• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Down A said:
he vraagje, ik verhuis naar utrecht in een paar weekjes maar heb natuurlijk wel bepaalde 'behoeftes' die bevredigd moeten worden. ;)
zijn er nog smashers die daar wonen en af en toe door de weeks tijd hebben?QUOTE]

ik woon in utrecht :)
ik speel nog niet zolang maar ik was al opzoek naar spelers in Utrecht (ik ken verder geen spelers hier).
maar ik heb wel af en toe tijd om een keer te spelen :)
ik moet nodig tegen mensen inplaats van computers spelen :ohwell:
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
bornfidelity.com said:
waarschijnlijk hebben we iemand geregeld om ons erheen te rijden omdat savior te lui is om te fietsen :p
WAT
Ik zei nog, ja is goed maar ik heb geen racefiets :p
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
@ zgetto
ik was vooral op zoek naar iemand van gelijk tot liefst nog hoger niveau maar ik ben bereid om met iedereen een potje te doen. is vooral handig om eens tegen een 'echt' iemand te spelen voordat je naar een toernooi gaat want er is toch wel degelijk een kwaliteitsverschil tussen pc en mens.
ik woon (en binnenkort ben ik er ook maar dan laat ik je wel wat weten) in de rijnlaan, dat is bij het kanaleneiland paar minuutjes van het station in een studentenhuisje.

@ jeffzor
dan kom ik zeker wel een keer langs of omgekeerd als je dat bevalt. ik ga der van uit dat ik wel wat tijd zal hebben en ik ken je naam en dat is een goed teken ga ik vanuit. over een maandje zal ik er wonen en dan pm ik je wel een keer ofzo. ben ernstig op zoek naar verschillende mensen om af en toe tegen te smashen want alleen zo word je beter naar mijn mening.

voor beide, als iemand zin heeft kan ie me adden op msn zodat we dan eventueel wat kunnen afspreken philipsjip@hotmail.com
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
@ Down-A: Misschien dat je een keer langs **** komen als bij Raikacchi en dan zou ik misschien ook kunnen langskomen voor een gezellig potje, of je moet helemaal naar Zeeland willen afreizen om een keer tegen mij te spelen X3.
En als je er geen bezwaar tegen hebt zou ik je ook kunnen toevoegen op msn :).
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
@royetc...
uiteraard mag je me toevoegen en je kan soweizo altijd langs komen voor een potje.
waar woont die raikkachi dan? is dat in de buurt dan?
nou ja, iig, voeg me maar toe en dan kijken we wel eens wat we doen.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
@ Down-A: is ghoe, zalk doen en Raikacchi woont in de omgeving Schiedam.

@ Beunhaas: ik ben altijd wel in voor een potje (als ik niet moet werken of enige andere onzin) en ik ga toch niet weg deze zomervakantie dus das makkelijk.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
@roy were.....
schiedam en zeeland. je hebt toch door dat dit beide niet direct bij utrecht ligt?
uiteraard zijn jullie altijd welkom een keer langs te komen maar persoonlijk vind ik het beide nog wel wat ver weg.
Mijn vraag was oorspronkelijk meer gericht naar mensen uit/dichtbij utrecht
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Down A : weet je al ongeveer wanneerje in utrecht komt wonen?
het zou mooi zijn als ik een keertje kan langskomen voor het New order tournament begint (eind augustes), ik wil graag al een beetje ervaring opdoen voor het toernooi.
btw : technies ben ik wel goed in het spel alleen ik heb nog niet tegen zoveel mensen gespeeld(alleen het toernooi in amsterdam)
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Ik val opzich wel onder in de buurt van Utrecht :p
Ik heb opzich wel zin in een potje, mja, jij bent veeeeeeeel beter dan ik, dus niet echt een uitdaging dacht ik zo. Bovendien heb ik over 2 weken hertentamens, waarvoor ik veeeel moet leren, waar mijn vrije tijd nogal onder lijdt. :(
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Jeffzor: even voor mijn nieuwsgierigheid, ben jij toevallig ook lid van de mariokart64 site?
volgens mij heb jouw naam daar wel eens op de forum gezien.
dat wou ik effe weten :)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Zgetto said:
Jeffzor: even voor mijn nieuwsgierigheid, ben jij toevallig ook lid van de mariokart64 site?
volgens mij heb jouw naam daar wel eens op de forum gezien.
dat wou ik effe weten :)
Klopt, maar ik kom er nauwelijks meer eigenlijk.
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
ik was met MKDD ooit is 45ste van de wereld >(

Nu ben ik alweer gezakt naar 70e ofzo.. maar heb et al meer dan een jaar niet meer gespeeld ofzo XD


Vandaag freeplay met Ivo Rens en Faab ^^ Was lache en faab's Fox is da **** :)
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
het is gebaseerd op timetrials en het is de bekendste mariokart timetrial site van de wereld,
dus je kan er van uitgaan dat het wel redelijk klopt :)
 
Top Bottom