• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

ch00

Smash Cadet
Joined
May 17, 2006
Messages
65
Location
Dordrecht, Holland
ooh wist niet dat dat met edit kon :)

en n tijdje geleden had ik zwartblauwig haar ja...en ooh wat ligt het perfect op mn koppie :psycho:
 

ch00

Smash Cadet
Joined
May 17, 2006
Messages
65
Location
Dordrecht, Holland
Shiiiiiit daar was ik al bang voor...najah gaan we dan.........


Een speler staat in buitenspelpositie als deze dichter bij de doellijn van de tegenstander staat dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.

De twee laatste verdedigers kunnen zowel een verdediger en de doelman of twee gewone verdedigers zijn. Als de speler zich op dezelfde hoogte als de voorlaatste verdediger bevindt (of met de twee verdedigers tegelijkertijd) staat hij niet in buitenspelpositie.

In buitenspelpositie staan is niet tegen de regels. Het kan pas strafbaar zijn als een medespeler de bal naar deze speler speelt op het moment dat deze speler in buitenspelpositie staat. Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij, op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel betrokken is.

Als dat geen bewijs is, dan weet ik het niet meer :nerd::nerd::nerd:
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Wat heeft buitenspel te maken met of je een man of vrouw bent? voor zover ik weet zijn er ook miljoenen vrouwen die dat weten... en ik heb zelf geen flauw idee over buitenspel aangezien ik niet van voetbal houd >.> van mij mogen ze er een bom op gooien, ben toch meer een F1 fan :p
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
ness is een limburger dus dat telt niet :p

het blijkt dat ik niet de enige ben die zich doodverveelt -kijkt naar linkje-
 

ch00

Smash Cadet
Joined
May 17, 2006
Messages
65
Location
Dordrecht, Holland
@roy etc etc...Marth is idd mijn main atm, maar check mn slogan maar...verwacht er nix van :p Ik hoop dat iemand daar mij de fijnere kneepjes van Marth kan leren....>.>

Komen er nog goeie marth's ? Die EK dewd van ros3 die was echt goed he ^^ maar dat is een Zweed cker.

en voor iedereen die zich verveelt...maak een mooie tekening..ga lekker een stukje fietsen..ga naar het bos, verzamel vlierbessen en maak daar lekkere jam van :lick:
 

ch00

Smash Cadet
Joined
May 17, 2006
Messages
65
Location
Dordrecht, Holland
Ahw zonde...ik hoop maar dat taiwan is minstens net zo leuk is als etten-leur :laugh:
Ik hoop echt een hoop te leren van iedereen...dus ik hoop dat er veel tijd is voor friendlies =D

ooh en als iemand zich nog verder verveelt..ondanks mijn goeie tips..mijn auto moet nog gewassen worden :p
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Zellos state of mind: forward C-stick!
en door die belachelijke range werkt het ook nog soms :urg:

EDIT

etten-leur is nog het enigste stukje nederland waar je 's ochtend je spullen aan je fiets kan laten hangen midden in het centrum en ze 's avonds weer kan ophalen.

outer heaven :p
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Marth ditto's is geen probleem vor mij ^^ Daar own ik juist in.. Maar ik denk alsnog wel dat GOAT beter is met Marth.. Alleen hij zuigt hard tegen sheiks :p

BTW Pika: 7.75 btt NL Record :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
(Prince) Shadow said:
Zellos state of mind: forward C-stick!
en door die belachelijke range werkt het ook nog soms :urg:

EDIT

etten-leur is nog het enigste stukje nederland waar je 's ochtend je spullen aan je fiets kan laten hangen midden in het centrum en ze 's avonds weer kan ophalen.

outer heaven :p
Dat moet je in almere niet flikken :p
als je naar de abbie gaat en je doet je fiets niet op slot en je bent 1 minuut weg
is je fiets ook weg (maja wie is dan zo dom om je fiets niet op slot te zetten ) het antwoord is mijn pa wat een kut mongool XD (sorry voor bad language hoet moet ik het anders uit spreken :p )
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
hier waarschuwd men de buren nog als er een vreemde in hun tuin staat.
hier wachten mensen nog op hun beurt en zijn ze beleeft.
hier gaan de "gangs" geen bushokjes kapotslaan maar de bejaarde helpen...

