we would hate to steal your pride again since you didn't won the world cupLuma said:hey you dutchies, maybe some of u wanna go to a german tournament? =D
http://www.smashboards.com/showthread.php?p=1544907#post1544907
lol, ik ben van plan om te gaan fietsen, zo'n 300km ^^.Kragen said:I'm quite interested, since I already live in Limburg, but I haven't asked anything yet.
Don't know if my parents are too eager to let me go to Germany alone (or with a guy they've never seen, BF.com).
Doesn't any of the Soft G-Unit crew wants to go?