• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ik moest dit bumpen met mn 900e post. 'n aardige quote van mrsilver:
'die fidelity is echt een spammer. hij heeft 750 posts in, een paar dagen ofzo haha'

doh, ik heb er al 900 rofl
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
ja idd ik ben ook al sinds 2003 lid.... hoe de neuk krijg je dat voor elkaar..

ah wacht ik heb het ff gezocht en fidelity post in zo'n beetje elke thread waarin iemand iets vraagt :p

Het zijn alleen niet echt behulpzame zoals:

-OMFG-
-CHECK-
-GUIDES-

als iemand om hulp vraagt :p
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
DOh, dat wat gewoon een hele stomme vraag, de guides zijn stickied en het was de vierde topic in twee weken waar mensen vragen wat een SHL is. daar wordt je ziek van

en ontken niet dat het zinvol was, waarsch is de n00b de guide gaan checken en heeftie gevonden watie zocht ^^
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Als je die topics niet leest kan je er ook niet ziek van worden.

Trouwens, 900 posts binnen een paar maanden, ik ben nu sinds halverwege 2003 lid en heb er nog lang niet zoveel

Battlefield.com Superspammer 0_o
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik zit hier nu 9 maanden en heb pas 174 posts dus ook een stuk minder XD
Ik heb wel al 12.781 posts op GV though, in ruim 2 en half jaar :p
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Als ik gaar was dan zat ik hier elke dag te posten in gare topics zoals: 'Ik vind dat Ken ownt, jij ook?' 'Het Fox-z'n-staart-topic' 'Hoe vaak gebruik jij de control stick?' 'Het-laten-we-lekker-lang-over-gare-spellen-praten-die-niemand-speelt-zoals-mario kart double dash topic.'

Hier wordt meestal een hele hoop onzin gezegd en hier zijn meer gare mensen dan coole mensen. Ik heb het niet over ons(Nederlanders) want die ownen maar ik heb het over die andere debielen zoals Amerikanen. Welke gast zegt nou: 'Als je aan ons een redelijk groot bedrag doneert dan komt Isai een nacht bij je langs' 'Ik ga een statistiekenlijst maken van 70 pagina's lang' 'Ik vind dat Target Test een hele goede training is.' 'Ik kom uit Amerika, ik ben gaar en Europa zuigt.' (Dit zijn overdreven voorbeelden maar zo kan je zien hoe ik over ze denk)

Ivo praat wel met veel mensen hier en ik hoor toch soms gare acties(die Ivo heeft meegemaakt). Ik gebruik ook alleen smashboards om te kijken voor toernooien en om met de weinig maar toch betere mensen te praten. Maar meestal gebruik ik gewoon msn. Dan kan je gare mensen 'filteren'. Misschien dat ik een keer nog over spellen ga praten die ik speel en bijna niemand kent zoals Icewind Dale(2). Maar tot nu toe heb ik niet echt de behoefte om met idioten te praten. Misschien zijn er nog wel coole mensen naast ons maar die heb ik nog niet gezien.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
doh, zijn er nog nederlanders die naar doraki's toernooi gaan 29 okt? hoe gaan jullie? vliegen zou gaar zijn (180 eur ofzo rofl) trein = 125 eur.. **** t openbaar vervoer
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
weten jullie nog dat ik deze thread zes dagen geleden omhooghielp om te vieren da tik 900 posts had..
nou..
1000 posts for teh win! rofl
das 100 posts en 4 warningpoints voor spammen in 6 dagen.
roflmao :laugh:
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Conclusie: Vriendloos
Of
Conclusie: computer 24 uur per dag bij je en zodra er iets gezegt word waar jij op kan antwoorde dat ie een piepje geeft.
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Justin weet jij nog hoe dat liedje heet die je hebt gebruikt voor dat filmpje van The dutch champions? Jeffrey en ik kwamen der niet uit.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
GVD gister @ de Power Unlimited Gameplay dude. Was niet normaal. Was fokking slechte regels. 64 deelnemers, Stock 2 en 2 minuten tijdslimiet, daar is nog mee te leven. Maar de stage was random en alle stages stonden aan! Bovendien stond de Damage Ratio op 1.5 o_0. En het was ook nog es free for all, dus 4 spelers tegelijk. Ivo verloor in de eerste ronde (Flatzone XD) dus ik maakte kans om te winnen. Ik had alle matches Peach, eerste match won ik (Brinstar Depths) ondanks een kutsuicide (airdodge -> stage brak onder me open >_>). Tweede match had ik Big Blue, kreeg meteen op het begin een shine van een falco, vloog de lucht in en was een leven kwijt, terwijl ik nog helemaal geen schade had o_0 (kut damage ratio ><). Ik won het gevecht nog wel gelukkig dus ik zat in de finale, die moest ik nou wel winnen. Maar ja wat bleek, finale was op dat kut yoshi veld met die 3 blokjes in het midden, ik heb daar een hekel aan. Ik was duidelijk de beste van de 4 finalisten, maar er was een kut forwardsmash spamming marth die 2e werd en een of andere sheik die 1e werd, die was eigenlijk nog niet eens zo heel slecht, maar de overwinning verdiende hij niet. Ik heb de rode controller dus niet gewonnen :'(
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Wow. That match should've been played defensive. And a Falco on defense on **** level like flatzone with three cstick spamming n00bs = not good. Ivo, bad rules pwnd you v__v
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Eerste ronde moest ik vandaag meteen tegen GOAT, Linkje en 1 of andere n00b Link op Mute City, kdacht I'm done for, maar ik won!!! :p
Tweede ronde, Dave moest tegen Nihonjin, was vet spannend, dat had de finale moeten zijn ^^ Nihonjin won dus. Ik moest onder andere tegen Mischa (hij had vorig jaar een keer een toernooitje georganiseerd), ik was duidelijk de betere, maar een kut missle spamming samus pwnd me op jungle japes >< Hij werd 2e en Mischa eerste en ging naar de finale. Was flatzone, Nihonjin speelde extreem defensief en won...
 
Top Bottom