nou ok dat laatse niet. want we hebben geen bushokjes :p
 

ch00

Smash Cadet
Joined
May 17, 2006
Messages
65
Location
Dordrecht, Holland
Nou......ik kan ook wel een boekje open doen over Dordt helaas =/ Als buitenstaander echt geen fijne stad. Op donderdagavond door de stad lopen, kan je beter oogkleppen opdoen..als je iemand te lang aankijkt heb je zo ruzie :(( Don't get me wrong..ben er niet trots op dat die mentaliteit zo is..maar Dordt is een eiland (ligt tussen 3 rivieren) en echt met zo'n houding van..hoor je hier niet, dan kicken we je er af :(

Wou dat Dordt zo easy-going was als etten-leuropolis of eindhovuh, breda of den-haag zelfs..Den Bosch is ook zeker wel rlxt
:bigthumbu
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
@ Ch00:, Ik ben een Roy speler (maar dat had je al door) en ik vind het juist leuk tegen Marth's te spelen) en als mijn maat Riz mee wilt dan heb je nog een Marth speler waar je tegen **** spelen ^^.

En daar woon ik dan in the middle of nowhere, waar je je fiets met spullen kan laten staan voor een week zonder dat er iemand naar om kijkt.... maar dat komt ook omdat er bijna niemand komt XD en we hebben de ruimte, vriendelijke buren, iedereen helpt iedereen dus tis gezellig.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Stelletje ouwe lullen :p

Met je hier waarschuwen de buren elkaar nog als er iemand in de tuin staat :p

Allemaal van die ouwe mensen die de hele dag voor hun raam zitten alles in de gaten te houden omdat er voor de rest niks te doen is in die kleine gaatjes genaamd dorpen ^^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
:laugh:
hij heeft me door

zo was het eerst ook in etten. maar sinds 2 jaar zijn we een stad!! :psycho: (is na zoveel inwoners)
en we hebben pas geleden de prijs voor beste winkelcentrum gekregen. waar dat op slaat geen idee want ze zijn nog volop aan het bouwen >_<

maar nu het beste plus punt van etten-leur: als er een feest is moet er natuurlijk politie zijn. die kun je ook vinden... aan de bar :laugh:
en er is altijd wel feest. de aardbeienfeesten? ja de aardbeien zijn rijp dus laten we gaan zuipen. boerendag? we zijn/onze voorouders waren boer dus feeste maar. bloemencorso? ...eh... daar ben ik ook nog niet over uit. maar weer een excuus om te drinken ^^
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Ik denk dat het in Kattendijke juist andersom gaat, ik heb het gevoel dat et gehucht juist kleiner word >.>... maar ach, ik woon toch ongeveer 2 km buiten et gehucht dus het zal me jeuken... of komt dat dan weer door ons eigen diersoort, de Kattendijkse Langpoot mug >.<;....
 

ch00

Smash Cadet
Joined
May 17, 2006
Messages
65
Location
Dordrecht, Holland
@roy lijkt me leuk om tegen je te spelen... het lijkt me leuk om tegen iedereen te spelen :laugh:

ben een beetje aan het kloten met photoshop...wadda ya fink guys ? :embarrass
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik denk dat jullie een stelletje burgerlijke softies zijn geworden. x_X En ik ben nog geen week weg. T_T
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
etten-leur is nog het enigste stukje nederland waar je 's ochtend je spullen aan je fiets kan laten hangen midden in het centrum en ze 's avonds weer kan ophalen.
In Holtum kun je 's ochtends je spullen aan je fiets laten hangen midden in het centrum en ze 's avonds weer ophalen zonder dat iemand er langs gekomen is...
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
@ Shoe

maar limburg hoort niet echt bij nederland natuurlijk ;)

@ch00

ik denk... dat je maar snel die andere terug moet zetten :p

@ marc

Laat me nou lekker trots zijn op mn dorpje ^^
met mn Sheik kan ik niet stoefe hier. dan maar met mn woonplaats? :p
 
Top Bottom