• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
In Holtum kun je 's ochtends je spullen aan je fiets laten hangen midden in het centrum en ze 's avonds weer ophalen zonder dat iemand er langs gekomen is...
OMG the shoe's back =P. Hoe was je vakantie?

Wat vindt iedereen eigenlijk van de restyle. Ik vindt het alleen jammer dat de namen grijs zijn =\.
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Soft G-Unit: Ik zou graag iig 1x nog voor TNOT tegen iemand willen spelen, miss een keer afspreken?
Edit: miss kan Hope dan ook (?)

O en shoe, hoe zit het met jouw toernooi? ;-)
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Zijn er nog smashers die naar het gezellig zeeland willen (en kunnen) komen morgen of overmorgen om tegen mij te smashen? (en eventueel nog een paar van mijn vrienden)
Aangezien ik me de tering verveel en het me leuk lijkt om nog wat te oefenen tegen anderen en gewoon voor de lol natuurlijk.
(zijn er mensen die van verre komen en willen mee eten dan kan dat wel geregeld worden (anders word het de snackbar XD).

Ik hoor het wel als iemand interesse heeft.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
jah kweet, wat dat betreft is het wel balen om in zeeland te wonen, iedereen vind het te ver T_T... en ik heb ook geen zin om altijd diegene te zijn die zijn geld moet uitgeven om bij iemand langs te komen >.>...
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ach, ik zou best een keer willen langskomen om te oefenen (deze vakantie nog) maar dit weekend gaat gewoon niet lukke (morgen werken en zondag afspraak om venue te bespreken voor mn toernooi), maar wellicht ergens volgende week (ik heb nog vakantie dus kan maandag t.m woensdag... en anders zaterdag of zondag... andere 2 dagen moet ik werken
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
je bent hartstikke welkom, als je maar wel zo snel mogelijk mij laat weten wanneer je zin en tijd hebt om te komen zodat ik me werk kan inlichten optijd (het is uitzendwerk dus ik kan het zoiezo wel voor een dag of 2 afzeggen ^^) oh aan de 26 en 27 ga ik al naar Prince Shadow's TNOT dus dan kan ik weer niet :p
Dus maandag t/m woensdag ben je welkom :)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
k cool... ik denk dat ik er wel maar 1 dag van maak (omdat je zei: voor een dag of 2 afzeggen) tis tenslotte vakantie en heb ook nog veel andere dingen die ik ff in de laatste weken wil doen... ik zou zeggen.... laten we er dinsdag van maken (of woensdag, wat jou beter uitkomt) dat ik daar rond een uurtje of 11 / 12 ben...(eerst ff kijken hoe lang die reis wel niet gaat duren ;) ) hoe laat ik weg ga dat zie ik dan wel denk ik
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
ik bedoelde met 2 dagen niet alleen jij, want Prince Shadow komt misschien deze week ook nog langs, vandaar :p en vanaf welk treinstation kom je (of heb je een auto?) want als het een treinreisje is dan is het makkelijk uit te zoeken natuurlijk :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol zeeland is een beeeeeeeeeeeeeeeeetje ver om alleen maar te gaan trainen ^^ maar ja, sowieso zou ik dit weekend niet kunnen
LOL! Ik was een paar weken geleden naar Ivo geweest, ook alleen maar voor friendlies. En hij woont in Hoorn, das bijna 2 en half uur met de trein voor mij XD
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Er is een groot verschil tussen anderhalf uur en 2 en half uur XD
Als je heen en terug moet scheelt dat 2 uur, best veel vind ik >_>
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
@ Jeffz0r: Het is maar een half uurtje verschil met ander half uur lol, maar jah het is best lang.

@ Exalador: volgende keer kom ik wel langs :p en misschien komt Prince Shadow ook (misschien nog met een vriend van em) dus het kan zijn dat we dan met zijn vieren kunnen smashen, en voor eten word het waarschijnlijk patat als jullie willen blijven eten. (wat ik wel verwacht)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
LOL jeff.. ^^

@ roy... k cool man... maar ik ga er niet van uit dat we de hele tijd free for all gaan doen toch? 1 tegen 1 is toch leuker, maar zoals ik zei neem ik mn cube mee, ik weet niet of je 2 tv's bij elkaar kan zetten, dan kan alsnog iedereen spelen...als het niet kan vind ik free for all matches tussendoor ook geen probleem hoor...

en ja, ik denk wel dat ik daar in ieder geval blijf eten
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Zoals ik al zei Jeffz0r, Ik was er niet echt bij gisteren, ik zag namelijk alleen staan 2 uur, ik had niet door dat je 2 en een half uur had gezegt, mijn fout.

@ Exalador: Nee natuurlijk gaan we niet de hele tijd free for all doen want ik wil ook 1 vs 1 doen en ik heb 2 tv's op me kamer waar je SSBM op 60 HZ **** spelen dus dat is geen probleem.. denk ik >.<;... misschien dat er iemand op me hoogslaper moet klimmen, maar dat doet er niet toe XD en het kan zijn dat mijn crew genoot Sanex ook nog komt XD dus een extra cube kan wel handig wezen, als je dan ook maar SSBM + memory card mee neemt dan is het prima te doen XD
 
Top Bottom